Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Audi a jeho velké plány (přehled novinek 2008 – 2011)

Audi se netají svými ambiciózními plány pro budoucí léta. Podívejme se společně pod pokličku, co ve svém kotli Audi připravuje.
Zpět na článek
7. 12. 2007 10:57
7. 12. 2007 12:40
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 12. 2007 12:42
7. 12. 2007 12:46
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 12. 2007 14:20
7. 12. 2007 15:08
7. 12. 2007 15:15
anonym
7. 12. 2007 15:20
7. 12. 2007 15:23
anonym
7. 12. 2007 15:27
7. 12. 2007 15:39
anonym
7. 12. 2007 15:19
neregistrovaný "Vi King"
7. 12. 2007 15:22
7. 12. 2007 15:24
anonym
7. 12. 2007 15:30
7. 12. 2007 16:41
neregistrovaný "Vi King"
7. 12. 2007 16:46
neregistrovaný "sto-"
7. 12. 2007 16:46
7. 12. 2007 17:58
7. 12. 2007 11:23
neregistrovaný "Vasut"
7. 12. 2007 14:22
7. 12. 2007 11:35
neregistrovaný "Riiman"
7. 12. 2007 17:35
neregistrovaný "jjk."
7. 12. 2007 11:39
neregistrovaný "Riiman"
7. 12. 2007 11:49
anonym
7. 12. 2007 13:37
neregistrovaný "Vasut"
7. 12. 2007 13:44
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 12. 2007 15:38
anonym
7. 12. 2007 15:45
7. 12. 2007 15:52
anonym
7. 12. 2007 16:38
7. 12. 2007 16:39
anonym
7. 12. 2007 21:35
anonym
7. 12. 2007 21:45
anonym
7. 12. 2007 16:37
neregistrovaný "esc"
7. 12. 2007 16:51
7. 12. 2007 16:54
anonym
8. 12. 2007 20:19
7. 12. 2007 16:51
neregistrovaný "Michal Polan"
7. 12. 2007 18:08
7. 12. 2007 20:20
neregistrovaný "Michal Polan"
7. 12. 2007 20:37
7. 12. 2007 21:10
neregistrovaný "blbec s gti"
7. 12. 2007 21:14
anonym
7. 12. 2007 21:16
neregistrovaný "clever"
7. 12. 2007 21:21
anonym
7. 12. 2007 23:03
neregistrovaný "clever"
7. 12. 2007 23:16
anonym
8. 12. 2007 16:26
neregistrovaný "clever"
8. 12. 2007 19:04
neregistrovaný "Anar"
7. 12. 2007 21:29
7. 12. 2007 23:00
neregistrovaný "blbec s gti"
7. 12. 2007 23:18
anonym
8. 12. 2007 16:28
neregistrovaný "debza"
9. 12. 2007 00:23
anonym
8. 12. 2007 09:52
neregistrovaný "Michal Polan"
8. 12. 2007 12:47
8. 12. 2007 13:15
neregistrovaný "Michal Polan"
8. 12. 2007 13:56
7. 12. 2007 18:38
neregistrovaný "Cupakapra"
8. 12. 2007 00:01
neregistrovaný "seki"
8. 12. 2007 09:26
anonym
8. 12. 2007 10:47
neregistrovaný "Carloss."
8. 12. 2007 13:17
neregistrovaný "Michal Polan"
8. 12. 2007 13:18
neregistrovaný "Carloss."
8. 12. 2007 19:47
neregistrovaný "ST-F"
9. 12. 2007 11:11
neregistrovaný "jacob.miami"
9. 12. 2007 14:51
neregistrovaný "Audi."
9. 12. 2007 19:57
neregistrovaný "pali87"
9. 12. 2007 20:59
neregistrovaný "nejsem_audi_fanatik!"
7. 12. 2007 10:57
AUDI
Motto: (Jak tu píše jeden znalec) - Volkswagen, kdyby se rozkrájel, neudělá tak parádní auta, jako AUDI... :-)

Je prostě znát, že u VW ví jak na to. Já dokonce myslím, že kdybychom měli vyhlásit automobilku desetiletí, asi bychom neměli problém s tím nominovat a ocenit AUDI. Obrovský modelový přetlak, novinka stíhá novinku, jedno auto krásnější než druhé... A jak pročítám článek, AUDI bude tlačit na pilu i nadále.

