Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Lexus RC F Track Edition – Hrátky s dinosaurem

Bezesporu úchvatný stroj nabízí řidičský zážitek, který se již v blízké budoucnosti stane velmi vzácnou záležitostí. Naplno si ho vychutnat ale není tak snadné.
Zpět na článek
5. 9. 2020 19:19
5. 9. 2020 19:59
6. 9. 2020 13:14
6. 9. 2020 23:37
7. 9. 2020 09:44
6. 9. 2020 14:15
6. 9. 2020 21:41
7. 9. 2020 06:29
7. 9. 2020 12:10
5. 9. 2020 20:54
6. 9. 2020 14:16
6. 9. 2020 15:33
6. 9. 2020 17:40
6. 9. 2020 18:45
7. 9. 2020 05:32
7. 9. 2020 06:04
7. 9. 2020 07:04
7. 9. 2020 07:25
7. 9. 2020 08:00
7. 9. 2020 08:11
6. 9. 2020 15:32
6. 9. 2020 20:14
6. 9. 2020 00:05
6. 9. 2020 08:40
7. 9. 2020 14:10
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2020 19:02
Asi NEJHORŠÍ
Posledni ze všech = a současně zřejmě nejhorší test tohohle auta = smutné

Ale i tak díky za něj = je to moje moje jednička :yes: :*)

Až dvojka :-!
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Ozzman
6. 9. 2020 21:37
Re: Asi NEJHORŠÍ
Fakt? Chápu, že musíš držet linii Toyota - Lexx, ale tohle fakt jednička? Uričitě jízdně velmi dobré auto, ale ten vzhled? Pro mne bude jednička vždy auto, co se mi primárně líbí a tohle vypadá jako auto z Need for Speed, kapota, spoiler, možná v 15ti bych to bral :D Interiér je o level lepší, než exteriér.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 23:37
Re: Asi NEJHORŠÍ
Fakt nechápu proč musím? Máme prvni Toyoty = obě ještě v záruce.Co sem podle tebe MUSEL před 5 lety? Celý život se mi libí Alpiny a moje nej je Koenigsegg = ale tohle je reál dosažitelný takových aut měl nestrejda mraky = viz video odkaz co tu měsíce dávám tohle je prostě NEUVĚŘITELNĚ ZABAVNÉ auto

Vzhled tam kde sem já na co čučím já = je pro mě super, interiér se mi moc líbí

Karbonové fólii si určitě nikdy na nic nedám = ale karbonovou karoserii ZPOCHYBŇOVAT kvůli vzhledu? To máš i s karbonovým Lambem a Koenigseggem atp?

RC-F se nedělá jen bílé = jestli ti jde o ten kontrast barev

Co máš za SVOU jedničku/dvojku (3ku 4ku..) ty? Já na autu snů střídám současně vozy = LC a modely KOENIGSEGGu poslední měsíce mě baví i tahle trochu předražená hračka = jedna měsíce stala i ve Stodůlkách. Chápu těch +900 t. k běžné verzi když se ty úpravy musí rozpočítat do omezeně série, ale je to prostě dost
Avatar - Ozzman
7. 9. 2020 06:27
Re: Asi NEJHORŠÍ
Ano, ani karbonové Lambo a Koenigsegg mi příjdou jako auta možná na okruh, nebo jako auta pro demonstraci toho, co umí dnešní technika... co mám já jako strop?

Ferrari 288GTO, ale na to by mi asi nestačily 4M, a z těch moderních, které bych opravdu chtěl mít doma ? Asi Ferrari F8 v nějaké umírněnější edici bez pruhů a karbonových doplňků, Huracán, opět normální verze, Ford GT , nebo "prachobyčejná 911turbo/GT3 a podobné". Z jiného soudku pak asi Audi RS6. TOP auto pro mne nemusí být TOP na silnici, nebo spíš na okruhu, ale musí se mi líbit.

K těm Toyotám, že chováš jistou náklonnost k této značce, + citroenu, to se tak nějak ví.. za to se nemusíš stydět ;) Každý máme své značky.
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2020 09:25
Re: Asi NEJHORŠÍ
Funkčně použitý karbon ne jen design parádičky v autě rsp reprobedně = z nich nedělají auto na okruh nebo do studia. Jen lepší auto a repro

Stejný pohled máme na karbonové doplňky typu parádičky serepetičky = to se mi když tak
(i tady) líbí v interiéru

Náklonnost mám ke kvalitě = momentálně dokonce k ČÍNSKÉMU www.hifi-voice.com/…nki-studio-ex-m7

Ke značce je to blbost = byť celkový přístup Toyoty se mi libí = chtěl bych jen zlomek aut z jejich portfolia. Když náklonnost k celé značce snad (jen) Koenigsegg (ani ta Alpina ne)
7. 9. 2020 08:14
Re: Asi NEJHORŠÍ
No krásný moc není, ale fakt je, že má to auto aspoň koule. Jsou mnohem hezčí sportovní kupé, ale neohrnoval bych nad ním nos. ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2020 09:40
Re: Asi NEJHORŠÍ
:yes: :-)

