Spojíte-li si Mercedes-Benz s pohodlným luxusním vozem, nemusíte mít hned na mysli vrcholnou třídu S. Vysokou úroveň pohodlí dokáže nabídnout také středně velké SUV GLC.
Na jednu stranu fakt zajimave auto. Poctivy kus auta je to. Kvalitka. Technika super v kazdem ohledu.
Podvozek je podle me tvrdsi nez by asi mel byt. Zkousel jsem adaptivni. Priplatek 3000 liber za airmatic je na me prilis, ale mozna by to resilo situaci.
Jinak motor velmi tichy, jede velmi slusne, tech 500Nm opravdu ma, prevodovka kupodivu nepodtaci ani v comfortu. Obecne je prevodovka super, obcas mezi 1-2 by mohla byt jemnejsi, ale to se bavime v ramci Mercedesu, oproti DSG je to samozrejme jina liga. Vevnitr prijemne, prostorne, v pohode.
Ale cely to asi pada na kufru. Ze pry zavazadlovy prostor ujde... no nevim. Nejen ze je kratsi, to se da cekat, ale je VELICE melky. Tudiz maly. Potrebuju kocarek plus nejaky veci, proste podle me je maly.
Ano dole pod podlahou je HROMADA mista, ale k cemu mi to je? To jako mam 1/3 kufru pod podlazkou nekolik divne tvarovanych prostoru a 2/3 objemu je melky kufr nad prepazkou?
Prijde mi to velka hrubka na celem aute.
Nemit male dite, neresim a beru to. Ale takhle je to asi deal breaker.
Jdu tedy pokracovat Eckem v kombiku (jenze v anglii je jen 220d a neni 4matic, ten je az 400d a to je cenove jinde), tudiz jako dalsi zkusim i 5ku (ale 30d, protoze BMW bez sestivalce je hrich, to asi rovnou Xdrive...) ... tak uvidime, jak tenhle lov skonci ... :-)
Edit: Tak jen pro uplnost je z toho pekne vybaveny kombi E 220d
Takhle to asi nelámal. Kolik ti lidé o kterých mluvíš investovali do svého vzdělání, zvyšování kvalifikace, kolik investovali do svého podnikání.
Takže, jestli si někdo na září pořídil MB a je to součást dlouhodobého konání a píle, proč ne?
Zalezi na koho narazis. ja som kupoval 2 x Mercedes a uplna spokojnost s pristupom, obsluhou aj servisom. Ludia su vsade lepsi aj horsi to nezmenime...
Bohužel nabubřelost prodejců včetně následného servisování je opravdu neomluvitelná... Dnes si mnozí auto nekupují podle toho, zda je dobré a líbí se jim, ale jaký bude následný servis. A to je hodně smutné... Jinak škoda hrantého GLK, trochu se designem k němu vrací GLB, ale je zase o třídu níže. Škoda, že GLB není vlastně GLC a opačně... Ale jinak facelift GLC hodně pomohl, tak uvidíme, už jezdí maskované nové céčko, tak brzy po něm bude i nové GLC, doufejme, že se hrany vrátí :-)
Poznám podobnú situáciu keď rozhodovalo pri kúpe auta znalosti/prívetivosť/chovanie predajcu.
Toto by som teda u MB nečakal, ale keď sa dobre predávajú tak je asi vedenie spokojné.
Vyzkoušeni prodejci a servisy:
1) Otřesná bída naprosto neodpovídající základním pravidlům slušného chování o obchodu ani nemluvě
- Praha Chodov
- Ostrava
2) Minimální znalosti, ale aspoň náznak slušného chování
- Olomouc
3) Celkem technicky znalí, průměrné vystupování
- M3000
U JLR asi nejlepší zkušenosti u Dajbycha v Praze, Olomouc a Ostrava někde mezi body 1-2 viz výše. Albion v posledních letech zhoršení ve všech směrech.
Shodou okolnosti jsme meli toto GLC v uzsim vyberu pro Drahou polovicku... A asi by i vyhralo kdyby byl dealer co k cemu a choval se slusne...
Takhle vyhral F-Pace...
ja niekedy rozmyslam ci ty len trollujes alebo vazne myslis tie sialenstva co pises. presiel si si GLC? presiel si si GLB? na zaklade coho usudzujes ze uz na GLC nie je dovod?
Škoda, že ani netušíš jak velký rozdíl v jízdě je mezi GLB a GLC, Větší model stojí za každou korunu navíc.
A že bude levnější model prodávanější? To snad není potřeba ani spekulovat ;-)
Kodiaq byl pro mě snad největší zklamání. Strýc si to koupil a pyšně mě v tom vezl, ale jízdni kultura na úrovni staršího megana za 400tis...no pochválil jsem mu to :D
omlouvám se, jestli to znelo moc nadnesene, nebo povýšene.
Ale když se nekdo rozhoduje o koupi premiovýho stredne velkýho SUV, protože proste chce, tak mu asi nevtlačíš Sandero. I když by jí reálne stačila kolobezka.
To je pravda aj ked nejaky rozdiel tam je. Ja som nedavno kupil C 200 manzelke a sam mam stary E 350 ked som presadol do C 200 tak aj napriek novsiemu a nabliskanemu interieru je tam dost velky rozdiel a ten zacina buchnutim dverami,zvukovou izolaciou jazdou atd. Akurat synovy sa lubi viac C 200 s hadrovymi sedackami zevraj moja kozenka s Alcantarou mu smrdi a je mu z to ho nevolno ,ja nic necitim ale on chce sediet na hadrovych sedadlach. Co uz neskor mu kozenka alebo koza nebude smrdet ked si na nu raz dufam zarobi...
