Extrémní výkony, technika přivedená na limit současných možností a cena, za kterou byste si mohli koupit dvě běžné devětsetjedenáctky a ještě by vám zbylo na jedno obyčejné auto. Porsche 911 GT2 se začalo prodávat na českém trhu.
No konečnš je napadlo upravit ceny podle kurzu koruny/euro... ale pořád i základní boxter mě vyjde v německu o 70 tisíc míň a ta GT2 o víc jak 150tis... No ale lepší než před 14 dny, kdy rozdíl na boxtru byl víc jak 200tis. Doufám že až prolomí koruna barieru 26kč za euro tak to přecení znova a snad všechny značky co dováží v EU. Jenom škoda že nepřeceňují i americké automobilky ... oni se teda kasaj že vyrábí v europě, ale madže jim jde přece v USD do USA... No třeba se toho taky jednou dočkáme.
Ja, jaj to sa VW trafil s luxusnou triedou vedľa. Fakt neviem či ako neoficialných marketingových poradcov mali deti, ktoré Piecha presviečali o tom, že toto je správne riešenie. :-O
Tohle auto je prostě fantazie, podle mně to nejkrásnější z 997. Viděl jsem jednu bílou testovačku...tohle je ta pravá hi-tech 911. Blatníky napnutý k prasknutí, ty žábry na spodku zadního nárazníku, kola..sakra..asi jsem se zamiloval, co tomu řekne manželka, to nevim :-) no a zrychlení v podstatě shodné jako Carrera GT je jen bonus..vim že to neni ideální kombinace výkonu a jedný poháněný nápravy, ale...lva taky nebudete drbat pod bradou jen proto že se Vám líbí...asi půjdu na Procházku, ať mi dá nějaký drobný >:D
No zbytečný,spíš z "naší" pozice nevyužitelný,nepoužitelný,občas nějakýho poršáka u nás v horách vidím a představuji si,jak před ním jede šípák nebo traktor s pluhem,je to určený holt jen do určitýho prostředí a koupí si to člověk,který přesně ví,co chce,kam ho srdce táhne a nebere v potaz nějaké "přízemní" záležitosti (pomíjím rozmařilost šejků). Je to srdovka jako hrom :yes:
Nevím, kam na ty ceny tady chodí, ale třeba 911 Turbo, stojí oficiálně na stránkách Porsche USA nějakých 126 200 usd, tedy po přepočtu s kurzem cca 18 korun, mi vychází nějakých 2 271 600 Kč a ne 3,7 mega jako tady... :-!
Ikdyž se k tomu připočtou daně a další kraviny, tak to furt nebude 3,7 mega... 8-s
Jenže tam je to pořád 120 000k USD, kdežto tady je kurz nízký a proto se cena zdá malá.Kdyby byl dolar stále za 30 nebo 40 kč co dřív,tak to vychází podobně,ne-li dráž.
Ok, souhlasím s tím, že v USA to turbo stojí cca 120k, ale to nic nemění na tom, že je tam obrovská konkurence, která tlačí ceny aut a veškerého spotřebního zboží hodně dolů a ke všemu je tam daleko větší kupní síla, Porsche tam není zase takový zázrak, má ho tam "kde kdo", taky se tam vyváží nejvíce aut a mají největší ústupky ze stran automobilek, žádná automobilka nechce přijít o největší trh na světě... :-)
To auto má strašnú cenu,2.5 milionu oproti Turbu je strašne vela,dokonca v pružnosti má horšie hodnoty ako Turbo.Má síce vačšiu maximálnu rýchlosť,ale kedy sa dá využiť.A okrem toho je to zadokolka,turbo je 4x4.Podla mna zbytočne vyhodených 2.5 miliona,ja by som radšej volil Turbo.Ak sa mýlim,tak ma opravte
4x4 je v porsche na prd.Spravnej srdcar musi mit zadokolku (uz jen kvuli okruhum) a navic rozdil je 1 200 000 takze nevim,kde jsi prisel na 2,5.Jeste si pripoctete vybavu kterou si do turba stejne date a jste na 4 700 000...
