Automobil se spolehne na kombinaci přeplňovaného benzinového čtyřválce 1.6 T-GDI o výkonu 132 kW a točivém momentu 265 N.m s elektromotorem dosahujícím 67 kW a 304 N.m.
Jo, bude to zravy lenoch, kdyz to rek speed a ten se fakt vyzna. :-[] Jezdi dennodenne tisice kilometru po dalnici, i do lidlu a do obi
To len veštíš z kryštálovej gule. Či to bude spoľahlivé ukáže čas. A tým že tomu bude pomáhať elektromotor sa to ani nebude trápiť, ani žrať deti okolo cesty. 🙂
Ako vzdy, redakcia zabudla uviest celkovy vykon sustavy a ten je 195 kW (265 k) a 350 Nm krutiaceho momentu. Kontrolujete si tie clanky po sebe vobec, kym ich date online?
Až ho tu začnou prodávat. Na SK už ho nabízejí a ve Full výbavě stojí 50000 eu. Takže cena bude +- stejná jako za starý model. Akorát Teda půjdu do nafty.
Proc by to nemelo vydrzet ta 1,6ka? Jasne ze to neni kafemlejnek typu V8 bez turba, ale kdyz si to koupis a cely auto dobre zajedes, tak ti to auto 20 let vydrzi. Navic, hodne prace udela elektromotr, takze tu 1,6 nebudes trapit tak jako se ty moturky trapi ted v takovych tezkych autech. Ted jen otazka jestli jen nemeles hubou ale zda mas opravdu zajem :D
A hlavně bude s dieselem 147kW a manuální převodovkou, to je podstatná informace. Jenže k pětimístné verzi nelze nakonfigurovat LED světlomety, což je fail. A vyšší verze jsou jen 7-mi místné a mají namísto tlačítek hnusný šmatlací laptop.
132 kW není málo, ale malý je objem motoru při takovém výkonu a váze/odporu vzduchu auta. Tím pádem bude i jeho životnost nízká. To je moje pointa...........
Auto vypadá fešně. O tom žádná. Ale 1,6 motor? Není to trochu málo? Od elektromotoru asi nelze čekat zázraky. Celková spotřeba na dálnici, na které je auto určené, bude závratná. O trvanlivosti pohonu si iluze nedělám.