Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Android Auto bez kabelu? Brzy by mělo být dostupné pro všechny

Propojení automobilu s telefonem prostřednictvím systému Android Auto nabízí řadu benefitů, má to však jeden malý háček: musíte u sebe pořád mít ten správný kabel.
Zpět na článek
21. 8. 2020 09:30
21. 8. 2020 09:59
21. 8. 2020 11:22
21. 8. 2020 22:38
21. 8. 2020 10:32
21. 8. 2020 10:51
21. 8. 2020 15:52
21. 8. 2020 22:42
22. 8. 2020 06:34
22. 8. 2020 07:50
22. 8. 2020 07:58
Avatar - Ada je zase tady
21. 8. 2020 09:13
nejen do auta
ale i do telefonu, nebo domů mi tyhle bonzovací programy nesmí
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Zetti
21. 8. 2020 09:23
Re: nejen do auta
vime, a diesel, rucni brzda, jasny, porad kvoka, porad kvoka a vejce nenese.......
21. 8. 2020 09:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Zetti
21. 8. 2020 10:11
Re: nejen do auta
Co ja se s tema zubama rucky nacvakal a ted nic. Okradli starecka achich ouvej.

V medvedu W124 sem mel rucni brzdu na levy noze, to by ada zuril, ani nevim jestli sem ji nekdy pouzil
Avatar - kari.laz
21. 8. 2020 10:46
Re: nejen do auta
Používáš 3310?
Avatar - Blue Sun
21. 8. 2020 14:27
Re: nejen do auta
Není to moc moderní?
Ale na druhou stranu, jeden z nejlepších smartphonů byla Nokia E52.
Avatar - kari.laz
23. 8. 2020 10:53
Re: nejen do auta
Otázka je, co si představuješ pod pojmem "smart". Ve své době byla super. Měl jsem jak E51, tak E52 a spoustu jiných Nokií. Ale v dnešní době už by neměla co nabídnout. Bohužel v dnešní době je každý smartphone tak, či onak připojen a využívání dat za účelem ať už cílené reklamy, nebo dle výrobců, zlepšování využívání zařízení.
21. 8. 2020 09:30
obaval bych se
ze se deti upoutane vzadu do detskych autosedacek nabouraji do systemu, auto privedou k prvni hrackarne a pod pohruzkou naformatovani me donuti skoupit lego ze vsech regalu :D
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
21. 8. 2020 11:18
Re: obaval bych se
Zajímavý jak se tu napíše něco i jen BLÍŽÍCÍ SE realitě = okamžitě nastoupí :no: :D :-!
21. 8. 2020 09:59
Android Auto
Problém je, že většina lidí vlastně ani netuší, co to Android Auto je. Že to je v podstatě jen zrcadlení pár aplikací v upraveném rozložení přímo z telefonu. Že to není žádný Android v autě. Ano, i ten existuje, ale není to "Android Auto". V ČR dlouho nebyla oficiální podpora, muselo se instalovat "bokem" do telefonu přes APK. Teď už některé telefony v rámci Android 10 Android Auto podporují, ale je jich naprosté minimum (Pixel a pár Samsungů). Používám aktuálně Pixel 4 XL - takže mám i bezdrátové Android Auto a ve Scale to funguje konečně tak, jak už by to dlouho roky fungovat mělo. Přijdu do auta, položím telefon na místo s bezdrátovým nabíjením (nemusím, může zůstat v kapse) a cca do 30s po nastartování je Android auto připojené. Druhá věc je, že aplikací pro zobrazení v rámci Android Auto je minimum. Člověk vlastně používá jen Google mapy a Spotify + funkce HF samozřejmě.
Rozbalit vlákno
9
21. 8. 2020 10:41
Re: Android Auto
No na druhou stranu co vic chces za jizdy pouzivat... navigaci a audio. Ja pouzivam v Carplay Waze/Google Mapy k navigaci, k tomu Spotify/Podcasts/MP3Books...

