Novinky
Kdybys s tou GT4 nebo i GTS měl jet aspoň na 80% toho, co to auto umí, tak si cvrkneš do trenek i s tím pdk. Vždycky mě pobaví, jak se ti tvrdí chlapi a pravověrní řidiči, co kvedlají v nějakém městském poskakovadle, vypisují o jediné volbě manuálu v autech, které jsou hrubě nad jejich řidičské schopnosti.
P.S. Pokud si to o sobě nemyslíš, rád tě vezmu za slovo, zařídit ti svezení s autem v manuálu třeba při testech v říjnu Brně, není problém, moc rád se podívám, jak jezdí skutečný chlap. 😉
P.S. Pokud si to o sobě nemyslíš, rád tě vezmu za slovo, zařídit ti svezení s autem v manuálu třeba při testech v říjnu Brně, není problém, moc rád se podívám, jak jezdí skutečný chlap. 😉
Jejichž vnímání zábavy končí ve sprintu rovně to bude skvělá volba. Hlavní je, že manuál i nadále zůstane. Každý si vybere.
"Porsche nadělilo svou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku PDK jak základnímu provedení řady 718 Boxster/Cayman GTS 4.0..."
GTS 4.0 má do základního provedení řady 718 hooodně daleko!
GTS 4.0 má do základního provedení řady 718 hooodně daleko!
Ten by si rozuměl s dědou... a pak by odfrčeli s Yarisem CVT z Moravy rovnou do Prahy. 😒] 😉
To je stejná blbost jako napsat, že manuálu může dát přednost jen omezený staromilec. 😲 😉
Už nebuď taký extrémista. Niekto chce byť rýchly tak berie AT, a ani sa mu nebudem čudovať. Sám neviem čo by som bral keBY náhodou.
To určitě, ale stejně si moc nedovedu představit kupce tohoto auta, který byl dal přednost tomu automatu, když tam může mít MANUÁL! 😄 :yes: :yes: :yes: Snad nějaká nevyježděná ženská či bohatý důchodce?
A co bych měl nosit? Žádnou tíhu toho, že ty jsi starý trumpeta, necítím, za to já nemůžu. Jen jsem ti naznačil, že se zesměšňuješ, no, a ty se v tom hovně dál podpatkem točíš dokola. 😄
Že tu tak rozséváš teplý moudra. 😉
Servo, xenony, LED, ABS, ASR, ESP, posilovač brzd...to nezmíníš? Nahoře to Dinar shrnul velmi rozumně. Jestli chceš auto pro zábavu a zároveň se s ním nevyhneš poskakování ve městě, pak nevidím důvod proč nealternovat s PDK. Kecy o holkách nebo kadeřnících jsou jen takové hospodské bláboly.
Servo, xenony, LED, ABS, ASR, ESP, posilovač brzd...to nezmíníš? Nahoře to Dinar shrnul velmi rozumně. Jestli chceš auto pro zábavu a zároveň se s ním nevyhneš poskakování ve městě, pak nevidím důvod proč nealternovat s PDK. Kecy o holkách nebo kadeřnících jsou jen takové hospodské bláboly.
Těch jsou plné silnice...a občas se potkají i na uzavřených okruzích. Ale u nich na 100% platí, že velká huba konči ve chvíli, kdy se má za volantem ukázat. 😉
Na tom, že s věkem nutně nepřichází moudrost, nic nespravedlivého nevidím, prostě se to stává, což tu sám potvrzuješ. 😉
...když čtu podobné příspěvky a že jich tu je hojně, pak mě napadne jedině to, že jejich původce trápí latentní homosexualita.
Nechápu, proč by si někdo nemohl vybrat mezi manuálem a dvouspojkou, aniž by nebyl označován za měkouše, či homosexuála.
Hodně přes čáru Pradědo. ;-\
Nechápu, proč by si někdo nemohl vybrat mezi manuálem a dvouspojkou, aniž by nebyl označován za měkouše, či homosexuála.
Hodně přes čáru Pradědo. ;-\
Tvl to je takovy nitro z rychle a zběsile na evropský způsob. Jeste ze na to mladý jelita nemaji love, to by byla finta Čum a řiť, vedle na čubku a prásk do lampy, v lepším případě.
Zvláštní, při těch pindách, co tu vedeš, by jeden čekal, že pro tebe nebude problém předvést, že ti ještě stojí. No, tak nic... :-!
Tobě spíš bude vadit, že jsi přišel o tajného přítele. Jinak si to kopání neumím vysvětlit. Ale přijď se do Brna s manuálem ukázat. To se snad nezapomíná, ne? 😉
Asi záleží, jak to auto bude používat, má-li to být daily car, pak je pdk naprosto logická volba, pokud má aut víc a caymana vytáhne jen, když ví, že jede někam, kde nebude poskakovat v zácpách atp., nebo jede čistě na projížďku, pak je logický manuál. Kolik lidí, a navíc takových, kteří rádi řídí, si ale může dopřát luxus několika aut (v cen. kategorii porsche) v garáži?
Tak to úplně není. S podobnými auty bude valná většina řidičů na náročnějších tratích nebo při snaze maximalizovat tempo rychlejší s PDK.
Výhodou modelů GT3 nebo GT4 od Porsche je to, že i bez úprav jsou schopny narozdíl od spousty konkurentů jezdit na okruzích jedno kolo za druhým. Tam už to bez pravidelného tréninku mnozí nemusí manuálně uřadit a přitom se s PDK neoberou o zábavu.
Výhodou modelů GT3 nebo GT4 od Porsche je to, že i bez úprav jsou schopny narozdíl od spousty konkurentů jezdit na okruzích jedno kolo za druhým. Tam už to bez pravidelného tréninku mnozí nemusí manuálně uřadit a přitom se s PDK neoberou o zábavu.
...já věděl že tu jsou mezi námi.....ale zrovna 5 ? Kluci, chraňte si "pozadí"..... 😉 😁
U tebe ale extrém. Jel jsi mezi 35 auty, závodil a navíc přes ho'dku a půl. Bylo to super. :yes:
Človek si mysli že vie s manuálom a keď si na okruhu tak zistíš že nevieš ani s SMG 🤔 (moja posledná skúsenosť)
Preference mam jasné, ale uvidíš, že těch semaforových sprinterů bude hodně, klidně bych si typnul 50%.
A spousta jiných si to představit umí. Jakkoliv bych u této varianty osobně preferoval manuál, tak nechápu jinou volbu jako znak neumění řídit, či něco urážlivého.
V mém věku už nepotřebuju nikomu nic dokazovat. Snad až v nebi na nebeském okruhu......Nazdar!
0,5s je teda docela rozdíl.