Německý automobilový koncern Volkswagen by mohl v blízké budoucnosti předstihnout amerického konkurenta Tesla v objemu výroby elektromobilů i v softwaru.
V rychlosti nabijeni? No zatim je Tesla 3x rychlejsi, tam asi ne.
V softwaru? Hahahaha prosim? Firmu ze silicon valley predstihnout v softwaru? Kdyz vase posledni fiasko byl software? ID stoji na parkovisti rok, Golf, Octavia, Leon pozastaveny, Passat problemy se SW doted, tak ja jevim... :-)
Jen tak mezi nama - aby to takhle nahodou nakonec nebyl Mercedes, jejich MBUX je celkem bomba a az zacnou sypat EV tak se drzte
Heled 7er bez 8i nebo 12i valce je asi skutecne to posledni, co me trapi...
PS Podivej se do tohoto odkazu a treba pochopis smysl dotaci. Ze kdyby nebyly, tak je ten vyvoj mnohem pomalejsi. Resp. nazev tohoto clanku by nevznikl. A misto toho by se psalo jeste za deset let o 52. generaci vstrikovacu nafty s tlakem 900baru, ktera uz zajisti skutecne ciste spalovani se sametovym behem motoru a s patnactirychlostni trispojkovou prevodovkou s minimalni spotrebou mocoviny, coz bude prekracovat RDE emise EU8 uz jen o 60%. https://about.bnef.com/…-battery-prices/
Tak teď bude Tesla dotace potřebovat ještě o hodně víc.
Pád akcií 15% když se zkušený matador oznámil GM spojení s technologickým inovátorem třídy Tesla.
Pěkná škodolibost ze strany GM !!! :-[]
Prosimte 15% sem 15% tam, s muskem to bude vzdycky litat. Od zacatku roku je to furt 300%, tak to klidne muze padat i na pulku a furt jeste je to balik v plusu ... :-)
Vazne takhle ubohy argument? Me to napadlo, uz kdyz jsem to psal.
Jo Porsche patri do VW group, ale vazne - vsichni vime ze to neni konkurent Model 3.
Mluvime tady o znacce VW nebo o VW group. Mluvime o autu za mega, mega a pul. Ne o Taycanu zacinajicim na 2,5 mega.
ACZ je uplne zufale, VW im posiela fakturu za neoznacene PR kazy mesiac a ACZ musi potit krv aby vyzmykali z toho VW bullshitu co kazdy mesiac produkuju nejake fake pozitivne spravy.
Teraz to skusili so slovnou hrackou zanedlho = 3 roky, budu uplnymi lidrami na EV trhu lebo ocakvaju ze vsetky automobilky ich necinne pockaju kym ich dozenu a zacnu vobec predavat nejake od zakladu postavene EV. Samozrejme aj najvacsi vyrobca EV na svete bude necinne cakat kym si VW postavi fabriky na EV, zozenie SW vyvojarov a potom zacnu riesit kto im za mega draho preda baterky do ich EV a na zaklade ich poctu umiestnia na trh nejake smiesne pocty aut a potom silne dotovanou cenou ID.3 a ID.4 zacnu postupne vykazovat stratu aby sa priblizili Tesle z roku 2012 :) No ale ta nebude spat, kedze jej zisky stale rastu a v US nema jednu tovarnu ale dve a tretia sa ide stavat.. Teraz neviem ci je zufalejsie ACZ alebo VW.