Ono nad timhle směrem upravenému autu ohrnout nos = je trochu..
7. 9. 2020 10:40
Re: Asi NEJHORŠÍ
Akorát je to takový plakátový auto. Hezky se nad ním dá slintat, ale ne ho koupit. Takový auto pro Bychaře.
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2020 10:42
Re: Asi NEJHORŠÍ
Je to limitka k 30. výročí značky a 10. řady F = jeden z těch pár ks pro Česko je už prodanej

Interiér motor disky atd nejsou ani trochu plakátový = ale dělaj NEUVĚŘITELNĚ ZABAVNÉ auto

Zdroj M. Vaculík = narozdil od konkurence i spolehlivý držák. Poruchovost vysoko výkonných verzí je často až šokujícně špatná
5. 9. 2020 19:06
Interiéry Lexus
Nepřísluší mi hodnotit tento typ auta, asi bych si cvrnknul při výjezdu z parkovacího místa, ale líbí se mi interiéry značky. Oldschoolovej luxus, málo upatlanych displejů, tady je ještě vše v pořádku :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
5. 9. 2020 20:10
Re: Interiéry Lexus
suhlas.... aj mne sa tento typ "luxusnej kabiny" paci daleko viac ako to co predvadza napriklad medved ... aj aston martin ma krasne kabiny.. aj to nove SUV DBX napriklad.., tiez to ma este pekne a bez prehnanych predisplejovanych a lesklych ploch... prave toto je skutocny luxus a nie displeje cez pol kabiny
5. 9. 2020 23:43
Re: Interiéry Lexus
Podle mě nejhorší v tomto je Audi... V minulé generaci měli tak krásný vnitrky a takhle to doje...bali :-[]
5. 9. 2020 21:00
Re: Interiéry Lexus
JJ, mě asi nikdo nebude podezírat z obdilu Solar pLexusu, ale tohle opravdu i vevnitř ještě vypadá jako auto. Narozdíl od nové SKlády. Ale to bude jen zastaralý, určitě to lexusáci rychle doženou. :-)
6. 9. 2020 00:55
Re: Interiéry Lexus
Snad ne :D RC je dle Lexusu starší generace interiérů (vychází z IS), ale aktuální v tomto ohledu staví na těch podobných věcech - znám z UX a ES a ti ve verzi F-Sport (má být styl sportovních Lexusů) mají digi přístrojovku s takovým fyzickým displejem s rámečkem co překrývá přístrojovku a středový panel je něco ve stylu BMW 5 G30. Mě osobně po chuti. Ten touchpad chce zvyk, názory se liší, mně osobně nevadí.

Ale k tvé poznámce, souhlas že se snad neuchýlí k displejové šílenosti. Audi to za mě opravdu zazdila.
5. 9. 2020 19:19
dobra doba
Zijem v dobry dobe. At si kazdej jezdi v cem chce. Silny a zabavny auta jeste jsou 👍
Rozbalit vlákno
1
5. 9. 2020 19:59
Pěkné
ale za 3,5 mega jsou lepší a vytříbenější sportovní káry než toto.
Rozbalit vlákno
32
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2020 20:07
Re: Pěkné
Tak jich pár vyjmenuj...

www.auto.cz/…omba-roku-111966 je vytříbenější ale... je to prostě remíza = jak píšu v úvodním příspěvku

V čem a proč sou horší a jak moc je tenhle motor král = najdeš v tech lepších testech tohohle auta = tenhle vyšel, poslední a je bez uráženi snad nejhorší
6. 9. 2020 13:14
Re: Pěkné
Do 3,5 mega se vejde hromada skvělých aut, třeba 911 Carrera, 911 Carrera S, 718 Cayman GTS 4.0, Cayman GT4, M4, M4 CS, M2 C, M2 CS, F-Type P575, AMG C 63 Coupé, AMG C 63 S Coupé a jsou i další.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 13:25
Re: Pěkné
Téma srovnání turbo motor vs tohle je rozebrán v těch ostatních dřívějších testech = s OPAČNÝM pohledem na věc než máš ty = jeden z nich v odkazu NEUVĚŘITELNĚ ZABAVNÉ auto

Tady na největší jízdě na webu bohužel přichází test poslední a současně asi nejslabší = je SUPER že takov hle auta jsou
6. 9. 2020 23:37
Re: Pěkné
Dal jsem tam auta s turbem, s kompresorem i atmosféry, nevidím žádný důvod u sportovního auta tvrdit, že něco je lepší nebo horší, jsou jenom lepší nebo horší aplikace toho či onoho u různých automobilek. U sportovního auta je důležitá komplexnost a vyváženost ve všech směrech. Ale pokud chceš být purista, tak si prostě nemyslím, že tohle RC F TE za 3,5 mega se může s klidným svědomím postavit na dráhu vedle 718 GT4 za 2,7 mega s ještě lepší atmosférou, která je lehčí, nepřetěžuje předek jako těžký osmiválec v RC F, má díky flat koncepci nižší těžiště a navíc je umístěný v centru auta a navrch s manuálem nebo pdk, což jsou daleko sportovnější možnosti převodovek vedle HDM v RC F. Dokonce si myslím, že RC F TE nelze postavit ani vedle GTS 4.0, která je v porovnání s tímto za babku a pořád nabízí 95% toho co GT4 a sportovním zážitkem (a konec konců i časem na okruhu, když tedy vezmeme vážně označení TE) tohle RC F výrazně překoná.
Avatar - iudex
7. 9. 2020 09:44
Re: Pěkné
Ty si fakt ešte stále presvedčený, že má zmysel vecne diskutovať s Kyliesakrom? :D
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2020 10:21
Re: Pěkné
Nepřehánějte to soudruhu
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2020 09:52
Re: Pěkné
Jsou lepší horší aplikace jistě = a pak je obecně proč tak a onak a O TOM mluvím rsp to je rozebráno v těch dřívějších lepších testech = tohohle auta
Narozdíl od pár diskutujících typu pája to autoři textů viděli jinak = a pro dávkování výkonu atp preferují před turbo 6 válci tohle = já taky

