Jak si vysvetlis prodeje C63 AMG v kombiku, nebo RS4 avant? Ja jen ze jestli to MB nebo Audi dava fanouskum bez penez na dobre slovo, tak ze bych se sel postavit do fronty. :-)
myslim ze bmw timto krorkom riadne zavari audi..,,a to som dlho bol fanusikom audi ale musim uznat ze ked aktualna rs4 ledva staci na m340 tak m3 ju pochova uplne....spravny krok od bmw... a takito preudo expert ktori vychadza s toho ze ked si to auto nemoze dovolit on tak nikto na tom nic nezmeni
v tomto mas podla mna tiez pravdu ..aj ked treba uznat ze su to predsa len trosku odlisny zakaznici podla mna ....ale co sa tyka audi ich aktualne generacie sportovych s/rs modelov su v ramci konkurencie asi najslabsie a teraz ked bmw zacina robit aj kombajny s coho audi dlho profitovalo bude to pre nicht este tazsie
Úžasný tah od BMW. U Alpiny asi nadšení nebudou, protože B3 Touring byla to poslední, co se v Mku nedělalo, ale tohle je bomba. Teď mám trojkového kombíka (F31), ale jako další auto chci Mko, tak snad bude konečně kombík v Mku (čtyřkolka, automat samozřejmě).
BMW překvapilo. Vždycky říkali, že M3 v kombíku neudělaj a heleme. :yes::yes::yes:
Tam je spis otazkou jestli ve skutecnosti neni lepsi ta Alpina nebo “obyc” 340i ve ctyrkolce.
Jasny s Mkem muzes machrobat a ma nejaky kone navic, ale nejsem si uplne jisty, jestli to bude lepsi auto.
Auta si snad nekupujeme na machrování, ale na ježdění, ne? A co se "lepší" "horší" týče, nevím, co tím přesně myslíš. Mko bude mít víc koní, bude lehčí, bude mít naddimenzovaný podvozek a brzdy, takže bude celkově bezpečnější a bude se lépe ovládat. Úplně tedy nevím, proč by člověk volil těžší, hůř ovladatelnou a méně výkonnou variantu. ;-)
Mko je úplně jinde. Nemluvím jen o tom, ze to auto vyrábí úplně jiná továrna. Vše, od motoru, převodovky, výfuků, baterie, elastokinematiky, nastavení i interiéru je o hodně jinde, nez u standardních BMW. M je proste jiný svět.
Už generace vycházející z e90/92 se v klidu nechala využívat jako daily car. F80 pak jednoznačně obstojí úplně v pohodě. V komfortním režimu (jezdil jsem poFL) je to pohodlné auto, dá se s ním zcela normálně korzovat městem nebo jezdit pro rohlíky. Dokonce mi taková M3 přišla až málo ultimativní. Zřejmě to je důvod zavedení Competition verzí. M4 Comp je výrazně ostřejší a je blíž např. Fredově Giulii QV.