Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeModernizovaná Toyota Hilux odhaluje české ceny. Drsnější výraz pořídíte s novým motorem
59 komentářů
KANKUNEN
propojený interiér s tou vlečkou vzadu, auto pět a půl metru a stejně se v tom nevyspíš, kola ti zmoknou a běžky tam rovně nedáš. A nezavres tam ani skříň z Ikey.
Atak zasto má kolečka na klimu a volume 😁 skřín z ikei to snad nemaji lidi ani v garazi imitaci nabytku z papíru
Toje cára krtečku 😄
Toje cára krtečku 😄
Jakože by si všichni měli kupovat skříně z masivu? Skříň z Ikea funguje stejně, jako jakákoliv jiná běžná "moderní" skříň, pokud nemá stát jako ojetý auto.
Moderni.... když slouží každeho volba , mě zustali v obchode dveře v ruce...ale je zajimave že stolety nabýtek doma drží.Boma panty z mosazi ane plastu.ale panty stoji asi jak ta skrín.
Proto jsem napsal "moderní" v úvozovkách. Stoletý nábytek je samozřejmě festovní, ten je problém rozbít, i když chceš. Ale přiznám se - neznám nikoho, kdo by si novou domácnost vybavoval stoletým nábytkem z bazaru.
Ono to ma zajimavy kontrast par starych kusu v moderne. Ja mam skřin a veliky stary renovovany jidelní stul s intarzii a k tomu moderni židle. Renovace šilena piplačka.
Nemusi to byt jen bazar treba dedictvi.
Nemusi to byt jen bazar treba dedictvi.
Karle, ty máš doma boky skříně ze dvou kusů, ne že ne. Na to auto náložíš jen metršedesát a skoro čtyři metry jsou jen pro řidiče.
Z těch 4 metrů "pro řidiče" je pořád nemálo pro motor 😉
Ale jinak jo, k některým účelům je osobák praktičtější, zase ale hromadu písku v osobáku neodvezeš.
Ale jinak jo, k některým účelům je osobák praktičtější, zase ale hromadu písku v osobáku neodvezeš.
Ja zažil na firme kolega sluzebak osobni ford conekt akolik tam veslo šterku delal plot....
Tak sluzobak 😊
By sa dali spravit ankety, kto v sluzobaku čo viezol. Combi octavia v 4 sudoch 300l slivkovej majce 😊
By sa dali spravit ankety, kto v sluzobaku čo viezol. Combi octavia v 4 sudoch 300l slivkovej majce 😊
V tomhle taky ne, pokud nejsi dement. Na to je valníček se sklopkou.
Pickupy (mám L200) jsou méně praktické, než to vypadá.
Pickupy (mám L200) jsou méně praktické, než to vypadá.
simson33
Duo new Ranger/Amarok II je za dveřmi.
Několikrát jsem se stávajícím Hiluxem 2.4 se 110kW jel a nedá mi to nenapsat, že motor se 150kW měl mít od začátku. Pro čistě pracovní použití asi 2.4 stačí, ale pro luxusnější verze je nová výkonnější 2.8 navíc v kombinaci se stálým pohonem všech kol daleko vhodnější!
Několikrát jsem se stávajícím Hiluxem 2.4 se 110kW jel a nedá mi to nenapsat, že motor se 150kW měl mít od začátku. Pro čistě pracovní použití asi 2.4 stačí, ale pro luxusnější verze je nová výkonnější 2.8 navíc v kombinaci se stálým pohonem všech kol daleko vhodnější!
Nemělo by to být spíš opačně? Pracovní auto s větším výkonem, zatímco stylovce stačí méně?
Jako vždy, úplně naopak. Do firmy silnější auto a pro sebe slabší,aby zaměstnanci mohli jezdit na šichtě bomby, že.
No ona ta verze 2.4 110kW s redukcí v terénu nemá problém. Takže je to motorizace určitě dostatečná. Na využití třeba pro lesníky nebo někde na stavbách si myslím, že to stačí. Když chceš ale na dálnici ve 110 km/h výrazně zrychlit, už není z čeho brát...
Asi takhle jsem to myslel.
Asi takhle jsem to myslel.
Hilux měl i trilitr. Je zajímavé, jaká moc se připisuje objemu motoru a jak málo se resi výkon...
No v terénu a obecně těžké zátěži objem stále hraje rozhodující roli. Dnešní litrové turbo tříválce mají výkon vyšší, než měl Hilux 2.5 před dvaceti lety (75 kW). Přesto by tahat dvoutunové auto s vlekem dlouho nezvládaly.
tomas4568
jak už tu někdo psal, kladu si otázku, co praktického kromě kulometu na trojnožce se na té korbičce dá vozit.