718 GT4? To snad Toyota Supra = ale super kde všude hledáš konkurenci

Lexus RC je u koncernu Audi A5
6. 9. 2020 14:15
Re: Pěkné
Hmmm, spíš bych věřil v diskuzi s Láďou Hruškou na téma kvalitní gastronomie než na tom že by tvůj seznam vyvolal jakoukoliv reakci u Sakry.
Tohle není o tom jestli pozná CVT od klasického automatu. Poměřovat schopnosti auta jen optikou má/nemá atmo je tak dětské a směšné, že to ani nestojí za snahu.

O autě nic neví a troufá si tu soudit kvalitu testu. Je to jako filmový kritik, který sám nezvládne natočit ani vlastní příjezd autem do garáže a chtěl by soudit Nolana ;-)
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 15:31
Re: Pěkné
Pájo to je sakra VELKÁ KŘEČ = mužů se zeptat proč?

Hmm no já jako obvykle VE SHODĚ s Vaculikem apod. Viz video odkaz = ta jako obvykle SEBE radíš NAD ně. A jo kvalitu textu a test narozdíl poznám :-)

To že bojuješ PROTI takhle docela výjímečnému autu = a závěrům ZKUŠENĚJŠÍCH než si ty = to je hodně smutné

Sorry starý brachu co co toho Culdu radši uráží než aby si nechal vysvětlit co ON pochopil blbě = myslím tu Oktu vs 3er. Viz video a další = mimo si spíš ty

Shoduješ se snad jen s úrovní ACZ = to je dneska často úroveň Láďa Hruška ;-\

Nolanovou poslední dílko MÁ rezervy = a tvůj příklad je mimochodem taky PĚKNÁ BLBOST

Možná víc uvažovat a ČÍST = v čem a proč je tahle atmosféra lepší než 6 válců a turba = najdeš viz já úvodní příspěvek = v tech dřívějších lepších testech. Tady poslední vydáním a nejen tim
Avatar - Ozzman
6. 9. 2020 21:41
Re: Pěkné
Stejně by si s touhle skoro pětimetrovou obludou na okresce pohrál starý malý hothatch;) :D
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 23:19
Re: Pěkné
To si popletl s velkým kupé LC = TO je NEJVĚTŠÍ BOMBA ROKU

Tohle je derivát IS = normální kupátko STŘEDNÍ třídy o TOM je to video NEUVĚŘITELNĚ ZABAVNÉ AUTO ;-)

Zadokolka s kovaný mi koly a velkým atmo 8 válcem = na prvním výjezdu ze zatáčky se ti VZDALUJÉÉÉ :-O

Nic víc není = než takováhle auta. Respekt k rychlosti aut typu Type R ale sorry jako :-!
Avatar - Ozzman
7. 9. 2020 06:29
Re: Pěkné
No, já vím, že je to menší, než LC, ale je to dlouhé, jako Passat, to prostě není okresková hračka, to ostatně dole uvedl i jeho majitel ;)
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2020 09:57
Re: Pěkné
No viz video test docela to jde i na okresce ((LC je hlavně širší to je pro mě hlavní mínus na okresky)

