Testy
Plusy: roztomilé
fajn do města na krátké popojíždění
Mínusy: vysoká spotřeba
vysoká hmotnost
vysoká cena
tragický dojezd
pidi kufr
domácí nabíjení 19hod (možná lepší s wallboxem?)
stupidní zrcátka jen na efekt (stejně jako u Audi)
interiér nevím jak naživo, z obrázku se mi nelíbí
Ale zvenku fakt pěkný.
fajn do města na krátké popojíždění
Mínusy: vysoká spotřeba
vysoká hmotnost
vysoká cena
tragický dojezd
pidi kufr
domácí nabíjení 19hod (možná lepší s wallboxem?)
stupidní zrcátka jen na efekt (stejně jako u Audi)
interiér nevím jak naživo, z obrázku se mi nelíbí
Ale zvenku fakt pěkný.
Nejak se porad rozchazi muj nazor na podvozky VW / Honda s acz.
Tezko se to hodnoti objektivne.
Ale za me jsou napr. v kompaktech top podvozky Focus, Civic. Novym Golfem jsem nejel. Ale zdejsi chvala je neduveryhodna.
Tuhle Hondu jsem taky jeste nejel, ale hodnoceni "nepatrne lepsi ne Zoe" mne prijde jako urazka.
Z tohoto testu se dozvidam uplne neco jineho, nez ze zahranicnich medii.
Objektivite zdar
Tezko se to hodnoti objektivne.
Ale za me jsou napr. v kompaktech top podvozky Focus, Civic. Novym Golfem jsem nejel. Ale zdejsi chvala je neduveryhodna.
Tuhle Hondu jsem taky jeste nejel, ale hodnoceni "nepatrne lepsi ne Zoe" mne prijde jako urazka.
Z tohoto testu se dozvidam uplne neco jineho, nez ze zahranicnich medii.
Objektivite zdar
Jinde chvalí podvozek s nezavislým zavěšenim No není to asi škoda...
Jinde chválí podvozek - no a voilá - tady taky. Leda bych neuměl číst nebo chápat význam textu.
Karle, vazne takto vypada pochvala Hondy????
Pokud bych měl auto podvozkově někam zařadit, pak bych řekl, že je nepatrně dospělejší než u našeho Renaultu Zoe, avšak stále v závěsu za Volkswagenem ID.3. Koncernová novinka si totiž může potykat s naladěním Golfu, jehož podvozek patří k tomu nejlepšímu v dané třídě.
Tady se chvali na PRVNIM miste podvozek VW, coz tebe neurazi. 😄
Pro me je toto hruba urazka. 😉
Pokud bych měl auto podvozkově někam zařadit, pak bych řekl, že je nepatrně dospělejší než u našeho Renaultu Zoe, avšak stále v závěsu za Volkswagenem ID.3. Koncernová novinka si totiž může potykat s naladěním Golfu, jehož podvozek patří k tomu nejlepšímu v dané třídě.
Tady se chvali na PRVNIM miste podvozek VW, coz tebe neurazi. 😄
Pro me je toto hruba urazka. 😉
Ano, citace z jineho webu😒br />
"Parádně naladěné mini, jemuž těžiště účinně snižuje v podlaze umístěná trakční baterie a řízení nekazí setrvačnost hnacích hřídelí, umí v zatáčkách téměř kouzlit. Vyvážení hmotnosti mezi nápravami v poměru 50:50, laškování s limitem, ostré vracečky i rychlé přechody z plných brzd do plné akcelerace v ostrém oblouku, nic z toho nebyl problém. K tomu okamžitá reakce na plyn bez nutnosti řadit a zábavu za volantem klidně označujeme adjektivem nevídaná."
Je treba k tomu na acz a jeho vnucovani VW neco dodavat?
Cekal jsem u ecka srovnani s mini.