AUDI umí, umí moc, BRAVO :yes:
Rozbalit vlákno
18
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 12. 2007 12:40
Re: AUDI
GTI,není to častý jev,ale dnes se s tebou s potěšením shodnu.Úžasný design Valtera de Silvy a jeho nástupce,prémiová kvalita(až na drobné výjimky,ale ty jsou všude)automobily spadající na špičky tříd,samé žhavé novinky a další klady zaručují značce Audi post jedné z nejlepších značek současnosti :yes: :yes: VIVAT AUDI!!!!!!!!! :yes: :yes:
7. 12. 2007 12:42
Re: AUDI
No, to je od tebe velká poklona, bravo :yes:
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 12. 2007 12:46
Re: AUDI
dík :yes:
7. 12. 2007 14:20
Re: AUDI
nedá sa nesuhlasiť GTI,už sa len tešiť na tie novinky...Celkovo som zvedavy ake argumenty budu hladať neprajnici koncernu.AUDI spravilo velky kvalitativny skok a najde sa model takmer pre každeho a za to si audi zaslúži bravooo :yes:
anonym
7. 12. 2007 15:15
Re: AUDI
:yes: :yes: Automobilka roka! :yes: :yes:
anonym
7. 12. 2007 15:23
Re: AUDI
;-)
Inak auto.cz má nejaké problémy s blogami?
7. 12. 2007 15:27
Re: AUDI
Dnes to nějak zlobí...
anonym
7. 12. 2007 15:39
Re: AUDI
Zlobí... :-)
neregistrovaný "Vi King"
7. 12. 2007 15:19
Re: AUDI
GTI, máš naprostou pravdu, Audi opravdu udělalo neuvěřitelný posun za posledních 10-20 let. Jejich auta jsou dokonalým křížencem reprezentativního luxusu a dravé sportovnosti, tohle Audi podle mě opravdu umí nejlépe. Navíc interiéry Audi jsou jedny z nejlepších v celém automobilovém průmyslu a jejich nové motory jsou již také na skvělé úrovni. Jestli někdy budu mít to štěstí, že si budu moct pořídit auto prémiové značky, nebudu váhat a půjdu k nejbližšímu prodejci Audi. Takže Audi, pokračujte ve skvělé práci, kterou teď odvádíte a úspěchy se jen pohrnou (tím, nechci říct, že by už teď nebyly).

