Škodovka si své poslední premiéry velice dobře hlídala do poslední chvíle. Enyaq se ale urval ze řetězu a po sociálních sítích intenzivně koluje pár hodin před premiérou.
Divím se kolik lidí má takový problém se jménem nové Škodovky. Přijde mi celkem nápaditý s ohledem na symboliku a spojitost s prvním elektronkovým počítačem.
Za mě je blbá ta móda s qéčkem v názvu, je to pro češtinu nepřirozené... jo, já vím že je to auto pro Evropu a pro svět, ale v češtině mi to holt vadí.
Octavia, Fabia, Rapid, Scala... to jsou hezká globální jména. Nakonec i na toho Superba jsem si zvykl.
Superb a roomster byli dve nejlepsi jmena co skodovka mela (rapid tesne v zavesu, jen tam se jmeno moc nepotkalo s autem). Mozna bez historickych odkazu, ten roomster, ale do dnesniho anglictinou protkaneho sveta uplne super.
Roomster? Hnusné slovo. Najlepšie mená sú Octavia alebo Felicia. Značka je TÁ Škoda, teda ženského rodu, tak aj mená modelov najlepšie znejú. ak sú ženského rodu. Ladí to.
V angličtině když je něco yack...yacky....tak je to nechutné a název enyaq se k tomu přímo vybízí. Ne že by bylo auto ošklivé....to ne, ale to jméno...sorry yako.... ;-\
Symbolika dobrá. Ale chce to být origo a vymyslet si pro auťáq svý jméno. Q navíc chápu jako suv, toto je cross over. Hezký prvorepublikový nápis, Škoda Electra :-)
Jo, hodně dobré :yes:
Barvy, kola, detaily...
Moc nemusím ten hnědý vnitřek... a samozřejmě nové pojetí ovládání auta.
Až je jednomu líto, že to je EV :-D
Taky se mi to líbí, ale je vidět že je to auto z doby kdy se Kabaň těšil na nový job v BMW. Ten grill snad koupil přímo tam. :D https://img2.auto.cz/…ull/6524734_.jpg
Nejdřív jsem myslel, že je to vtip... mne se tedy moc nelíbí, nemám rád tyhle kočkopsy, není to ani SUV, ani MPV ani kombi... ale což, já to stejně nekupuji.
Jak mi příjde celkem hezká O4, tak tohle ne. Interiér je lepší, než exteriér.
Proč musí většina elektromobilů vypadat nějak zvláštně ? Zlatý EGolf,P208e či eCorsa...
No takze na první fotce nějakej paket RS, jinak bude běžně videt klasicky hroch na uzkejch kolečkách, zezadu jak prifouklej focus. Ooooo, takze jedeme v zazitejch kolejích.
... trochu BMW 2 Active Tourer, ale jako celek dobrý :yes: Debilní interiér bez tlačítek holt asi bude u škodovek nějakou dobu standard. Ale volant to má normální, to by mě zajímalo, jestli s tím počítali už dřív, nebo je to reakce na ohlasy veřejnosti na ten dvojramennej paskvil v Octavii.
Únik fotografií je pre automobilky snáď povinný a nariadený svetovládou :D . To by už ani nebola premiéra, keby nebol "únik". :)
Inak dizajn - za mňa OK
Teď už začínám trochu rozumět slovům Diesse o tom že nepotřebují další prémii. Na fotkách vypadá fakt luxusně. Bejt šéf VW tak mě to asi taky štve cenově dostupná značka umí tak hezký auto. Ale pro škodu dobře.
Uvidíme co cenovka, můj tip je že to bude auto okolo 1,5 mil Kč.
Jinak černý lakovaný zrcátka teda vidím už na fotkách, nevadí. Plechový kola tohle bude mít s černýma narazníkama a pouze v představě virtualních tuzerů, počítám, že Junior vizualizace tak za dva týdny to bude jako ohromná senzace.
Tohle plech mít nebude, ale viděl jsem i Kodiaq na plechu a to byla paráda :D Můžeš se uklidňovat, že zde Active verze nepřijde, ale že takto jezdí běžně docela velká část Škodovek, to je prostě fakt.
Teda je sice dobře, že ze Škodovky trochu zmizel ten hitlerovskej knírek, ale stejně ty auta teď vypadají všechny stejně. Vidím v tom kousek z Renaultu, Kie nebo BMW. A zadek je totální zpatlanina snad všech SUV co nemají původ v Evropě.
