Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeVW Touareg V8 TDI prošel rukama německého úpravce. Podívejte se na výsledek
21 komentářů
fOE
Blizi se doba kdy pod nadpisem "Upravce upravil" nebudeme cist o jinem naladeni motoru, jinych komponentech na podvozku, vyfuku nebo brzd, o bodykitech nebo interierovych doplncich... koho to dnes jeste zajima, ze? Od upravcu bude rozumne kdyz svuj business plan zmeni z HW vyvojaru na SW a zakaznikum nabidnou to co vazne budou chtit, to co dnes zakaznika nejvic trapi, co tahne, SW.
To aby blinkry blikaly, klima chladila a automobilkou nabizeni nefunkcni a zivot otravujici asistenti sli do kremikoveho nebe. :-)
To aby blinkry blikaly, klima chladila a automobilkou nabizeni nefunkcni a zivot otravujici asistenti sli do kremikoveho nebe. :-)
_Karel_
Jinak kdyby si to tu náhodou četl Kesumb, turek už konečně má kapacitní volant.
SKAY
Asi semito líbí :yes:
Domy fabriky cesty auta vše na šedo ,nebyla už normalizace, V8 pohřbíme ať máme modré nebe.
Domy fabriky cesty auta vše na šedo ,nebyla už normalizace, V8 pohřbíme ať máme modré nebe.
https://www.wheelsjoint.com/…he-euro-6-limit/
Evropa chce být klamána, takže to nahradí benzínovým šestiválcem s vykazovanou spotřebou 3 litry. Doba, kdy auta budou mít nulovou spotřebu se nezadržitelně blíží. :*)
Delali jsme si legraci ze skodovkaru s jednickovjema oktavkama TDI co jezdi vsude za ctyri? Ze jeste trosku a ten technicky klenot zacne naftu ne spalovat ale vytvaret? Abychom se toho v 5. generaci oktavie vazne nedockali. :-)
Z barelu ropy je víc benzínu než ropy + nafta je těžší než benzín a převod na litry pro maloobchod jí zvýhodňuje + stejně jako jí zvýhodńuje nižší daň
Prostě stejnou vzdálenost bez dotací a zvýhodńování = ujedeš na benzín výhodnějš levnějš
Nebo obráceně = na naftu spotřebuješ víc ropy
Všechno naopak = a teď když jsou NÁZNAKY že svět chce dělat věci správně = NEznevýhodňovat = tak proti tomu alespoń protestovat v diskuzích :-!
Je fakt že maj neskutečný problémy https://elektrickevozy.cz/…y-az-v-roce-2021 otázka proč najednou ruší V8 TDI když tuhle vrazili prachy do jeho další předělávky https://www.auto.cz/…d-limitem-133979 právě ABY ty emise plnil = diVWný
Ale viz já 12:55 druhý odstavec = to fakt je v hajzlu jak MOC to je naruby žejo? Bez toho by WinDieslové a Ádové atd. ČUČELI jak vyvoraný :*)
Tak jako BMW a MB s nesrovnatelně vyšším počtem ks V8 = se rozhodli už dávno nevyrábět naftový V8 = protože to je trochu nesmysl.
Hodně nesmysl když mu přestaneš dotovat palivo https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit
Ulra nesmysl když naftu a benzín nebudeš pro maloobchod převádět na pro naftu výhodnější jednotky
Mega nesmysl = že na barel ropy přeměněnej na benzín ujedeš dál než na přeměněnej na naftu = ta zvýhodněná sazba daně to už jen dovádí do totálního nesmyslu ;-)
Jezdím občas služebním Touaregem V8 TDI na oběd a po cestě asi 3 km tam a 3 zpátky je průměrná spotřeba cca 15 l /100 (pohodová pomalá jízda).
Mám porovnání s V8 TDI 4,2 (předchozí Touareg) i nový 4,0 TDI Touareg. Žerou stejně.
Ovšem nedokážu si představit mít v tom podobně výkonný benzín. To by potom bylo za 25 l / 100.
Silný benzín v SUV považuji za úplný nesmysl, pokud se teda nejedná o extrémy typu Brabus apod. Tam naopak benzín moc nahradit nejde.
To je jen ZVYK že to vidíme takhle = pokřiveně
Ale díky za reálnou zkušenost.