Kontrolní otázka - Sen na 4? No přece Audi :yes: :yes:
7. 12. 2007 15:22
Re: AUDI
:-) :yes: :yes: Píšeš to přesně. AUDI je dokonalej mix repre a dravce.
anonym
7. 12. 2007 15:24
Re: AUDI
No, A6 a dravec? ;-) Ono je to skôr mix luxusu a dokonalosti.
7. 12. 2007 15:30
Re: AUDI
Já tam toho dravce v pohledu vnímám, zejména v antracitovém Avantu... A R8, to je džungle v amoku. S tou dokonalostí souhlasím.
neregistrovaný "Vi King"
7. 12. 2007 16:41
Re: AUDI
Díky za uznání ;-) A k té A6 pro anonyma - Podívej se třeba na Mercedes E - to je typický zástupce elegance, luxusu, reprezentativnosti, podívej se na takové BMW 5 - to je naopak typický zástupce dravosti, sportovnosti, prostě důkaz, že i luxusní auto může vypadat dravě, ale A6 je něco mezi, jednoduché linie A6, které nejsou ani příliš oblé, ani příliš ostré, jí propůjčují takovou jemnou a lehkou dravost, ale zároveň, když se na ni podíváš, vidíš taky elegantní a reprezentativní auto. A dokonalost patří ke všem třem (a i dalším samozřejmě). Aspoň tak to cítím já. Někdo má radši MB E, někdo radši BMW 5, já třeba zase A6, každý má svuj vkus a vidí to trochu jinak. ;-)
neregistrovaný "sto-"
7. 12. 2007 16:46
Re: AUDI
Ano, Audi je aj charakteristikou medzi športovým Bmw a komfortným Mercedesom.
7. 12. 2007 16:46
Re: AUDI
Jak to tak vidím já, AUDI se stává nejlepší volbou pro vstup do prémiovýho segmentu. Podle vzorce Práce práce práce, pak AUTO, pak zas práce práce práce, pak AUDI. Začínám mít pocit, že si brzy ustřihnu cop ;-)
7. 12. 2007 17:58
Re: AUDI
>:D :-) :-) :yes: ;-)
neregistrovaný "Vasut"
7. 12. 2007 11:23
Audi
No tak ted jeste neco udelat s image auta bazaristu a kolotocaru co nemaji na MB nebo BMW a mzue to byt prima ;-)
Rozbalit vlákno
1
7. 12. 2007 14:22
Re: Audi
zaujimave je však, že v tomto si može auto smelo podať ruky s BMW a Mercedesom,lebo v tomto su na tom úplne rovnako čo som si všimol,nemysliš?
neregistrovaný "Riiman"
7. 12. 2007 11:35
NOvý motor 1,8 TFSi?
"...nový motor 1,8 TFSi s výkonom 88 kW..." No neviem, ak to nie je preklep (ad redakcia: Ste si istí, ze ide o motorizáciu 1,8 TFSi s výkonom 88 kW?), tak to nie je velká výhra. Znamenalo by to totiz, ze nový motor v roku 2008 s priamym vstrekovaním a dopovaný turbom bude mat výkon závratných 88 kW, t.j. o 4 kW menej ako cca. 13 rokov starý atmosféricky plnený 1,8 20v - 92 kW ;-\ (a nehovorte nikto bludy typu: Ale ten krútiaci moment...).
Inak AUDI ako celok za inovácie :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
7. 12. 2007 12:11
Re: NOvý motor 1,8 TFSi?