Ale ten prelis vedúci tesne ponad kľučky dverí mi nesedí. Myslím, že zďaleka nebude taký výrazný a výsledný dojem bude oveľa fádnejší. O niečo zmenšiť kolesá a zaobliť preostrené hrany vpredu, a začne sa to blížiť realite. Zatiaľ najvýraznejšiou a najkrajšou Škodou novodobej histórie pre mňa ostáva Yeti pred FL. Toto v rámci možností nevyzerá najhoršie, uvidíme, aká bude realita.
Nebuď paranoidný, myslíš, že by si dal niekto námahu spraviť toľko renderov? Proste im to uniklo lebo nejaký novinár v tom videl zisk a pustil to von pred uplynutím embarga.
Ale čo si, ale tie prvé obrázky rozhodne rendery sú. A chceš-nechceš, realita je vždy trochu iná. Už len osvetlenie scény spraví veľa a buď si istý, že reálny tvar karosérie, či už ide o plech alebo plast, nikdy nie je taký dokonalý ako vypočítaný render z počítača.
Pořád tu spousta lidí řeší cenu, která je v tomto případě ale naprosto irelevantní. Kdo to auto bude chtít, ten si ho koupí i když bude stát o 100k víc nebo míň, naopak problém bude s nedostatkem výroby, prakticky tak jako u Citigo iV.
Mala chybycka v tych rokoch sa to predavalo za Koruny Ceskoslovenske = Kcs nie Kc ako udava redakcia bolo to este za CSSR , inak na tu dobu celkom pekne auto. :-!
Designově to není úplně špatný, místy se mi to auto líbí docela dost, na to, že Škodovky fakt nemusím, ale to umístění výdechů na ruku je prostě fail, stejně jako patlání všeho na tabletu...
Stále lepšie ako sa triafať v C3 Aircross alebo C4 Spacetourer do intenzity fúkania či vypínania štart-stopu. Aspoň že nová C4 sa už vráti k samostatnému panelu.
Po konceptu celkem zklamání, ale jde to, akorát z interiéru mám zase takový ten pocit aneb "když už děláme EV, tak musí být strašně cool a in, takže tam nacpeme televizi a dáme do ní i blinkry".
Dát do něj PHEV z okty RS, možná by to i k něčemu bylo.
pokial niekomu nevadi, ze to je opajsnute z vrtule, tak budiš az ... kym nepride na zadne partie so svetlami zo seatu a este k tomu priserne malymi.. aby bolo vidno, ze na plechu sa nešetrilo... :-!
Preco dizajn Skodovky musi mat (skoro) vzdy nejaky zadrhel ?
Francouzská Pežotka má design pořád stejnej, byl to jen FL, změnila detaily .
Tohle auto podle mě nijak nevybočuje z designového jazyka značky. Líbit se ti nemusí, pro mě je to nejhezčí škodovka (možná na živo změním názor). Zadek, kterej se ti nelíbí naopak považuju za nejhezčí část auta. Většina modelů škodovky mě designově moc nebere, zajímalo by mě, kdo tohle maloval.
Tak unifikacia napriec znackami produkuje porad stejnej dizajn +-... niekto odlisi viac, niekto menej, pisal som vsak o celku toho vozidla, predok, zadok, pohlady z uhlov ... tento model Skody je az na podobu s vrtulou po vsetkych strankach v pohode, len ten zadok ako som spominal mi pride nepodareny, tebe sa naopak lubi... Pockame na lepsie foto a trebars real, moze sa to ukazat v lepsom svetle.
Urcite sa mi paci viac ako KodiaQ, isty znatelny posun tam vidim. (nerypem)
Jo, takový mám. Vím, že schytám výsměch, ale - měl jsem cca 30 aut, občas docela hezkých, a nikdy se mi nestalo (až do Kodiaqa), aby za mnou přiběhla mladá krásná ženská až na poštu zeptat se co je to za auto, že se jí moc líbí, a pod. :D
Čekal jsem více odvážných detailů. Zřejmě vsadili více na jistotu. Tedy jako celek z první foto za mě opravdu hezké. Ano, takto vypadá hezký kus auta. Tesla může jen závistivě zírat z kouta :-[]
I přes to si však neodpustím kritiku. Za tu však nemůže Enyaq jako takový, ale zkrátka typ automobilu. Za mě zkrátka otylá hrouda přesně na pomezí MPV a SUV. Škoda se může snažit jak chce, ale tato koncepce prostě nikdy nebude elegantní.