Jinak na okresky Toyota Supra s jejím "zlatým" NEJ- poměrem rozvoru a rozchodu = přes to vlak nejede :-)
Avatar - Ozzman
7. 9. 2020 12:10
Re: Pěkné
Supra ok, ale na ty české pořád velká.
7. 9. 2020 23:24
Re: Pěkné
No jestli budes delat nekdy jeste sraz na letisti, muzem to vyzkouset ;-)
Minule jsem byl s tramvaji (Konou), tak bych vzal neco z opacnyho spektra 😊
5. 9. 2020 20:54
Re: Pěkné
Někdo chce ale pohodlné výkonné kupé.
Ovčem...to pak nedává smysl "Track Edition" že jo.
Avatar - Hammunasakra
5. 9. 2020 20:58
Re: Pěkné
To můžeš 900 tisíc Kč ušetřit a vzít běžný RC-F = stejnej motor výkon převodovka
5. 9. 2020 22:01
Re: Pěkné
Dával jsem za něj dokonce o milion mene. To auto jsem kupoval hlavně kvuli motoru. A ten je prostě vynikajici. Je to auto na rychlejsi okruhy, na mensich (treba Sosnova) se nesvezes a na normalni silnici uz vubec ne. Zabava nezacina na hranici legalnich rychlosti (jak pisou v clanku), ale daleko za touto hranici. A to v soucasnym provozu je nesmysl.
Jinak to ovladani infotainmentu je opravdu tragicky.
6. 9. 2020 14:16
Re: Pěkné
Prima za objektivní zhodnocení. Jako rychlé GT proč ne ;-)
6. 9. 2020 15:33
Re: Pěkné
A posledně testovaný F-type chápeš jako co?
6. 9. 2020 17:40
Re: Pěkné
Vzhledem k tomu, že obě auta byla možnost jet, pak RC je v běžné verze mnohem méně ostré a výbušné. V téhle edici to bude něco jiného, ale už je tak blízko sportovním, avšak stejně použitelným autům, že bych ho buď chtěl jako RC F nebo vůbec.
6. 9. 2020 18:45
Re: Pěkné
Suchou řečí čísel je na stovce o tři desetiny sekundy RC-F track edition rychleji než ten poslední testovaný, ostrý a výbušný F-type.
Nebude to tím, že je přeplňovaný a proto může klamat tělem?
7. 9. 2020 05:32
Re: Pěkné
Opět, řešíš vše jako kluci na ZŠ pohledem jednoho čísla. Nemá smysl diskutovat. U tebou vybraného parametru je třeba zásadní, jak se výrobce rozhodl u rozjezdu nastavit prokluz.
Znovu, pakliže jsi papírový porovnávač, pak máš vždy jasno :-[]
7. 9. 2020 06:04
Re: Pěkné
Ale ty jsi v tomhle aute nejel:)))
7. 9. 2020 07:04
Re: Pěkné
V tomhle ne, ale v RC F ano, takže vím jak funguje motor. I kdyby měl ostřejší mapu, tak tam nebude větší rozdíl. Zatímco v F-Type V8 poznáš hmotnost až při ostré jízdě na okruhu, u RC F přesto, jak je auto příjemné, ji poznáš dříve. Což není špatně, funguje jako vysokovýkonné cestovní GT velmi dobře.
7. 9. 2020 07:25
Re: Pěkné
Motor funguje jako atmosférická jednotka. Přeplňovaný samozřejmě bude působit "ostrejším" dojmem, ačkoliv je ve skutečnosti - suchou řečí čísel - v tom autě pomalejší.
Většina zkušených řidičů se shoduje v tom, že charakteristika atmosférické jednotky je pro sportovní jízdu nejlepší. Postupný nárůst výkonu gradující do výkonové špičky se daleko lépe ovládá na cestě.
Ty jsi také nejel v té podkoňované verzi F-type, ale víš, že bude lepší, než tahle specifikace RC-F.
7. 9. 2020 08:00
Re: Pěkné
Nejsem natolik zkušený řidič, ale přeplňování kompresorem je mnohem bližší atmosférickému projevu. Gradace je velmi podobná.
7. 9. 2020 08:11
Re: Pěkné
A atmosférické plnění je atmosférickému motoru nejblíž :yes:
6. 9. 2020 15:32
Re: Pěkné
Zkus mi to vysvětlit prosím. U mě je zábava spojená se zatáčkami a utrženým zadkem a to se tady neděje?
6. 9. 2020 19:14
Re: Pěkné
Deje se to. Ale oproti treba BRZ v mnohem vyssi rychlosti. S BRZ si to uzijes mnohem vic. Proto pisu, ze jsem to koupil hlavne kvuli motoru. Chtel jsem atmo osmivalec a Mustangu bylo na silnici uz dost.
S autem vyjedu obcas na okruh, tam si uziju. A pri bezny jizde me bavi ten motor. Zvuk a reakce jsou vyjimecny.
PS: Pri tempomatovych 160 jsem dojel do Frankfurtu se spotrebou 10,6 , takze jako dalnicni express to taky neni spatny 😉
6. 9. 2020 20:14
Re: Pěkné
Ale BRZ má vzadu kola z Priuse. Ty se samozřejmě utrhnou daleko snáze. A taky je lehčí. I když podle posledním průzkumů hmotnost nic neznamená, hlavní jsou pocity.
Avatar - _Karel_
6. 9. 2020 00:05
Chytrolíni
Tak, teď ještě Arese a spol a zanadávat si, tentokrát byl v článku osmiválec nazvaný dinosaurem dokonce dvakrát.
Rozbalit vlákno
0
6. 9. 2020 08:40
Trapný titulek
Více klišoidní titulek autor vybrat nemohl... :-( :no: :no: :no: Spokojen? :D
P.S. Ten závěr testu moc nechápu, vůči autu je dost nespravedlivý. Vždyť podobný problém mají v dnešní době hustého provozu a brutálních rychlostních limitů všechny podobně nadupané vozy, nejen tento Lexus.... ;-\ ;-\ ;-\
P.S. Z boku i zezadu se mi to kupé moc líbí, ovšem ten odporný čumák mi tak zvedá žaludek, že by pro mě to auto bylo kvůli němu nekoupitelné... :-( :no:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 09:45
Re: Trapný titulek
Viz já úvodní příspěvek + 20:07 = tady vyšel test verze TRACK EDITION poslední ale zase je asi nejhorší :-)
Avatar - wakantanka
6. 9. 2020 09:40
Neviem si pomôcť
ale s tou čiernou kapotou a strechou vyzerá ako po zásahu dedinského tunera. 👎
Rozbalit vlákno
47
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 09:44
Re: Neviem si pomôcť
To je to ODLEHČENÍ o 80 kg a snížení těžiště = karbon ty dědinský PAKO :D
Avatar - wakantanka
6. 9. 2020 10:44
Re: Re: Neviem si pomôcť
Dá sa ten karbón lakovať? Dá. Pako
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 10:52
Re: Re: Neviem si pomôcť
Hele pako tuner z dědiny karbonové díly karoserie nepoužívá

Dělají se i FÓLIE aby to VYPADALO jako karbon = ty bys ho přelakoval https://coolmagazin.iprima.cz/…on-vykon-letadla :-)

Tohle je auto s fantastickym motorem kterej je narozdíl od konkurence i držák to samý převodovka = zdroj Martin Vaculík. Má kovaný kola karbonový díly karoserie narozdíl od konkurence skvěle funkční karbonkeramický brzdy prostě fakt auto NADORAZ https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 :yes:
Avatar - wakantanka
6. 9. 2020 11:24
Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
Seš opravdu blbej, nebo to jen děláš? Napsal jsem snad něco proti technice nebo jízdním vlastnostem? Ne, naspal sem tuze to, že se mi to s těmi nelakovanými karbonovými díly nelíbí, protože to vypadá jak po zásahu vesnického tuzera!
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 11:34
Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
Ano cos původně napsal to je ta blbost. Viz ten Koenigsegg apod. TO čemu ty říkáš práce vesnického tuzera = je bráno jako přesný OPAK = dál to nejde víc zatím neumíme

A nepřelakovává se to = naopak se používá fólie aby to alespoň VYPADALO jako karbon

Jestli se ti nelíbí vzhled ok, ale dál od vesnického tuzera to moc nejde = ten by mozna nalepil tu napodobující fólii. Snad se ti alespoň líbí odlehčení a snížení těžiště

Škoda že tady tak jiné výjímečné auto přišlo do test poslední a přitom test je možná nejhorší
6. 9. 2020 13:02
Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
Libi/nelíbí. Tak moc jednoduchý to je. I mě první napadlo, že to vypadá jak z need for speed, a na to už su starej.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 13:16
Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
Líbí/nelíbí platí pro ten polep = fólii. Když vidíš CARSON FIBER Lamborghini, ten Koenigsegg atp prostě nejdražší z nejdražších tak co? Líbí/nelíbí?

Tady njede o polep na líbení, ale realen snížení těžiště a hmotnosti = blbost sou karbonové parády na discích co nabízí některé automobilky na běžném disku = tady jsou kované co opravdu a dost snižují hmotnost kde to e ve vyšších rychlostech smysluplné

Pro parádu je černo-červený karbon uvnitř
6. 9. 2020 13:24
Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
líbí/nelíbí platí všude. chápu, že je to funkční a defacto se bavíme o tom technicky nejvyspělejším řešení, ale i když mi to napíšeš ještě 45x, líbit se mi to nezačne. smiř se s tím a bude ti líp.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 13:34
Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
Není se s čim smířovat = stačilo napsat ani to Lambo atd. se mi nelíbí

Pro mě je důležitější vzhled interiéru = a ten se mi tady hodně líbí. Plus se mi libí přístup = odlehčení a snížení těžiště. Ale mít na to 10 mega bych já dal
Avatar - wakantanka
6. 9. 2020 13:45
Re: Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
Kopa iných podobných áut má karbónové časti karosérie a zďaleka nie všetky ich dávajú takto na obdiv. Iní to do laku hodiť vedia, Lexus to neurobil. Výsledok sa mi nepáči a bodka.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 13:51
Re: Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
Chtěl sem dát ještě odkaz https://www.autoforum.cz/…a-10-milionu-kc/ tohle bych já asi zaškrtl

A s tímhle tvým příspěvkem NESOUHLAS = dávají to najevo VÍC

Jen to u běžných aut jako je tohle = prostě NEDĚLAJÍ ;-)
6. 9. 2020 15:35
Re: Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
teď jsem měl kapotu od kamínků a než jsem to nechal lakovat, tak jsem právě karbonovou kapotu zvažoval a - taky mám bílé auto - a díval jsem se na právě tuhle konfiguraci jakožto na předobraz - a není to špatné, ten přiznaný karbon, na druhou stranu, přišlo mi to jak říkáš, trošku v kontrastu k odstínu mých vlasů:)
Avatar - Ozzman
6. 9. 2020 21:46
Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
Nelíbí, je to hnus ! On často účel světí prostředky, ale u auta za 3,5 do provozu chceš, aby se na to dalo koukat, rychlost na okruhu je pro závodníky... Nejkrásnější supersport už byl vyroben a to je Jag 220 XJ a obešel se bez těhle serepetiček ;)
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 23:28
Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
Serepetiček? :-|
CO z těch změn proti běžný o 900.000 levnější verzi sou serepetičky? :-(