Ale s id.3 a Zoe? 😲
"Parádně naladěné mini, jemuž těžiště účinně snižuje v podlaze umístěná trakční baterie a řízení nekazí setrvačnost hnacích hřídelí, umí v zatáčkách téměř kouzlit. Vyvážení hmotnosti mezi nápravami v poměru 50:50, laškování s limitem, ostré vracečky i rychlé přechody z plných brzd do plné akcelerace v ostrém oblouku, nic z toho nebyl problém. K tomu okamžitá reakce na plyn bez nutnosti řadit a zábavu za volantem klidně označujeme adjektivem nevídaná."
Je treba k tomu na acz a jeho vnucovani VW neco dodavat?
Cekal jsem u ecka srovnani s mini.
Ale s id.3 a Zoe? 😲
Hezký večer,
přihodil jsem zkušenosti s elektromobilem, kterým jezdím často (Zoe) a jiným, kterým jsem jezdil nedávno a mám ho ještě v paměti (ID.3). Nic víc v tom prosím nehledejte. Napsal jsem, že dospělejší je VW a nenapadlo by mě, že v tom budete hledat něco víc. Už kvůli tomu, že ID.3 je u třídu výše.
Pokud jde o Zoe, za mě to podvozkově není špatné auto, tedy nechápu, proč by to porovnání měla být urážka. A nakonec téma kompaktů: mezi nejlepšími mám já osobně Golf, Mazdu3, Civic (neříkám, že v tomhle pořadí). S Focusem nemám ještě žádnou pořádnou zkušenost, takže nemohu posoudit.
S pozdravem,
Standa
přihodil jsem zkušenosti s elektromobilem, kterým jezdím často (Zoe) a jiným, kterým jsem jezdil nedávno a mám ho ještě v paměti (ID.3). Nic víc v tom prosím nehledejte. Napsal jsem, že dospělejší je VW a nenapadlo by mě, že v tom budete hledat něco víc. Už kvůli tomu, že ID.3 je u třídu výše.
Pokud jde o Zoe, za mě to podvozkově není špatné auto, tedy nechápu, proč by to porovnání měla být urážka. A nakonec téma kompaktů: mezi nejlepšími mám já osobně Golf, Mazdu3, Civic (neříkám, že v tomhle pořadí). S Focusem nemám ještě žádnou pořádnou zkušenost, takže nemohu posoudit.
S pozdravem,
Standa
Ahoj Stando,
nemit zadnou zkusenost s Focusem mi prijde skoda.
A v tomto kontextu je vynaseni VW do nebes faux pas.
Promin. Rad bych si nekdy precetl, ze je neco jineho nez VW nejvic nejlepsi.
U koncernu se to dozvidam v kazdem druhem testu. A dokonce i v testech konkurence je to vnucovano.
Opacne? Velmi zridka.
Hezky vecer
nemit zadnou zkusenost s Focusem mi prijde skoda.
A v tomto kontextu je vynaseni VW do nebes faux pas.
Promin. Rad bych si nekdy precetl, ze je neco jineho nez VW nejvic nejlepsi.
U koncernu se to dozvidam v kazdem druhem testu. A dokonce i v testech konkurence je to vnucovano.
Opacne? Velmi zridka.
Hezky vecer
v textu 1530 kg
v technických datech 1617 kg
???
v technických datech 1617 kg
???
Na webu Hondy píší 1537kg.
Hezký večer,
díky moc za upozornění. Ještě jednou jsem pečlivě prolezl tabulky a nakonec je to 1542 kg. Předchozí čísla jsou z dřívějších tabulek (a ještě se nepotkala).
S pozdravem,
Standa
díky moc za upozornění. Ještě jednou jsem pečlivě prolezl tabulky a nakonec je to 1542 kg. Předchozí čísla jsou z dřívějších tabulek (a ještě se nepotkala).
S pozdravem,
Standa
Jinak teda když chce člověk nabíjet jako běloch, tak +37tis., pak nabití doma za cca 4 hodiny.
Vzhledem k vysoké ceně....
Ale možná to má konkurence stejně, netuším.
Vzhledem k vysoké ceně....
