Bezesporu úchvatný stroj nabízí řidičský zážitek, který se již v blízké budoucnosti stane velmi vzácnou záležitostí. Naplno si ho vychutnat ale není tak snadné.
Fakt? Chápu, že musíš držet linii Toyota - Lexx, ale tohle fakt jednička? Uričitě jízdně velmi dobré auto, ale ten vzhled? Pro mne bude jednička vždy auto, co se mi primárně líbí a tohle vypadá jako auto z Need for Speed, kapota, spoiler, možná v 15ti bych to bral :D Interiér je o level lepší, než exteriér.
Fakt nechápu proč musím? Máme prvni Toyoty = obě ještě v záruce.Co sem podle tebe MUSEL před 5 lety? Celý život se mi libí Alpiny a moje nej je Koenigsegg = ale tohle je reál dosažitelný takových aut měl nestrejda mraky = viz video odkaz co tu měsíce dávám tohle je prostě NEUVĚŘITELNĚ ZABAVNÉ auto
Vzhled tam kde sem já na co čučím já = je pro mě super, interiér se mi moc líbí
Karbonové fólii si určitě nikdy na nic nedám = ale karbonovou karoserii ZPOCHYBŇOVAT kvůli vzhledu? To máš i s karbonovým Lambem a Koenigseggem atp?
RC-F se nedělá jen bílé = jestli ti jde o ten kontrast barev
Co máš za SVOU jedničku/dvojku (3ku 4ku..) ty? Já na autu snů střídám současně vozy = LC a modely KOENIGSEGGu poslední měsíce mě baví i tahle trochu předražená hračka = jedna měsíce stala i ve Stodůlkách. Chápu těch +900 t. k běžné verzi když se ty úpravy musí rozpočítat do omezeně série, ale je to prostě dost
Ano, ani karbonové Lambo a Koenigsegg mi příjdou jako auta možná na okruh, nebo jako auta pro demonstraci toho, co umí dnešní technika... co mám já jako strop?
Ferrari 288GTO, ale na to by mi asi nestačily 4M, a z těch moderních, které bych opravdu chtěl mít doma ? Asi Ferrari F8 v nějaké umírněnější edici bez pruhů a karbonových doplňků, Huracán, opět normální verze, Ford GT , nebo "prachobyčejná 911turbo/GT3 a podobné". Z jiného soudku pak asi Audi RS6. TOP auto pro mne nemusí být TOP na silnici, nebo spíš na okruhu, ale musí se mi líbit.
K těm Toyotám, že chováš jistou náklonnost k této značce, + citroenu, to se tak nějak ví.. za to se nemusíš stydět ;) Každý máme své značky.
Ke značce je to blbost = byť celkový přístup Toyoty se mi libí = chtěl bych jen zlomek aut z jejich portfolia. Když náklonnost k celé značce snad (jen) Koenigsegg (ani ta Alpina ne)
Nepřísluší mi hodnotit tento typ auta, asi bych si cvrnknul při výjezdu z parkovacího místa, ale líbí se mi interiéry značky. Oldschoolovej luxus, málo upatlanych displejů, tady je ještě vše v pořádku :yes::yes::yes:
suhlas.... aj mne sa tento typ "luxusnej kabiny" paci daleko viac ako to co predvadza napriklad medved ... aj aston martin ma krasne kabiny.. aj to nove SUV DBX napriklad.., tiez to ma este pekne a bez prehnanych predisplejovanych a lesklych ploch... prave toto je skutocny luxus a nie displeje cez pol kabiny
JJ, mě asi nikdo nebude podezírat z obdilu Solar pLexusu, ale tohle opravdu i vevnitř ještě vypadá jako auto. Narozdíl od nové SKlády. Ale to bude jen zastaralý, určitě to lexusáci rychle doženou. :-)
Snad ne :D RC je dle Lexusu starší generace interiérů (vychází z IS), ale aktuální v tomto ohledu staví na těch podobných věcech - znám z UX a ES a ti ve verzi F-Sport (má být styl sportovních Lexusů) mají digi přístrojovku s takovým fyzickým displejem s rámečkem co překrývá přístrojovku a středový panel je něco ve stylu BMW 5 G30. Mě osobně po chuti. Ten touchpad chce zvyk, názory se liší, mně osobně nevadí.