Srovnávat odlehčené kupé střední třídy se supersportem úrovně XJ220 který před 30 ti letý stálo přes milion marek = velký uznání :yes: :-)

Ad karbon = ten se používá nejen iu nejdražších aut ale i třeba reprosoustav = nic lepšího zatím nemáme ;-)

Serepetička je to jako ozdoba disků (používá třeba i Porsche) případně ten NAPODOBUJÍCÍ polep. Jako SMYSLUPLNÝ FUNKČNÍ materiál ozvučnice repro nebo díly karoserie apod = to je přesně naopak :yes: :yes:

Viz reakce víc lidí v diskuzi takhle upravené běžné auto = je pro někoho asi MOC. No a viz JINÉ recenze = pro pár profíků zase NEUVĚŘITELNĚ SUPER :-)

LC podle machi (avelli)ho Největší bomba roku je stejný motor jen s 10 stupněm (tady 8) lepší = ale tohle něco do sebe má

Škoda že tady posledni a spíš hůř napsaný test = na NEUVĚŘITELNĚ ZABAVNÉ AUTO
Avatar - Ozzman
7. 9. 2020 06:30
Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
Možná by to chtělo přepnout a přečíst si, že píšu o vzhledu a né technice ;)

A XJ 220 srovnávám s těmi supersporty o kterých píšeš
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2020 10:02
Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
To není o přepnutí = já píšu zas jen o technice vzhled je trochu druhotný. Jinak testy dělat nejde = a dělám je už hodně let

Vzhled když už tak interiéru = na ten koukám tam se musím cítit. Tenhle se mi libí = dokonce dost
Avatar - Ozzman
7. 9. 2020 12:11
Re: Re: Re: Neviem si pomôcť
Ale když ti někdo napíše o vzhledu, neznamená to, že se mu nelíbí technika ;)
Avatar - twistedTSD
6. 9. 2020 13:07
Re: Neviem si pomôcť
Nesouhlas, mně se to líbí. Ano, asi i proto, že se mi to líbilo v osmnácti, ale tím, že to nejsou jen trapné polepy, v tom nevidím problém.
Avatar - wakantanka
6. 9. 2020 13:47
Re: Re: Neviem si pomôcť
Sto ľudí, sto chutí. To že to nie je polep je plus a rozumiem pohnutkam. Nič to však nemení na tom, že MNE sa to nepáči. Nič viac, nič menej.
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 13:50
Re: Re: Neviem si pomôcť
Ok = no problem

Mě to až TAK taky nebere = vzhledově = přístup jo. Líbí se mi interiér
Avatar - Ozzman
6. 9. 2020 21:47
Re: Re: Neviem si pomôcť
Interiér je moc fajn, škoda, že už to nevypadá jako Lexxy z přelomu tisíciletí ;)
6. 9. 2020 14:18
Re: Re: Neviem si pomôcť
To je to nejmenší, tahle limitka je bohužel už v ceně daleko lepších aut na sportovní jízdu, které však stále umí fungovat i na okresce.
6. 9. 2020 15:36
Re: Re: Neviem si pomôcť
F-type se stejnou hmotností bude na okresce fungovat?
6. 9. 2020 17:37
Re: Re: Neviem si pomôcť
Ale Migu, hmotnost není vše... Znáš taky vyvážení, pocit z řízení, na brzdách, průběh výkonu, reakce plynu?
Avatar - Hammunasakra
6. 9. 2020 17:40
Re: Re: Neviem si pomôcť
No a právě o tom je Track Edition a v lepších testech než je tenhle = ti vysvětlují proč a v čem je tohle auto viz video odkaz NEUVĚŘITELNĚ ZABAVNÉ auto
6. 9. 2020 17:45
Re: Re: Neviem si pomôcť
Takže se zásadně změnilo co jsem psal? Asi ne, lepším autem než je výchozí specifikace bude, ale zcela jiný auto z něj tahle limitka neudělá.
6. 9. 2020 18:46
Re: Re: Neviem si pomôcť
Hmotnost je vše hlavně na okresce a 17-18 metráků je na "sportovní" auto prostě dost. V tomto ohledu jsou to obě spíš GT než sportovní auta.
7. 9. 2020 05:29
Re: Re: Neviem si pomôcť
Jistě, pokud chceš teoretizovat na základě jednoho parametru, pak sportovní GT.
7. 9. 2020 06:06
Re: Re: Neviem si pomôcť
Ne, na pět minut si do auta sednu a pak už budu mít “osobní zkušenost” a můj názor bude zákonem.
Ale do té doby, pořád budou platit vteřiny, kilogramy, kilowatty.
7. 9. 2020 07:06
Re: Re: Neviem si pomôcť
Já s F-T odjel 20tkm. Jestli ty 5 min, tak chápu ;-)
7. 9. 2020 07:26
Re: Re: Neviem si pomôcť
Ve které, v té nové? Nebo v té staré? Ale to je přece úplně jiné auto...
7. 9. 2020 08:02
Re: Re: Neviem si pomôcť
PředFL, základ však zůstává. Motor sice před kabinou, ale uložený dost vzadu, sedí se blízko u zadní nápravy. A pěkně odladěné řízení (na Porsche nemá).
Avatar - iudex
7. 9. 2020 09:41
Re: Re: Neviem si pomôcť
Migu, zbytočne sa takýmito rečami strápňuješ. Paja to auto mal dlho, najazdil s ním tisíce km a hlavne to auto mal v rukách, čo sme mnohí tu videli na vlastné oči. Takže Tvoje reči typu "jazdil 5 min a je odborník" vyznievajú ako škôlkárske argumenty s primesou závisti.
Keby si tieto argumenty použil na Sakru, tam by to sedelo stopercentne, pri pajovi si ale hrubo, totálne mimo.
P.S. ale nič Ti nebráni napísať vlastné skúsenosti, daj to kľudne do blogu, prečítame a uvidíme, či si "päťminútový odborník" alebo naozaj vieš, o čom píšeš. ;-)
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2020 10:11
Re: Re: Neviem si pomôcť
Pája je bohužel PRÁVĚ v těhle hodnoceních opakovaně zcela OPAČNÝCH názorů než Vaculík a spol. = jeden z nich se mýlí. Může být že pája (nemá cit poznat = to neni urážka ani pomluva = prostě to že je docela ČASTO v rozporu s názory závěry jiných = je FAKT