Ale možná to má konkurence stejně, netuším.
Konkurence třeba mini je levnější.a wellbox jetaky prislusenstvi za Kc ale muzes si poridit jiny za x😜enez kolem 40 asi normalni ceny
Prodeje zatím velký špatný. Zvlášť, jestli ještě něco z toho šlo do dealerství:
https😐/***/3aZfSNd
Pro někoho je tohle auto velice zábavné na řízení, pro jiného vůbec a chválí el. Mini.
Každopádně, ta zrcátka jsou řešena opravdu dobře. Neodvádí pozornost jako ta hrůza o e-tronu.
Nemají takový šum a světelnost je o lepší.
Matné displeje jsou obrovské +. Skoro všechna, i mnohem dražší auta mají lesklé, navíc v kombinaci s lesklým plastem, který je rovněž neustále upatlaný. Při sluníčku se potom na to nedá koukat.
Ta spotřeba je opravdu děsivá. Asi za to může nezkušenost Hondy v čistě elektrických modelech.
Ale podvozek vypadá celkem dobře. Ale mohli ho více zakrytovat. Spotřebu by to o něco zlepšilo.
Tady je pěkně vidět: https😐/***/2QsNAl6
Fakt je s podivem, že se ani s použitým zavěšením nepodařilo docílit kýženého komfortu.
17" kola u malého auta nejsou dobrý nápad. 16" tu bohatě stačí, když není moc vysoký profil pneu.
Roztomilé autíčko to je, ale ten koncept, to bylo ještě lepší.
Zoe společně s tročaty od VW - Citigo a spol. nabízí nejlepší poměr cena/ dojezd ze všech elektromobilů.
ZOE, i když ho lidi moc nemají rády, je stále evropskou jedničkou. U těch trojčat to VW nechce, výroba i dodej do jednotlivých států je omezen, protože má přijít min. 2x dražší VW ID.3 a další modely.
Tahle Honda, těžko říct, jaká je její cílovka. Asi bohatší pár/rodinka, u které to bude sloužit jako 2. auto nebo "mamamobil" do práce a při městských popojížďkách.
https😐/***/3aZfSNd
Pro někoho je tohle auto velice zábavné na řízení, pro jiného vůbec a chválí el. Mini.
Každopádně, ta zrcátka jsou řešena opravdu dobře. Neodvádí pozornost jako ta hrůza o e-tronu.
Nemají takový šum a světelnost je o lepší.
Matné displeje jsou obrovské +. Skoro všechna, i mnohem dražší auta mají lesklé, navíc v kombinaci s lesklým plastem, který je rovněž neustále upatlaný. Při sluníčku se potom na to nedá koukat.
Ta spotřeba je opravdu děsivá. Asi za to může nezkušenost Hondy v čistě elektrických modelech.
Ale podvozek vypadá celkem dobře. Ale mohli ho více zakrytovat. Spotřebu by to o něco zlepšilo.
Tady je pěkně vidět: https😐/***/2QsNAl6
Fakt je s podivem, že se ani s použitým zavěšením nepodařilo docílit kýženého komfortu.
17" kola u malého auta nejsou dobrý nápad. 16" tu bohatě stačí, když není moc vysoký profil pneu.
Roztomilé autíčko to je, ale ten koncept, to bylo ještě lepší.
Zoe společně s tročaty od VW - Citigo a spol. nabízí nejlepší poměr cena/ dojezd ze všech elektromobilů.
ZOE, i když ho lidi moc nemají rády, je stále evropskou jedničkou. U těch trojčat to VW nechce, výroba i dodej do jednotlivých států je omezen, protože má přijít min. 2x dražší VW ID.3 a další modely.
Tahle Honda, těžko říct, jaká je její cílovka. Asi bohatší pár/rodinka, u které to bude sloužit jako 2. auto nebo "mamamobil" do práce a při městských popojížďkách.