Ale k tvé poznámce, souhlas že se snad neuchýlí k displejové šílenosti. Audi to za mě opravdu zazdila.
V čem a proč sou horší a jak moc je tenhle motor král = najdeš v tech lepších testech tohohle auta = tenhle vyšel, poslední a je bez uráženi snad nejhorší
Do 3,5 mega se vejde hromada skvělých aut, třeba 911 Carrera, 911 Carrera S, 718 Cayman GTS 4.0, Cayman GT4, M4, M4 CS, M2 C, M2 CS, F-Type P575, AMG C 63 Coupé, AMG C 63 S Coupé a jsou i další.
Téma srovnání turbo motor vs tohle je rozebrán v těch ostatních dřívějších testech = s OPAČNÝM pohledem na věc než máš ty = jeden z nich v odkazu NEUVĚŘITELNĚ ZABAVNÉ auto
Tady na největší jízdě na webu bohužel přichází test poslední a současně asi nejslabší = je SUPER že takov hle auta jsou
Dal jsem tam auta s turbem, s kompresorem i atmosféry, nevidím žádný důvod u sportovního auta tvrdit, že něco je lepší nebo horší, jsou jenom lepší nebo horší aplikace toho či onoho u různých automobilek. U sportovního auta je důležitá komplexnost a vyváženost ve všech směrech. Ale pokud chceš být purista, tak si prostě nemyslím, že tohle RC F TE za 3,5 mega se může s klidným svědomím postavit na dráhu vedle 718 GT4 za 2,7 mega s ještě lepší atmosférou, která je lehčí, nepřetěžuje předek jako těžký osmiválec v RC F, má díky flat koncepci nižší těžiště a navíc je umístěný v centru auta a navrch s manuálem nebo pdk, což jsou daleko sportovnější možnosti převodovek vedle HDM v RC F. Dokonce si myslím, že RC F TE nelze postavit ani vedle GTS 4.0, která je v porovnání s tímto za babku a pořád nabízí 95% toho co GT4 a sportovním zážitkem (a konec konců i časem na okruhu, když tedy vezmeme vážně označení TE) tohle RC F výrazně překoná.
Jsou lepší horší aplikace jistě = a pak je obecně proč tak a onak a O TOM mluvím rsp to je rozebráno v těch dřívějších lepších testech = tohohle auta
Narozdíl od pár diskutujících typu pája to autoři textů viděli jinak = a pro dávkování výkonu atp preferují před turbo 6 válci tohle = já taky
718 GT4? To snad Toyota Supra = ale super kde všude hledáš konkurenci
Hmmm, spíš bych věřil v diskuzi s Láďou Hruškou na téma kvalitní gastronomie než na tom že by tvůj seznam vyvolal jakoukoliv reakci u Sakry.
Tohle není o tom jestli pozná CVT od klasického automatu. Poměřovat schopnosti auta jen optikou má/nemá atmo je tak dětské a směšné, že to ani nestojí za snahu.
O autě nic neví a troufá si tu soudit kvalitu testu. Je to jako filmový kritik, který sám nezvládne natočit ani vlastní příjezd autem do garáže a chtěl by soudit Nolana ;-)
Pájo to je sakra VELKÁ KŘEČ = mužů se zeptat proč?
Hmm no já jako obvykle VE SHODĚ s Vaculikem apod. Viz video odkaz = ta jako obvykle SEBE radíš NAD ně. A jo kvalitu textu a test narozdíl poznám :-)
To že bojuješ PROTI takhle docela výjímečnému autu = a závěrům ZKUŠENĚJŠÍCH než si ty = to je hodně smutné
Sorry starý brachu co co toho Culdu radši uráží než aby si nechal vysvětlit co ON pochopil blbě = myslím tu Oktu vs 3er. Viz video a další = mimo si spíš ty
Shoduješ se snad jen s úrovní ACZ = to je dneska často úroveň Láďa Hruška ;-\
Nolanovou poslední dílko MÁ rezervy = a tvůj příklad je mimochodem taky PĚKNÁ BLBOST
Možná víc uvažovat a ČÍST = v čem a proč je tahle atmosféra lepší než 6 válců a turba = najdeš viz já úvodní příspěvek = v tech dřívějších lepších testech. Tady poslední vydáním a nejen tim
Dával jsem za něj dokonce o milion mene. To auto jsem kupoval hlavně kvuli motoru. A ten je prostě vynikajici. Je to auto na rychlejsi okruhy, na mensich (treba Sosnova) se nesvezes a na normalni silnici uz vubec ne. Zabava nezacina na hranici legalnich rychlosti (jak pisou v clanku), ale daleko za touto hranici. A to v soucasnym provozu je nesmysl.