Vo finále som zvažoval GLC a Volvo XC 60...zviťazilo Volvo...naprosto porovnateľne jazdné vlastnosti len v danej výbave Volvo o 8 500 Eur lacnejšie...pre mňa aj jasne krajšie...táto červená s tým oplastovaním vyzerá na GLC hrozne lacne všedne....
Máš pravdu. Do obchodu většinou jezdí otcovym Espacem Initiale, pac ten je línej parkovat do garáže a tak stojí venku :D
Každopádně díky za názor. Chtěla celej život Mercedes, na sklonku kariéry si ho mohla dovolit, tak proč ne. Kdybych za ní přišel se sanderem, tak mi asi rychle vysvětlí, že seděla celej život v ordinaci na to, aby si nakonec splnila sen a koupila si vergl za 200 :D
Moze .len Dr.pise ze je to celkom obycajne auto . U mna je celkom obycajne auto zase napr. Dacia ale kazdy ma ine meradla a preferencie. Niekomu staci Gothajsky salam a niekomu ani Pick salamik...
ono ked tych 3000km rozdelis ma denne niekolko km kratke jazdy tak nakoniec zistis ze k ziadnemu odpruzovani ani nedocahdza... lebo 10km usek denno denne zvladnes v pohode aj v sandere bez zdravotnej ujmy... uz ine je tych 3000km spravit na sandere na jeden sup ze ano .. tu uz radsej GLC.. jasne .. ale inak ked spravis len par km denne ( co je rocne tych par tisic km ) tak ti ani lacne auto nijako "neublizi" ... ba naopak.. jazda s nim bude daleko jednoduchsia a menej komlikovana ako s drahsim vacsim autom .. asi aj preto milionari neraz maju okrem velkej lode aj nejake to lacne auto urcene prave na "bezne vozenie" na kratsie useky ako su nakupy... a bezne vybavovacky v blizkom okruhu bydliska
mne sa celkovo to GLC nepaci ani svetlami ani karoseriou.. je to akesi natiahnute a zaoblene cele... zlate starsie GLK ktore na mna posobilo aj viac chlapsky .. uz napriklad novsie GLBecko za mna vyzera lepsie ... a nakoniec spravi rovnaku sluzbu ( je kratsie len o par centi od GLC ) a stoji podstatne menej... a len dodam ze mamicke na rozvoz deti do skolky a na nakupy ci beznemu uzivatelovi na jazdu do prace alebo niekde na dovcu k moru je fakt jedno ci to ma pozdlzne motor alebo priecne .. odvezie sa rovnako pohodlne aj rovnako bezpecne a rovnako ticho aj rovnako rychlo ... vedla GLBecka v podstate ani nevidim dovod na GLC... a nie len kvoli cene... ale aj kvoli sikovnosti a dizajnu... GLB podla mna aj v reale GLCecku este podkuri .. uvidime na predajoch uz coskoro :yes:
Pokud budu brát běžné verze modelů, tj. bez plnotučných AMG, pak tvrdím, že GLC je v současné modelové paletě MB nejpovedenější auto, míněno je nejlepší ve vztahu k třídní konkurenci. S tímto motorem naprostá klasika, asi nejprodávanější verze, z D3 bych mu dal jednoznačně přednost.
Mmch. jel jsem před pár dny GLC kupé 63 AMG, to auto je rozumově úplný nesmysl, ale jezdí pěkně. :D
OK,kromě tvé garáže jsou to která? Možná ještě F-Pace, X3 i Q5 jsou na řízení horší. Ani na zpracování, nekvalitu či podobné věci jsem si nikdy nemohl stěžovat.
Pravdu nemáš ty! Jsou auta v této třídě která tě baví šoférovat ale glc to není. Je to velice pohodlné auto. Tam je jeho síla. Jinak na interiér mám svůj názor. Na zadek jsem si z něho nesedl jak vzhledově tak zpracováním. Ale asi jsem narazil na špatný špatný kousek no.
To nemáš pravdu. GLC je nejen pěkně zpracované, ale samozřejmě i materiály jsou na úrovni ostatní prémie.
Co je nezáživného na tomto autě? Jízda? To opět nemáš pravdu, dokud nepřijdeš o trakci jede to normálně RWD, krásně vyvážené.
GLC jsem vybral máti na důchod a po zkušenosti to musím zhodnotit jako úplně obyčejný auto, který je fajn, ale že by mě to nějak odpálil, to říct nemůžu.
Po presednuti z xc70 to na mě působí jako lehouckej kompakt, komfort v normě, prostor průměr... No žádnej velkej Luxus. Pravda, je to socverze 250 4matic.
Prijde mi to jako dobry protiklad vsem tem hranatym agresivnim SUV. Proc musi kazde SUV, se kterym vozis ratolesti do skoly a rodinu na chalupu, vypadat jako robot co zere deti.
GLC se mi libi. Vic nez u jinych modelu plati, ze je to proste takovy "medvidek". A interier se mi taky libi vic nez ty moderni mercedesy s zehlicim prknem s displejema, a poutovym podsvicenim vsude vcetne vydechu klimatizace...
Tak myslel jsem to dyzajnově... jasně každej má jinej vkus, mě to přijde hrozný, hlavně ten středovej tunel a nad ním nalepenej vystrčenej tablet. No a i zvenku to na mě působí jak 20 let starý auto sorry.
Světla jsou možná unylejší, ale z D3 středních SUV se mi právě GLC líbí nejvíc. Krásně jezdilo už před FL a mělo lepší řízení než X3 (o Q5 ani nemluvě).
Nový model si přebíráme koncem týdne, tak jsem zvědav.
Určitě se nebude měnit opravdu slušný komfort a přitom jistota podvozku a doufám, že zůstane i hezky čitelné řízení.