Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Tříválec je pro hybrid ideální volba, říká šéfinženýr Toyoty Yaris

Toyota Yaris ve své čtvrté generaci přijíždí se zbrusu novou generací hybridního ústrojí využívajícího tříválec. Jaký je důvod jeho použití, jsme se zeptali toho nejpovolanějšího.
Zpět na článek
Avatar - speedfred
7. 8. 2020 11:50
Re: co máš za problém?
Opakovanie je matka múdrosti :-[]
Avatar - Hammunasakra
7. 8. 2020 08:23
Re: hybrid do mesta
To s tím zatěžováním životního prostředí byl vtip? https://ct24.ceskatelevize.cz/…-cele-ekosystemy na zemi i na moři https://www.researchgate.net/figure/Image-of-the-Deepwater-horizon-disaster-showing-the-fire-the-oil-spill-into-the-sea_fig9_275462305 nebo https://www.idnes.cz/…_zahranicni_luka samozřejmě i u nás https://tn.nova.cz/…k-zranenych.html

Rozdíl mezi ropou a kovy o kterých mluvíš je recyklace. Ropu proměníme prvním použitím na oxid uhelnatý, oxidy dusíku, uhlovodíky a pevné částice co rády do našich plic = šmidlec konec

Je to jako argumentace že u nás se elektřina z menší poloviny vyrábí z uhlí = ale největší odběratel elektřiny sou rafinérie. Takže k tý elektřině NAVÍC přidáváš viz odkazy. A tu elektřinu potřebuješ i na přepravu do tý rafinérie a dokonce i na https://www.vydejni-nadrze.cz/…stranny-d186.htm?…
Avatar - Hammunasakra
7. 8. 2020 07:45
Re: hybrid do mesta
Ten článek o poruchovosti aut dle typu pohonu sem nenašel, ale došlo mi proč asi možná to pořadí

1. nejspolehlivější hybridy
2. EV
3. benzín
4. nejhorší nafta

Možná to je brané celkově. A byť samotný pohon jasně vítězí EV tak celkově možná s přispěním https://www.autoforum.cz/…ne-mimo-tabulky/ :-!
U dieslu jde samozřejmě o princip = drahý těžký složitý poruchový = to je princip s tím se nedá nic dělat. Nutnost dotování paliva = už je jen smutná třešnička

Rozhodně je smutné že z principu i po desítkách let známé reality https://www.idnes.cz/…auto_ojetiny_fdv furt lidi vymýšlí

Asi podle hesla co je nové je divné špatné atd. a co na co jsme zvyklí TO je to správné ;-)
7. 8. 2020 07:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Mikesus
7. 8. 2020 06:36
Re: hybrid do mesta
A v čem je složitý? Naopak mechanicky je to nejjednoduší, co v autech můžeme najít jako pohonný řetězec. Tedy po čistém EV.
Avatar - Mikesus
7. 8. 2020 06:35
Re: A já si myslím
I to se může stát. Pak ještě přijdou poplatky za počet válců, nebo zákaz vjezdu do větších měst s více než 1/2/3 válci a budeme se divit.
Avatar - Mikesus
7. 8. 2020 06:33
Re: Toyota si dělá se zákazníků p....
Já jsem v tom seděl, neměl jsem přímé srovnání, ale místa bylo subjektivně stejně. Za sebe jsem se vešel v pohodě.
Avatar - SKAY
7. 8. 2020 06:24
Re: A já si myslím
A zustene jen elektromotor :-|
Avatar - CHerokee
6. 8. 2020 21:59
Re: hybrid do mesta
Nevěřil bych všemu, co je na papíře. Pravděpodobně tento složitý systém s baterkou s těžkými kovy navíc zatěžuje životní prostředí víc.
Avatar - CHerokee
6. 8. 2020 21:57
A já si myslím
že tři válce jsou pro Evropu zbytečně moc....jeden dva bych ubral. :D
Avatar - Mikesus
6. 8. 2020 19:54
Re: co máš za problém?
On spíš jak blbeček dává pořád f5.
Asi si myslí, že čím víckrát to napíše, tím méně výmysly a víc pravda to bude.
Avatar - Mikesus
6. 8. 2020 19:53
Re: co máš za problém?
Proč to píšeš tolikrát?
Avatar - Mikesus
6. 8. 2020 19:53
Re: co máš za problém?
Škaredý? Subjektivní názor, i když s ním souhlasím, můžu prohlásit, že se mi nelíbí ( předface vypadal lépe ), ale nemůžu říct, že je škaredý.
Zpracování, myslíš kvalitu? Pak patří mezi to lepší v daném segmentu. Narozdíl od koncernu VW, které jsme měli/máme ( škoda, seat i VW ) s ním nebyly žádné potíže, jak poruchově, tak lícováním materiálů, nebo drčením plastů.
Dražší než jaká auta? Ukaž na jediné a zkusíme srovnat výbavy a ceny, pak se máme o čem bavit.
Zatím jen cucáš z prstu a žádné argumenty jsi nedal.
Avatar - Beefcake
6. 8. 2020 19:10
Re: co máš za problém?
Slusne to tu ide do analu...
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2020 17:41
Re: co máš za problém?
krom odezvy ACZ a chybovosti ACZ a druhým rokem tristního SW ACZ..
6. 8. 2020 17:39
co máš za problém?
Daj nejaké fakty.
Yaris je škaredý? Je
Je slabo spracovaný? Je
Je drahší ako iné auta? Je