Šimpanz
Já jen nechápu jak může být Toyota tak zaostalá = dávat do malého pick-upu diesel
No ono stačí naftu nedotovat = a je v hajzlu
Z barelu ropy je víc benzínu než ropy + nafta je těžší než benzín a převod na litry pro maloobchod jí zvýhodňuje + stejně jako jí zvýhodńuje nižší daň
Prostě stejnou vzdálenost bez dotací a zvýhodńování = ujedeš na benzín výhodnějš levnějš
Nebo obráceně = na naftu spotřebuješ víc ropy
Všechno naopak = a teď když jsou NÁZNAKY že svět chce dělat věci správně = NEznevýhodňovat
tak Hammunasakra proti té zaostalé Toyotě nechce = bojí se aspoň protestovat v diskuzích
:😉
No ono stačí naftu nedotovat = a je v hajzlu
Z barelu ropy je víc benzínu než ropy + nafta je těžší než benzín a převod na litry pro maloobchod jí zvýhodňuje + stejně jako jí zvýhodńuje nižší daň
Prostě stejnou vzdálenost bez dotací a zvýhodńování = ujedeš na benzín výhodnějš levnějš
Nebo obráceně = na naftu spotřebuješ víc ropy
Všechno naopak = a teď když jsou NÁZNAKY že svět chce dělat věci správně = NEznevýhodňovat
tak Hammunasakra proti té zaostalé Toyotě nechce = bojí se aspoň protestovat v diskuzích
:😉
😁 :yes:
U tebe nevim pájo pamatuju jak ses hádal že https😐/oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit prostě NENÍ PRAVDA 😲
Pak ti došlo že fakt asi jo = takže si vymyslel že 1 koruna na litr (což při 6 miliardách litrů = je nic, tedy ŽE to je dotace nula NIC 😄
Hele ODKUD si vzal tu 1 korunu? Někde je to i 9 korun JEN tou dotací, ale o to nejde tu 1 korunu svýho času v průběhu POPÍRÁNÍ řeklo víc lidí = NIKDO ale nebyl schopen říct odkud to číslo mají 😉
K tématu tohohle auta https😐/www.garaz.cz/…-panely-21004610
Pak ti došlo že fakt asi jo = takže si vymyslel že 1 koruna na litr (což při 6 miliardách litrů = je nic, tedy ŽE to je dotace nula NIC 😄
Hele ODKUD si vzal tu 1 korunu? Někde je to i 9 korun JEN tou dotací, ale o to nejde tu 1 korunu svýho času v průběhu POPÍRÁNÍ řeklo víc lidí = NIKDO ale nebyl schopen říct odkud to číslo mají 😉
K tématu tohohle auta https😐/www.garaz.cz/…-panely-21004610
No VIDÍŠ jak umíš pěkně OPISOVAT :yes:
Z kontextu to ale vypadá že bohužel JEN opisovat :😉
Pochopit TAK SLOŽITOU věc jako https😐/a2larm.cz/…nez-na-vzdelani/ to prostě neni sranda :-!
Ono totiž JAK to je s naftou a od jaké úrovně tedy HMOTNOSTI vozu dává smysl = kam jo kam ne
že do malýho i velkýho náklaďáku nafta patří = to je TAK složitý. Jak to je s naftou sem tady na ACZ zatím napsal jen 573x plus 128x dal odkaz na televizní pořad kde to je vysvětleno = tak holt do něčího mozku to že Hilux tam už váhově je a do náklaďáku patří nafta = holt zatím nedorazilo. Sem nafta už patří = stejně jako do autobusu. Jen ale za TRŽNÍ cenu = jenže za TRŽNÍ cenu = ale za TRŽNÍ CENU = prostě za TRŽNÍ CENU = neměl by tohle chápat, snad i šimpanz?
Z kontextu to ale vypadá že bohužel JEN opisovat :😉
Pochopit TAK SLOŽITOU věc jako https😐/a2larm.cz/…nez-na-vzdelani/ to prostě neni sranda :-!
Ono totiž JAK to je s naftou a od jaké úrovně tedy HMOTNOSTI vozu dává smysl = kam jo kam ne
že do malýho i velkýho náklaďáku nafta patří = to je TAK složitý. Jak to je s naftou sem tady na ACZ zatím napsal jen 573x plus 128x dal odkaz na televizní pořad kde to je vysvětleno = tak holt do něčího mozku to že Hilux tam už váhově je a do náklaďáku patří nafta = holt zatím nedorazilo. Sem nafta už patří = stejně jako do autobusu. Jen ale za TRŽNÍ cenu = jenže za TRŽNÍ cenu = ale za TRŽNÍ CENU = prostě za TRŽNÍ CENU = neměl by tohle chápat, snad i šimpanz?