Bylo by to super, kdyby tahle konektivita byla v kazdem aute by default, nebo za nejaky drobny baksis jako levnejsi alternativa vestavenym navigacim. Ale obzvlast treba u nemcu typicky pokud chces carplay, tak je to v ramci nejakeho connectivity packetu, ktery si nelze navolit, pokud si tam zaroven nedas i navigaci... to by tak hralo, aby se carmaker pripravil o zisky! A kdyz uz mas vestavenou navi, tak nema moc cenu pouzivat zrcadleni mobilu. Navic kdyz AAuto ani Carplay nepromita do headup displaye ani do instrument clusteru...

Pozn. u carplay by od pristi verze systemu mely pribyt ruzne parkovaci aplikace, to by mohlo byt uzitecne...
Takze je to dobry leda v ramci zastavby nejakeho moderniho radia s carplay do starsiho auta... a to jde taky hur a hur, protoze maloktery auto ma jeste dneska autoradio ve standardizovanem rozmeru..
21. 8. 2020 11:29
Re: Android Auto
Tak tak, je sice hezký, že nativní navigace od výrobce je implementovaná do virtuálního displeje, headup displeje... ale nikdy prostě nebude lepší než Google. Nechápu, proč jsou ty automobilky tak dutý. Jsou softwarově pár let nazpět. Klidně za to budu platit jako za službu, že budu mít Google mapy přímo v autě.
21. 8. 2020 12:34
Re: Android Auto
Souhlas...částečně.

Ty základní offline navigace jsou fakt bída, ale ty "top end" varianty jsou o hodně lepší bych řekl - mám zkušenost s bmw connected drive a s audi mmi connect, a ty navigace jsou fakt dobrý a mají i dobrý dopravní data. Problém je spíš, že tyhle navigace stojej raketu, a tak místo 50-75tis. Kč za dobrou vestavěnou navigaci by mnohým stačilo třeba 5tis. Kč za zrcadlení mobilu (a mají *skoro* to samý). Ale to mnohdy nejde, protože ti tam nacpou minimálně aspoň tu základní, což je ale třeba 20tis. vyhozených z okna.

Pokud ale prachy nejsou problém, tak s dobrou always-online vestavěnou navigací člověk neudělá chybu. A pak má i ty výhody integrace se zbytkem auta. Head-up, automatické hledání pump/nabíječek při nízkém dojezdu, nebo třeba tempomat, který si sám přibrzdí do vesnice, podřadí do zatáčky, a tak... To je potom fakt paráda, jenom ta cena... a tak jezdím taky carplay. :D
21. 8. 2020 12:51
Re: Android Auto
Dobrý den ,

nevím co máte za značku, ale máte pravdu, že většina značek to tak má, ale běžte se podívat na navigaci od Hyundai, je ještě před Googlem a i lépe ukazuje uzavírky atd. než ten Google .... používal jsem oboje a teď už jenom originál ....
22. 8. 2020 10:56
Re: Android Auto
A to je právě ono. Mám ten BMW connected drive s headup displejem a jako ta navigace je použitelná a skutečně tam fungují i "moderní" funkcionality celkem dobře. Jenže pořád specializované aplikace jsou prostě lepší a nabízí víc. BMW to stojí nemalé úsilí a musí ty infotainmenty prodávat za raketu aby se to zaplatilo. A tohle musí dělat každá automobilka zvlášť. Proto souhlasím s Tinkerem, že automobilky by v tomhle raději měli vyklidit pole nebo se nějak domluvit aby dodali vyšší hodnotu zákazníkům, tzn. ideálně to otevřít aby si všichni dokázali sdílet data a dělat s tím co chtějí.