Nováček ve světě aut? Tak vítej, a na vysvětlenou, tahle 1,8TFSI 88kW bude mít úlohu základní motorizace A4ky, motor který zmiňuješ pro srovnání 1,8 92kW, základní motorizací nebyl. Takže auta se nám zvětšují a těžknou a jako základ ve střední třídě přestává být 1,6ka dostatečná (předchozí A4 měla jako základ 1,6 75kW), proto se posiluje. 1,8TFSI i v této softwarově "ořízlé" verzi bude velmi důstojným nástupcem 1,6tky. ;-)
Avatar - KANKUNEN
7. 12. 2007 12:45
Re: NOvý motor 1,8 TFSi?
Může to mít 120 koní od 3000 do 6000 otáček. Pojede hezky a nebuude mít tu žravost turbobenzínu ve vysokých otáčkách. VW ale bude mít zas chaos v motorech, různě načipované 1,4, 1,8, 2,0.
Avatar - Dinar
7. 12. 2007 12:47
Re: NOvý motor 1,8 TFSi?
Zas tak výjimečné to není, bmw má podobných motorizací, stejný motor jiný čip, taky dost, MB a jeho kompressory to samé. S přibývajícími turby si budem muset na nepřehlednost zvyknout. ;-)
neregistrovaný "jjk."
7. 12. 2007 17:35
Re: NOvý motor 1,8 TFSi?
Ale ten krútiaci moment... ;-) To mas tak, atmosfericky dvojliter hondy z S2000 ma dvojnasobny vykon ako tato turbom vylepsena 1,8 - co je to potom za blbost? Staci sa previest a uvidis... Dnes ti uz k hodnoteniu motora objem moc neposluzi a ani sa uz podla toho nehodnoti. Ako vodicovi ti moze byt jedno ci mas pod kapotou 1,2 alebo 2,4, pokial maju rovnake parametre. A kedze automobilkam je vyhodne vyrabat fyzicky jeden typ motora a potom sa s nim vyhrat do troch variant v ramci turba/softveru/atd.. nemusis ich za to predom odsudzovat. Prevez sa, pozri si cenu auta, spotrebu a vsetky ostatne subjektivne a objektivne pocity a hodnotenia - ak to bude zleee, tak je aj tak jedno co mas pod kapotou, nie?
neregistrovaný "Riiman"
7. 12. 2007 11:39
Nový motor 1,8 TFSi?
"...nový motor 1,8 TFSi s výkonom 88 kW..." No neviem, ak to nie je preklep (ad redakcia: Ste si istí, ze ide o motorizáciu 1,8 TFSi s výkonom 88 kW?), tak to nie je velká výhra. Znamenalo by to totiz, ze nový motor v roku 2008 s priamym vstrekovaním a dopovaný turbom bude mat výkon závratných 88 kW, t.j. o 4 kW menej ako cca. 13 rokov starý atmosféricky plnený 1,8 20v - 92 kW ;-\ (a nehovorte nikto bludy typu: Ale ten krútiaci moment...).
Inak AUDI ako celok za inovácie :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 12. 2007 11:49
Audi automobilkou desetiletí???
Nevím, souhlasím s tím, že AUDI má jedny z nejhezčích aut vůbec... Ale pokud by chtěl někdo volit automobilku desetiletí, rozhodně by se musely udělat kategorie "Auta pro řidiče", "Auta pro metrosexuály" atd. Té první by zcela jistě vévodilo BMW :-)
Rozbalit vlákno
15
7. 12. 2007 12:08
Re: Audi automobilkou desetiletí???
Co to je ten metrosexuál? To se jako obnažuje v metru mezi Museem a IP Pavlova? Nebo snad buzna? swingař či kastrát? Nebo snad vyholovač ohanbí?

