Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Na vlastní kůži: Jak jsme byli v 6h Le Most na bedně

Říkal jsem vám, že kdo si jednou zkusí závodění, už nemá cesty zpět. Myslím, že nově bude souhlasit i speedfred.
Zpět na článek
16. 9. 2020 16:24
16. 9. 2020 20:37
17. 9. 2020 09:38
17. 9. 2020 10:36
16. 9. 2020 21:29
17. 9. 2020 08:17
17. 9. 2020 08:29
17. 9. 2020 08:39
17. 9. 2020 09:00
17. 9. 2020 09:18
17. 9. 2020 09:37
17. 9. 2020 09:40
17. 9. 2020 09:48
17. 9. 2020 09:49
17. 9. 2020 09:52
17. 9. 2020 10:36
17. 9. 2020 10:45
17. 9. 2020 10:47
17. 9. 2020 11:03
17. 9. 2020 11:06
17. 9. 2020 09:49
17. 9. 2020 09:49
17. 9. 2020 10:00
17. 9. 2020 10:09
17. 9. 2020 10:32
17. 9. 2020 10:44
17. 9. 2020 16:26
18. 9. 2020 08:48
18. 9. 2020 08:40
19. 9. 2020 12:05
Avatar - _Karel_
16. 9. 2020 16:24
Gratuluji
Vám i teamu, je vidět, že asi fakt řídit umíte. Hezky napsáno. :-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 16:52
Re: Gratuluji
Jo tohle je ta část práce která machi(avelli)mu JDE :yes:

V tý druhý je to bohužel slabší = až místy o dost. Není web s více chybama než ACZ
Avatar - Uživatel_5340709
16. 9. 2020 20:33
Re: Gratuluji
Taky se připojuji ke gratulaci, Machi překvapil. :-) :yes: :yes:
16. 9. 2020 18:44
Profík každým coulem...
...my se tu léta patláme s blogy a ty to vystřihneš napoprvé jako fík. Profík se pozná!

Upřímně přiznám, že nervozita asi s většinou cloumá vždy. Prostě důvod se najde. Každý jí čelí jinak, obvykle si hned navlíknu kombinézu, nazuju sparca, piju kafe, vodu a slleduju provoz, časy, live timing a moc toho nenamluvím. Kouzelné bylo, že jsi držel úsměv a komunikaci, kdykoliv jsme na sebe narazili.

Takový počet aut je na Most už limitní, my v plackách nejsme vidět a jak jsem se na vlastní kůži přesvědčil před dvěma lety i nevinný dotek s "plechovkou" pro nás znamená v zásadě konec a velké škody. Časy jsi jezdil brilantní, minimálně na úrovni a nebo lepší než zkušenější piloti.

Pěkný článek :yes:

P.S.: To M3 GTR má nejlepší kolo v Mostě 1:36 (ne teď v závodě)
Rozbalit vlákno
0
16. 9. 2020 20:37
Porsche
Překvapila mě tedy ta Porsche, že ne úplně stíhala...
Rozbalit vlákno
2
17. 9. 2020 09:38
Re: Porsche
Myslíš v nejsinější divizi? Tam to bylo spíš od řidiče. Ta auta mají na průměrné kolo určitě pod 1:42 běžně. Reálně vyjma tvrdých brzd nemáš moc šancí ho předjet.

Ale vždy alespoň dva z jejich posádek uměli s autem perfektně jet.
Avatar - lyon667
17. 9. 2020 10:36
Re: Porsche
Oni hrozně prasili a někteří neměli šajnu ani o pravidlech - viz crash na FB Radical Teamu.
Avatar - speedfred
16. 9. 2020 21:29
Zážitok
je to fakt parádny a vcelku fyzicky náročný. Skúsiť to môže doslova každý a buď ťa to chytí alebo ešte viac chytí. Myslím že iná možnosť není.
Aj keď možno nie som top pilot ale baví ma učiť sa a hľadať možnosti kde sa zlepšiť.Motoršportu zdar!

