Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Marko: Budúcnosť Peugeotu (Prebúdzanie leva)

58 komentářů

Poznate odpoved na otazku ci bude pri letnom facelifte 407 faceliftovane aj Coupe alebo nie?
A co koncept Peugeot 908 RC? Myslím si, jednoznačně skvělé auto po všech směrech. A v případě, že by se Peugeot "pochlapil" jednoznačně "rána na solar" pro všechny ostatní výrobce aut, minimálně v Evropě. Kdyby měl výrobce tu odvahu a přišel s ním v co nejbližší době do malosériové výroby, pevně věřím ve velice kladné (až nadšené) přijetí trhem. Podmínkou by bylo vpodstatě nic neměnit oproti konceptu (s jedinou výjimkou - bylo by teba potencionálním zákazníkům nabídnout na výběr i odpovídající benzinový motor (nebo i hybrid technologii?) včetně pohonu všech kol) a cenovka by měla naději být opravdu, ale opravdu hodně sebevědomá.
Avatar - pallas
pallas
Avantime: Peugeot nema MPV nizsej strednej triedy, pretoze to maju v ramci PSA koncernu podelene.
Citroen robi trojicu Xsara Picasso, C4 Picasso, C4 Grand Picasso, takze tri MPV modely, ktore nema Peugeot. Peugeot zase robi kabriolety 207CC, 307CC a kupe zo 407.

Pridaj k tomu este spolocny model C8/807 a osobne verzie Berling👋Partner, Jumpy/E😜ert, Jumper/Boxer - a teraz budu robit aj male Nem👋Bipper v 5sedadlovej verzii.
Lovap
C5 je podľa mňa hnus. No, dajme tomu, že nie hnus, ale jednoducho to nie je Citroen. Ten má byť avantgardný ale pohodlný. Nová C5 má na Citroen príliš športové tvary a vnútri je jednoducho pretlačítkovaná. Pozri na Lagunu - tá ma interiér elegantný a útulný, tak to má byť. Ja by som si vedel predstaviť práve novú Lagunu (možno mierne pozmenenú vzadu) ako typický Citroen.
:no:
Avatar - da_b0mb
da_b0mb
Tak s Columbem sis splhnul 😉
Avatar - Ricardo
Ricardo
>😁 :yes:
:no:
GTI
:yes: :yes:
GTI
:yes: :yes:
GTI
:yes:
blizsi info tady opravdu se podivejte stoji to za to [odkaz]
Croma neni spatna, ale za tu cenu uz prece jen muze byt skladovka od Alfy a Alfu ja podstatne radsi >😁
Zkus firmu ukecat na Cromu, buď novou s faceliftem nebo naopak ještě doprodej původní za zvýhodněnou cenu ...

😉

Jinak doufám že nová C5 dostane buď automat k 3.0 V6 nebo (ještě lépe) nějaký rozumný benzínový čtyřválec s turbem, ale to už je přání otcem myšlenky 😒
Přesně :yes:
nie, naopak si vazim vsetkych okrem GTI-ho. Je to velmi kontroverzny borec, ktory sa vozi na 1,2 HTP a ked mu sef prikaze preparkovat Q7 tak o tom pise na blogu >😁
Jeho nazory sa menia ako pocasie, je netolerantny pokrytec. Kazdeho uraza a ponizuje. Kazdy je pre neho bazarovy kovboj a neschopak. Kazdy, ktory nema lamborghini alebo aspon jeho oblubene (predrazene) fávéééčka. V jednej diskusii nadava na Octaviu a oznaci ju ako auto pre asocialov, v druhej zase vynasa do vysin Fabiu. Tak co si mam o nom mysliet?
Ale jedno musim priznat😒br /> GTI pise pekne, spisovne, ma vznesenu stylistiku, dokonalu slovnu zasobu. Tipujem: "byvaly ucitel literatury", ktoreho prepustili zo skolstva, pretoze v kabinete osahaval skolacky. 😉
GTI, co jim sypes do jidla? ja chci taky takovy pritroubly poskoky!!! pucis mi Deceptiona obcas? >😁
osobni utok? pripomenout nekomu jeho vlastni slova je osobni utok? no to se ti fakt povedlo 😊)
a takhle mimo ses porad nebo jenom kdyz bojujes za toho obecniho saska?
> bugatti uz neni extravagantni jelikoz v tom jezdi pres nekolik mil lidi