Automobilka desetiletí je jasná, AUDI - dokonalý vzestup a zapasování produkce do echtprémiového segmentu. BMW je takhle dobrý, jako dnes, 50 let, Mercedes 100.
Avatar - VDC
7. 12. 2007 13:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 12. 2007 13:33
Re: Audi automobilkou desetiletí???
:-) :yes: ;-)
neregistrovaný "Vasut"
7. 12. 2007 13:37
Re: Audi automobilkou desetiletí???
No a kdo ted ma uklizet tu poblitou klavesnici :-)
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
7. 12. 2007 13:44
Re: Audi automobilkou desetiletí???
:yes:
7. 12. 2007 14:31
Re: Audi automobilkou desetiletí???
presne tak audi sa snad ako jedina značka vypracovala za dve desatročia od dvojičiek VW ,čiže od mainstreamu,po premiovu značku. O to užasnejšie je,že AUDI je dnes na rovnakej urovni ako BMW či Mercedes ,ktore sa na tuto poziciu vypracovavali dlhe desatročia. Snad odpustia priaznivci Lexusu,ale bohužial Audi dokazalo niečo viac...

P.S: a teraz sa pustite do mna ,že sa niekomu tlačim do zadku,ale ešte predtym skuste dokazať,že nepíšem pravdu >:D
7. 12. 2007 15:11
Re: Audi automobilkou desetiletí???
:-) :-) :yes:
anonym
7. 12. 2007 16:37
Re: Audi automobilkou desetiletí???
Brazdite páni. BRZDITE, BRZDITE!!!!
Audi si zaslúži pochvalu zato kam sa vypracovalo. To je naozaj výnimočné.
Bmw si vlastne už pred vojnou vybudovalo povesť luxusnej značky. Len trochu chýbalo do Mercedes-Benz. A Iseta to nepokazí.
Ale Mercedes-Benz že si budoval túto pozíciu dlhé desatročia? Pokial viem, tak už v roku 1910 to bola exlúzivna značka. Či nie? Ono to totiž podľa tvojho príspevku vyzerá akoby si ten Mercedes budoval túto pozíciu ešte viac než 20rokov. A to nieje pravda. ;-)
anonym
7. 12. 2007 16:42
Re: Audi automobilkou desetiletí???
Ešte niečo. S Bmw nemusíš súhlasiť. Ale vlastne ešte niečo musim doplniť. Mercedes kedysi konkuroval s Horchom. Ale aby sa predával prešli na sériovú výrobu. Ako je model 170. Takže Mercedes si po vojne vlastne povesť trošku znížil. Proste už daleko pred vojnou to boli prestížne autá.
7. 12. 2007 16:48
Re: Audi automobilkou desetiletí???
samozrejme tak som to nemyslel...ono čo sa tyka mercedesu tak u mna stracaju body Vianom...je to premiova značka,ale nechapem prečo predavaju klasicku dodavku s nalepkou premia...ine by bolo keby to zaradia medzi kamiony....
anonym
7. 12. 2007 16:51
Re: Audi automobilkou desetiletí???
:-) No trošku od veci. Nemá to nič s dlhoročným budovaním image.
K tomu vianu. Toto sú autá zamerané na praktickosť.U dodávky nieje priotná(ani u prémiovej), aby si platil za image. Tu ide o detaily ako 7ročný servis.
7. 12. 2007 16:55
Re: Audi automobilkou desetiletí???
ako mysliš,ale aj tak viano celkovo nezapada do portfolia mercedesu ako aj vaneo jak tam ešte nieje nahodou...a pritom ako vieme Vito/V malo od povestnej spolahlivosti mercedesu dosť daleko...ja tvrdim len to,že to neni premiove auto
8. 12. 2007 20:12
Re: Audi automobilkou desetiletí???
Audi a automobilka desetileti?? no to jo ale mozna 80tych let.... ne ted. Jsi se probudil z umeleho spanku???
anonym
7. 12. 2007 19:18
Re: Audi automobilkou desetiletí???
je to už long time ago, ale byly doby, kdy velký Mecredes Benz viděl velkou hrozbu z Kopřivnice. Tatra. Sama o sobě má Tatra je delší tradici snad než MB, ale MB je teď už úplně jinde. Škoda, nebylo by to naškodu kdyby dnes se lidi rozhodovali mezi MB Sklasse 600 nebo "nějakou" novou Tatrou. >:D spíš to je přání, než aby to mohlo být vůbec někdy ještě realitou.
Avatar - delphino
7. 12. 2007 20:33
Re: Audi automobilkou desetiletí???
myslíš že má Tatra delší historii v automobilismu, než firma, která první předvedla motorové vozidlo?
anonym
7. 12. 2007 15:38
Náskok všade
Všade má Audi náskok. A3, nakrajší automobil zo prémioviek strednej triedy. A k tomu interiér s dokonalou ergonomiou.
A4. Náskok vďaka technike. Systém pre mŕtvy uhol. Bmw sa môže pozerať so závisťou. A u MB tiež. S a CL je predsa oveľa vyššie.
K tomu Select driveSVETOVÉ AUTO ROKA
A5-Select drive a šporotvý diferenciál. Plus dokonalý vzhľad. Ze toto je konkurent pre MB C coupe?A5 Vyzerá oveľa väčšie.
A6-SVETOVÉ AUTO ROKA
A8-ešte aj dnes hravo konkuruje novému "esku" a 7. To je náskok vďaka technike! :yes: Plus interiér, ktorý je proste opäť dokonalý.
Q7-vzhľad bez chýb. Tak krásne a dobré auto málo kedy vyrobia.
Nuž, na takmer dokonalé auto sa často krát hovorí: Tak dobré auto sa málokedy podarí.
Ale u Audi je to ako bežnosť.
:-) :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
6
7. 12. 2007 15:45
Re: Náskok všade
:-) :yes:
anonym
7. 12. 2007 15:52
Re: Náskok všade
Ale vieš čo je na Audi fascinujúce? To, že aj keď je niektoré auto v jeho triede krajšie, tak vďaka technike a interiéru je to opäť môj jednoznačný favorit. Hovorím o A4. Viac sa mi páči Mercedes C.
Bezpečnosť je ale na prvom mieste. A úžasný systém pre mŕtvy uhoľ, to je proste niečo výnimočné. Plus interiér, ktorý sa dá obdivovať.
Avatar - VDC
7. 12. 2007 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
7. 12. 2007 16:39
Re: Náskok všade
Hele je podla teba Audi zlé? Alebo čo iné?
anonym
7. 12. 2007 21:35
Re: Náskok všade
Jdi do * s tak stupidním názorem h o v a d o