Zadne elektroauto neni “zatim” kupovane z rozumu! To jen k tomu zaveru ze tahle Honda neni auto rozumné. Az to ujede 800 km a bude to cenou jako jakekoli jine malé auto tak potom ano. Jinak nemusite mejt zadek koncernu zrovna ted kdyz jim kazdej jde po krku za to ze neco podelali. To oni vedi sami dobre ze se neco pojebalo. Nemusite jim slapat na krk, kdyz se tu poslednich deset let objevujou testy skoda, vw, skoda a jak jsou to super auta. Ted uz je pozde si hrát na redaktora, co čte diskuze a rád by si přihrál polívčičku u komentujících. A zminovat tu porsche taycan a nebo teslu je jako psat o zabave s Mini Cooper S a pripomenout ctenari, ze to nikdy nebude jako jet s porsche 911. Ale ano, libi se mi Hondička a k Mini zajimavy soupeř. A oceňuji že kdyz uz to ma prd dojezd a je to klasicky vehicle do mesta a okoli, tak aspon to ma cim zaujmout jak z venku, tak hlavne majitele uvnitř. Btw. Ne jako ta nejlevnejsi tesla kde to vypada ze se to teprv dodela a je tam jen tablet a volant. Diky za test!
Máme tu krásný autíčko, který je ale úplně k ničemu. Kdyby do toho dali spalovak , klidně ten litr ze civicu, tak by to byla láska. Takhle, no dekuju pěkně. 150km... :no: :no: :no:
No ale litr ze civicu si muzes koupit v civicu...
😄
A pod nim mas jeste Jazz.
A kdyz chces neco malyho, roztomilyho, ale benzinovyho, musis jinam. Treba k Suzuki.
Ja verim, ze si tohle svy kupce najde.
Prestoze je to racionalne nesmysl.
😄
A pod nim mas jeste Jazz.
A kdyz chces neco malyho, roztomilyho, ale benzinovyho, musis jinam. Treba k Suzuki.
Ja verim, ze si tohle svy kupce najde.
Prestoze je to racionalne nesmysl.
Opět je to tlacenka elektronesmyslu. Chcete malý cool autíčko? Tu máte elektriku s dojezdem koloběžky za Mega. Chcete benzín do města, tu máte bezpohlavni jazz
Ty nový malý Suzuki jsou tak HEZKÝ!!! Kdybych byl ženská, strašně bych to chtěl. A že jsem chlap, tak to sice úplně nechci, ale přesto se mi to líbí. Mluvím o Ignisu a Swišťovi.
Dostat za mega roztomilé autíčko a jinak hromádku nekonkurenceschopné techniky? Za to mega jsou tři ještě roztomilejší F500 a ještě zbude na roztomilou dovolenou na Bali. Tohle je cenový úlet roku i když zohledním vyšší ceny EV proti spalovákům.
urcite nie, novy Fiat 500 je este drahsi
nový F500 s tříválcovým hybridem, který zde nedávno testovali začíná na 279 900,-, takže ano, když si koupíš čtyři, tak jsou o něco málo dražší než tato Honda.
Fiat je od 37 990 € a Honda stredna vybava konci na 37 990 €. Mat tolko, bolo by to tazsie rozhodovanie. Jasne, ze nejaky trojvalcovy hybrid je mimo. Do mesta sa nehodi a na dlhe cesty je to diskutabilne.
https😐/www.fiat.sk/…_S8_3_7_2020.pdf
ať koukám jak koukám, tak vidím 10 999,- €
ať koukám jak koukám, tak vidím 10 999,- €
Pri takých spaľovacích cenách stačilo elektrické citigo a ešte by ostalo na dovolenku na Bali. Ja som porovnával elektrické. Každý nech si kúpi, čo sa mu páči a na čo má.
Tak elektrická 500 je také nesmysl, ale nabídne alespoň větší baterii, delší dojezd, menší spotřebu a daleko rychlejší dobíjení. Honda přišla na trh s elektroautem skoro jako poslední, takže by se dalo předpokládat, že nabídne parametry srovnatelné s novými modely konkurence, ale ty parametry jsou tak mínus 6 let pozadu a zakrýt to líbivým designem půjde hodně těžko.
