I když nevím, k čemu bych Hiluxe potřeboval, tak bych ho chtěl... po tom, co jsem jezdil i starší 110kw 2.2D po něm svým způsobem toužím :D Tohle bude ještě lepší.
Toyota má v manuálu, že pro tento model nedoporučuje tahat přívěs, ani nic věšet na kouli.
Tak nevím, jak je to s tím pracantem... Na FCB si stěžoval majitel
propojený interiér s tou vlečkou vzadu, auto pět a půl metru a stejně se v tom nevyspíš, kola ti zmoknou a běžky tam rovně nedáš. A nezavres tam ani skříň z Ikey.
Jakože by si všichni měli kupovat skříně z masivu? Skříň z Ikea funguje stejně, jako jakákoliv jiná běžná "moderní" skříň, pokud nemá stát jako ojetý auto.
Moderni.... když slouží každeho volba , mě zustali v obchode dveře v ruce...ale je zajimave že stolety nabýtek doma drží.Boma panty z mosazi ane plastu.ale panty stoji asi jak ta skrín.
Proto jsem napsal "moderní" v úvozovkách. Stoletý nábytek je samozřejmě festovní, ten je problém rozbít, i když chceš. Ale přiznám se - neznám nikoho, kdo by si novou domácnost vybavoval stoletým nábytkem z bazaru.
Ono to ma zajimavy kontrast par starych kusu v moderne. Ja mam skřin a veliky stary renovovany jidelní stul s intarzii a k tomu moderni židle. Renovace šilena piplačka.
Nemusi to byt jen bazar treba dedictvi.
Z těch 4 metrů "pro řidiče" je pořád nemálo pro motor ;-)
Ale jinak jo, k některým účelům je osobák praktičtější, zase ale hromadu písku v osobáku neodvezeš.
Duo new Ranger/Amarok II je za dveřmi.
Několikrát jsem se stávajícím Hiluxem 2.4 se 110kW jel a nedá mi to nenapsat, že motor se 150kW měl mít od začátku. Pro čistě pracovní použití asi 2.4 stačí, ale pro luxusnější verze je nová výkonnější 2.8 navíc v kombinaci se stálým pohonem všech kol daleko vhodnější!
No ona ta verze 2.4 110kW s redukcí v terénu nemá problém. Takže je to motorizace určitě dostatečná. Na využití třeba pro lesníky nebo někde na stavbách si myslím, že to stačí. Když chceš ale na dálnici ve 110 km/h výrazně zrychlit, už není z čeho brát...
Asi takhle jsem to myslel.
No v terénu a obecně těžké zátěži objem stále hraje rozhodující roli. Dnešní litrové turbo tříválce mají výkon vyšší, než měl Hilux 2.5 před dvaceti lety (75 kW). Přesto by tahat dvoutunové auto s vlekem dlouho nezvládaly.
Pak ti došlo že fakt asi jo = takže si vymyslel že 1 koruna na litr (což při 6 miliardách litrů = je nic, tedy ŽE to je dotace nula NIC :-)
Hele ODKUD si vzal tu 1 korunu? Někde je to i 9 korun JEN tou dotací, ale o to nejde tu 1 korunu svýho času v průběhu POPÍRÁNÍ řeklo víc lidí = NIKDO ale nebyl schopen říct odkud to číslo mají ;-)
Ono totiž JAK to je s naftou a od jaké úrovně tedy HMOTNOSTI vozu dává smysl = kam jo kam ne
že do malýho i velkýho náklaďáku nafta patří = to je TAK složitý. Jak to je s naftou sem tady na ACZ zatím napsal jen 573x plus 128x dal odkaz na televizní pořad kde to je vysvětleno = tak holt do něčího mozku to že Hilux tam už váhově je a do náklaďáku patří nafta = holt zatím nedorazilo. Sem nafta už patří = stejně jako do autobusu. Jen ale za TRŽNÍ cenu = jenže za TRŽNÍ cenu = ale za TRŽNÍ CENU = prostě za TRŽNÍ CENU = neměl by tohle chápat, snad i šimpanz?
Včera jsem na bulharských hranicích potkal kluky z české mise, chytají migranty po lese. Docela jsem koulal, mají nové Discovery. Tak jsem se ptal co a jak a vylezlo z nich, ze Srbové mají Dustery s lepšími pneu a tam kde Discovery konci Duster začíná :-[]
Mimochodem Hilux super ale zmiňovaná 200ka může jet na všechny 4 i na asfaltu, sněhu, ledu. Pohon všech kol, který se smí využívat jen na nezpevnenem povrchu může být fajn v Maroku, ale ne v evropských podmínkách...
To asi nikdo nezpochybňuje, ale jde o to, že když má auto použitelný 4x4 jen na nezpevněném povrchu, tak to nevadí třeba v tom Maroku, kde některá auta celý život nejezdí jinde než po nezpevněném povrchu anebo ty co jezdí po silnici a na konci cesty sjedou do terénu tak pokračují dalších 300 km v nezpevněném povrchu, takže jedno přepnutí a další půl dne jízdy bez starostí o 4x4. Použití v ČR je úplně jiné, zpevněné cesty střídají nezpevněné a je zde tedy nutnost neustále na to myslet a přepínat z jednoho pohonu na druhý. Hajný, který má revír v Křivoklátských lesích 4x4 v terénu samozřejmě využije, ale jeho typický mix cest je neustálé střídání asfaltu a terénu (i cesta k jeho hájovně, která je 10 km od nejbližší vesnice je vyasfaltovaná).
No prave. Hajný je jediný, kdo má možnost do terénu jezdit, zbytek porušuje lesní zákon nebo někomu jezdí po soukromém pozemku. Teď čerstvě Rumunsko, basta off-roadoveho ježdění, zakazuje vjezd motorových vozidel do lesa. A polesný je rad za toho Dustera.
Takže hlavní využití jsou běžné komunikace - mas penzion v Jeseníkách a potřebuješ se dostat. A nemožnost použití pohonu všech kol na asfaltu mi přijde zásadní.
Zrovna si tak koukám z okna na stožáry VN a říkám si, jak se k nim asi ta údržba dostane, když je to něčí pozemek...
A na druhou stranu, k čemu je takovému autu pohon všech kol na silnici? Tam ho fakt nevyužije.
Opravdu těm tvojim úskokům nerozumím.
Tak zkusím ještě jednou. V našich podmínkách je využití pohonu všech kol opravdu problematické a především důležité pro pohyb po asfaltu. A pokud se výslovně zakazuje zapínat pohon všech kol na asfaltu, jako např. u Fordu Ranger, zdá se mi to dost nešikovné.
" Pohon všech kol, který se smí využívat jen na nezpevnenem povrchu může být fajn v Maroku, ale ne v evropských podmínkách..." to vies, niektori maju za "poctivu" 4koku iba to :)
Stálý pohon 4x4, který je vybaven uzávěrkou centrálního diferenciálu, funguje při jejím uzavření shodně jako manuálně (natvrdo) připojitelný pohon 4x4. Na obě nápravy putuje shodně 50% výkonu.