Toyota Yaris ve své čtvrté generaci přijíždí se zbrusu novou generací hybridního ústrojí využívajícího tříválec. Jaký je důvod jeho použití, jsme se zeptali toho nejpovolanějšího.
Rozdíl mezi ropou a kovy o kterých mluvíš je recyklace. Ropu proměníme prvním použitím na oxid uhelnatý, oxidy dusíku, uhlovodíky a pevné částice co rády do našich plic = šmidlec konec
Je to jako argumentace že u nás se elektřina z menší poloviny vyrábí z uhlí = ale největší odběratel elektřiny sou rafinérie. Takže k tý elektřině NAVÍC přidáváš viz odkazy. A tu elektřinu potřebuješ i na přepravu do tý rafinérie a dokonce i na https://www.vydejni-nadrze.cz/…stranny-d186.htm?…
Ten článek o poruchovosti aut dle typu pohonu sem nenašel, ale došlo mi proč asi možná to pořadí
1. nejspolehlivější hybridy
2. EV
3. benzín
4. nejhorší nafta
Možná to je brané celkově. A byť samotný pohon jasně vítězí EV tak celkově možná s přispěním https://www.autoforum.cz/…ne-mimo-tabulky/:-!
U dieslu jde samozřejmě o princip = drahý těžký složitý poruchový = to je princip s tím se nedá nic dělat. Nutnost dotování paliva = už je jen smutná třešnička
Škaredý? Subjektivní názor, i když s ním souhlasím, můžu prohlásit, že se mi nelíbí ( předface vypadal lépe ), ale nemůžu říct, že je škaredý.
Zpracování, myslíš kvalitu? Pak patří mezi to lepší v daném segmentu. Narozdíl od koncernu VW, které jsme měli/máme ( škoda, seat i VW ) s ním nebyly žádné potíže, jak poruchově, tak lícováním materiálů, nebo drčením plastů.
Dražší než jaká auta? Ukaž na jediné a zkusíme srovnat výbavy a ceny, pak se máme o čem bavit.
Zatím jen cucáš z prstu a žádné argumenty jsi nedal.
Ty uz si v tom sedel? Lebo podla toho co stale opakujes mam pocit, ze si nesedel ani v tom co konci. Tam je prave problem, ze ak sedim na mieste spolujazdca, tak pristrojovka ma neprijemnu hranu.
To ja s nim naopak souhlasim. Hlavni nesporna vyhoda je ze se cely hnaci ustroji (vcetne elektromotoru) lepe vejde pod kapotu. 3 valec je totiz mensi nez 4 valec. Dalsim logickym evolucnim krkokem by mi prislo nahrazeni dvouvalcem a pouziti vykonejsi elektromotoru kdy el motor bude ten hlavni ktery bude davat vice vykonu nez spalovak. Myslim ze novy Yaris se Toyote povedl. Nabizi jak vykony spalovak (ktery sice nesplni pozadavky na emise co2 ale pojedou) tak usporny hybridni pohon pro kolenovrty a ortodoxni ekology.
PROČ furt meleš takový kraVWiny? Toyota dál v klidu nabízí R4 1.2 Turbo
Suzuki dál nabízí R4 1.2 DualJet
Ale objemy a počty válců = se snižují desítky let = to ti uniklo? No a v reálu fakt většině lidí na planetě = stačí NĚCO JAKO krabice od mlíka koncernovej tříválec litr = s tím nic nenaděláš https://www.auto.cz/…-a-270-n-m-87209
FURT ti nedošlo že všechny ty ekologičtější ekonomičtější auta proti kterým bojuješ sou DODNES hlavně MIMO evropskýho původu? :-)
Přesně tak, třeba nikdo by si raději nekoupil tříválec 1.0 TSI místo skvělého čtyřválce 1.2 TSI. Přesto ho koncern VW musel už po pár letech výroby kvůli bruselským ekoteroristům zaříznout... :-(:-(:-(:no::no::no:
proč neudělají něco se zvukovým projevem a vibracemi.
K čemu mi jako uživateli je, že auto má o nějaké 1-2 % větší účinnost, pokud jízda připomíná někdy skoro jízdu na vibrační žábě... Tohle je problém téměř všech tříválců na trhu.
Nedokazu odborne posoudit, zda je 3valec ideal, ale jsem rad, za vsechny ty hybridy, ktere ve mestech smrdi o trochu mene...Mimo mesto spalovaci motor az tak moc nevadi.