Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nabídky za Jaguar a Land Rover se pohybují od 1,5 do 2,2 miliard dolarů

Ještě tento rok bychom se měli dozvědět nového majitele britských automobilek Jaguar a Land Rover. Podle neoficiálních informací má nejvyšší nabídka hodnotu 2,2 miliard dolarů.
Zpět na článek
7. 12. 2007 01:22
7. 12. 2007 01:26
neregistrovaný "Pipo :O"
7. 12. 2007 08:09
neregistrovaný "cuisine at work"
10. 12. 2007 11:24
7. 12. 2007 07:05
neregistrovaný "Levinsonix"
7. 12. 2007 08:25
7. 12. 2007 09:06
neregistrovaný "nextrom"
7. 12. 2007 10:41
neregistrovaný "Q.V.D"
7. 12. 2007 22:38
anonym
7. 12. 2007 08:25
7. 12. 2007 17:12
anonym
Avatar - Dragon.001
7. 12. 2007 01:22
KECY!
Já nabíd 3,5 na stole v americkejch >:D Takže to mám vyhraný :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pipo :O"
7. 12. 2007 01:26
?
:-( ano toto vystihuje moje pocity ked som docital tento clanok. Co bude dalej s tymito klenotmi anglickeho(britskeho)motorizmu. Jaguaru som uz zacal verit prichodom XF a novej XK8. A moja srdcovka Land Rover. Znacka ktora by sa dala spolu s Jeepom nazvat matka vsetkych Off roadov a SUV. Ikona a nestarnuci Defender ci kral medzi terennymi automobilami Range Rover. Rolls Royce terennych automobilov. Automobilka Ford mala v rukach 3 perly britskeho automobilizmu a aj ked ich vzdy neviedla spravnym smerom veril som ze sa nestratia ale teraz po odpredaji tak trochu stracam vieru. Co sa moze stat s tymito ikonami ked sa dostanu do ruk Indov(nepocitam Aston). Vystrahou nam bud MG a Rover. Treba len dufam ze ich povedu spravnym smerom a nebudu sa snizit len ziskat na ich imagi ;-\
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "cuisine at work"
7. 12. 2007 08:09
Re: ?
no vidím to taky tak nějak .. zázemí fordu byla pro ně celkem výhra která hlavně land roveru umožnila kompletní obměnu .... ttak snad to dobře dopadne ... :-|
10. 12. 2007 11:24
Re: ?
Obe dve znacky jsou ve velkych problemech, takze nikdo po nich moc plakat nebude. Jaguar mel dlouhodobe problemy a jeho rentabilita byla znacne pofiderni uz dlouha leta. Zachrana snahou rozsirit modelove portfolio o S-type a X-type se nekonala a neuspech nepovedeneho aktualniho modelu XJ, ktery byl predtim pilirem prodeju znacky to vse zabil definitivne.
"Terenni" divize dnes uz mrtveho Rovera prodavajici nyni pod znackou Land Rover dokaze vymyslet zajimava auta, ale uz je nedokaze vyrobit. Kvalita je naprosto trisktni a spolehlivost az usmevava. Prodavat za dva miliony auto, ktere stravi pulku zivota v servisu je proste ponekud problematicky business.
neregistrovaný "Levinsonix"
7. 12. 2007 07:05
Tataguar
No to bude asi vynikající svezení... Ale Jaguar by beztak skončil v propadlišti dějin, takže když někdo chce koupit aspoň to logo, je to jeho věc... Jenm by mě zajímalo,jak odpovědně k tomu prodeji přistupuje ford... Uvidíme asi už brzy.. Pro angličany to musí bejt každopádně docela pohroma.. :-(
Rozbalit vlákno
5
7. 12. 2007 08:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "nextrom"
7. 12. 2007 09:06
Re: Tataguar
Anglicanum je to jedno. Desitky let lifrovali mizernou kvalitu a koncentrovali se jen na lesteni drevenych palubnich desek... 8-s
Nevazili si vlastni prace a to co vyrabeli byl proste slendrian. To vam bude jasne kdyz porovnate Jaguar s jinymi znackami, hlavne jeste z dob nez prisel Ford. Ford to byl take, ktery zavedl u Jaguara opet myslenku kvality. Nicmene uz bylo pozde, protoze v Jaguara ma proste malo zakazniku duveru. Dalsi vec je otazka service. Ja ani nevim, kde nejaky Jaguar je a tak je tato firma vyrobcem aut jen pro fanousky znacky kteri jsou ochotni obetovat cas a penize a nevadi jim zavislost od specialistu.
Britsky trh nestaci tyto firmy zivit, Ford nespojil servisni sit vhodne s Jaguarem a jen zridka s Land Rover. Cela duvera zakaznika je pryc. Mimochodem se urovni prace Britu na nejvetsim trhu Evropy moc neveri. Tam si prave moc neskrtne. Service MB a BMW a ve stejnem segmentu Audi A8 je naproti tomu o 99% lepsi, coz dela rozhodnuti i pri koupi sluzebnich vozu , atd. atd. atd.
Bohuzel si ani v Cesku nikdo vlastni prace driv nevazil a vsechny vymluvy na system jsou zbytecne, protoze chybejici technologie nema s kvalitou nic spolecneho. Skrin bude umet vyrobit kazdy truhlar, ale rozvrzanou a krivou skrin jen lhostejny truhlar. Tak tomu bylo v Ceskoslovensku a kdyby do Ceska neprislo VW nic by se nezmenilo. To je ta katastrofa, ze i dnes by se delal slendrian.