:no: :no: :no:
anonym
7. 12. 2007 21:45
Re: Náskok všade
Neviem ako sa na tomto niekto môže baviť.

Veď zapni si televízor s nejakou reláciou.

AHA! >:D Tak ty nemáš poriadny televízor. Čumíš do starej Tesly, čiernobielej, obrazovka menšia, než tá na PC, než monitor 800x600. Ide tam len ČT1. A aj to dosť rozmazane. Nič nevidíš. Raz za mesiac zo svojho platu ideš do teska. A zíraš na televízory LCD, ktoré si nikdy nekúpiš.
Takže pokiaľ ťa toto nebaví, tak si vysvetľujem jedine flustráciou z chudoby. :-)
neregistrovaný "esc"
7. 12. 2007 16:37
?
Nepripadajú vám už všetky tie audiny rovnaké? Nie žeby nevyzerali celkom ok, ale...
Rozbalit vlákno
3
7. 12. 2007 16:51
Re: ?
to je modelova identita niečo ako ked sa u medaka podoba Ačko na Sko...single frame maska od audi je čosi ako ladvinky u BMW a typicka mercedes maska...a to,že sa na seba ponašaju može byť negatívum,ale tiež pozitivna vec...na jednej strane je to nudne na druhej sučasny design audi je vydareny a spaja športovosť s eleganciou a celkovo sa to k image značky hodi...
anonym
7. 12. 2007 16:54
Re: ?
V tom znie ich čaro. :-) Keď je jeden design dokonalý, načo ho meniť?
Avatar - pallas
8. 12. 2007 20:19
Re: ?
hmm casom by v Audi a VW mohli vyrabat len predok a zadok, a podla modelu doprostred navarit medzikus - kratsi, dlhsi, 2 ci 4 dvere >:D
neregistrovaný "Michal Polan"
7. 12. 2007 16:51
:)
Pěkná nabídka, co se týče modelů. Audi vypadají moc hezky, i když do mnou oblíbené třídy se teprve chystají. Co mne však zaráží a v mém pohledu i sráží značku v mých očích je házení kilowatty. 370 tu, 368 tam... jen tak. Základní motor už nemá 75 kW, ale 88. Neustále rostoucí rozměry a hmotnosti, i přes všechen hliník. Mě osobně to děsí.
Ale já si ostatně Audi nekoupím. Nelíbí se mi, jak moc jsou oblíbená u chmatáků a závistivců.
Rozbalit vlákno
20
7. 12. 2007 18:08
Re: :)
Chmatáci, no, to je mi demotivace, Michale. Tohle se dá uznat jen když nemáš garáž. Co tě prosím tě děsí na motorech? Koní, těch přece není nikdy dost. Kdo jednou zažije, jaké to je přestoupit z padesáti do stopadesáti koní, je ztracen, z toho cesta zpátky nevede. Prémiovky teď vstoupí do subkompaktů, AUDI s jedničkou a BMW s komaktní jedničkou... takže volba je jasná. Chce to cca 150 koní a svět je prémiově tvůj.
neregistrovaný "Michal Polan"
7. 12. 2007 20:20
Re: :)
Garáž si s sebou nemohu vozit po městě a po ČR, bohužel. Takže pro mne to je velmi demotivující faktor. Stejně tak u Škody, která se mi velmi líbí. 150 koní? Proč tolik? 133 bylo moc, současných 60 je tak akorát. Mě neláká závodění, z toho jsem už vyrostl.
7. 12. 2007 20:37
Re: :)
60 koní? :-) Nejde přece o závodění, jde o bezpečnost, o pružnost jízdy, jde o to, že takhle nemáš pod kopytem žádnou rezervu výkonu. Těch 150 koní přece není na závodění, to by chtělo tak 250 koní. 60 koní, to je v každém dlouhém táhlém na šlofíka. Je to to samé, jako když máž v peněžence dvě stovky... lepší je mít tam dva tácy, ne? Také je nemusíš zrovna utratit, ale kdybys potřeboval... zachrání tě.
P.S. Ty prémiovky v subkompaktech se nebudou krást tolik jako velké sedany, o to nemusíš mít starost. U těchto prcků bych to viděl k dobré, pružné, bezpečné jízdě na výkon kolem 100 koní jako minimum.
neregistrovaný "blbec s gti"
7. 12. 2007 21:10
Re: :)
co to tady zase meles:)To je k smíchu jak tady poučuješ si sežral asi Šalamounovo h*** ne???:)Líbí se mi jak jsi loajální:):)Ale nikodo nikdy nepresvetsis lide maji svuj nazor:)A hlavne ne pro kazdeho je koncern VW best of:):):)a hlavne az dospejes tak zjistis ze ne vsechno co se trpytí neni jen pozlatko a ne naskok díky technice:)Neni to na tebe napsany moc slozite???:)
anonym
7. 12. 2007 21:14
Re: :)
Tu sa hovorilo o koncerne? O názore? Ak chceš, jazdi si s Fiatom 8V po dialnici. :-! To je fakt a nič s koncernom a jeho best to nemá. GTI krásne popísal tú peňaženku s 200korunami. Tam to máš vysvetlené. Celý príspevok. Prečítaj si to ešte raz.
neregistrovaný "clever"
7. 12. 2007 21:16
Re: :)
precti si to jeste jednou to moje:)Groo je v tom ze nekdo nekomu vnucuje svuj nazor ok???
anonym
7. 12. 2007 21:21
Re: :)
Tak múdry, alebo blbec?