PS :tak zrovna naša posádka nevidela šachovnicovú vlajku kvôli technickej poruche.Už chápem to sklamenie napr v F1 keď niekto vypadne či sa vybúra.
PS 2 : akoby sa Machi dohodol s blogermi a vydali článok v jeden čas. Jedno čítanie lepšie ako druhé. :yes:
Rozbalit vlákno
2
17. 9. 2020 06:46
Re: Zážitok
S čím jsi jel? Nevěděl jsem, po kom se koukat, když jsem si na parkovišti nevšiml žádné Alfy :-)
Avatar - speedfred
17. 9. 2020 07:16
Re: Zážitok
V posádke s Dinarem na 1M3. Chlapci už napísali o tom aj blog.
AR bola na parkovisku, asi tam dobre zapadla. :-)
Avatar - iudex
17. 9. 2020 08:17
Borci z ACZ
Gratulácia všetkým zúčastneným, dinar, paja aj Budha sú už skúsení borci, Martin už ukázal talent v Octavii, ale toto je predsalen iná liga, preto bedňa je super výsledok. Ale asi najviac prekvapil úplný nováčik speedfred, bez skúseností rovno na vytrvalostný závod a bez chyby, to je na veľký :yes: Ukazuje sa, že 510k hotsedan je dobrý základ pre okruhovú kariéru, predsalen cuore sportivo. :D
Rozbalit vlákno
1
17. 9. 2020 08:41
Re: Borci z ACZ
Vidíš, ani nevím jaké časy s QV dal Fred v Mostě. Určitě je fajn mít zkušenosti se zadokolkou, nicméně sám jsi si zkusil ultimativní okruhové náčiní a víš, že při plném a dlouhodobějším tempu se nůžky pekelně rozevřou ;-)

P.S.: že by teď byla řada na tobě? :-! :yes:
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 08:29
Martine,
pěkný textík, gratulace k bedně, ne každému se poštěstí hned po prvním závodě cákat šampaňským.
Výkon samo na jedničku, řekli jsme si to už v boxech, máš závodění v genech, to se projeví. ;-)

Jen k těm časům, netřeba být nějak zklamaný, protože některá čísla, která uslyšíš od Martina, jsou trochu hausnumera, taky jsme si tím s Pájou prošli. Ta konkrétní sr4 nikdy Most za 1.42 nejela, nemá na to, i profík profíků s tím nejel rychleji než 1.45. Nejlepší čas sr4 v Mostě vůbec, je z dob R-cupů, a to 1.42,9 a to je kvalifikační kolo profíka na kvali gumách s pár litry v nádrži a autem s mnohem agresivnějším set-upem než má naše endurancové.
Podobně se to má s SR3, když ji M koupil, tvrdil, že esertrojky jezdí Most za 1.35, no, taky hausnumero, nejrychlejši kvali kolo s SR3 je někde z roku 2012 (což je stejná gen. auta, jako je to naše), zase, profík, gumy, set-up a je to 1.37,9 běžně se kvali jezdila kolem 1.39. S naším nastrojeným autem, všechny ty aero brzdy typu kamer a světel, auto o cm vyšší atp., nevěřím času pod 1.40 ani u profíka. Takže klid, s tou SR4 už jsi hodně blízko na dostřel jejího maxima. ;-)
Naopak ta konkrétní M3 GTR má Most zajetý za 1.37, což je opravdu neskutečné, na druhou stranu ono to auto jen jako plechovka vypadá.
Rozbalit vlákno
21
17. 9. 2020 08:39
Re: Martine,
V prvním závodě bedna v takhle nabité konkurenci je prostě šlupka. Nám se to sice podařilo taky, ale o 3 divize níže a připadal jsem si jako vítěz Le Mans :D

S časy naprostý souhlas, k maximu se v závodě jen tak nepřiblížíš, za ideálních podmínek leda v tréninku. Tím bych se vůbec nezabýval. Nejdůležitější jsou průměrné časy na kolo, jejich srovnání s nejbližší konkurencí a snažit se i přes provoz držet deltu co nejblíže.

Snaha zajet best lap většinou nekončí nejlépe. V lepším případě dříve odejdou gumy, v tom horším si hraješ s kačírkem ;-)
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 09:00
Re: Martine,
Pravda, trochu jsem se o to zajímal a našel hodnocení jezdců endurance z WEC, hlavním kriteriem je průměrný čas na kolo, je na to metodika, očištění od kol se SC, koeficient pro startovní stint, noční atp., zajímavé, ale třeba kola se žlutými vlajkami se počítají, prostě to k endurance patří. Tak jsem si to (samo bez těch koeficientů) promítnul do svojí telemetrie z tohoto závodu a vychází mi 1.56,1, což mi přijde při maximu 1.54,2 které jsem v závodě dal, jako slušný počin. :-)
17. 9. 2020 09:18
Re: Martine,
Tak se na to juknu taky. Dobrá metodika. :yes: Jaký je třeba pro zajímavost koeficient na noční stint?
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 09:37
Re: Martine,
Jak to chápu, je to různé v závislosti od okruhu a délky závodu, ta metodika je asi dost obsáhlá, já jsem našel vlastně jen komentář k ní, kde některé z aspektů rozebírají. Pro nás, myslím, stačí vyhodit kola za SC a udělat průměr. :-)
17. 9. 2020 09:40
Re: Martine,
SC jsem naštěstí neměl, jednou olej na trati a pak se kluci z Polska rozhodli uspořádat táborák. Žlutá začínala před vracákem a končila před hokejkou. Když tam chytneš pomalejší auto, tak máš 5s na kole jako fík ;-)
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 09:48
Re: Martine,
Tak ono k dovednostem jezdce endurance patří i umění předjíždět pod vlajkami tak, aby z toho nebyla pentle. :D ;-)
17. 9. 2020 09:49
Re: Martine,
No, 911-tky měly nějakou výjimku nebo co :D
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 09:52
Re: Martine,
Musím říct, že tentokrát byly všechny zúčastněné 911 největším jezdeckým zklamáním (aspoň ti v prvním stintu), neměli to v ruce a byli až nebezpeční, to sestřelení 130ky to byla jen třešinka...
17. 9. 2020 10:36
Re: Martine,
Poslední stint za 9eleven jel někdo kdo umí, potkával jsem ještě 991, ale víme kdo jí jel. To bylo jako objíždět auto div III. ;-)
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 10:45
Re: Martine,
Tak, to ale víš, kdo v tom jel. :D :D
17. 9. 2020 10:47
Re: Martine,
Vím, proto když říkal o časech, tak jsem tomu nemohl věřit a vy jste to měli nakoukaný z livetimingu ;-)