Mig_35
Včera jsem na bulharských hranicích potkal kluky z české mise, chytají migranty po lese. Docela jsem koulal, mají nové Discovery. Tak jsem se ptal co a jak a vylezlo z nich, ze Srbové mají Dustery s lepšími pneu a tam kde Discovery konci Duster začíná 😒]
Mimochodem Hilux super ale zmiňovaná 200ka může jet na všechny 4 i na asfaltu, sněhu, ledu. Pohon všech kol, který se smí využívat jen na nezpevnenem povrchu může být fajn v Maroku, ale ne v evropských podmínkách...
Mimochodem Hilux super ale zmiňovaná 200ka může jet na všechny 4 i na asfaltu, sněhu, ledu. Pohon všech kol, který se smí využívat jen na nezpevnenem povrchu může být fajn v Maroku, ale ne v evropských podmínkách...
Taková mokrá louka, bahno... to jsou taky úžasně pevné povrchy.
Asi nechápu
Poměrně běžné terénní podmínky v ČR.
To asi nikdo nezpochybňuje, ale jde o to, že když má auto použitelný 4x4 jen na nezpevněném povrchu, tak to nevadí třeba v tom Maroku, kde některá auta celý život nejezdí jinde než po nezpevněném povrchu anebo ty co jezdí po silnici a na konci cesty sjedou do terénu tak pokračují dalších 300 km v nezpevněném povrchu, takže jedno přepnutí a další půl dne jízdy bez starostí o 4x4. Použití v ČR je úplně jiné, zpevněné cesty střídají nezpevněné a je zde tedy nutnost neustále na to myslet a přepínat z jednoho pohonu na druhý. Hajný, který má revír v Křivoklátských lesích 4x4 v terénu samozřejmě využije, ale jeho typický mix cest je neustálé střídání asfaltu a terénu (i cesta k jeho hájovně, která je 10 km od nejbližší vesnice je vyasfaltovaná).
No prave. Hajný je jediný, kdo má možnost do terénu jezdit, zbytek porušuje lesní zákon nebo někomu jezdí po soukromém pozemku. Teď čerstvě Rumunsko, basta off-roadoveho ježdění, zakazuje vjezd motorových vozidel do lesa. A polesný je rad za toho Dustera.
Takže hlavní využití jsou běžné komunikace - mas penzion v Jeseníkách a potřebuješ se dostat. A nemožnost použití pohonu všech kol na asfaltu mi přijde zásadní.
Takže hlavní využití jsou běžné komunikace - mas penzion v Jeseníkách a potřebuješ se dostat. A nemožnost použití pohonu všech kol na asfaltu mi přijde zásadní.
Viz níže - nemas tam co dělat. Pokud to tedy není tvoje hlína
Zrovna si tak koukám z okna na stožáry VN a říkám si, jak se k nim asi ta údržba dostane, když je to něčí pozemek...
A na druhou stranu, k čemu je takovému autu pohon všech kol na silnici? Tam ho fakt nevyužije.
A na druhou stranu, k čemu je takovému autu pohon všech kol na silnici? Tam ho fakt nevyužije.
Zajímavé. A 99% SUV kupců ho využívá prave v těchto podmínkách
PS o věčném břemenu jsi slysel?
PS o věčném břemenu jsi slysel?
Jo, jo, Hilux je SUV...
Opravdu těm tvojim úskokům nerozumím.
Tak zkusím ještě jednou. V našich podmínkách je využití pohonu všech kol opravdu problematické a především důležité pro pohyb po asfaltu. A pokud se výslovně zakazuje zapínat pohon všech kol na asfaltu, jako např. u Fordu Ranger, zdá se mi to dost nešikovné.
Tak zkusím ještě jednou. V našich podmínkách je využití pohonu všech kol opravdu problematické a především důležité pro pohyb po asfaltu. A pokud se výslovně zakazuje zapínat pohon všech kol na asfaltu, jako např. u Fordu Ranger, zdá se mi to dost nešikovné.
Samozřejmě, že i na silnici AWD využiješ. Takový Ozzman i v zatáčkách, já zase na sněhu a hlavně v břečce.
No on právě Hilux s motorem 2.8 má mezinápravový diferenciál, takže může jezdit "na všechny 4 i na asfaltu, sněhu, ledu".
" Pohon všech kol, který se smí využívat jen na nezpevnenem povrchu může být fajn v Maroku, ale ne v evropských podmínkách..." to vies, niektori maju za "poctivu" 4koku iba to 😊
Čili...chce někdo Mitsu s 2.2kou?
Ne.
2,5 a 3,0 D si mohou koupit všude na světě jen v Evropě a v ČR ne. :no:
https😐/electrek.c👋2020/08/26/electric-scooter-company-scores-as-vin-diesel-makes-hollywood-style-spy-getaway-on-two-wheels/
Tak nevím, jak je to s tím pracantem... Na FCB si stěžoval majitel
https😐/www.facebook.com/photo.php?…