V příštích letech chystá automobilka Mercedes celou řadu nových elektromobilů. Jedním z nich se stane i SUV EQE, které slibuje velkou baterii a solidní dojezd.
Kam se na tyhle sliby hrabe VW a to je fakt co rict. Rekneme si to narovinu. EQC je neprodejnej prusvih, kterej potrebuje se zavrenejma ocima 25kwh na 100km a to okresek. Realne ma velkej problem s dalnicnima 300km. TMX potrebuje na realnejch dalnicnich 500km cca 140kwh, na 700 by potrebovala 1000kg baterii. S energetickou hustotou baterie v EQC a jeho spotrebou by bylo treba cca 1,5tuny. Takze hej mercedesi, bez se s temahle kecama bodnout!
Na úvodní fotce vypadá skvěle. Tak bylo třeba dát tomu odpornej čumák. Chtějí to vůbec prodávat?
I interiér mi z obrázků přijde lacinější - středový panel álá minulá generace GLC, zapracování tabletu jak v levnějších modelech....
Hypotetický dojezd 700km už je slušný.
Tyto a podobné drahé a těžké elektroplečky se v poslední době rodí jako houby po dešti (a jeden se dokonce stal vítězem evropské ankety Car of the Year). Chybí jim jenom jedno - koupěchtiví zákazníci. ;-);-);-)
Jeste je nutny pocitat s faktem ze nejsi na silnici sam takze tezko prijedes k prazdny dobijecce ktera bude cekat jen aby sis za 20 minut dobil par kilowat. Takze tam spis budes hodinu kempit nez se doatanes na radu :D
Dojezd taky, napsat dojezd 700 km si netroufla ani Tesla podle uplne na hlavu padlyho EPA cyklu.... Se 100kwh baterii bude tohle rado v zime za 300km po dalnici...
Zkus si představit ten rozdíl = co to znamená dostat do místa kde tankuješ vytěženou přepravenou zpracovanou znova přepravenou ropu. Máš to?
A teď do garáže nebo do stojanu kde říkáš že bys nevydržel 20 minut = dostat elektřinu
Těch pár klišé co odpůrci FURT DOKOLA OPAKUJÍ :-O:D
Ty se podívej jaký nesmysly si včera opakoval o nabíječkách = to že větší se musí zhroutit = opakuješ to už ROKY
https://thedriven.io/2019/05/24/worlds-largest-charging-station-in-shenzhen-powers-all-electric-taxi-fleet/ TO je nabíječek na jednom místě co? :-)
PROČ furt jen vymýšlíte proč NE místo se snažit pochopit proč JO = prostě KDO CHCE HLEDÁ ZPŮSOB KDO NECHCE HLEDÁ DŮVOD
Zajímavý že ani po vysvětlení ti nedochází ten OBŘÍ ROZDÍL = dopravit na cílový místo benzín nebo ropu nebo jen elektřinu. Že i ten výdejní stojan https://www.vydejni-nadrze.cz/…stranny-d335.htm?… jede na elektřinu = ti už došlo? :D
PŘESNĚ tady to vždy končí = už nikdy nikdo nijak neodpověděl
Dokonce VĚTŠINOU něco takovýhohle = míň či víc rádobyvtipná KRAVINA
Takže znova milion nastartovanejch aut na ropu = nebo emise nula = nemá to nic s Prahou. Sou daleko větší města s víc autama = a úplně STEJNÝ je to ale i v menších městech. Jedno jestli těch nastartovanejch aut je milion, sto tisích nebo klidně jen tisíc vs NULA
Hele = tuhle kravinu slýchám často, ale nikdy nikdo z vás to nedotáh do konce = a diskuzi vzdal. Sem pražák a je tu asi milion 100 tisíc aut. Jestli vypouští NĚCO a je trochu jedno kdo kolik nebo milion krát NULA = prostě JE rozdíl
Plus problém NUTNO BEZ ropy = je téma záklakladní školy = je tu překvapivý množství tupohlavů který to POPÍRAJ. A černej humor = našli se i stateční popírači co popírali i PO odkazech na osnovy učiva ZŠ :yes::D
Asi by sis měl přečíst nedávnej test BMW M8 = fantastickej V8 biturbo 460kW pěkně divokejch 625 koní = dokud proti ní i na okruhu nepostavíš stejnejch 460kW rsp. 625 koní = ale elektrickejch
V8 4,4 litru je pochopitelně ve všem pomalejší = zrychlení jedno jestli na 50 nebo 200 km/h stejný ba drtivější je to s pružností. A stejný pořadí na okruhu. No a emise = tam je to jak víš kontumačně
A ty si dožeň ten 2. stupeň ZŠ = pančitelka měla bohužel pravdu
No nevím ... kapacita akumulátoru AŽ 100 kWh. I kdyby se jednalo o kapacitu využitelnou (o čemž pochybuji), tak by spotřeba musela být lehce nad 14 kW/100 km. Ten dojezd je podle mě nesmysl.
Spotřeba EQC je podstatně vyšší a toto bude větší auto. Víc jak 500 bych nepředpokládal.