Ideový nástupce McLarenu F1 je konečně tady. Lehoučký, třímístný, s vidlicovým dvanáctiválcem, přímo řazenou převodovkou a obřím ventilátorem. Návrat do devadesátek. A vlastně ještě o kousek dál!
sen v 21 storočí sa stal skutočnosťou. Dizajn a výkon moc neohromí ale pomer váha/výkon/otáčky už áno :yes:
Cena brutálna ako to bolo za čias McL F1, takže iba další sen.
PS: nám "smrteľníkom" bude musieť stačiť Cayman GTS s manuálom.
Jinak tohle je vážně nářez. S těmi otáčkami bude ječet jako F1 v polovině 90-tých let. Váha muší a spolu s tím manuál. Murray je v dobrém smyslu dinosaurus, který někde přežil světovou katastrofu a předvedl to, co by bylo špičkou před ní ;-)
Snad se radši neptat CO zas má bejt ta katastrofa = idiologie a jak JÁ to CHCI vidět VŽDY zvítězí :*)
ČERNÝ HUMOR = opakovaně sem tu o tom motoru mluvil, že to je možná NEJ motor naší doby = vždycky když někdo blábolil o úpadku. Pak když konečně i tady byl článek jen o tom motoru NIKDO se nedal do diskuze = teda krom mě a CICZERA ;-)
A teď NAJEDNOU po měsících = přišlo nadšení jakej je to motor = unbelievable :D
Gordon Murray ale i Horacio Pagani a Christian von Koenigsegg :yes::yes:
...k tomu ječení......moje bejvalka ITR točila 9500 a zvuk .....aaaaach....orgasmus hotový.... ;-)
Také mě zaujala váha toho 12 vál motoru. Pří těch 178 kg je jen o 6 kg těžší než krátký 4 vál 2.0 l motor do Toyota Corona (který jsem vlastnoručně vážil v rámci nového projektu), z roku 1983. Neskutečné..... :-O
Toto auto bude už navždy pádná odpověď všem, kteří by snad chtěli debilní absenci manuálních převodovek u dnešních silných aut nějak omlouvat tím, že by to manuál nezvládl apod.! :-):yes:
Ne to není = to samý platí pro asi fantastický motor. Tohle je anomálie = za desítky milionů pro 100 výjímečných
Realitu toho po čem TEORETICKY voláš ukázaly PRAKTICKÉ prodeje https://www.auto.cz/…vy-trojboj-63493 většina lidí štěká = že chce manuál a víc válců = něco jinýho je když si pak jdou auto koupit. Nemyslím to zle ale máme tu jednoho diskutéra co teoreticky.. a přitom pVWakticky :-)
Ty osobně štěkáš vlastně jen po autech = který se desetiletí nevyrábí = už si vyřešil jaký výkon měl šestiválec Giuseppe Bussa? ;-)
Trochu škoda, že s takovouhle cenovkou se ty auta rozprodají do klimatizovaných garáží šejků a podobných sběratelů a pravděpodobně moc za uši nedostanou...asi by to bylo zajímavé sledovat na okruhu, jak to funguje :-)