Zatím na stránkách Porsche USA není cena GT2, ale určitě to nebude 5,2 mega jako tady, tipnul bych tak max. kolem 4 mega... V USA by jim to za ty ceny tady nikdo nekoupil, proto mají ceny jaké mají, je tam obrovská konkurence.
Osobně bych bral Turbo, je určitě praktičtější, GT2 je spíš auto na okruh a ke všemu pro velmi dobré řidiče... :-!
a jel jsi nekdy v tom?nebo to rikas jen proto,ze to je ferrari?vis o tom,ze v 80 000 tkm je uplne znicenej motor?nebo ze aby jsi poradne zatocil musis otocit volantem vic jak normalne?
ja to chapu ze by to spousta lidi bralo radsi,ale jen si vem italsky auta jsou designove krasny i zvuk je nadhernej (bohuzel to priznam...gt2 jim ve zvuku nesaha ani po rafky) :-( ale jsou to auta nekvalitni.navic to testovali v autocaru turbo vs f430 a psali na konci ze by nikdy f430 na bezny komunikaci nemohla bejt rychlejsi.kdyz uz italky auta tak lamborghini to je skvost,ale zase kazdejch 2500 km do servisu a rocni provozni naklady se vysplhaj na 1 100 000,-
tie porovnania nechapem...
Turbo vobec nepatri do triedy F430.. tam patri Carrera S..
To ze taliani a kvalita.. no to suhlasim.. Ale myslim ze od prichodu Schumiho isla urcite hore..
Kazdemu to jeho, ale ten spas stoji ako si pisal..
Takze snivajme dale : )
tak v spolahlivosti Porsche je jednicka v Europe.. Ved preto aj stare 20 rocne kupis cenovo pomaly ako nove..
No Ferrari je ina cenova kategoria.. Ale oni mozu zdvihnut cenu a aj tak predaju..
Ved ci da taky Sejk/Investak o jeden melon viac... a ked neda, daju iny...
Ty si mysliš, že keď prišiel SchuMACHER, tak odrazu začali robiť kvalitné autá? Bože tak maximálne úprimne, tak sprostého človeka som ešte nestretol! :no::no::no::no::no:
Tak napisat na Ferrari, ze su to nekvalitne auta, kde motor odchadza pri 80000 km moze len uplny hlupak.
Aj ked uznavam, ze keby si jazdil len na okruhoch a daval tomu auto do tela, tak mozno ano.
Nejsem hlupak.U ferrari modena skutecne odchchazi takhle brzo,ale mas pravdu tohle je s jizdami na okruhu.Jinak vydrzi tak 90 000 tkm :yes: Ale pokud mas modenu a najel jsi na ni pres 100 000 tak se omlouvam.Pokud ne a to jen ze svyho usudku tak ses hlupak ty. :-)
Nejsem hlupak.U ferrari modena skutecne odchchazi takhle brzo,ale mas pravdu tohle je s jizdami na okruhu.Jinak vydrzi tak 90 000 tkm :yes: Ale pokud mas modenu a najel jsi na ni pres 100 000 tak se omlouvam.Pokud ne a to jen ze svyho usudku tak ses hlupak ty. :-) Proc vy slovaci si nelezete na svoje stranky???
Proč bych měl být snílek? GT2 může stát v USA klidně kolem 4 mega.
Vem si, že třeba Corvette Z06 stojí v USA lehce přes 70 tisíc usd(v základu) a tady za to chtějí 2,5 mega, to ti připadá v pořádku?
Mít ty prachy cash, tak si to jedu koupit přímo tam, určitě se to vyplatí víc, než tady živit ty zlodějské dovozce, to je fakt humus, měli by se vzpamatovat.