Britum je jejich automobilovy prumysl jedno, jinak se to neda vysvetlit a par lidi kteri tim trpi to nezmeni.

Svedove maji ku sve praci jiny vztah a tak se zda, ze Volvo u Ford vydrzi, ale samozrejme, jestlize se Fordum nadale bude darit spatne, neda se nic delat ai tato znacka bude muset pryc.

U Forda v Americe by si meli rozmyslet za co vlastne sve predstavitele a rozhodujici cinitele plati. Stary Henry by je uz davno vykopal z tech jejich luxusnich uradu, kde se zajimaji jen o to, jak udelat z vice penez jeste vic penez. O praci se ocividne nestaraji. Spi uz desitky let a lifruji na trh jen obmeny tech stale stejnych konstrukci. Tu jen jiny blatnik a tu jina ridici jednotka pro vstriky a zmena pouzder ulezeni zadnich listovych per... Nebo ze-by radeji Ford Mondeo pro cely svet?? No Idea je to levna, ale Ford to dal neprineslo...
neregistrovaný "Q.V.D"
7. 12. 2007 10:41
Re: Tataguar
:yes:
Avatar - Dylan McKay
7. 12. 2007 20:46
Re: Tataguar
nextrom, až mě zarazilo, jakou píšeš pravdu. Jako spokojený/nespokojený majitel Range Roveru s tebou souhlasím. Servis a důvěra zákazníka, to je to co opravdu nezvládli...
anonym
7. 12. 2007 22:38
Re: Tataguar
...je mi lito, ze se clovek nekdy plete sam v sobe. Vybere si produkt podle svych predstav, podle sveho stylu a podle sveho srdce, no a pak je mu spatne od zaludku 8-s . Samozrejme nemuzeme vzdy vsechno vedet predem, ale pri pristi volbe muze svet vypadat uplne jinak .
Kazdopadne vam vsem, nadsencum british cars, preju mnoho spokojenych km i za ztizenych podminek!
Avatar - freeman
7. 12. 2007 08:25
Alžbeta II
Chudátko kráľovná Alžbeta II. Za svoj život zažije vrchol a pád impéria. Aká irónia TATA dodnes používa technológie ktoré im tam importovali Angličania. A teraz sa chytá TATA kúpiť Jaguar. Je to na zaplakanie.
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 12. 2007 17:12
Systém převodu majetku
Aneb jak obrat normální lidi co byli desítky let zpracovávány propagandou, že jejich budoucnost a důchody jsou v akciích, a že platy mají být tajné.
Tak když by západní automobilka platila současný plat svému řediteli 20 let, tak by pak mohla za ty prachy rovnou přejít do jeho vlastnictví. Druhá věc, je že tam tak dlouho nevydrží, protože čísla se dají s kumpány falšovat max. 5-8 let, než je rozvrat jasně vidět i těm chudákům malým vlastníkům, co mají teoreticky o svém majetku rozhodovat.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - T613
3. 1. 2008 21:08
výhled na reinkarnaci?
To co zde všichni píšete psala většina lidí taky po té co se dozvěděli o prodeji Nové Huti Ostrava indické společnosti Mittal. A co se nestalo? Prudce se zvedla produktivita, a také kvalita služeb! Drazí kolegové Indové nikdy nebyla kolonií ve stylu afrických držav. Bylo s ní vždy zacházeno stejně jako s Austrálií, či Kanadou. Indičtí podnikatelé jsou tvrdí kapitalisté, kteří ví co dělají, nejsou to rozmazlení ruští nebo čínští miliardáři, ale mají tvrdou britskou školu (také jich tam hodně manažerů vystudovala). Firma Tata je obrovský průmyslový komplex, s obrovskými zisky. Že nemá vývojové kapacity? Proboha, ty se dají koupit! Firmy Porsche, Lotus a mnoho dalších to dělá denně! Jak se nejlépe uchytit na trhu s luxusními automobily? Koupit nějakou luxusní značku v úpadku. Vyrazíme stávající management, zvýšíme produktivitu, najmeme nejlepší designerské a vývojářské firmy. Motory se dají také koupit, přece jen jejich vývoj je stále dražší a pokud bude ochotná Tata pustit chlup..
Zkrátím to: pochybuji, že by koncern s mnohaletou průmyslovou tradicí utratil několik miliard za to, aby zhoršil dílenské zpracování. Právě naopak! Tata bude chtít vydělat mnoho miliard. Vše záleží pouze na tom, kolik peněz budou ochotni investovat a jak dlouho budou ochotni čekat na plody.. a Indové jsou hodně trpěliví. Takže držme Jaguáru palce a buďme rádi, že je nekoupili Číňané.
Rozbalit vlákno
0