ty jsi sem zabloudil z zena.cz, ne?
????? nemáš to v tý hlavince trochu pomotaný? odkdy je přesná citace osobní útok?
občas člověk fakt jenom zírá 8-s
GTI
:yes:
jak to,že takový germanista,jako jsi ty,fandí Peugeotu?Mimochodem,Peugeot dodnes nemá(!!!!!)MPV nižší střední třídy a všechny segmenty zdaleka nepokrývá
Avatar - pallas
pallas
francuzsky Mercedes - tak sa prezyvalo modelu Peugeot 605, pokial si dobre pamatam.
Avatar - Dinar
Dinar
Ano, ano, 405ka, z hlediska designu dokonalý sedan své doby, s hodnocením současného pežotího designu souhlasím do písmene. 😉
Jinak, opět bezva čtení plné informací, :yes: trochu mě překvapila ta informace o nástupci 607ky až někdy za čtyři roky, tak dlouho to ta současná určitě neutáhne, a jak ukazuje zkušenost od jiných značek, do segmentu, ve kterém byť jen na chvíli automobilka vyklidí pozice, se pak velmi těžko vrací, většinou opakovaně neúspěšně. 😲
Tak tady sou uplne super fotky: htt p😐/carlostown.myminicity.com/
Hm, tak ukazat niekomu co napisal, to je urazka a osobny utok? To som teda nevedel...

