hmmm bude to urcite sikovne auticko ale uprimne som cakal co sa tyka vykonu trochu viac a aj interier mi pripada ako krok spat....minula generacia a/s3 mala podla mna uzastny interier....ale v podstate interiery vsetkych novych modelov audi mi pridu ako krok spat co sa tyka ovladania a designu
dnes je v mode uz akasi minimalizacia interierov ... vsade rovne hladke plochy.. co najmenej tlacidiel... ale tiez tento trend podla mna nemoze trvat donekonecna...
no prave preto sa mi interier minulej s3 pacil viac...je jednoduchy a funkcny a co sa tyka ovladania je velmi intuitivny...tu to vyzera ako vesmirna lod a pochybujem ze ovladanie bude lepsie ako v minulej generacii...a co sa tyka motora s toho 2.0tfsi by sa dalo vymackat trosku viac a ked uz golf r ma vykon vyssi , tak mi to pripada divne ze audi ostava na rovnakych cislach a ako tu uz bolo dole spomenute ma aj horsiu dynamiku...rozhodnutia co sa tyka motorov su posledne roky u audi dost divne konkurencia posiluje a audi bud ostava na tom istom alebo dokonca oslabuje....
O akom navyšovaní výkonu to redaktor hovorí? Veď aj predošlá generácia S3 mala 228 kW/310k. Naviac mala o niečo lepšiu dynamiku, stovku robila za 4,6s (novinka za 4,8s). https://www.auto.cz/…ojte-video-95342
Takže žiadne navýšenie výkonu či iný progres, naopak (drobné, ale predsa) zhoršenie dynamiky.
No ono to je faktický downgrade. Doteraz bola S3 identická s Golfom R, teda mala 300, resp. 310k. Ale kým Golf R má mať výkon zvýšený 245 kW/333k, tak S3 zostala na tom istom, teda svojím spôsobom (v porovnaní s dvojčaťom GR) jej výkon klesol.
Je otázka, zda těch 245 kW Golf R skutečně dostane. S ohledem na to, že Arteon R má "jen" 235 kW. Ale i tak je 235 víc než 228, obávám se však, že v reálu to poznat nejde. Resp. možná to bude i tak, jak jsi napsal výše, že všechny nové verze s filtrem GPF pojedou nejen pocitově hůře, než původní verze 228 kW bez filtru. Holt nová nízkoemisní doba! :no:
Sedan vypadá líp, a to malé/kompaktní sedany vůbec nemusím.
A kdyby to byl dvoudveřový sedan, nebo kupé (takové menší S5 kupé), bylo by to designově dokonalé.
V německém konfigurátoru VW jsem si všimnul, že VW uvedl nové výkonnější TDI ve dvou verzích. Zatímco do Passatu a Arteonu se dává verze se 140kW (400 Nm 1900-3300), v Tiguanu je verze se 147kW (400 Nm 1750-3500). Asi to bude jen softwarová odlišnost, každopádně je to zajímavé.
Web ŠkodaAuto má u Kodiaqu v ceníku 140kW a v konfigurátoru 147kW, zřejmě ještě netuší, co jim z Wolfsburgu dorazí... :-)
Ty 140 kW jsou ještě "staré" motory, v novém evo provedení budou mít všichni shodných 147 kW. Jde o to, že silná verze TDI evo nabíhá do výroby až v závěru roku a pro různé modely v různých termínech.