[Osol, alebo ajnštajn?]
{Debo, alebo mudrc?}
:-) :-) :-) :-) :-)
neregistrovaný "clever"
7. 12. 2007 23:03
Re: :)
aha 15 lety bača ze slovace uz si uvazal ovce:)dobry raci nic:)ps nauc se cist >:-[]
anonym
7. 12. 2007 23:16
Re: :)
A ty se nauč psát. Bo tak domr*danou gramatiku, to jsem neviděl ani u páťáka základní školy.
Hlavě, že se tu oháníš dospělostí, tobě je ještě hodně vzdálena.
neregistrovaný "clever"
8. 12. 2007 16:26
Re: :)
to bude tim, že to je čeština Báčo:)proto tomu nerozumíš:)
neregistrovaný "Anar"
8. 12. 2007 19:04
Re: :)
Já jsem Čech a souhlasím s ním.
7. 12. 2007 21:29
Re: :)
Jsem přesvědčen, že Michal za mluvčího kašpara tvého kalibru tedy rozhodně nepotřebuje. Asi máš problém s chápáním psaného textu, tak tě lehce upozorňuji, že tu nikdo, mimo tebe nepěje ódy na koncern VW, jen na jednu z jeho dcer - AUDI. AUDI, to jsou ta auta, kolem kterých chodíš a jsou pro tebe nedostupná přesně stejně, jako zámek Hluboká. Mě to ovšem za vinu dávat takhle poklesle nemusíš :no:
neregistrovaný "blbec s gti"
7. 12. 2007 23:00
Re: :)
no dekuji sibilo:):)mas jeste kristalovou kouli vís v cem jezdim:)No nevim kdo ma spatnou predstavu o chapani textu a nedostupna je pro me jen tvoje hloupost ktera kdyby nadnasela.....znas to nee:)
anonym
7. 12. 2007 23:18
Re: :)
Fakt jsi tu za kašpara. Jestli jezdíš, tak MHD, protože bys nebyl schopen bez chyb ani zakřížkovat test v autoškole.
neregistrovaný "debza"
8. 12. 2007 16:28
Re: :)
nepapouškuj hlupaku a prober se:)
anonym
9. 12. 2007 00:23
Re: :)
Jasně, tys mladý, ty si tu jen hraješ na kápa. Ale jedno tě prozradí, neovládáš svůj rodný jazyk na takové úrovni, jak by se slušelo. Buď jsi starý a nevzdělaný, nebo jsi ještě příliš mladý a stále se učíš. Vyber si sám, ale hrubek máš v každém příspěvku na čistou kouli. :-!
neregistrovaný "Michal Polan"
8. 12. 2007 09:52
Re: :)
No jo, ale co bych měl v tom "dlouhém táhlém" dělat? Nehledě na to, že nevím, jak si "dlouhý táhlý" představit. Takže pokud použiju své chabé znalosti silnic, vždycky mi na to mých ubohých 60 koní stačilo. Ono, proč by nestačilo, když mé auto není přetučnělý mastodont, ale lehkonohý, pružný atlet? Ke stejnému projevu potřebuje méně. To je můj ideál.
P.S. V peněžence málokdy nosím více, jak dvě stovky. A když něco potřebuju... zachrání mě... Visa.
8. 12. 2007 12:47
Re: :)
:-) Karty, jo, nová doba... Často puživám bonmot - když říkám, že nemám ani kačku, mám vždycky v peněžence alespoň deset tisíc... :-)

S těmi mastodonty... jasně, v tomhle není důvod ti nepřitakat, přičemž, samozřejmě to není o nějakém zatracováních velkých aut, ale o tvé náklonnosti k autům menším.

Za toho lehkonohého pružného atleta (moc pěkně napsáno)tě ale musím chytit... tomu atletovi by právě těch sto koní dokonale páslo.
neregistrovaný "Michal Polan"
8. 12. 2007 13:15
Re: :)
Sice by mu ty koně pásly, ale on je nepotřebuje. Nemusí se tahat s kily navíc a tak mu stačí klidně o deset, dvacet méně. A ber to tak, že mé auto je juniorský lehký atlet, vystačí si i s šedesáti :-) Až přejdu na vyšší atletiku (nižší střední třída), začnu uvažovat i o té stovce... možná.
neregistrovaný "Cupakapra"
7. 12. 2007 18:38
kvalita a'la audi
ked som na jednom autosalone prvykrat uvidel TT roadster, tak som si povedal - nadhera. preslo ma to vsak, ked som uvidel zlicovanie zadneho dielu a zadnych blatnikov. jedna strana ok, na druhej strane odskok take 2mm. takze audi (minimalne za toto) :no:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "seki"
8. 12. 2007 00:01
blebeckove
;-)
Uzasne je citat nazory tychto "pseudo koncernakov", ktory tu cele dni vypisuju blaboly to tom, ake su vozidla Audi ......naj, naj, naj, naj,.......proste kopec prazdnych, nudnych, otrepanych fraz.

A co je realita? Realita je to, ze vsetci tito kecalkovia budu este mnoho rokov o Audinach len pisat a pisat a pisat a pisat..................
Potom pozru von panelakovym oknom a aky pohlad sa im naskytne?
No predsa: FABIA 1,2 HTP !!!!!!!! >:D

Takze kecalkovia, nielen cele dni pisat o zazracnej znacke (pre vas) ale si ju aj kupit ;-) ;-)
Ale kde na to vziat money, ze?
Rozbalit vlákno
4
anonym
8. 12. 2007 09:26
Re: blebeckove
Opět nekorunovaný král dutých žvanilů.
Vem třeba mě, mám audi, mám i tu HTP a ty jsi mi k smíchu, protože ty nedovedeš nic napsat, dovedeš jen urážet všechny kolem. Od tebe jsem zatím nečetl ŽÁDNÝ konstruktivní příspěvek, v každém se jen dočtu "GTI je ... VW je... japonské auta jsou nej", pořád dokola jak vyšeptaný kolovrátek. Jo, hold když ti pánbůh nenadělil rozumu, neměl bys to tak dávat najevo.
neregistrovaný "Carloss."
8. 12. 2007 10:47
Re: blebeckove
Ty už toľko omielaš Fabiu 1,2HTP, že mám pocit, že ju vlastníš ty sám ako druhé, staré auto máš Trabant 601S. A závidíš susedovu Octaviu prvej generácie s motor SDI.
:-! :no: :no: :no:
neregistrovaný "Michal Polan"
8. 12. 2007 13:17
Re: blebeckove
Seki, taky jednou dospěješ.
neregistrovaný "Carloss."
8. 12. 2007 13:18
Re: blebeckove
:-) :yes:
neregistrovaný "ST-F"
8. 12. 2007 19:47
pro GTI
hele, když se tak dívám, kdy vyšel článek a kdo udělal první příspěvek do diskuze a když to vezmu souhrně u dalších příspěvcích ... sedět na dvou židlích ... GTI?

