Právě dnes vyrobila Škoda Auto třináctimiliontou převodovkou aktuální generace. Ty se montují nejen do škodovek, ale i dalších automobilek německého koncernu Volkswagen.
DSG (i se suchými spojkami) cca po r. 2017 už necukají - moje zkušenost. Ale i tak bych rozmýšlel, do města raději něco s hydrodynamikou, asi Ford nebo Citroen. Při provozování s minimem rozjezdů je DSG úplně OK, typicky dálnice, takže např. Passat / Arteon určitě s DSG jsou lepšími vozy než s manuálem.
"...Při provozování s minimem rozjezdů je DSG úplně OK..."
Sorry ale to je taka poznamka, akoze ked som najedeny, tak nemam hlad. Ak jazdis trasy kde mas minimum rozjazdov (ako na dialnici), je uplne sum-a-fuk aka prevodovka je tam. Rozbehnes sa, prevodovka nahadze vsetky prevody, a potom necha po zvysok cesty ten najvyssi (najma u aut ktore maju dostatocnu rezervu vykonu). To je potom kazda prevodovka "OK", ked nepotrebujes aby radila :-)
VW vymyslí, zkonstruuje, navrhne, a pak otroci v škodovce vyrábějí jak běsný...
Jo a zaujímá mně taky kolik škodovka vyrobila ventilků, popelníčků, antének, nárazníků, blatníku,
dohromady určitě přes miliardu .. Wouuu to chce článek i v Blesku