OK, nechávají si zaplatit za lenost těch, co si to koupí u nich, ale to je jejich věc, mě se zdá ten cenový rozdíl propastný.
V ČR máme nejdražší auta v EU, to je fakt... 8-s
Škoda, že ho tam ještě neprodávají(vycházím z toho, že ještě není na jejich oficiálních US stránkách), necháme se překvapit, ale tady je ta cena fakt nehorázná... 8-s
Docela mě zaujala ta anketka, které Porsche dává největší smysl. Tak drtivou převahu turba bych nečekal. Moje volba je z druhého konce, největší smysl mezi 911kami mi dává esko. ;-)
Symsl nema ani jedno uź nich.A hledat mezi nesmyslnymi vozy smysl,to je tak trochu......Jsem zastancem dodavek.....(ale na okruhu radeji presedlam do nesmyslnych..)takze---vlastne maji smysl na okruhu,a na okruh je nej.GT2 ;-)
Já dal taky 911 Carrera S.
GT3 a GT2 jsou auta na závody. 4S má o jednu poháněnou nápravu víc. Turbo má svou pověst, ale bylo by to jak odpovědět, že Golf R32 je nejsmysluplnější Golf. No a při rozhodování zda S nebo neS jsem se trochu zdržel. Nakonec jsem dal S, protože dnes běžné auta jsou výkonově velmi blízko základní Carreře. A představa, jak mi dýchá na záda 535d, ne-e.
Odlišné hlasování chápu jako rozdílné pozicování 911ky. Pro mě je 911 denní sporťák, GT. Něco jako Vantage, GranSport, M6. Zatímco většina vidí Porsche a to je pro ně závoďák a tím pádem jdou po maximálních výkonech.
no 996,ale nova verze zere jeste min.coz je na takovej motor uzasny.Mozna mas moc tezkou nohu >:D ovsem na okruhu nebo pri max rychlosti 44 litru.Tuhle jsem jel z Prahy do Plzne a uz za plzni jsem mel minimalni dojezd.Rychlost neklesla pod 260 kh/h...
: )
a potom si sa zobudil...
Ked som raz isiel tou trasou na Golfe tak ma predbehlo Bugatti EB110 asi v 240ke a malo co robit... No to snad nechces povedat ze Ty s tym Tvojim 996 davas 260 >:D
Take iste ma Bil Gates... nie si Ty Bill ? >:D >:D:no::no:
www.youtube.com-tam zadej porsche turbo 996 gemballa gt 520 tak se mrkni.zacatek je z ty honicky z Prahy na Nordschleife,pak fotky ze Spa.Je to docela amaterský video,ale nemam cas delat nejaky profi videa.Jo a jak je tam ten sprint s tou cervenou hondou to mi tam tiptronic kopnul na startu dvojku proto jsem na zacatku tak dostal >:D
pozrete..
To auto ma spotrebu 12 litrov? no to urcite..
Ale inac pekny stroj..
Ale s tou NSXou to nebol dufam suboj... Ved to akoby som ja chcel s mojim Golfom TDI nandat Skode 120L...
Tak ale viem ze v Nemecku jazdi drag race Opel Corsa (2 motory s Calibry Turbo) co da 200ku za 8 sekund..
No bohuzel v Hradci maji takovy organizacni schopnosti co se tyce tuningu ze jsem jel s touhle nsx >:D ma spotrebu 12 a kdyz jedu tech 130jedu za 11,3 i s klimatizaci.nejsem zaden sporilek co na tu spotrebu kouka,ale dela mi to radost.jak pise walter rohl-absolvoval jsem cestu s porsche 997 turbo do Monaca az 10 litru,takove veci mi delaji radost...frajer
Jinak diky,je to pekny stroj,ale na okruhu bych byl spokojenejsi s obycejnou carrerou.
NAOZAJ? >:D
Tak ti to POloPaTE vysvetlíím!!! :-):-);-);-);-);-);-)
Je to tak, že ak naozaj "["("""máš""")"]" Porsche 911 Turbo, a píšeš do web diskusii, tak si potom synček nejakého zbohatlíka, ktorý si zarobil (*) spôsobom na 911 a teraz si na to pIšný. :no::no:
Ano jsem syn majtele jsme ale srdcari co milujou porsche celym srdcem :-) a koupili jsme ho ciste sportovnich radovanek na okruhu.Jasne ze jsem na to porsche hrdej,vdyt ja to turbo furt lestim,uklizim atd..proste muj milacek,ale za par mesicu uz budu moc konecne usednou za volat (legalne)
Uz jsem ji tu mel,ale casem me nekdo zacal urazet ze mam hroznej pravopis atd. tak jsem ho dal pryc.Stejne ho ted prodavam.Navic tech lidi co mi davali jednicky... :-(
Je to jednoduché :-)
Na bežné ježdění jsou pohodlnější anatomy. Skořepiny sice perfektně drží tělo (a jsou lehoučké), ale jsou natvrdo nastaveny. Nemají žádnou variabilitu. Ne každému musí vyhovovat pořád ta stejná závodní pozice za volantem.
Já bych volil klasické stavitelné sportovní anatomy. Jsou pohodlnější pro každodenní trávení času za volantem. Sice nejsou v držení těla tak nekompromisní, stále ale poskytují vysokou míru fixace.
Tak som sa dockal nove GTR uz je testovane v casopise AUTOCAR v UK.Je to uzasne 500 koni 3.5 s na stovku a to vsetko za cenu M3 stoji len Ł 55000. Parametre lepsie ako M6 a 911 turbo.neviem ci to hodili na www.autocar.co.uk.Uzasne nadherne a pekelne rychle...Have a look and forget about porsche...
Díky za tuto reakci. :yes:
V Británii jsou relativně drahá auta, ale GTR je nádherným příkladem "relativně dostupného" supersportu, se kterým by mělo problémy i GT2... :yes::-)
Peace... ;-)
Som cital ten clanok v AUTOCARu je fakt dobry/911 turbo tu stoji Ł 97800 parametre zhodne s GTR ale jazdne dojmi a spravanie vozidla ma GTR lepsie.Top Gear bi ho mal mat zanedlho na svojom okruhu kde ho Stig prevetra.Je to technicka spicka...Uz cakam len na test EVO X hra sice o ligu nizsie ale ma to bit velmi dobre.Mozno sa dockame testu na auto.cz?…:yes:
som rad ze nepatrim len k teoretikom ale k byvalim praktickym uzivatelom Carrery 1999. Takze sa jednalo vlastne uz o nove modely, respektive o predosly.
No neviem ale rozhodne sme ho nekupovali pre riesenie komplexov, ked uz tak na to by som mal Hummera :-)
Co sa tyka auta tak to je fantazia, islo o zakladnu Carreru 300k ale poviem vam ze som sa z toho dosral zakazdym ked som pridal plyn. Nestalo sa mi este v ziadnom aute aby mi bolo zle z vlastńej jazdy, ale porsche ma dorazilo. 0-1OO za 5sekund, bol to automat, esteze tak lebo by som asi nestihal radit. Tlak ako prasa mal som pocit ze vyletim cez zadne okno aj so sedackou. Jazdne vlastnosti popierajuce logiku bezneho sofera, alebo aj sportoveho typu RS, Type R, skratka tam kde porsche vegeti ostatne hot hatche robia salto cez strechu. Zvuk motora po zosliapnuti podlahy vas dostane do varu a skratka provokuje k samovrazde. Zvysuje sa pulz tep a pravdepodobnost ze z toho nalozite do gati. Z auta som dostal 294km/h na dialnici :*) ale o to nejde ide o to ze ak dupnete pri 130 km/h na plyn tak vas to vystreli ako taka 1,9 tdi na druhy prevodovy stupen pod plnym plynom. Bolo zaujimave sledovat mojich znamych super soferov so silnymi autami typu S 500, A8 a podobne ako srali do gati pri prejazde zakrutami. Za normalnych okolnosti viete ze pri takej rychlosti sa skratka zabíjete a prevratite pretoze to nie je mozne vybrat ale porsche vie svoje a drzi stopu tak ze mate pocet ze vytrhnete bocne dvere a vypadnete na cestu.
Potom som mal tu cest skusat este Turbo, rok 2000. To uz ani nebudem komentovat. Vsetko co som spomenul + k tomu este 120koni navyse. >:D
>:D >:D >:D Tebe dali vodicak? Vole, ani obcianku by som ti nedal? Tvoju profesiu tipujem tak na vypalaca a pod. Velke svaly, nic na hlave a nic v nej. O tvojej inteligencii svedci uz len zrovnavanie sportoveho auta s limuzinou. :no::no::no::no::no::no:
chlape moj pekny s kym sa ty tu bavis, preco by mi nemali dat vodicak si na hony daleko, myslis si ze len vyholene hlavy mozu mat porsche a medveda?? Odkial si sa vynoril? To ze zrovnavam limuzinu so sportakom je v ramci vykonu. To svedci o tom ze si asi s SEL 600 nikdy nesiel. Mimochodom mam dve vysoke skoly a doktorat ty Einstein!
Jo, známe to všichni - venku namyšlená nula, ovšem v šeru domova než koktavej kovboj, co se neumí ani pořádně vysmrkat, natož vydělat. Na předloktí vytetovaná tři... áčka, mračítka jak Brežněv obočí, a výfukovou rouru z okapu, co štípnul sousedovi pod nosem. Tak přesně tihle... ti Porsche nepasou. Neb Porsche, to není jen tak ledajaké auto. Porsche je postoj, Porsche je filosofie. Nebo se snad domníváš, že obrezlá stopětka horního smrko-kovboje o něm nevypovídá přesně stejně výstižně, jako ta devětsetjedenáctka o tom drzkovi s ostrým pohledem, horkým srdcem a tučným kontem?
Neboť, na světě, v životě, jsi jen to, co je tvoje kára. Tak se běž ještě dnes večer mrknout do garáže. Ale raději jen jedním okem, aby tě nemuseli sbírat na ARO :yes:
AUTOCAR pise: New GTR driven.Even more outrageous than a 911 turbo.Faster than a 911 turbo.Laden with tech and Ł55k...is the new Nissan GTR too good to be true? No,it is even better.Awesome GTR.The worlds cleverest car etc...Ano za Ł 55000 sa bude dat kupit godzila s rychlostov 911 turba len ta 911 stoji Ł 98000 a nie je lepsia.
BRAVO GTR BRAVO NISSAN :yes:
Vážení, sice nevím proč, ale dnes na A2 od Bad Oeyenhausen až k odbočce na A14 u Magneburgu, svítilo omezení na 120. Neuvěřitelná pohoda. Náklaďáci vpravo, osobáci uprostřed nebo vlevo, víceméně pořád 140, žádní idioti valící 200, tudíž žádné bouračky a tudíž žádná štau. A taky neuvěřitelně dobrý čas a spotřeba. Má to hodně do sebe, když se nezávodí.
GTR mal na mokrej trati v Nurburingu o 10 s lepsi cas ako 911 Turbo.Tak si pripomene parametre: Cena Ł 55000.
0-60mph: 3.5s
Top speed: 194mph
Power: 473bhp at 6400rpm
Gearbox: 6 spd double clutch semi automatic.
Surprised? Dont be.The people who have designed and engineered GTR have been producing world beaters for years now, but this is the first time they ve had the full firepower of Nissans global marketing department behind them.
...etc.Viac najdete v clanku AUTOCAR UK. :yes: