Novinky
zila
13
Vypadá to jako 10 let starý čínský koncept po kterém se tu plilo a dnes se vychvaluje coby elektrický ekologický nesmysl.
JirkaV8
1
vypadá jak Octavia 4 v kombíku, což neníšpatně :-!
Tomáš Novák
0
Kdo bude chtít, tak si Škodu Enyaq může naživo prohlédnout do konce září v muzeu v MB https😐/evcars.cz/…ni-v-skoda-muzeu
To srovnání s BMW platí... Taková 5-ka se čtyřválcem v základu a bez doplňků vypadá stejně tak pěkně jako Škoda v základu a bez doplňků., ... Pěkně hnusně.. 😁
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Celá slavná EU v čele s bruselskými magory brzy zjisti, že je to celé špatně. Pár let to budou tlačit nesmyslnými dotacemi a restrikcemi, až jim dojdou peníze a pracovní místa, budou muset nechat přirozený vývoj na technických možnostech výrobců a ekonomickych schopnostech milionů občanů...
Teď se dotuje na dluh, takže ještě potrvá, než se to celé zbortí.
Nejen nesmyslný přechod na auta s placatými baterkami. Pokud chce Škodovka přežít následující globální ekonomickou krizi, je na čase, aby začala vyrábět Cígo s dieselem!
BTW: https😐/www.novinky.cz/…i-cesko-40335565
BTW: https😐/www.novinky.cz/…i-cesko-40335565
Ale oni už Citigo zařízli, a to včetně té poslední EV varianty. A nástpce prý nebude.. 😒 No nic, Korejci musí mít velkou radost, zejména Hyundai má teď cestu pro svou novou i10 krásně vyklizenou.... ;-\ ;-\ ;-\
Proč asi nebude? Tahle rodinka miniautíček nikdy pro VW nebyla extra výnosným podnikem, je to segment, ve kterém se zkrátka netrefili. Tak proč se trápit s nástupcem?
Problém celýho segmentu je, že cenový odstup od béčka jsou nízké desítky tisíc... což pro spoustu kupců nehraje roli. Je vidět, že s tím bojuje většina značek... i u kolínských trojčat se spekulovalo, jestli neskončí bez nástupce... totéž Twingo. A když jsem viděl ceník nové i10, tak to taky žádnej hit nebude... i když Hyundai promptně nasadil "letní bonus" 40t.
Up!ka se nakonec prodávala docela hezky... líp než C1, 108, Aygo a další.
Malý elektro do města smysl dává a "díky" pokutám byla i cena akceptovatelná... ne že by to bylo nějak povedené auto, ale na trhu bude chybět.
Up!ka se nakonec prodávala docela hezky... líp než C1, 108, Aygo a další.
Malý elektro do města smysl dává a "díky" pokutám byla i cena akceptovatelná... ne že by to bylo nějak povedené auto, ale na trhu bude chybět.
Presne tak, bolo to jediné dostupné elektro a kto ho u nás kúpil s dotáciou ako kolega Leg, tak to bol v podstate deal roka. Ale zase ťažko od podnikateľského subjektu čakať, že bude predávať autá, na ktorých prerába a ešte vyvíjať ich novú generáciu.
Ja som mimochodom Up! (myslím najmä ten klasický benzínový) celkom bral, fakt to spĺňalo účel mestskej mobility, maximálne využitý priestor pri minimálnych vonkajších rozmeroch a obratnosti. Vadil mi len lacný interiér a chýbal mi poriadny motor (R3 atmo bola tragédia) a trochu lepší podvozok, to riešil Up GTI svojho času za solídnu cenu (ale ten už tiež skončil).
Ja som mimochodom Up! (myslím najmä ten klasický benzínový) celkom bral, fakt to spĺňalo účel mestskej mobility, maximálne využitý priestor pri minimálnych vonkajších rozmeroch a obratnosti. Vadil mi len lacný interiér a chýbal mi poriadny motor (R3 atmo bola tragédia) a trochu lepší podvozok, to riešil Up GTI svojho času za solídnu cenu (ale ten už tiež skončil).
jezismarjaa zas dyzel rakovina fetis
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ono se to bohužel už bortit začíná...
A zkombinujeme-li cíleně PROTI automobilovou politiku EU, zaměřenou mj. i proti zájmům vlastního obyvatelstva, vážně brané ekologické třeštění a vřeštění a velmi úspěšně rozdmýchávanou paniku okolo COVID-19, pak to nemůže ustát ani tak silné odvětví, jako je automobilový průmysl 😒
https😐/www.idnes.cz/…moto_fdv/diskuse
A zkombinujeme-li cíleně PROTI automobilovou politiku EU, zaměřenou mj. i proti zájmům vlastního obyvatelstva, vážně brané ekologické třeštění a vřeštění a velmi úspěšně rozdmýchávanou paniku okolo COVID-19, pak to nemůže ustát ani tak silné odvětví, jako je automobilový průmysl 😒
https😐/www.idnes.cz/…moto_fdv/diskuse
Moje Oktávka z roku 2011 pomalu dosluhuje a rád bych další Škodovku, jenže to vážně nejde.
nechci tříválec
nechci nic s pitomým názvem (takže všechna auta s názvem končícím na Q jsou ze hry)
nechci v autě "klavírní" lak a falešný chrom
nechci auto co je strašně hnusný, takže Scala je ze hry
nechci ovládání přes dotykový display
na ulici nemám nabíječku, takže to nemůže být elektromobil
Když skousnu tu poslední hloupost, tak by nová Oktávka snad šla, ale radši se napřed podívám jinam.
nechci tříválec
nechci nic s pitomým názvem (takže všechna auta s názvem končícím na Q jsou ze hry)
nechci v autě "klavírní" lak a falešný chrom
nechci auto co je strašně hnusný, takže Scala je ze hry
nechci ovládání přes dotykový display
na ulici nemám nabíječku, takže to nemůže být elektromobil
Když skousnu tu poslední hloupost, tak by nová Oktávka snad šla, ale radši se napřed podívám jinam.
kokta,uz iba s torzkou vzadu.........
Nesmysl. Jako dosud - víceprvek nad 110kw, všechny 4x4 a CNG.
Mimochodom čo hybrid? Ten je tiež nad 110 kW, ale vzadu má priestorovo náročné baterky, nevieš, ako je to u neho?
Podľa tvojich kritérií vypadli nie že všetky Škody ale prakticky všetko čo je na trhu, s výnimkou starých dosluhujúcich modelov.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Otcův Taunus 17m P3TS, r. v. 1963.Supr kára. Klidně bych se k němu vrátil. Pod kapotou jednoducho, opravitelno, pod volantem 3.kvalt, zadek na podélných lisťácích, svezení nádherný měkkoučký... :😉 :yes:
😒] ZROVNA NOVÁ OCTAVIA I GOLF MAJÍ VŠE NA ČUDLÍKY A JSOU PĚKNĚ HNUSNÝ..
Tak nevím , nevím...
Tohle by bylo designem celkem fajn , až na to malé sklo vzadu..tam nebude vidět.
Hlavně že má velkou placatou TV... 😒
Ten vnitřek se fakt nepovedl.. :no: a hlavně nemá to motor..baterky si strčte někam !
Tak nevím , nevím...
Tohle by bylo designem celkem fajn , až na to malé sklo vzadu..tam nebude vidět.
Hlavně že má velkou placatou TV... 😒
Ten vnitřek se fakt nepovedl.. :no: a hlavně nemá to motor..baterky si strčte někam !
Pokud vím, tak Nová Octavia má taky vypínání lane assist v tabletu. A Scala tam měla i start stop, to nevím, jestli Octavia taky má ale to bylo příšerně otravné. Vůbec celý tenhle nesmysl ovládat vše tabletem je kravina. Nic proti tabletu ale některé věci by měly mít svuj čudlík (nebo kolečko - hlasitost).
Asistenty by mělo být možné vypínat i přes tlačítka na volantu. Každopádně, tlačítko na SS v OIV nečekej.
... nevypadá úplně blbě, dokonce bych řekl, že ta svítíci vopičárna vpředu tomu na kráse vůbec nepřidá, co je tady ovšem obzvlášť hnusný je volant, ten tříramennej na premiéře je úplně jiná liga. Jinak interiér by mohl být OK i v základu, fotky dávají tušit,, že oproti ID 3 to bude vevnitř vypadat málem ako prémiovka, obdobně jako Octa IV oproti plastovému království v Golfu 8. A to jsem v obou případech seděl ve výstavnách top verzích.
Tak tie čierne disky sú v takomto vyhotovení zvlášť odpudzujúce. Plus zbytočná čierna maska vpredu. Interiér ešte ujde, aj keď šedo-čierna kombinácia bohviečo naozaj nie je.
No tak tady realita nepřidá.
Jako tohle je hodně špatný.
Popravdě asi souhlasím s názorem, ze podobné grcy se tady na netu objevují cca 10 let v podobě čínských pokusu o elektro. Obvykle byly dehonestovany a to některé vypadaly aspoň na fotce k světu.
Ale tohle se fakt nepovedlo.
Jako tohle je hodně špatný.
Popravdě asi souhlasím s názorem, ze podobné grcy se tady na netu objevují cca 10 let v podobě čínských pokusu o elektro. Obvykle byly dehonestovany a to některé vypadaly aspoň na fotce k světu.
Ale tohle se fakt nepovedlo.
Eňák se očividně snaží vypadat jako ropák. Proč? Je to pro lidi, kteří se stydí za elektromobil nebo se za elektromobil stydí výrobce...? Kdybych uvažoval o elektromobilu, tak chci, aby to na něm bylo vidět, nechci falešnou mřížku chladiče. Když futuristické auto, tak taky futuristický design. Ne, že bych si tedy myslel, že elektromobily mají budoucnost...
Stejně to pořád vypadá jako paskvil. Jako když na RS verzi Fábie shodili Oktávku. A zadek s těma světlama a kufrem se zase tváří jako smutný asiat. To, že je to hlavně stylovka s plno cool vypadajícíma blbostma ani zmiňovat nebudu.
Dostanu ve vyssi vybave plast kolem kliky dveri, na ktery v teto vybave uz zjevne nezbylo? 😲
https😐/www.auto.cz/…am-pripomina-bmw?…
https😐/www.auto.cz/…am-pripomina-bmw?…
Zbytečné ererické auto jedine hodidiy do srotu všechy ereklisčka auto nejspíš motory sou od V6 do V12 nelib v benzínu
Design prý určuje poptávka, ale stejně jako obří nozdry u BMW tak i design tohodle, neurčil zájem evropských zákazníků ale těch čínských. Oni to mají takhle rádi. Čím více chromu, okazalosti, velkých až obludnych masek chladiče, tím lépe...
Potkají se dva boleslaváci😒br />
"Hele, nevíš jak se bude jmenovat to nové elektrické SUV?"
"Nevím, e nějak..."
"To je nápad, ENYAQ."
"Nevím, e nějak..."
"To je nápad, ENYAQ."