Jinak to ovladani infotainmentu je opravdu tragicky.
Vzhledem k tomu, že obě auta byla možnost jet, pak RC je v běžné verze mnohem méně ostré a výbušné. V téhle edici to bude něco jiného, ale už je tak blízko sportovním, avšak stejně použitelným autům, že bych ho buď chtěl jako RC F nebo vůbec.
Suchou řečí čísel je na stovce o tři desetiny sekundy RC-F track edition rychleji než ten poslední testovaný, ostrý a výbušný F-type.
Nebude to tím, že je přeplňovaný a proto může klamat tělem?
Opět, řešíš vše jako kluci na ZŠ pohledem jednoho čísla. Nemá smysl diskutovat. U tebou vybraného parametru je třeba zásadní, jak se výrobce rozhodl u rozjezdu nastavit prokluz.
Znovu, pakliže jsi papírový porovnávač, pak máš vždy jasno :-[]
V tomhle ne, ale v RC F ano, takže vím jak funguje motor. I kdyby měl ostřejší mapu, tak tam nebude větší rozdíl. Zatímco v F-Type V8 poznáš hmotnost až při ostré jízdě na okruhu, u RC F přesto, jak je auto příjemné, ji poznáš dříve. Což není špatně, funguje jako vysokovýkonné cestovní GT velmi dobře.
Motor funguje jako atmosférická jednotka. Přeplňovaný samozřejmě bude působit "ostrejším" dojmem, ačkoliv je ve skutečnosti - suchou řečí čísel - v tom autě pomalejší.
Většina zkušených řidičů se shoduje v tom, že charakteristika atmosférické jednotky je pro sportovní jízdu nejlepší. Postupný nárůst výkonu gradující do výkonové špičky se daleko lépe ovládá na cestě.
Ty jsi také nejel v té podkoňované verzi F-type, ale víš, že bude lepší, než tahle specifikace RC-F.
Deje se to. Ale oproti treba BRZ v mnohem vyssi rychlosti. S BRZ si to uzijes mnohem vic. Proto pisu, ze jsem to koupil hlavne kvuli motoru. Chtel jsem atmo osmivalec a Mustangu bylo na silnici uz dost.
S autem vyjedu obcas na okruh, tam si uziju. A pri bezny jizde me bavi ten motor. Zvuk a reakce jsou vyjimecny.
PS: Pri tempomatovych 160 jsem dojel do Frankfurtu se spotrebou 10,6 , takze jako dalnicni express to taky neni spatny 😉
Ale BRZ má vzadu kola z Priuse. Ty se samozřejmě utrhnou daleko snáze. A taky je lehčí. I když podle posledním průzkumů hmotnost nic neznamená, hlavní jsou pocity.
Více klišoidní titulek autor vybrat nemohl... :-(:no::no::no: Spokojen? :D
P.S. Ten závěr testu moc nechápu, vůči autu je dost nespravedlivý. Vždyť podobný problém mají v dnešní době hustého provozu a brutálních rychlostních limitů všechny podobně nadupané vozy, nejen tento Lexus.... ;-\ ;-\ ;-\
P.S. Z boku i zezadu se mi to kupé moc líbí, ovšem ten odporný čumák mi tak zvedá žaludek, že by pro mě to auto bylo kvůli němu nekoupitelné... :-(:no:
Tohle je auto s fantastickym motorem kterej je narozdíl od konkurence i držák to samý převodovka = zdroj Martin Vaculík. Má kovaný kola karbonový díly karoserie narozdíl od konkurence skvěle funkční karbonkeramický brzdy prostě fakt auto NADORAZ https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882:yes:
Seš opravdu blbej, nebo to jen děláš? Napsal jsem snad něco proti technice nebo jízdním vlastnostem? Ne, naspal sem tuze to, že se mi to s těmi nelakovanými karbonovými díly nelíbí, protože to vypadá jak po zásahu vesnického tuzera!
Ano cos původně napsal to je ta blbost. Viz ten Koenigsegg apod. TO čemu ty říkáš práce vesnického tuzera = je bráno jako přesný OPAK = dál to nejde víc zatím neumíme
A nepřelakovává se to = naopak se používá fólie aby to alespoň VYPADALO jako karbon
Jestli se ti nelíbí vzhled ok, ale dál od vesnického tuzera to moc nejde = ten by mozna nalepil tu napodobující fólii. Snad se ti alespoň líbí odlehčení a snížení těžiště
Škoda že tady tak jiné výjímečné auto přišlo do test poslední a přitom test je možná nejhorší
Líbí/nelíbí platí pro ten polep = fólii. Když vidíš CARSON FIBER Lamborghini, ten Koenigsegg atp prostě nejdražší z nejdražších tak co? Líbí/nelíbí?
Tady njede o polep na líbení, ale realen snížení těžiště a hmotnosti = blbost sou karbonové parády na discích co nabízí některé automobilky na běžném disku = tady jsou kované co opravdu a dost snižují hmotnost kde to e ve vyšších rychlostech smysluplné
líbí/nelíbí platí všude. chápu, že je to funkční a defacto se bavíme o tom technicky nejvyspělejším řešení, ale i když mi to napíšeš ještě 45x, líbit se mi to nezačne. smiř se s tím a bude ti líp.
Není se s čim smířovat = stačilo napsat ani to Lambo atd. se mi nelíbí
Pro mě je důležitější vzhled interiéru = a ten se mi tady hodně líbí. Plus se mi libí přístup = odlehčení a snížení těžiště. Ale mít na to 10 mega bych já dal
Kopa iných podobných áut má karbónové časti karosérie a zďaleka nie všetky ich dávajú takto na obdiv. Iní to do laku hodiť vedia, Lexus to neurobil. Výsledok sa mi nepáči a bodka.
teď jsem měl kapotu od kamínků a než jsem to nechal lakovat, tak jsem právě karbonovou kapotu zvažoval a - taky mám bílé auto - a díval jsem se na právě tuhle konfiguraci jakožto na předobraz - a není to špatné, ten přiznaný karbon, na druhou stranu, přišlo mi to jak říkáš, trošku v kontrastu k odstínu mých vlasů:)
Nelíbí, je to hnus ! On často účel světí prostředky, ale u auta za 3,5 do provozu chceš, aby se na to dalo koukat, rychlost na okruhu je pro závodníky... Nejkrásnější supersport už byl vyroben a to je Jag 220 XJ a obešel se bez těhle serepetiček ;)
Serepetiček? :-|
CO z těch změn proti běžný o 900.000 levnější verzi sou serepetičky? :-(
Srovnávat odlehčené kupé střední třídy se supersportem úrovně XJ220 který před 30 ti letý stálo přes milion marek = velký uznání :yes::-)
Ad karbon = ten se používá nejen iu nejdražších aut ale i třeba reprosoustav = nic lepšího zatím nemáme ;-)
Serepetička je to jako ozdoba disků (používá třeba i Porsche) případně ten NAPODOBUJÍCÍ polep. Jako SMYSLUPLNÝ FUNKČNÍ materiál ozvučnice repro nebo díly karoserie apod = to je přesně naopak :yes::yes:
Viz reakce víc lidí v diskuzi takhle upravené běžné auto = je pro někoho asi MOC. No a viz JINÉ recenze = pro pár profíků zase NEUVĚŘITELNĚ SUPER :-)
LC podle machi (avelli)ho Největší bomba roku je stejný motor jen s 10 stupněm (tady 8) lepší = ale tohle něco do sebe má
Škoda že tady posledni a spíš hůř napsaný test = na NEUVĚŘITELNĚ ZABAVNÉ AUTO
No a právě o tom je Track Edition a v lepších testech než je tenhle = ti vysvětlují proč a v čem je tohle auto viz video odkaz NEUVĚŘITELNĚ ZABAVNÉ auto
Ne, na pět minut si do auta sednu a pak už budu mít “osobní zkušenost” a můj názor bude zákonem.
