Auto vypadá fešně. O tom žádná. Ale 1,6 motor? Není to trochu málo? Od elektromotoru asi nelze čekat zázraky. Celková spotřeba na dálnici, na které je auto určené, bude závratná. O trvanlivosti pohonu si iluze nedělám.
Automobil se spolehne na kombinaci přeplňovaného benzinového čtyřválce 1.6 T-GDI o výkonu 132 kW a točivém momentu 265 N.m s elektromotorem dosahujícím 67 kW a 304 N.m.
Jo, bude to zravy lenoch, kdyz to rek speed a ten se fakt vyzna. :-[] Jezdi dennodenne tisice kilometru po dalnici, i do lidlu a do obi
132 kW není málo, ale malý je objem motoru při takovém výkonu a váze/odporu vzduchu auta. Tím pádem bude i jeho životnost nízká. To je moje pointa...........
To len veštíš z kryštálovej gule. Či to bude spoľahlivé ukáže čas. A tým že tomu bude pomáhať elektromotor sa to ani nebude trápiť, ani žrať deti okolo cesty. 🙂
A hlavně bude s dieselem 147kW a manuální převodovkou, to je podstatná informace. Jenže k pětimístné verzi nelze nakonfigurovat LED světlomety, což je fail. A vyšší verze jsou jen 7-mi místné a mají namísto tlačítek hnusný šmatlací laptop.
Proc by to nemelo vydrzet ta 1,6ka? Jasne ze to neni kafemlejnek typu V8 bez turba, ale kdyz si to koupis a cely auto dobre zajedes, tak ti to auto 20 let vydrzi. Navic, hodne prace udela elektromotr, takze tu 1,6 nebudes trapit tak jako se ty moturky trapi ted v takovych tezkych autech. Ted jen otazka jestli jen nemeles hubou ale zda mas opravdu zajem :D
Až ho tu začnou prodávat. Na SK už ho nabízejí a ve Full výbavě stojí 50000 eu. Takže cena bude +- stejná jako za starý model. Akorát Teda půjdu do nafty.
Ako vzdy, redakcia zabudla uviest celkovy vykon sustavy a ten je 195 kW (265 k) a 350 Nm krutiaceho momentu. Kontrolujete si tie clanky po sebe vobec, kym ich date online?