O plánovaném zařazení sedmistupňové dvouspojkové převodovky PDK do nabídky řady 718 se mluví již delší dobu, teprve dnes však Porsche zveřejnilo konkrétní detaily.
Kdybys s tou GT4 nebo i GTS měl jet aspoň na 80% toho, co to auto umí, tak si cvrkneš do trenek i s tím pdk. Vždycky mě pobaví, jak se ti tvrdí chlapi a pravověrní řidiči, co kvedlají v nějakém městském poskakovadle, vypisují o jediné volbě manuálu v autech, které jsou hrubě nad jejich řidičské schopnosti.
P.S. Pokud si to o sobě nemyslíš, rád tě vezmu za slovo, zařídit ti svezení s autem v manuálu třeba při testech v říjnu Brně, není problém, moc rád se podívám, jak jezdí skutečný chlap. ;-)
"Porsche nadělilo svou sedmistupňovou dvouspojkovou převodovku PDK jak základnímu provedení řady 718 Boxster/Cayman GTS 4.0..."
GTS 4.0 má do základního provedení řady 718 hooodně daleko!
To určitě, ale stejně si moc nedovedu představit kupce tohoto auta, který byl dal přednost tomu automatu, když tam může mít MANUÁL! :-):yes::yes::yes: Snad nějaká nevyježděná ženská či bohatý důchodce?
A co bych měl nosit? Žádnou tíhu toho, že ty jsi starý trumpeta, necítím, za to já nemůžu. Jen jsem ti naznačil, že se zesměšňuješ, no, a ty se v tom hovně dál podpatkem točíš dokola. :-)
Servo, xenony, LED, ABS, ASR, ESP, posilovač brzd...to nezmíníš? Nahoře to Dinar shrnul velmi rozumně. Jestli chceš auto pro zábavu a zároveň se s ním nevyhneš poskakování ve městě, pak nevidím důvod proč nealternovat s PDK. Kecy o holkách nebo kadeřnících jsou jen takové hospodské bláboly.
Těch jsou plné silnice...a občas se potkají i na uzavřených okruzích. Ale u nich na 100% platí, že velká huba konči ve chvíli, kdy se má za volantem ukázat. ;-)
...když čtu podobné příspěvky a že jich tu je hojně, pak mě napadne jedině to, že jejich původce trápí latentní homosexualita.
Nechápu, proč by si někdo nemohl vybrat mezi manuálem a dvouspojkou, aniž by nebyl označován za měkouše, či homosexuála.
Tvl to je takovy nitro z rychle a zběsile na evropský způsob. Jeste ze na to mladý jelita nemaji love, to by byla finta Čum a řiť, vedle na čubku a prásk do lampy, v lepším případě.
Tobě spíš bude vadit, že jsi přišel o tajného přítele. Jinak si to kopání neumím vysvětlit. Ale přijď se do Brna s manuálem ukázat. To se snad nezapomíná, ne? ;-)
Asi záleží, jak to auto bude používat, má-li to být daily car, pak je pdk naprosto logická volba, pokud má aut víc a caymana vytáhne jen, když ví, že jede někam, kde nebude poskakovat v zácpách atp., nebo jede čistě na projížďku, pak je logický manuál. Kolik lidí, a navíc takových, kteří rádi řídí, si ale může dopřát luxus několika aut (v cen. kategorii porsche) v garáži?
Tak to úplně není. S podobnými auty bude valná většina řidičů na náročnějších tratích nebo při snaze maximalizovat tempo rychlejší s PDK.
Výhodou modelů GT3 nebo GT4 od Porsche je to, že i bez úprav jsou schopny narozdíl od spousty konkurentů jezdit na okruzích jedno kolo za druhým. Tam už to bez pravidelného tréninku mnozí nemusí manuálně uřadit a přitom se s PDK neoberou o zábavu.
A spousta jiných si to představit umí. Jakkoliv bych u této varianty osobně preferoval manuál, tak nechápu jinou volbu jako znak neumění řídit, či něco urážlivého.
Tož neber si to osobně hochu. Holt příroda je někdy nespravedlivá..... ;-)
Okruhy? Měl sem....dal sem...jezdil sem....ale už je to dávno....skončil sem když mě bylo šedesát tři...a to už bylo také dávno..... ;-)