Ta spotreba Hondy sa mi tiez nechce verit, mozno to merali do kopca skoro rano v chlade prve kilometre 😄 Fiat je nezmysel z pohladu ceny, keby to bolo za 10 000 €, tak vela ludi by dalo prednost pred napr. Citigom. A ze take auto sa da vyrobit a predavat za taku cenu, dokazuje VW.
Co dokazuje VW?
Spekuluje se, že Škodovka na začátku prodělávala na jednom autě čtvrt mega... ale vzhledem k tomu, že se nulové emise počítají dvakrát, tak jedno Cígo slouží jako odpustek za 95€*95*2=cca půl mega.
Spekuluje se, že Škodovka na začátku prodělávala na jednom autě čtvrt mega... ale vzhledem k tomu, že se nulové emise počítají dvakrát, tak jedno Cígo slouží jako odpustek za 95€*95*2=cca půl mega.
...tato honda je roztomilá hračka. A já ještě dodávám, že za pěkný balík. No prostě jako každý elektromobil, ale tady je navíc ten zdařilý design (a taky extra mizerný dojezd). Ne, děkuji něco takového opravdu nechci, já chci (a potřebuju) pořádné auto! 😄
Mr Bean měl ale Mini a se značkou Honda neměl nic společného 😉 Že to má podobný tvar, to je málo.
Tohle mi přijde jako strašná bída v kontextu dalších EV.
Nedávno se tu pod testem Zoe někteří fanoušci elektromobility smáli tomu, jak je Renault 100 let za opicema a jak je Honda v EV před Renaultem a VW a teď vidím ty bídný hodnoty spotřeby a dojezdu téhle pidiHondy, tak se ptám, v čem spočívá náskok Hondy? Malinkatý elektromobil skoro za mega s dojezdem sotva 200km?
Nedávno se tu pod testem Zoe někteří fanoušci elektromobility smáli tomu, jak je Renault 100 let za opicema a jak je Honda v EV před Renaultem a VW a teď vidím ty bídný hodnoty spotřeby a dojezdu téhle pidiHondy, tak se ptám, v čem spočívá náskok Hondy? Malinkatý elektromobil skoro za mega s dojezdem sotva 200km?
Za uplynulý polrok som si vyskúšal Mini SE, Zoe, nový e-Soul, Citigo iV aj Hondu e. Škoda, že Fiat má cez svoje české zastúpenie na Slovensku tak na háku, lebo som zvedavý aj na novú 500e, ale tak aspoň starú som skúsil.
Nuž, nie je jednoduché určiť, ktoré z týchto áut by som si vybral. Zoe je fajn, len sa v ňom sedí divne vysoko, ako v starom Kangu a vodič s tým nič neurobí. Vysoký dojazd sa cení, ale napriek tomu by som ho vedel vymeniť za kratší, ak by išlo o štýlovejšie alebo lacnejšie auto.
Mini SE je elektrická motokára, môžete na to frflať, že to už nie je ono, ale s autom je sranda a nechýba mu štýl. Problém je, že kým pred pár rokmi išli o výnimočnú imidžovku, teraz jeho výbava už nevie ponúknuť nič zaujímavé, čo by konkurencia nemala. Cena je konečne fajn, aspoň na Mini.
e-Soul asi hodnotiť netreba, je to už iná trieda, ako spomenutý zvyšok, ale treba povedať, že je to skvelé auto, kvalitnejšie ako Kona EV.
Honda e je mojim autom roka. Pecka, pri ktorej keď nastupujete, máte pocit, že sa súkate do Civicu zo 70. rokov, ale zároveň vám môže technológie nejedna prémia závidieť. Je to také vyhrotené auto, aby bolo čo najdrahšie a moc sa nesnaží šetriť energiu.