Ale v takom pripade si GTI o tuto "urazku" vlastne koledoval sam, ked poziadal, aby nasiel jeho kriticky clanok na Peugeota. A este tvrdil, ze nenajde...
Potvrdil jsi, že sem chodíš jenom rýpat do ruhých. Asi nosíš v hlavě všechny příspěvky, abys měl aspoň malý důvod k urážkám a osobním ubohým útokům. :no:
Přesně jak píšeš někomu ano, někomu ne. Třeba by pro mě tolik nevynikl design Peugeota, kdyby tady VW nebyl...
Prvně se nauč česky, pak něco vyploď a když už se do toho pustíš, tak ať to má hlavu a patu. A ještě se na závěr podepiš... 😉
Netusim jestli bude 3.0 V6 u Citroenu dodavan i s manualni prevodovkou, nicmene si myslim ze je to jako z blata do louze...Jinak souhlasim s nazory na Peugeot, vesmes to potvrzuje co jsem psal i ja.
Ja ted vybiram sluzebni auto, vedu pomerne vkekly spor s firmou, VW ani Skodu nechci, Alfa Romeo by se mi opravdu hodne libila, ale jeji silne sportovni image asi u nas neprojde, byt v nasich polskych pobockach je bezne kupuji, takze asi Fiat Bravo (ovsem zase mi nechteji povoli vybavu Sport, kvuli tomu nazvu). Je to tezke, je to tezke.
GTI, ja jsem byval velkym fanouskem Peugeotu, rad vidim ze Peugeot ma kvalitni plan do budoucna, ale ja soucasne automobily Peugeot nevnimam jako driv. Driv to byla nadherna auta, v mnoha pripadech karosovana Pinninfarinou. Dnesni, agresivni design Peugeotu se mi nezamlouva, nehlee na to, ze agresivni vzezreni je v protikladu k ne zrovna nejsilnejsim motorum Peugeot (kde jsou doby kdy Peugeot mel nejvyssi vykon mezi dvoulitry a sestnactistovkami). Navic PSA stale schazi sportovni model, coz je na nezvykle zejmena u znacky tak silne angazujici se v motorsportu. Pokud jde o velky sedan 608, nechme se prekvapit, ale zakazniky urcite neuspokoji 3litrovy sestivalec, prave absence vicevalcovych motoru je take nedostatek Peugeotu. PSA obecne se bude muset silne zamerit na kvalitu, ja mel naposled model z 6-kove rady a nemohu si jej vynachvalit, presto s novym Citroenem C4 byly jen potize a velmi spatne ohlasy jsou slyset rovnez na spolehlivost napr. 307-ky. Peugeot by si take mel dat pozor, aby pri rozsirovani modelove rady a spolupraci s partnery, nevymizela jeho osobitost, coz si myslim ze Peugeot trosku nezvlada.
HAHAHAHAH extravagance ????😁 vis aspon co to je ??? chceas aby nejaky posrany c5 byl extravagantni ???😁 bugatti uz neni extravagantni jelikoz v tom jezdi pres nekolik mil lidi >😁 a ty chces extravaganci na seriovej vuz ktery ani neni delanej rucne >😁 >😁 lol
Co by franzouzy neudelali ...tak je to vsechno samy svinstvo ...trapaci nemecky vozy jsou nejlepsi !!!!
GTI
😄 :yes:
Avatar - Ricardo
Ricardo
Jsou desítky důvodů proti, ale Peugeot mě vždycky chytne za srdce. Z francouzských značek je mi zdaleka nejblíž a v evropském mainstreamu si ho taky cením velmi vysoko. Peugeotí tlama (ač u některých modelů i pro mě přehnaná), je jasný prvek - buď se líbí nebo nelíbí. Žádná šeď, svěží nápaditý design, a to jak teď tak kdykoliv v minulosti 202 počínaje, přes 403, 304, 504 coupé, samozřejmě 205, 405 a 605, až po nadpozemsky nadčasovou 406.... Díky Marko! Díky Peugeote! PS: doufám že záď 408 nebude tak citroeňácky překombinovaná (vidím v tom extravagance nové C5)
Tomiss
Můj otec byl koncem minulého století(zní to strašně,ale ten čas strašně letí) 😉 vysazen na Peugeoty.To byly časy,kdy auta této značky měly elegantní design,který nepostrádal oku ladící křivky,kdy dieselové motory této značky měly vynikající pověst,kdy Peugeoty byly nazývány "francouzskými mercedesy".Časy se ale mění ,v dnešní době mně a i mého otce Peugeoty téměř neoslovují.Hlavně kontroverzní design sklouzl do těžko definovatelných tvarů,kde já postrádám tu eleganci let minulých,navíc i kvalita nebyla bezproblémová,nicméně ta se zpraví,ale zatím říkám:NE 😉
BaracudaJ
Pininfarina se pozná 😉 [odkaz]
[odkaz]
BaracudaJ
Marko, na to lze říci jen jedno. Chce to zpět lehkost a vyváženost by Pininfarina. Elegance 405 je v rovných plochách, hranách. Velice povedený je klínový profil a celková vyváženost mezi přídí a zádí. 406 byla takový facelift 405, ponechala si právě ten profil z 405. Ale více se mi zamlouvala až po faceliftu, kdy dostala novou masku a čiré lampy. Ty jí dodaly lehce na dravosti.
407 mě bere hlavně zepředu. Ten přechod kapoty v skloněné čelní sklo, plus přední světla s tlamou. Mě to přijde jako velice povedené. Záď už je o něco slabší, ze zadních lamp je cítit inspirace právě 405. SW také není špatné, ale je to hodně lifestylové kombi, které hlavně vzadu moc praktičnosti nepobralo, což je oproti 406 Break velký skok. Ta byla opravdu slušný, ale zároveň pohledný stěhovák.
308 příliš fotogenická není, působí moc přeplácaně. Ale v reálu to tak hrozné není. Hlavně 3/4 pohled zezadu je povedený.[odkaz]
Taky už se na C5 těším...