navíc... u tvého blogu s Q7 mi smázly můj komentář...

i ty jeden lyšáku ...

pokud jsem se trefil, tak je to ubohý...
a pokud ne... :-!
Rozbalit vlákno
0
8. 12. 2007 20:07
Hybrid??? Kulove, nevi jak na to.
Hybrid?? nemel ten hybrid byt nahodou uz v prodeji??? Nebo ze-by to bylo diky naskoku diky technice ze AUDI nevi jak na nej???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "jacob.miami"
9. 12. 2007 11:11
Audi...
Audi dela velky krok v pred aby dohnalo Bmw a Mb, ale pripada me to velice uspechane( modelum kterym daly mnoho casu jako Q7 a A5 jsou povedene), ty kteri se tu furt roztavaji nad tim jak Audi dela skvela nove modely ktere tu jeste nebyly a nebo ze Audi je tak lepsi nez ostatni, tak tyhle lide jsou proste na omylu. Vetsina aut od Audi(A6, A4, A8, A3) se snazi zasahnout uplne jinou skupinu lidi. Jsou to lide kteri nevi jestly jsi maji koupit BMW nebo MB. Tohle jsi myslim ze furt zranuje vsechny Audinare protoze je to tlaci pod uroven jejich dvou konkurentu. A dale ty kteri hovori jak vzhled je tak povedeny. Je pravda ze Audi dela nenapadne tvary ale jsou to tvary ktere se hned okoukaji a vubec si je nikdo ne zapamatije. Kdyz treba projede BMW 7 tak plmo lidi rekne ze je to bud hnus nebo ze je to krasa, ale lidi jsi to pamatuji a to jsi myslim ze je lepsi nez kdyz projede A6 a lidi si toho auta skoro ani nevsimnou protoze neni ceho.
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Audi."
9. 12. 2007 14:51
Re: Audi...
Je to věc názoru, co se komu líbí... Nemůžeš napsat že lidi si to kupují jen proto, že si nemůžou vybrat mezi BMW a MB. To je blbost nebo jsou blbí ti lidé co to udělají, protože kdybych si já vybíral mezi dvěmi auty, tak si určitě nevyberu třetí. Audi má své kouzlo a proto si je lidi kupují.
neregistrovaný "pali87"
9. 12. 2007 19:57
realita???
Zdravim, clanok je fajn a kebyze sa naplni, to by bolo este lepsie. Len mensi dotaz: neviem ci to ze "preklep" od autora, ale v roku 2011 bude kabriolet od A7 osobne si myslim, ze je realnejsie cakat kabrio A4 a ani AUDI R4 sa mi nezda, nemalo by to byt nahodou RS4? To je vse:) A drzim palce audi nech sa im tie plany podari zrealizovat!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "nejsem_audi_fanatik!"
9. 12. 2007 20:59
to jacob.miami
Chapej, kdo si koupi A6,A8 je prestizak v sacku,manazer,kterej je konzervativni,hleda luxus,a nechce aby auto vyjadrovalo neco vic jako sedmickovy BMW,nebo MB S-class....a ne ze se neumi rozhodnout mezi MB a BMW to je blbost.podle me Audi bylo je a bude vzdy dost v pohode.....maj svoji cestu....v 90tejch letech meli ikony jako Ttcko,A6.....ta auta ovlivnila vsechny,tedka je doba BMW,expresivniho vyjadrovani tvaru,kde se nasel i mercedes(S,cls)aj dalsi ne premiovky(ford)a Audi ma stale svoji cestu....oni nebudou mit hafo novejch odvaznejch napadu ,tem,... oni pracuji s detaily a proporcemi auta.....to co udelali na A5 je dostatecne presvedcive,ze maji svoji cestu,jak vyjadrit dynamiku nenasilne....a funguje to...je to elegantni i dynamicke...ma to image........a bude to fungovat i za par let,kdy budou treba Flamy totalne mimo.....a bude frcet neco uplne jinyho
Rozbalit vlákno
0