Novinky
webpaja
6
Co myslíš, ptali se děcek na netu nebo reálných klientů v showroomech?
Přejít do diskuze
Freddka
Tam je spis otazkou jestli ve skutecnosti neni lepsi ta Alpina nebo “obyc” 340i ve ctyrkolce.
Jasny s Mkem muzes machrobat a ma nejaky kone navic, ale nejsem si uplne jisty, jestli to bude lepsi auto.
Jasny s Mkem muzes machrobat a ma nejaky kone navic, ale nejsem si uplne jisty, jestli to bude lepsi auto.
fOE
Podle me tim BMW zatopi hlavne Alpine, tam z toho rozhodnuti mit radost nejspis moc nebudou.
Mig_35
Horší je horší. Sedan se vodí hůře než coupé. A kombik hůře než oba predtim.
fOE
Jak si vysvetlis prodeje C63 AMG v kombiku, nebo RS4 avant? Ja jen ze jestli to MB nebo Audi dava fanouskum bez penez na dobre slovo, tak ze bych se sel postavit do fronty. 😄
Markus1
myslim ze bmw timto krorkom riadne zavari audi..,,a to som dlho bol fanusikom audi ale musim uznat ze ked aktualna rs4 ledva staci na m340 tak m3 ju pochova uplne....spravny krok od bmw... a takito preudo e😜ert ktori vychadza s toho ze ked si to auto nemoze dovolit on tak nikto na tom nic nezmeni
ericn
Tak jestli na to dají ten bobří ksicht z M4, tak radost asi dost opadne 😒]
Mig_35
No prave. Pro civilní každodenní ježdění mi přijde eMko zbytečně ultimatni.
MrBeranek
A co když chceš místo 374 koní 510 koní? V tom by se smysl najít nedal? 😊))
Mig_35
Někdo ho vidět může. Ale myslím ze M5 kombi je celkem přirozené, M3 už je hbitejsi a ta kastle navíc tam překáží...
MrBeranek
Auta si snad nekupujeme na machrování, ale na ježdění, ne? A co se "lepší" "horší" týče, nevím, co tím přesně myslíš. Mko bude mít víc koní, bude lehčí, bude mít naddimenzovaný podvozek a brzdy, takže bude celkově bezpečnější a bude se lépe ovládat. Úplně tedy nevím, proč by člověk volil těžší, hůř ovladatelnou a méně výkonnou variantu. 😉
Markus1
v tomto mas podla mna tiez pravdu ..aj ked treba uznat ze su to predsa len trosku odlisny zakaznici podla mna ....ale co sa tyka audi ich aktualne generacie sportovych s/rs modelov su v ramci konkurencie asi najslabsie a teraz ked bmw zacina robit aj kombajny s coho audi dlho profitovalo bude to pre nicht este tazsie
MrBeranek
Úžasný tah od BMW. U Alpiny asi nadšení nebudou, protože B3 Touring byla to poslední, co se v Mku nedělalo, ale tohle je bomba. Teď mám trojkového kombíka (F31), ale jako další auto chci Mko, tak snad bude konečně kombík v Mku (čtyřkolka, automat samozřejmě).
BMW překvapilo. Vždycky říkali, že M3 v kombíku neudělaj a heleme. :yes: :yes: :yes:
BMW překvapilo. Vždycky říkali, že M3 v kombíku neudělaj a heleme. :yes: :yes: :yes:
scarmarkro
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
webpaja
Už generace vycházející z e90/92 se v klidu nechala využívat jako daily car. F80 pak jednoznačně obstojí úplně v pohodě. V komfortním režimu (jezdil jsem poFL) je to pohodlné auto, dá se s ním zcela normálně korzovat městem nebo jezdit pro rohlíky. Dokonce mi taková M3 přišla až málo ultimativní. Zřejmě to je důvod zavedení Competition verzí. M4 Comp je výrazně ostřejší a je blíž např. Fredově Giulii QV.
Markus1
tie bohuzial nebudu...pretoze audi ma rs5 sportback a rs7 sportback a tym pokryvaju m3/m5 sedany...je to skoda ale je to tak
MrBeranek
To ano, ale já měl za to, že se bavíme lepší/horší u kombíků G81 vs. G21 B3 vs. G21 m340i
stealth01
Mko je úplně jinde. Nemluvím jen o tom, ze to auto vyrábí úplně jiná továrna. Vše, od motoru, převodovky, výfuků, baterie, elastokinematiky, nastavení i interiéru je o hodně jinde, nez u standardních BMW. M je proste jiný svět.