Jinak mimochodem Marko jako vždy naprosto skvělý článek :yes: :yes:
Marko
:yes: :yes: :yes:
Marko
Frederic Saint-Geours je sefom znacky Peugeot. Takze v Prime museli mat chybu v dvoje😜ozicii. Pokial ja viem tak sefkou komunikacie koncernu PSA je Lilliane Lacourt a sefom komunikacie Peugeotu je Christian Peugeot. 😉
Už to mám😒br /> Frédéric Saint-Geours
Genrálny riaditeľ Peugeot-Cotrien

Ale keď som s ním videl rozhovor naposledy, tak už to bol hovorca. Ale ani sa nečudujem. Je to človek, ktorý dokáže naozaj zaujímavo prezentovať. Nie ako ten "chlapec"-pre stik s masmédiami, ktorý len stála u auta, usmieval sa, ale to bolo všetko.
Bohužiaľ, nespomeniem si. Viem ale, že na prime-autosalon uvádzal nové autá a má tri mená.
Avatar - pallas
pallas
Ja sa tesim, ked Marko napise pokracovanie o sesterskej znacke Peugeotu - teda o Citroene. Taka modelova ofenziva, aka tam prave prebieha, a k tomu tak siroka ponuka modelov, to sa vidi malokde. A naviac je to moja najoblubenejsia znacka uz do detstva. Od Fantomasa 😄
GTI
Ano, 405 to je klenot karoserií.
308 NADĚJÍ

Datum: 26.09. 10:50Autor: GTI
Nějak to teče... kastli nemohu uchopit, překombinovaná příď se tluče s unylou zádí. Zadní okno má snad menší průzor než Bravo, a z plochy skla čelního zase dostávám závrať. Upadlá zpětná zrcátka nechápu. Boční prolis á la Mercedes mě nikam nenavádí... Možná ovšem, že třistaosma není fotogenická. To nepochybně. Živou jsem jí neviděl, napoprvé to zkusím jen jedním vokem... Bojím se utopených kol, absence tolik u francouzských aut vyžadovaného šarmu a neotištěné stopy elegance.
Marko
C5 je aj podla mna parada!!! 😄 :yes:
Marko
Velke dakujem 😄 (Ospravedlnujem sa, ze uz nepisem do diskusii tolko, kolko v minulosti ale nestiham 😒 ).

Peugeot aj Renault sa myslim pokusaju v okliestenej podobe o podobnu stategiu ako VW. Teda byt plnoformatovou znackou, ponukajucou od miniaut, az po premiovky vsetko. Tak uvidime ako sa to podari. (Ja som mierne sklepticky - pre tie premiovky by som v sucasnom stave poznania naozaj odporucil vytvorit samostatny brand).

K Peugeotu: ja som "miloval" naposledy Peugeot 405. Po nom...no neviem. Podla mna G. Welter moc Peugeotu nepomohol. Sice to nie je uplna designova katastrofa, ale ja by som mu vedel vytknut niekolko veci (obrovsky otvor, velky nepomer medzi mnozstvom liniek vpredu a pokracovanim auta v ktorom je toho uz dost malo: [odkaz] , dost tazkopadne zadne casti - co je viditelne hlavne na 407,...). Takze pre mna je to tak, akoby sa v byte s menovkou "Automobiles Peugeot" po 405 zhaslo, a nejake svetlo tam blikne iba z casu na cas (406 Coupe, 206?). A tak neviem, ci sa tam snazia zasvietit, alebo tam "strasi".... Tazke drzim Gallixovi palce, nech prerobi ten design. A nech je 408 dychvyrazajucim autom ako bola 405.
Dlouhá léta jsme měli v rodině 405 Break. Skvělé auto, elegantní, spolehlivé, pohodlné, prostorné, na svou velikost nečekaně lehké a zábavné na svezení. Nyní nám už několik let dobře slouží 406 Break se silným benzínem 2.0 soft turbo pod kapotou - a opět naprostá spokojenost, k vlastnostem předchůdce se přidává skvělý motor a bohatá výbava.

Ale příští auto už Peugeot nebude. Nový design s obrovskými "tlamami" se mě ani mému otci (je to jeho auto) nelíbí a model 407 pokládáme za vysloveně nepovedený. Jeho rádobysportovní směřování sice přineslo velmi dobré jízdní vlastnosti a ovladatelnost, ale za cenu mnoha kompromisů, zejména v prostoru na zadních sedadlech a pro zavazadla. Ve 407 Break už prostě čtyři dospělí na dlouhé cestě spokojení nebudou (ve 406 Break není problém). A motory? Diesel otec nechce, benzín 2.0 je na něj slabý a šestiválec 3.0 se v kombi dodává jen s automatem, má drahou údržbu a povinné ručení. Peugeot se vzdal směřování k pohodlným prostorným rodinným kombi a snaží se vecpat někam, kam spíš patří Alfa Romeo (která to na rozdíl od Francouzů umí).

308 má taky nehezkou "tlamu" a žádný dost silný benzínový motor.
Jako příští auto pro mého otce to vypadá na nový C5 Break, který se nám oběma podle fotek moc líbí, i když naživo jsme ho ještě neviděli.
Marko
Koho myslis pod pojmom "doterajsi sef"?
Tak tak, mi nevyhovuje... A jeste jsou taci kterym je primo narizeno koupit pasika jako firemni vozidlo a pak jeste takovi kteri vozidlo koupi protoze ho kupuje kazdy - muj svagr je toho zarnym dukazem 😉
GTI
To je program. Pokud to někomu nevyhovuje, jde jinam. Jak vidíš, je dost těch, co jim to vyhovuje.
Pravdu dis, ze jsem se u peugeota s tvymi negativnimi reakcemi nesetkal... 😉
V otazce laserove operace se neshodnem, ano, kdyz je pasik ode mne vzdalen na 20-30 metru, tak samo poznam, ale dal je to horsi... A to mam zrak jak ostriz 😉 Nevim, nevim u VW jsem jiz nekolikrate byl a par kousku jsem si nechal predvest, ale nenadchlo me tam nic krom kvalitne slicovanych plastu - ano to musim uznat... Ale takovy ten pocit rybi krve - bez napadu - emoci me proste neoslovil... Kdyz si sednu do superba ci dnes uz "starsiho" pasika je to jako kdyz si zadam ukol najdi 10 rozdilu a hledam marne... 😉
GTI
Carrambo... najdi tu můj kritický článek na Peugeota... nenajdeš, naopak. Já vlastně ani nevím proč, ale z francouzské školy mi asi nejvíc harmonizuje prově Peugeot. Vždy nenápadný, jiný, svůj... a pak.. detektiv Columbo (tvůj skorojmenovec) měl krásnou pežotku 😄 :yes: Koneckonců produkce Peugeotu od 60ých let byla vždy krásná.

P.S. Pokud ovšem nerozeznáš starého a nového Apoštola... to je na laserovou operaci čoček 😄 :yes: Jinak doporučuji - vlez k VW a nech si předvést všechny hlavní modely. Posaď se do nich, nasaj atmosféru. Budeš očarován. Oceníš dokonalost v mainstreamovém (supermainstreamovém) provedení.
Tak takovou pozitivni reakci jsem od tebe necekal... Bravo!!! :yes: Taky se asi menis 😉
GTI
Rozsah textu... to není článek, to je malá novela 😄 Velké bravo :yes: Čtu a vidím jak je těžké obstát s auty na trhu. Ten prémiový segment, to bude těžký oříšek, 608 až v roce 2011... no konkurence spát nebude. Na druhou stranu, myslím, že vnímání Peugeota je velmi pozitivní. Zdařil se designový přerod, auta mají svou nezaměnitelnou, současně kvalitní tvář, portfolio pokrývá pozvolna všechny hlavní segmenty. Držme Peugeotu palce, je to dobrý hráč :yes:
Tak nam to tu hezky vybarvujou tu budoucnost... Celkem se tesim. 407 se mi moc libi, je to auto, ktere si nespletu s zadnym jinym,oproti pasatu, u ktereho pri vetsi vzdalenosti neurci, zda je novy ci stary, vsecko jak pres kopirak... Proto se mi ani nelibilo, ze peugeot udelal facelift 307 jako zmenseninu 407 a vlastne celou masku implantoval vsem modelum (az na vyjimky...) Proto vitam slibenou vetsi kreativitu, nez u VW kde je mi z toho na bliti...
Marko, prečo sa doterajší šéf stal len hovorcom, mužom pre stik s verejnosťou?