A vysvětlení jsou jen 2 = buď je mimo pája nebo ostatní včetně miga
7. 9. 2020 10:14
Re: Re: Neviem si pomôcť
Trapas je hlavně jak mu lezes do zadku. Vzmuž se trosku :yes:
Nejlepší je, ze o stejně těžkém Mustangu se tady píše jako o tlustém neohrabaném GTčku, ale F-type, o kus menší, je zábavný sporťák...
A zavist ? Z pujceneho auta? Ale prosím te...
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2020 11:30
Re: Re: Neviem si pomôcť
Souhlas úplně se vším nakonec i s tim iudexem a pájou

Viz 11:11 :-)
Avatar - iudex
7. 9. 2020 11:38
Re: Re: Neviem si pomôcť
Proste Ty nemôžeš vystáť, že niekto má skúsenosti a argumenty, preto si potom osobný a urážaš. Nediv sa, že Ťa tu potom moc ľudí nerešpektuje.
O Mustangu v poslednej generácii sa už ako o tlstom a neohrabanom moc nepíše, je ale pravda, že to je stále veľký muscle car a nie agilný športiačik.
Avatar - Hammunasakra
7. 9. 2020 11:44
Re: Re: Neviem si pomôcť
No o tech zkušenostech a znalostech a schopnost objektivně posoudit to právě je = pája velmi často tvrdí přesný OPAK než zkušenější a znalejší profesionálové