Ale do té doby, pořád budou platit vteřiny, kilogramy, kilowatty.
PředFL, základ však zůstává. Motor sice před kabinou, ale uložený dost vzadu, sedí se blízko u zadní nápravy. A pěkně odladěné řízení (na Porsche nemá).
Migu, zbytočne sa takýmito rečami strápňuješ. Paja to auto mal dlho, najazdil s ním tisíce km a hlavne to auto mal v rukách, čo sme mnohí tu videli na vlastné oči. Takže Tvoje reči typu "jazdil 5 min a je odborník" vyznievajú ako škôlkárske argumenty s primesou závisti.
Keby si tieto argumenty použil na Sakru, tam by to sedelo stopercentne, pri pajovi si ale hrubo, totálne mimo.
P.S. ale nič Ti nebráni napísať vlastné skúsenosti, daj to kľudne do blogu, prečítame a uvidíme, či si "päťminútový odborník" alebo naozaj vieš, o čom píšeš. ;-)
Pája je bohužel PRÁVĚ v těhle hodnoceních opakovaně zcela OPAČNÝCH názorů než Vaculík a spol. = jeden z nich se mýlí. Může být že pája (nemá cit poznat = to neni urážka ani pomluva = prostě to že je docela ČASTO v rozporu s názory závěry jiných = je FAKT
A vysvětlení jsou jen 2 = buď je mimo pája nebo ostatní včetně miga
Trapas je hlavně jak mu lezes do zadku. Vzmuž se trosku :yes:
Nejlepší je, ze o stejně těžkém Mustangu se tady píše jako o tlustém neohrabaném GTčku, ale F-type, o kus menší, je zábavný sporťák...
A zavist ? Z pujceneho auta? Ale prosím te...
Proste Ty nemôžeš vystáť, že niekto má skúsenosti a argumenty, preto si potom osobný a urážaš. Nediv sa, že Ťa tu potom moc ľudí nerešpektuje.
O Mustangu v poslednej generácii sa už ako o tlstom a neohrabanom moc nepíše, je ale pravda, že to je stále veľký muscle car a nie agilný športiačik.
No o tech zkušenostech a znalostech a schopnost objektivně posoudit to právě je = pája velmi často tvrdí přesný OPAK než zkušenější a znalejší profesionálové
Nediv se že JEHO opačné závěry část lidí bez uráženi proto nerespektuje
Jezismarja zase to tvoje obecné mínění a kádrové posudky.
Tak znovu, jestli jsi to z diskuse nepochopil - protože i Paja sám píše, ze s autem jezdil, ne ho vlastnil - těžko mu ho muzu závidět.
Osobní? A urážím? Kde jsem te urazil? Jen jsem popsal to co děláš, jakkoliv uznávám Pajovy řidičské kvality, nelze přehlédnout, jeho tendenční přístup. To pak dýzl krasne zpívá a 1800 kg je agilní a zábavná hmota...
P.S. je mi u prde.le kdo me respektuje...
Takže sa chceš hrať na rozlišovanie vlastnil/užíval a teda napr. odpísať všetkých, ktorí majú auto na lízing (veď to auto tiež nevlastnia, iba majú požičané)? A keď "lezieš mu do ***e" nie je podľa teba urážka, ale normálny spôsob tvojej debaty, tak s tebou nemienim viac debatovať a radím ťa do priečinku Sakra a spol. ;-)
Takže “ztrapnujes se” je v pohodě a “lezes mu do zadku” je urážka.
Paja to auto měl pujcene, nějak nerozumím tomu jaktoze to vítěz kvízu “Všechno od Pajovi” neví...
Pak si ho chtěl koupit, ale nějaký mechanik ho údajně při testovací jízdě rozbil - jak mi řekl - nechám na uvážení, kdo chce čemu věřit. Ale do vlastnictví vozu - a případné závisti - tak jak píšeš, to má velmi daleko...