Tak v čom sa mýlim?

Toyovce môžu bekat koľko vládzu, fakty zmeniť nemožno.
6. 8. 2020 17:39
co máš za problém?
Daj nejaké fakty.
Yaris je škaredý? Je
Je slabo spracovaný? Je
Je drahší ako iné auta? Je

Tak v čom sa mýlim?

Toyovce môžu bekat koľko vládzu, fakty zmeniť nemožno.
6. 8. 2020 17:39
co máš za problém?
Daj nejaké fakty.
Yaris je škaredý? Je
Je slabo spracovaný? Je
Je drahší ako iné auta? Je

Tak v čom sa mýlim?

Toyovce môžu bekat koľko vládzu, fakty zmeniť nemožno.
6. 8. 2020 17:39
co máš za problém?
Daj nejaké fakty.
Yaris je škaredý? Je
Je slabo spracovaný? Je
Je drahší ako iné auta? Je

Tak v čom sa mýlim?

Toyovce môžu bekat koľko vládzu, fakty zmeniť nemožno.
6. 8. 2020 17:39
co máš za problém?
Daj nejaké fakty.
Yaris je škaredý? Je
Je slabo spracovaný? Je
Je drahší ako iné auta? Je

Tak v čom sa mýlim?

Toyovce môžu bekat koľko vládzu, fakty zmeniť nemožno.
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2020 14:53
Re: Toyota si dělá se zákazníků p....
Seděl = jen mě nenapadlo dát druhýho https://www.hifi-voice.com/…udrzet-v-kondici na místo spolujezdce. Jak píšeš to že v tom pojedou 2 https://de.wikipedia.org/wiki/Sum%C5%8D#… nenapadlo ani výrobce ;-)
6. 8. 2020 12:23
Re: Toyota si dělá se zákazníků p....
Ty uz si v tom sedel? Lebo podla toho co stale opakujes mam pocit, ze si nesedel ani v tom co konci. Tam je prave problem, ze ak sedim na mieste spolujazdca, tak pristrojovka ma neprijemnu hranu.
6. 8. 2020 10:18
Sucasny Yaris
je skareda, zle spracovana mala mrdka.
Je co napravovat.
Vnutorne spracovanie sucasneho modelu je priserne a nijako nedokaze obhajit cenu.
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2020 09:02
Re: Z hlediska účinnosti asi výhodné, ale
Je to výrobně levnější a viz ten Koenigsegg nebo jen mý srovnání R3 1.2 PureTECH vs R4 1.2 Turbo https://autobible.euro.cz/…nzinovy-reparat/ tak rozdíly sou pro normálního člověka = v reálu mimo jeho pozornost. Prostě R3 je výrobně trochu levnější a viz rozhovor i efektivnější + umí dávat když pominu ten extrémní https://www.novinky.cz/…ri-lidi-40315612 tak i v běžnejch autíčkách už umí dávat velmi slušnej výkon https://www.novinky.cz/…aris-gr-40309539
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2020 08:57
Re: Z hlediska účinnosti asi výhodné, ale
Nečekaně vyspělý příspěvek
6. 8. 2020 08:54
Re: Z hlediska účinnosti asi výhodné, ale
To ja s nim naopak souhlasim. Hlavni nesporna vyhoda je ze se cely hnaci ustroji (vcetne elektromotoru) lepe vejde pod kapotu. 3 valec je totiz mensi nez 4 valec. Dalsim logickym evolucnim krkokem by mi prislo nahrazeni dvouvalcem a pouziti vykonejsi elektromotoru kdy el motor bude ten hlavni ktery bude davat vice vykonu nez spalovak. Myslim ze novy Yaris se Toyote povedl. Nabizi jak vykony spalovak (ktery sice nesplni pozadavky na emise co2 ale pojedou) tak usporny hybridni pohon pro kolenovrty a ortodoxni ekology.
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2020 08:45
Re: Z hlediska účinnosti asi výhodné, ale
PROČ furt meleš takový kraVWiny? Toyota dál v klidu nabízí R4 1.2 Turbo
Suzuki dál nabízí R4 1.2 DualJet