Nediv se že JEHO opačné závěry část lidí bez uráženi proto nerespektuje
7. 9. 2020 11:47
Re: Re: Neviem si pomôcť
Jezismarja zase to tvoje obecné mínění a kádrové posudky.
Tak znovu, jestli jsi to z diskuse nepochopil - protože i Paja sám píše, ze s autem jezdil, ne ho vlastnil - těžko mu ho muzu závidět.
Osobní? A urážím? Kde jsem te urazil? Jen jsem popsal to co děláš, jakkoliv uznávám Pajovy řidičské kvality, nelze přehlédnout, jeho tendenční přístup. To pak dýzl krasne zpívá a 1800 kg je agilní a zábavná hmota...
P.S. je mi u prde.le kdo me respektuje...
Avatar - iudex
7. 9. 2020 11:59
Re: Re: Neviem si pomôcť
Takže sa chceš hrať na rozlišovanie vlastnil/užíval a teda napr. odpísať všetkých, ktorí majú auto na lízing (veď to auto tiež nevlastnia, iba majú požičané)? A keď "lezieš mu do ***e" nie je podľa teba urážka, ale normálny spôsob tvojej debaty, tak s tebou nemienim viac debatovať a radím ťa do priečinku Sakra a spol. ;-)
7. 9. 2020 12:28
Re: Re: Neviem si pomôcť
Takže “ztrapnujes se” je v pohodě a “lezes mu do zadku” je urážka.
Paja to auto měl pujcene, nějak nerozumím tomu jaktoze to vítěz kvízu “Všechno od Pajovi” neví...
Pak si ho chtěl koupit, ale nějaký mechanik ho údajně při testovací jízdě rozbil - jak mi řekl - nechám na uvážení, kdo chce čemu věřit. Ale do vlastnictví vozu - a případné závisti - tak jak píšeš, to má velmi daleko...
7. 9. 2020 12:50
Re: Re: Neviem si pomôcť
Naprosto nemám potřebu se tu obhajovat, upřímně je mi šumák jak útočnou nebo "chytrou" rétoriku užíváš. A nakolik tě rozhodí, že jsou si tu někteří diskutéři názorově i lidsky tak blízko, že mohou být i kamarády nebo přáteli.
Zcela jiná věc je, že účelově překrucuješ a vytrháváš z kontextu a ještě se neštítíš tu lhát. Nevím o tom, že bych tu psal o krásném zpívání dýzlu. Stejně tak jsem se ti snažil vysvětlit rozdíl v 1,7t pokud je tato hmota v autě s nižším těžištěm a lépe rozloženo mezi nápravy nebo pokud je tomu naopak.
Kopeš tu zbytečně kolem sebe a z lidí, se kterými se dá moc hezky mluvit o autech nebo řízení si děláš zřejmě cíleně legraci. Protože vážně to myslet nemůžeš.
7. 9. 2020 13:10
Re: Re: Neviem si pomôcť
Pájo, můžeš si říkat co chceš, ale ty dvě auta, obě dvě, mají dost kilo na to, aby mohly být nazývány sportovními. A jedno není lepší než druhé. Když ti nevoní moje teoretické řeči, potom tě odkážu na Fosteka, který psal o F-typu - a nechce se mi to dohledávat, něco ve stylu, že to na něho velký dojem neudělalo, jakožto neohrabané a těžké auto. A ten nejspíš není úplný teoretik.
Obyč M3/4 oběma ukáže záda, protože koní je plus mínus stejně, ale nadváha chybí. Podle mého názoru je osmiválec do takového auta prostě "americká cesta", samozřejmě, zvuk, zrychlení v přímce, ale jen tohle sportovní auto nedělá.
Jestli máš nějakou averzi na Lexus nebo tě spíš popouzí, že ho H-sakra adoruje, samozřejmě chápu, ale ty auta si moc nemají co vyčítat.
A nižší těžiště? Kde jsem to sakra slyšel:)
P.S. a s tebou se bavím vždycky slušně a s respektem, protože mi to víceméně oplácíš stejnou mincí. Ale tentýž přístup neaplikuji vždy a všude, protože ho každý neocení...
7. 9. 2020 12:53
Re: Re: Neviem si pomôcť
Jaký tendenční přístup máš na mysli? Napsat tu, proč se mi osobně líp jezdí s jedním autem než s druhým? Mít pro to i vysvětlení?

To je tendenční ;-)
7. 9. 2020 13:12
Re: Re: Neviem si pomôcť
mám si projít všechny testy F-type V8 a Lexus RC-F? můžeme se vsadit, že hodnocení bude plus mínus stejné...
a Mustang nabízí podobnou těžkotonážní muziku, jen za daleko menší peníze...
7. 9. 2020 13:34
Re: Re: Neviem si pomôcť
Stáhni si co chceš, pořád to bude jen porovnávání jednotlivých testů. Pokud je dostaneš v jeden čas třeba na okruh do Brna, dej vědět. Pak se můžeme pobavit o ovladatelnosti, rozložení hmotnosti, fungování kompresor vs atmosféra. Jak reálně odjíždí z kterého vinglu, jak funguje převodovka, jak se dá ovládat v extrému, jestli přetáčený smyk baví nebo straší atp.
Myslím, že by Iudex podobné srovnání taky neodřekl ;-)
7. 9. 2020 13:40
Re: Re: Neviem si pomôcť
Iudex se se mnou nebaví :-(
Avatar - speedfred
7. 9. 2020 10:23
Lexusu za tento
počin iba palec hore, ale keď exteriér vypadá ako vypadá. Cenofka je asi kapánek prestrelená ale pár kupcov si to určite nájde.
PS : hamuna tu má príspevkov akoby to to auto brúsil denno-denne ale možno ho ešte ani nevidel. A reagovať fakt na mňa nemusíš pretože HL.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - iudex
7. 9. 2020 11:11
Re: Lexusu za tento
Súhlas úplne so všetkým: pochvala techniky, kritika výzoru a ceny a napokon aj s tou Hamunou.
7. 9. 2020 12:56
Re: Lexusu za tento
Shoda, motor je ojedinělý klenot a vypadat to auto trochu blíž jako jeho mladší a dražší brácha, tak se těch zájemců nenajde jen pár. ;-)
je škoda, že když postavili ultimativnější track car, tak mohli někde ve skladu najít i manuál ;-)
Avatar - Markus1
7. 9. 2020 14:10
Rcf
Palec hore za toto auto... ma sice svoje slabiny (infotaiment a ovladanie) ale ako majitel ( sice ,,obycajneho,, rcf) musim povedat ze je to uzastne auto.....motor a prevodovka su uzastne zohraty....motor reaguje na kazdy mm plynoveho pedalu okamzite ... a co je neskutocne je spotreba... pri podobnom style jazdy sa motor uspokoji s ca 10l/100 km co iba s tazkostami dosiahnem pri 3.0tfsi v s5 sportback .... sedadla su uzastne a co ma moc bavi je audiosystem.... moje je este trosku viac v style fast and furious co sa farby tyka.... ale kdekolvek pridem je to ako ufo... vzbudzuje neskutocnu pozornost .....proste je to top auto napriek tomu ze ma par malickosti ktore mi idu na nervy
Rozbalit vlákno
0