Naprosto nemám potřebu se tu obhajovat, upřímně je mi šumák jak útočnou nebo "chytrou" rétoriku užíváš. A nakolik tě rozhodí, že jsou si tu někteří diskutéři názorově i lidsky tak blízko, že mohou být i kamarády nebo přáteli.
Zcela jiná věc je, že účelově překrucuješ a vytrháváš z kontextu a ještě se neštítíš tu lhát. Nevím o tom, že bych tu psal o krásném zpívání dýzlu. Stejně tak jsem se ti snažil vysvětlit rozdíl v 1,7t pokud je tato hmota v autě s nižším těžištěm a lépe rozloženo mezi nápravy nebo pokud je tomu naopak.
Kopeš tu zbytečně kolem sebe a z lidí, se kterými se dá moc hezky mluvit o autech nebo řízení si děláš zřejmě cíleně legraci. Protože vážně to myslet nemůžeš.
Pájo, můžeš si říkat co chceš, ale ty dvě auta, obě dvě, mají dost kilo na to, aby mohly být nazývány sportovními. A jedno není lepší než druhé. Když ti nevoní moje teoretické řeči, potom tě odkážu na Fosteka, který psal o F-typu - a nechce se mi to dohledávat, něco ve stylu, že to na něho velký dojem neudělalo, jakožto neohrabané a těžké auto. A ten nejspíš není úplný teoretik.
Obyč M3/4 oběma ukáže záda, protože koní je plus mínus stejně, ale nadváha chybí. Podle mého názoru je osmiválec do takového auta prostě "americká cesta", samozřejmě, zvuk, zrychlení v přímce, ale jen tohle sportovní auto nedělá.
Jestli máš nějakou averzi na Lexus nebo tě spíš popouzí, že ho H-sakra adoruje, samozřejmě chápu, ale ty auta si moc nemají co vyčítat.
A nižší těžiště? Kde jsem to sakra slyšel:)
P.S. a s tebou se bavím vždycky slušně a s respektem, protože mi to víceméně oplácíš stejnou mincí. Ale tentýž přístup neaplikuji vždy a všude, protože ho každý neocení...
mám si projít všechny testy F-type V8 a Lexus RC-F? můžeme se vsadit, že hodnocení bude plus mínus stejné...
a Mustang nabízí podobnou těžkotonážní muziku, jen za daleko menší peníze...
Stáhni si co chceš, pořád to bude jen porovnávání jednotlivých testů. Pokud je dostaneš v jeden čas třeba na okruh do Brna, dej vědět. Pak se můžeme pobavit o ovladatelnosti, rozložení hmotnosti, fungování kompresor vs atmosféra. Jak reálně odjíždí z kterého vinglu, jak funguje převodovka, jak se dá ovládat v extrému, jestli přetáčený smyk baví nebo straší atp.
Myslím, že by Iudex podobné srovnání taky neodřekl ;-)
počin iba palec hore, ale keď exteriér vypadá ako vypadá. Cenofka je asi kapánek prestrelená ale pár kupcov si to určite nájde.
PS : hamuna tu má príspevkov akoby to to auto brúsil denno-denne ale možno ho ešte ani nevidel. A reagovať fakt na mňa nemusíš pretože HL.
Shoda, motor je ojedinělý klenot a vypadat to auto trochu blíž jako jeho mladší a dražší brácha, tak se těch zájemců nenajde jen pár. ;-)
je škoda, že když postavili ultimativnější track car, tak mohli někde ve skladu najít i manuál ;-)
Palec hore za toto auto... ma sice svoje slabiny (infotaiment a ovladanie) ale ako majitel ( sice ,,obycajneho,, rcf) musim povedat ze je to uzastne auto.....motor a prevodovka su uzastne zohraty....motor reaguje na kazdy mm plynoveho pedalu okamzite ... a co je neskutocne je spotreba... pri podobnom style jazdy sa motor uspokoji s ca 10l/100 km co iba s tazkostami dosiahnem pri 3.0tfsi v s5 sportback .... sedadla su uzastne a co ma moc bavi je audiosystem.... moje je este trosku viac v style fast and furious co sa farby tyka.... ale kdekolvek pridem je to ako ufo... vzbudzuje neskutocnu pozornost .....proste je to top auto napriek tomu ze ma par malickosti ktore mi idu na nervy