Ale objemy a počty válců = se snižují desítky let = to ti uniklo? No a v reálu fakt většině lidí na planetě = stačí NĚCO JAKO krabice od mlíka koncernovej tříválec litr = s tím nic nenaděláš https://www.auto.cz/…-a-270-n-m-87209

FURT ti nedošlo že všechny ty ekologičtější ekonomičtější auta proti kterým bojuješ sou DODNES hlavně MIMO evropskýho původu? :-)
Avatar - Hammunasakra
6. 8. 2020 08:45
Re: Z hlediska účinnosti asi výhodné, ale
Suezava má samozřejmě pravdu https://www.novinky.cz/…ri-lidi-40315612

Je to FURT TO SAMÝ proč V8 nahradil 6válec stejného výkonu a ten dneska 4válec a logicky...? :-!

Dneska máš R4 s výkonem 310kW a je to povedenej motor = tak proč ne R3 pro menší výkony? Dost z nich je povedených https://ulozto.cz/…cial-2018-04-pdf
Avatar - KANKUNEN
6. 8. 2020 08:02
Re: Z hlediska účinnosti asi výhodné, ale
Nesouhlasím , jde o výrobní náklady. Čtyřválce žerou méně viz atmo 1,0 VW x 1,5 od Mazdy nebo turbo 1,2 THP x 1,33 TCE.
5. 8. 2020 23:50
Re: Z hlediska účinnosti asi výhodné, ale
Přesně tak, třeba nikdo by si raději nekoupil tříválec 1.0 TSI místo skvělého čtyřválce 1.2 TSI. Přesto ho koncern VW musel už po pár letech výroby kvůli bruselským ekoteroristům zaříznout... :-( :-( :-( :no: :no: :no:
5. 8. 2020 23:17
Re: Z hlediska účinnosti asi výhodné, ale
Cilem je snizit emise tak, aby za ne automobilka platila co nejmensi pokuty, idealne zadne pokuty.

Tohle se nedela kvuli zakaznikum.
Temer zadny zakaznik na svete nechce trivalec misto ctyrvalce jen proto, aby usetril 5% paliva.
5. 8. 2020 22:46
Z hlediska účinnosti asi výhodné, ale
proč neudělají něco se zvukovým projevem a vibracemi.
K čemu mi jako uživateli je, že auto má o nějaké 1-2 % větší účinnost, pokud jízda připomíná někdy skoro jízdu na vibrační žábě... Tohle je problém téměř všech tříválců na trhu.
5. 8. 2020 19:55
Re: Toyota si dělá se zákazníků p....
Si asi nezaregistroval zmínku o podstatně prodlouženém rozvoru... ;-\
5. 8. 2020 19:00
Toyota si dělá se zákazníků p....
A můžeme pokračovat dále.

Palubovku vrazí do holeně, sníží výšku auta o 4cm a dle nich je výsledek ten, že je v autě více místa.
A členáři auto.cz jim ty fóry žerou.
Avatar - Jenik3
5. 8. 2020 18:22
hybrid do mesta
Nedokazu odborne posoudit, zda je 3valec ideal, ale jsem rad, za vsechny ty hybridy, ktere ve mestech smrdi o trochu mene...Mimo mesto spalovaci motor az tak moc nevadi.