Ještě k tomu BMW, já tam používám Apple Carplay a tam je velká škoda, že to neumí integraci do headup displeje, tzn. i celý ten headup používám jen jako rychloměr, což je trochu škoda. Taky mi to často různě padá nebo se zasekne atd. K dokonalosti daleko, ale aspoň už nemusím vozit telefon v držáku kvůli navigaci...
Avatar - Martin911Turbo
22. 8. 2020 11:13
Re: Android Auto
Google navigace je tragedie, v Jeep mám navigaci v Uconnect a po spojení s telefonem bez kabelu mám i kompletní dopravní zpravodajství, zácpy, práce a po volbě v navigaci mám i nezpevněné terény, takže mě počítá objížďky i přes polňačky a funguje skvěle. Navigace byla už v základu
21. 8. 2020 11:22
Re: Android Auto
Jedinou vadu vidím na tom, že mi bezdrátová nabíječka mobil nestíhá nabíjet. Otázka je, kolik W ta nabíječka podporuje. A pak jako minulý měsíc, když google špatně aktualizuje aplikaci a vypne v ní možnost bezdrátové funkce :) Jinak je to dost pohodlné. Co je pěkné, v Čechách ještě málo praktické... Tak s hlasovým ovládáním na volantu se zapne rouvnou google assistent. Byť nemusí být ani bezdrátové AA, i když sním to má pak větší smysl.
21. 8. 2020 11:32
Re: Android Auto
V té Scale se mi Pixel 4 při bezdrátovém spojení Android Auto a navigování dobíjet stačí, to už prostě záleží na vícero věcech no, chipsetu v telefonu, podporovaném nabíjení... Přitom ten Pixel nepodporuje žádné rychlé bezdrátové nabíjení. Umí prostě asi být úsporný, ta optimalizace Androidu je u něj znát.
21. 8. 2020 22:38
Re: Android Auto
Mám P3 malej. Možná to je ta potíž... Vždy to musím štelovat, aby se to začalo nabíjet. Zatím jsem z toho nabíjení byl dost zklamaný. Ale možná prostě budu muset pátrat po nějaké optimální poloze... Ty zarážky jsou dělané pro velké telefony.
21. 8. 2020 10:32
A A
AA je kundí ksicht, proto jsem si musel růtnout mobil, instalovat milion kreků abych si mohl pustit za jízdy videoklip na displeji auta nebo navigaci, která se mi líbí. Kriploidní gůgl.
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2020 10:51
Jde to i dnes
Stačí v aplikaci AA zapnout vývojářský mode a tam BT aktivovat.
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2020 12:36
Android auto
Dost sleduji všechny diskuze k tomuto tématu a stále nerozumím jedné věci, proč si nemůžu stáhnout tuto aplikaci normálně na Googleplay. Klidně si připojím kabel, další důvod proč si pořídit Apple.
Rozbalit vlákno
6
21. 8. 2020 13:19
Re: Android auto
Zeptejte se výrobce Vašeho telefonu a Googlu, který řeší dostupnost v jednotlivých zemích :-)
Avatar - Zetti
21. 8. 2020 15:52
Re: Android auto
Co bych dal za to aby to nebylo soucasti Android 10. Normalka bych to stahnul z apkmirror a fungovalo by hlasove ovladani. Takhle musim ovldata odpojenou navigaci a pak ji pripojit kabelem
21. 8. 2020 22:42
Re: Android auto
Tomu nějak nerozumím, pokut není aktivní google assistent v jiném jazyce. Tak jde normálně hlasově ovládat příkazy v češtině.
Avatar - Zetti
22. 8. 2020 06:34
Re: Android auto
Ja nerekl ze to nejde, v mobilu jde, ale v infotainmentu hlasove ovladani nejde. Jakmule zmacknes mikrofon, nejaka baba zacne zvanit, ze mam smolika. Ostatni apky jdou vcetne spotify a podcastu.
Musis nastavit cil v mobilu, klidne hlasem, a pak pripojit mobil k infotainemntu. Ten odzrcadli cestu v Waze nebo GM, jak je libo, ale zase musis zacit v mobilu. A odintsalovat to taky nejde.
Oneplus 8 PRO s A10
22. 8. 2020 07:50
Re: Android auto
hmm tak to je hodně divný. Hlasový ovládání je jinak napojené na aplikaci google... Tak jedině zkusit přeinstalovat ji. Pokut v ní řekneš navigovat někam a spustí se navigace v telefonu. Tak by to mělo fungovat i přes AA.
Avatar - Zetti
22. 8. 2020 07:58
Re: Android auto
nepreinstalujes, neodinstalujes. V predchozich Androidech jsem s tim nemel problem.
21. 8. 2020 12:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
21. 8. 2020 18:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
22. 8. 2020 08:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0