Novinky
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A čo s ním? Má nejakú podľa teba nejakú spojitosť s novým Carnivalom?
...je to asi fuk, každopádne je to sympatický počin. Iste pre naše zemepisné šírky nepríliš zaujímavé auto, pretože cena by ľudová nebola. Jediné, čo ma udivuje, že ani do takejto veľkej krabice nie sú schopní dať tri plnohodnotné sedadlá do druhého alebo aspoň tretieho radu...
Tri sedacky by dali v Europe. Ale pre US trhy kam je to hlavne urcene davaju radsej dve pohodlne kresla, aby fullsize Amik mal svoje pohodlicko, ako v obyvacke.
ja mám o dve generácie staršieho Carnivala a aj v druhom aj v treťom rade mám plnohodnotné samostatné sedadlá. Neverím, že to tento najnovší takto mať nebude.
Však sa pozri do galérie a aj na nete je dosť fotiek interiéru. Stredné miesto je úzke.
Protože druhou řadu sedadel beou jako plnohodnotně dvojmístnou a případné omezení komfortu jde až na třetí řadu sedadel. V US naprosto běžné, nevím čemu se divit.
myslím si, že všade ukazujú len nejakú top výbavu, kde praktickosť pôjde zčasti bokom. Mne osobne by takéto riešenie neprekážalo.
Keď máš tri odrastené decká, ktoré odsunieš "na samotku" do tretieho radu? 😉
Mal som Carnivala s tými pilot seats v druhej rade a teraz mám novšieho s tromi sedadlami. Vzhľadom k vnútornej šírke si myslím, že aj odrastené decká by pri tomto usporiadaní v pohode sadli do druhej rady. Vezmi do úvahy, že na to stredné sedadlo v pohode vojde detská sedačka, takže nebude až taká nepoužiteľne úzka. Skôr mi to pripadá tak, že bočné sedadlá sú na naše pomery nadpriemerne široké. Ak by sa to dostalo do európy očakávam všetky sedadlá rovnaké, len v nejakej top výbave možnosť mať takéto usporiadanie ako je na fotkách.
Za tych niekolko malo rokov sa posunuli neskutocne dopredu. Este zopar rokov a VW bude mat vazny problem
P.S Nikdy som nemal a pravdepodobne ani nebudem mat ani Hyundai ani Kiu ale uprimne im fandim 😉
P.S Nikdy som nemal a pravdepodobne ani nebudem mat ani Hyundai ani Kiu ale uprimne im fandim 😉
Ad "budoucí problém VW" - on by ho mohl mít už teď, ale v chování lidí je velká setrvačnost.
Jinak souhlasím, korejci válí.
Jinak souhlasím, korejci válí.
Tak tohle podepisuji. Vidim to kolem sebe dnes a denne. Lide ziji v predsudcich a pravidlech, ktera platila mozna pred deseti lety. A nejhorsi je, ze jim to nevysvetlis 😊
Za mě pecka :yes:
Vypadá to dobře zvenku, výborně uvnitř, variabilita, prostor, pohon...
Jen moc nevěřím, že se to podívá k nám 😒
Hypoteticky si dovedu představit utratit za tohle svoje peníze :yes:
Vypadá to dobře zvenku, výborně uvnitř, variabilita, prostor, pohon...
Jen moc nevěřím, že se to podívá k nám 😒
Hypoteticky si dovedu představit utratit za tohle svoje peníze :yes:
Je to bomba. Az mi doslouzi Alhambra (MY2016), ktera uz je bez nastupce (take Sharan a Galaxy konci) tak tohle by byl pekny nastupce. Holt priste bude osobni dodavka (nic ve zlem, funguji uz pekne).
Hypoteticky aj ja, len sa obávam, že to nacenia na nezmysel. Skôr si ale myslím, že by to liezlo do kapusty Sorentu, takže to sem nepošlú pre istotu vôbec.
To možno ani nie, cenovka by bola asi ešte o kúsok vyššie. Pre tých pár predaných kúskov sa im to sem ťahať asi nevyplatí.
Čemu říkáš nesmysl? Podle mě to je v rámci Evropy prémiový auto, stejně jako Stinger, tak to holt něco stát bude, ale nevěřím, že víc než D3.
Teď jsem pochopil, že i jeden z šestiválců bude nafta, tak to asi začnu věřit, že to sem pošlou.
Teď jsem pochopil, že i jeden z šestiválců bude nafta, tak to asi začnu věřit, že to sem pošlou.
Ani jeden zo sestvalcov nie je nafta. Jeden je nepriamovstrekovy MPI a druhy je vykonnejsi priamovstrekovy GDI. Nafta je len R4 2.2.
No ale práve na príklade Stingeru je jasne vidieť kde je akási pomyselná deliaca cenová čiara, čo sú ľudia v európe ešte ochotní dať byť za sebelepšieho kórejca. A ruku na srdce, hypoteticky ak by stál tento Carnival s R6 rovnako ako Touareg ktorého si objednal, dal by si mu prednosť? Ja určite nie. Nech sú predsudky aké sú, ale pri rovnakých peniazoch je proste turek lepšie auto a zostatková hodnota mu nepadá tak dramaticky ako hociktorej Kii.
konečně nové auto s dieselem (co jiného také do takové krabice dát, že), bohužel bez manuální převodovky a ruční brzdy... Proč?
Pretoze pre teba ako jedineho zakaznika, co chce takuto konfiguraciu, by sa to neoplatilo robit 😉
K čomu v takomto korábe manuálnu prevodovku a ručnú brzdu?
.....keby náhodou ráno zaspali s rodinou do školy aby si pred každou zákrutou mohla správne s poriadnym medziplynom odradiť a pripadne si ju strihnuť aj cez ručku. 😉
Píšeš to pěkně, ale typický uživatel tohoto auta (vystajlovaná mamina), to nepotřebuje 😒]
Nemáš asi svoj deň, irónia z riadkov speedfreda priamo kričí.
Copak, zase jsi nejchytřejší? 😉
no, ale má docela pravdu. Ta ironie je zřetelná. Buď ji vůbec nechápeš nebo reaguješ jen abys něco napsal a snažil se zatrolit. Oboje dost o tobě vypovídá
Tak aspoň Kia myslí na rodiny! Hezké uvnitř i z venku. Držím pěsti takovým autům.
Nová Kia K5 je nádherná
Nové Sorento je pecka
Nová Carnival nádhera
...
Nejde o techniku, ta je prostě na úrovni doby. Ale jde o to, že nové Kie jsou vzhledově fakt krásná auta :yes: :yes: :yes:
Nové Sorento je pecka
Nová Carnival nádhera
...
Nejde o techniku, ta je prostě na úrovni doby. Ale jde o to, že nové Kie jsou vzhledově fakt krásná auta :yes: :yes: :yes:
Tak jestli Thomas Schaeffer dostal za úkol bojovat proti této korejské konkurenci, tak to se těším na Škodu Grandiq 😄
ale v Európe toho moc nepredajú - lebo SUV!
Cena by tiež nebola nízka.
Ja by som si radšej kúpil jazdenku 5008 1. generácie za 10-tisíc € a mám na roky vystarané. 😉
Cena by tiež nebola nízka.
Ja by som si radšej kúpil jazdenku 5008 1. generácie za 10-tisíc € a mám na roky vystarané. 😉
Jaks přišel na ty roky? Je to etalon spolehlivosti?
Ne to sice není, ale poslouží pro rodinu dost dobře :yes:
tak ako kopec podobnych aut. A to vravim ako majitel 5008 II.
Tak já 5008 1G měl 6 let a byl jsem celkem spokojený, předtím C4GP a teď Touran. Všechny zvládli 5ti členou rodinu úplně v pohodě i s bagáží a sem tam boxem na střeše 😉
Carnival je ale hlavne o triedu väčšie auto. 😊
Jj a taky by bylo o dost dražší, na úrovni Sharanu a Galaxy 😉
Mám taký pocit, že by bolo ešte drahšie ako Sharan či Galaxy.
Myslíš, že by se to vyšplhalo někam nad maximálku Sorenta? Ty jo, dát za Kiu třeba 1,5mil Kč by mi už přišlo trochu moc...
Presne to si myslím a preto neočakávam že to sem vôbec pošlú, resp. ak budú chcieť udržať nejakú priateľnú cenu, tak osekajú výbavu a to čo vidíme na fotkách v reále u nás nebude ani omylom. Niekto vyššie písal, že ak by bola v plnke medzi 50 - 60 tis. € že v pohode, ja si myslím že to v pohode nie je, lebo za to môžem mať trebárs V-klasse. Bola by to veľmi podobná story ala Stinger GT, fajné auto s fajným motorom, ale s cenou ktorú proste mnoho európskych zákazníkov jednoducho neakceptuje.
No je fakt, že třeba Multivan můžeš mít od 1mil, úplný základ. Nicméně ten si můžeš vybavit do nesmyslu a bude o chlup větší. Asi máš pravdu, že by cenu kolem 1,5mil Kč evropský trh neakceptoval...
Presne to si myslim. Sucasne Europske velke MPV koncia z nedostatku zaujmu a ten zaujem vyrazne ovplyvnuje cena. Tiez som chvilu uvazoval o dovoze noveho Chrysler pacifica, ale jednoducho cena pre mna nie je akceptovatelna + dalsie faktory okolo z toho robia len kusovu zalezitost. Ale zase vyberat medzi tymto a Vckom, tak Vcko tiez obidem.
... Za kiu. Vítejte ooo předsudky :no: :no: :no:
Ja mám Kie dve. Dokonca dve Carnivaly v dvoch generáciách a hádam po tých rokoch viem koľko sú hodné. Aj napriek obrovskému posunu v každom smere je tebou údajná cena proste nezmysel.
Ani ne, Kiu beru jako solidní auto a úrovni Škodovky a rozhodně s ní nemám žádný problém. Jezdil jsem Ceed, Carens i Sportage a ani jedno z nich by mi nedělalo problém vlastnit. Ale tohle už poleze do cenových vod prémie. Stejně tak jako Sorento nové generace ve slušné výbavě za 1.2 mil 200k diesel... hmmm to je moc...
A rad si ho kúpim znovu. Súčasná technologická špička. A nehanbia sa investovať v Európe, pre európskeho zákazníka.
Kia je reálne vyššia ako modelov Opel, Fiat , Ford alebo PSA.
Sám som predával hyundai a predal sa za lepšie % zostatkovej hodnoty ako skodovka.
Percento zostatkovej sa totiž počíta z nákupnej ceny. A aj keď Korejci môžu mat nižšie ceny ako jazdené vozidlo, vtip je v tom, že nákupná cena bola nižšia. Preto reálny prepad hodnoty u korejci je nižší ako napr pri škodovke.
Sám som predával hyundai a predal sa za lepšie % zostatkovej hodnoty ako skodovka.
Percento zostatkovej sa totiž počíta z nákupnej ceny. A aj keď Korejci môžu mat nižšie ceny ako jazdené vozidlo, vtip je v tom, že nákupná cena bola nižšia. Preto reálny prepad hodnoty u korejci je nižší ako napr pri škodovke.
lolasea
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
mysfusuc
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.