Môj víťaz je Citigo iV, pretože si myslím, že tak by mal vyzerať ideálny mestský elektromobil. Rozumný a šikovný elektromobil, ktorý sa na nič nehrá a ostáva pri podstate, teda praktický elektromobil do mesta. Napriek chudobnejšej výbave je komfortný, dobre sa ovláda, má na mestské aj prímestské jazdenie dostatočný dojazd, nestojí majland, a ide vlastne o podobný príbeh, ako pri prvej fiatke 500e. Teda, že automobilka nemá moc záujem, aby sa predával, lebo na tom prerába. Komu sa u nás ušlo Citigo iV so štátnou dotáciou, ktorá tvorila skoro polovicu ceny, tomu aj trochu závidím. :yes:
Nuž, nie je jednoduché určiť, ktoré z týchto áut by som si vybral. Zoe je fajn, len sa v ňom sedí divne vysoko, ako v starom Kangu a vodič s tým nič neurobí. Vysoký dojazd sa cení, ale napriek tomu by som ho vedel vymeniť za kratší, ak by išlo o štýlovejšie alebo lacnejšie auto.
Mini SE je elektrická motokára, môžete na to frflať, že to už nie je ono, ale s autom je sranda a nechýba mu štýl. Problém je, že kým pred pár rokmi išli o výnimočnú imidžovku, teraz jeho výbava už nevie ponúknuť nič zaujímavé, čo by konkurencia nemala. Cena je konečne fajn, aspoň na Mini.
e-Soul asi hodnotiť netreba, je to už iná trieda, ako spomenutý zvyšok, ale treba povedať, že je to skvelé auto, kvalitnejšie ako Kona EV.
Honda e je mojim autom roka. Pecka, pri ktorej keď nastupujete, máte pocit, že sa súkate do Civicu zo 70. rokov, ale zároveň vám môže technológie nejedna prémia závidieť. Je to také vyhrotené auto, aby bolo čo najdrahšie a moc sa nesnaží šetriť energiu.
Môj víťaz je Citigo iV, pretože si myslím, že tak by mal vyzerať ideálny mestský elektromobil. Rozumný a šikovný elektromobil, ktorý sa na nič nehrá a ostáva pri podstate, teda praktický elektromobil do mesta. Napriek chudobnejšej výbave je komfortný, dobre sa ovláda, má na mestské aj prímestské jazdenie dostatočný dojazd, nestojí majland, a ide vlastne o podobný príbeh, ako pri prvej fiatke 500e. Teda, že automobilka nemá moc záujem, aby sa predával, lebo na tom prerába. Komu sa u nás ušlo Citigo iV so štátnou dotáciou, ktorá tvorila skoro polovicu ceny, tomu aj trochu závidím. :yes:
pěkné to je, jenže k ničemu. To je jako v tom vtipu o koktavém, co se v rámci terapie naučil v kuse a bez zadrhnutí odříkat: Tři sta třiatřicet stříbrných stříkaček stříkalo přes tři sta třiatricet stříbrných střech. Je to bezvadný, ale moc často na to nepřijde řeč...
Tenhle žlutý exotický kyblík je na tom stejně. Podobně jako všichni jeho električtí kamarádi. Je fakt bezvadnej, rádi se na něj se zájmem kouknem, jako na každé exotické zvířátko, ale ani nás nenapadne chtít to domů. Pár nadšenců do toho určitě půjde, ale to máte jako s chovateli tygrů. Existují, ale pejskařů je násobně víc... :😉
Tenhle žlutý exotický kyblík je na tom stejně. Podobně jako všichni jeho električtí kamarádi. Je fakt bezvadnej, rádi se na něj se zájmem kouknem, jako na každé exotické zvířátko, ale ani nás nenapadne chtít to domů. Pár nadšenců do toho určitě půjde, ale to máte jako s chovateli tygrů. Existují, ale pejskařů je násobně víc... :😉
Kdyby v tom byl malý diesel a palubka byla normální, byl by to obchodní trhák.
Na EV je dobré že svojim spôsobom má každé nezávisle topení. :yes: