Novinky
Že mosty v havarijním stavu se nechávají být, ale staví se nové mosty tam, kde vedou zdánlivě odnikud nikam jen proto, aby přes ně mohly přejet těžké tanky našich současných spojenců? Proč asi? 😲
...za NKU. Jediná státní složka která jakž takž funguje. :yes:
NKÚ? Myslíš tu bandu diletantů, kteří ve skutečnosti vůbec ničemu nerozumí, ale do všeho šťourají? Akorát s tak pětiletým zpožděním za realitou.
A navíc, když už něco zjistí, tak jejich závěry stejně nemají žádnou váhu, protože nemají tu potřebnou složku "odstranit do..."
A navíc, když už něco zjistí, tak jejich závěry stejně nemají žádnou váhu, protože nemají tu potřebnou složku "odstranit do..."
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Za mě rozumný článek s rozumnými názory. Samozřejmě trochu bulváru typu "hrozí Janov" asi musela přijít. Jinak ale souhlas.
Podle mě by stát/kraj/obec neměl postavit jediný km cesty navíc, aniž by nezměnil ostatní rozpočtované položky jdoucí do provozu a údržby nové stavby. Bohužel takto se to neděje nikde. Je to špatně a ví to všichni. A to je to nejhorší.
Podle mě by stát/kraj/obec neměl postavit jediný km cesty navíc, aniž by nezměnil ostatní rozpočtované položky jdoucí do provozu a údržby nové stavby. Bohužel takto se to neděje nikde. Je to špatně a ví to všichni. A to je to nejhorší.
Problém je, že vnitřní dluh jen u silničních staveb je ve výši několika tisíc miliard korun. Nemusel být, kdyby se na údržbu posledních třicet let naprosto nekašlalo. Navíc na opravy a údržbu nejde čerpat z různých fondů a programů, ty jdou jen na výstavbu. A protože na dotacích stojí momentálně celý svět, tak se tím i vše řídí.
U nás v práci nejsme schopni ani opravit cestu, protože ji nedostaneme do rozpočtu. Je to sice oprava, ale kvůli změně povrchu se bude jednat o technické zhodnocení, takže investice. A na investice peníze nejsou. Ale kdybychom z ní chtěli udělat dálnici, hned by se peníze našly...
U nás v práci nejsme schopni ani opravit cestu, protože ji nedostaneme do rozpočtu. Je to sice oprava, ale kvůli změně povrchu se bude jednat o technické zhodnocení, takže investice. A na investice peníze nejsou. Ale kdybychom z ní chtěli udělat dálnici, hned by se peníze našly...
na silnice se kasle od doby, co se tyhle zeme zmocnili v 1948 komousi. zatimco u nas v 1989 nebyla dostavena ani D1 a ostatni dalnice byly jen v naznacich, cela Zapadni evropa mela dalnicni sit vpodstate postavenou
Plácáš opět nesmysly.
s vystavbou dalnic se u nas zacalo v 1939 a pokracovalo se i za hitlera az do roku 1942, kdy byly prace preruseny. obnoveny byly v 1946 a ukonceny komunisty v 1949.
znova se pokracovalo az od 1967 dalnici z phy do brna, kdy se vyuzily mnohe useky, ktere byly 20 let pred tim pred dokoncenim.
v 1989 byla hotova cast D1 do brna + D2 z brna do bratislavy, D11 koncila u podebrad, D10 u turnova, 😱 nebyla vubec, D7 nebyla vubec, D6 nebyla vubec, D5 koncila za berounem, D4 koncila u pribrami, D3 nebyla vubec, okruh phy byl snad jenom par metru mezi D10 a D11, D35 byl jen kousek mezi mohelnici a olomouci.
mozna bylo nekde postaveno jeste par nevyznamnych a nesouvislych kousku.
v ty dobe mel celej Zapad dalnicni sit vpodstate postavenou, u nas nebyla komplet ani jedna dalnice a vetsina byla jen v naznacich, nektere ani to.
komousi tyhle zemi (jako kazdy jiny) prinesli jen zaostalost, a vrazdeni a zavirani nepohodlnych lidi. kazdou zmarenou "komunistickou" generaci budou napravovat 2 generace, takze 40 let komunistickyho teroru znamena, ze naprava bude trvat roku 80. dnes tedy nejsme ani v pulce a srovnani se Zapadem se doziji mozna az moje deti coby duchodci
znova se pokracovalo az od 1967 dalnici z phy do brna, kdy se vyuzily mnohe useky, ktere byly 20 let pred tim pred dokoncenim.
v 1989 byla hotova cast D1 do brna + D2 z brna do bratislavy, D11 koncila u podebrad, D10 u turnova, 😱 nebyla vubec, D7 nebyla vubec, D6 nebyla vubec, D5 koncila za berounem, D4 koncila u pribrami, D3 nebyla vubec, okruh phy byl snad jenom par metru mezi D10 a D11, D35 byl jen kousek mezi mohelnici a olomouci.
mozna bylo nekde postaveno jeste par nevyznamnych a nesouvislych kousku.
v ty dobe mel celej Zapad dalnicni sit vpodstate postavenou, u nas nebyla komplet ani jedna dalnice a vetsina byla jen v naznacich, nektere ani to.
komousi tyhle zemi (jako kazdy jiny) prinesli jen zaostalost, a vrazdeni a zavirani nepohodlnych lidi. kazdou zmarenou "komunistickou" generaci budou napravovat 2 generace, takze 40 let komunistickyho teroru znamena, ze naprava bude trvat roku 80. dnes tedy nejsme ani v pulce a srovnani se Zapadem se doziji mozna az moje deti coby duchodci
Jdi se léčit. Meleš fakt z cesty.
Hamuna tvrdí, že si jako můžeš vybrat, jestli ropu zpracuješ na benzín nebo na naftu?!? Nechápe, že se tyto produkty vyrábějí z odlisných frakcí, které při rafinaci ropy prostě vznikají vedle sebe.
viz jeho příspěvek z 30.8 v 8😁1cituji😒br />
"a) nebo b)?
- zpracovat barel ropy na větší množství benzínu nebo b) menší méně litrů nafty?"
Odkaz: https😐/www.auto.cz/diskuse/76709/1#…
Mele tady roky o dotování nafty a neví o jeji produkci ty nejzákladnější fakta! Je to prostě pouhý žvanil...
viz jeho příspěvek z 30.8 v 8😁1cituji😒br />
"a) nebo b)?
- zpracovat barel ropy na větší množství benzínu nebo b) menší méně litrů nafty?"
Odkaz: https😐/www.auto.cz/diskuse/76709/1#…
Mele tady roky o dotování nafty a neví o jeji produkci ty nejzákladnější fakta! Je to prostě pouhý žvanil...
zatimco z frakce, z ktere se dela nafta, benzin udelas, tak z frakce, z ktere se dela benzin, naftu neudelas,
takze logicky jsi z barelu ropy schopny udelat vic benzinu nez nafty
takze logicky jsi z barelu ropy schopny udelat vic benzinu nez nafty
Jdi do prĐele.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
😒
to spis populisticko-levicova s podporou extremni levice ...