V příštích letech chystá automobilka Mercedes celou řadu nových elektromobilů. Jedním z nich se stane i SUV EQE, které slibuje velkou baterii a solidní dojezd.
Na úvodní fotce vypadá skvěle. Tak bylo třeba dát tomu odpornej čumák. Chtějí to vůbec prodávat?
I interiér mi z obrázků přijde lacinější - středový panel álá minulá generace GLC, zapracování tabletu jak v levnějších modelech....
Hypotetický dojezd 700km už je slušný.
No nevím ... kapacita akumulátoru AŽ 100 kWh. I kdyby se jednalo o kapacitu využitelnou (o čemž pochybuji), tak by spotřeba musela být lehce nad 14 kW/100 km. Ten dojezd je podle mě nesmysl.
Spotřeba EQC je podstatně vyšší a toto bude větší auto. Víc jak 500 bych nepředpokládal.
Dojezd taky, napsat dojezd 700 km si netroufla ani Tesla podle uplne na hlavu padlyho EPA cyklu.... Se 100kwh baterii bude tohle rado v zime za 300km po dalnici...
Tyto a podobné drahé a těžké elektroplečky se v poslední době rodí jako houby po dešti (a jeden se dokonce stal vítězem evropské ankety Car of the Year). Chybí jim jenom jedno - koupěchtiví zákazníci. ;-);-);-)
Asi by sis měl přečíst nedávnej test BMW M8 = fantastickej V8 biturbo 460kW pěkně divokejch 625 koní = dokud proti ní i na okruhu nepostavíš stejnejch 460kW rsp. 625 koní = ale elektrickejch
V8 4,4 litru je pochopitelně ve všem pomalejší = zrychlení jedno jestli na 50 nebo 200 km/h stejný ba drtivější je to s pružností. A stejný pořadí na okruhu. No a emise = tam je to jak víš kontumačně
A ty si dožeň ten 2. stupeň ZŠ = pančitelka měla bohužel pravdu
Kam se na tyhle sliby hrabe VW a to je fakt co rict. Rekneme si to narovinu. EQC je neprodejnej prusvih, kterej potrebuje se zavrenejma ocima 25kwh na 100km a to okresek. Realne ma velkej problem s dalnicnima 300km. TMX potrebuje na realnejch dalnicnich 500km cca 140kwh, na 700 by potrebovala 1000kg baterii. S energetickou hustotou baterie v EQC a jeho spotrebou by bylo treba cca 1,5tuny. Takze hej mercedesi, bez se s temahle kecama bodnout!
Hele = tuhle kravinu slýchám často, ale nikdy nikdo z vás to nedotáh do konce = a diskuzi vzdal. Sem pražák a je tu asi milion 100 tisíc aut. Jestli vypouští NĚCO a je trochu jedno kdo kolik nebo milion krát NULA = prostě JE rozdíl
Plus problém NUTNO BEZ ropy = je téma záklakladní školy = je tu překvapivý množství tupohlavů který to POPÍRAJ. A černej humor = našli se i stateční popírači co popírali i PO odkazech na osnovy učiva ZŠ :yes::D
PŘESNĚ tady to vždy končí = už nikdy nikdo nijak neodpověděl
Dokonce VĚTŠINOU něco takovýhohle = míň či víc rádobyvtipná KRAVINA
Takže znova milion nastartovanejch aut na ropu = nebo emise nula = nemá to nic s Prahou. Sou daleko větší města s víc autama = a úplně STEJNÝ je to ale i v menších městech. Jedno jestli těch nastartovanejch aut je milion, sto tisích nebo klidně jen tisíc vs NULA
Zkus si představit ten rozdíl = co to znamená dostat do místa kde tankuješ vytěženou přepravenou zpracovanou znova přepravenou ropu. Máš to?
A teď do garáže nebo do stojanu kde říkáš že bys nevydržel 20 minut = dostat elektřinu
Jeste je nutny pocitat s faktem ze nejsi na silnici sam takze tezko prijedes k prazdny dobijecce ktera bude cekat jen aby sis za 20 minut dobil par kilowat. Takze tam spis budes hodinu kempit nez se doatanes na radu :D
Těch pár klišé co odpůrci FURT DOKOLA OPAKUJÍ :-O:D
Ty se podívej jaký nesmysly si včera opakoval o nabíječkách = to že větší se musí zhroutit = opakuješ to už ROKY
https://thedriven.io/2019/05/24/worlds-largest-charging-station-in-shenzhen-powers-all-electric-taxi-fleet/ TO je nabíječek na jednom místě co? :-)
PROČ furt jen vymýšlíte proč NE místo se snažit pochopit proč JO = prostě KDO CHCE HLEDÁ ZPŮSOB KDO NECHCE HLEDÁ DŮVOD
Zajímavý že ani po vysvětlení ti nedochází ten OBŘÍ ROZDÍL = dopravit na cílový místo benzín nebo ropu nebo jen elektřinu. Že i ten výdejní stojan https://www.vydejni-nadrze.cz/…stranny-d335.htm?… jede na elektřinu = ti už došlo? :D