Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Mitsubishi si brousí zuby na osmé vítězství v Dakaru v řadě

Automobilka proto chystá vylepšení na vozech a do závodu obsadí ostřílené jezdce, kteří všichni zakusili chuť dakarského vítězství. Jubilejní 30. ročník Dakaru odstartuje v portugalském hlavním městě Lisabonu 5. ledna 2008. Trať bude měřit 9273 kilometrů.
Zpět na článek
8. 12. 2007 15:57
8. 12. 2007 16:23
neregistrovaný "e)voVIII®"
9. 12. 2007 20:23
neregistrovaný "tatra"
8. 12. 2007 15:57
Mno,....
...je tu psano,ze byl vykon snizen.Znamena to tedy,ze Volkswageny budou mit s nimi jeste mensi potize nez loni(co se tyce predjizdeni).Pokud se jim to zase pos...,tak Mysaci nebudou mit absolutne zadne problemy(Hummer se moc houpa,atd...)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "e)voVIII®"
8. 12. 2007 16:23
mno uvidíme
dakar sledujem len je škoda že minuly ročník sa neprezentoval aj na tejto stránke a tak sledoval som na Eurosporte a na autoweb.cz ešte štastie že tu je konkurencia :-) no a čo sa týka mitsu tak určite im fandím ale nečitalo sa mi dobre to že znížili rychlosť a jedno je viac menej jasné ak by sa VW neporuchali diesle tak by vyhral dakar ono rýchlosť je dôležitá ale ešte viac je dôležitá spoľahlivosť
tak dufám že jazdne vlastnosti budu velmi dobre lebo ak nie tak neviem neviem ale veľmi nerád by som vydel v cieli prvý VW už si dokážem predstaviť tie reklamne spoty na nejakého ubohého ani nie džípa tuarega 8-s :no:
-ešte dodnes spomínam na minuly ročník kedy už to z mitsu nevyzeralo dobre a potom prišli stojacie dymiace Tuaregy to boli radostné emócie tak Mitsu a Slovakia team na motorkách go!
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2007 22:44
Rychlost nebude dolezita
Rychlost toho roku nebude dolezita. Tohtorocna trat kladie doraz hlavne na zvladanie technicky narocnych usekov. Bude obrovske mnozstvo etap v dunach, pojde sa cez legendarny priesmyk Nega, a v zavere sa pojde aj cez pralesy. Po snad desiatich rokoch to zas bude viac maraton, nez rychly sprint. Preveri sa viac vydrz strojov, technika jazdy pilotov, a samozrejme navigacia. napriklad minulorocny vitaz kamionov Hans Stacey s MAN-om sa uz nechal pocut, ze mu tato trat nevyhovuje tak ako minuly rok. Takze kvoli charakteru sutaze si aj Mitsubishi mohlo dovolit znizit vykon...
Rozbalit vlákno
6
9. 12. 2007 12:22
Re: Rychlost nebude dolezita
Aspon aj Tatry budu mat vačšie šance na vítazstvo. Doteraz strácali najma na Kamazy pre menší výkon, doháňali to v technických pasážach. Už sa teším na ďalšie víťazstvo Tatry po dlhých 7 rokoch !!! :-)
9. 12. 2007 12:38
Re: Rychlost nebude dolezita
Bolo by to pekne. Aj pre mna...s tatrovackym teamom som stravil nejake chvile, a vpodstate som na Dakare a Tatrach vyrastol.
Lenze: - dne ma Tatra nevyhodu v tom, ze nema nasadene v sutazi druhe (tretie) auto. Strategia do zavodu tak nemoze byt rovnaka ako u Kamazov, de Rooyov, alebo u Staceyho. Druha otazka je, co vyhovuje Alesovi Lopraisovi(?). Keby startoval Karel tak by boli technicke useky vyhodou. Vyhovuju ale aj Alesovi? A ma dostatok praktickych reallyovych skusenosti s takymto charakterom zavodu? // Kazdopadne mu ale drzim palce :yes: Ales Loprais a Jaro Katrinak su dve najhorucejsie zeliezka v "dakarskom ohni" z byvalej CSFR.
neregistrovaný "tatra"
9. 12. 2007 20:23
Re: Rychlost nebude dolezita
Nezapomínejte ze nejede jen Ales Loprais ale i Tomas Tomecek a Andre de Azevedo a ti jedou v jednom teamu takze muzou jet strategii. Tatry letos proste MUSI
9. 12. 2007 20:57
Re: Rychlost nebude dolezita
Práve preto som spomínal všeobecne Tatry, nie len Loprais team, i ked práve ten má najvačšie šance. Pojde tento Dakar aj Macík na Liaze? Dúfam, že tentokrát už dokončí Dakar, určite má šance umiestnit sa v prvej desiatke.
10. 12. 2007 12:38
Re: Rychlost nebude dolezita
Martin Macik postavil podla novych pravidiel pre kamiony novy sutazny special TEDOM: [odkaz]
10. 12. 2007 12:34
Re: Rychlost nebude dolezita
Tom a de Azevedo sice teoreticky pochadzaju z jedneho teamu, ale oficialne startuju kazdy za svoj. Tom ide za svoj team LETKA, a de Azevedo ide s prenajatou Tatrou za PETROBRAS. Takze pochybujem, ze si na trati budu nejak pomahat v zmysle toho, ze by jeden z nich druhemu kryl chrbat. Uz v minulych rallye isiel kazdy sam za seba... To je ta bolest, ze odkedy sa rozpadol tovarensky team (co by som si rad nechal vysvetlit od vedenia Tatry preco), vsetky tri (dve) Tatry startuju "nekoordinovane". Co ich vzhladom k technickej a hlavne viditelnej financnej "podvyzive" dalej oslabuje.