No ještě nějakou lekci snese. :D
Avatar - lyon667
17. 9. 2020 11:03
Re: Martine,
Nějaké drby, co se ke mně nedostaly? :-!
17. 9. 2020 11:06
Re: Martine,
No to bych tady radši ne ;-) Dinar ví víc
Avatar - lyon667
17. 9. 2020 09:49
Re: Martine,
Jel jsi poslední stint?
17. 9. 2020 09:49
Re: Martine,
Jasně, potkávali jsme se? ;-)
Avatar - lyon667
17. 9. 2020 10:00
Re: Martine,
Určitě. Asi půl hodiny před koncem jsem takticky odlehčil auto odhozením pátých dvěří. Ale ani tato neplánovaná přestavba nám nezabránila udržet vedení, i když mi trochu táhlo na krk :-!
Avatar - speedfred
17. 9. 2020 10:09
Re: Martine,
To som si hovoril aké efektné odvetranie má ten Leon. :-[] :yes:
17. 9. 2020 10:32
Re: Martine,
Pátý dveře nefungovaly jako spoiler? :-[] Tak to jsme se opravdu za ty
poslední skoro 2h potkali často :yes:

Díky!
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 10:44
Re: Martine,
Měli jste za to dostat min. nějakou pentli, odlehčování vozu během závodu je nepřípustné. :-[]
18. 9. 2020 08:48
Re: Martine,
Nechystáte se i někam jinam na závody? Když je letos tahle série takto omezená...
Avatar - lyon667
17. 9. 2020 09:48
I já se připojuji...
... ke gratulaci a přiznám se, že jsem si Machiho všiml až v momentě, kdy stál na bedně. A jsem hodně zvědavej, jestli Martin odolá pokušení zajet si příští rok třeba celou sezónu :-)
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 09:49
Re: I já se připojuji...
Ještě mi řekni, kdo u vás startoval s oktávkou, jel jak čert. ;-)
Avatar - lyon667
17. 9. 2020 10:10
Re: I já se připojuji...
Zkušený startér Jirka + nový motor + čerstvé gumy :)

Ale jo, Oktávka teď jede fantasticky a snad to nějakou dobu vydrží. Na tvou 1M3 to výkonově nemá, ale v technických pasažích si dovedu představit pěkné souboje, pokud jste se potkali na trati.
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 10:40
Re: I já se připojuji...
No, dal jsem ho jen čistě díky výkonu, to auto jede opravdu parádně. ;-)
17. 9. 2020 09:51
Re: I já se připojuji...
Obě auta vám jela perfektně. Mám vždy čas se dívat jak kdo jezdí vingly, Leon i Octa po třech a pěkně čistě. :yes:
Avatar - lyon667
17. 9. 2020 10:21
Re: I já se připojuji...
Díky Pajo. Povedlo se nám porazit E-Motion - chce se říct konečně - a byl z toho krásný double. Po roční pauze nikdo moc nevěděl, co od závodu čekat a nakonec to vyšlo.

Je mi líto Dinara a Speedfreda, že nedojeli, ale byl to první závod s tím autem a to se časem doladí. Na bednu to určitě má.

A co říct k Radicalum? Procházkovo GTR je kategorie sama pro sebe, takže druhej a třetí flek pro placky je podle mě super "začátek konce" letošní minisezóny :)
17. 9. 2020 10:34
Re: I já se připojuji...
Vy jste porazili Golfa? Tak extovární nářadí a vy ho vyklepnete! To vám kluci přeju! ;-)

GTR rychle odcházely gumy a po x-kolech kdy vyjel na nových jsem si ho dal v nájezdu do první šikany. Ale rychlostně je to jiná liga ;-)
Avatar - Dinar
17. 9. 2020 10:43
Re: I já se připojuji...
To gétéerko je opravdu jiná liga, když jsem se třepal na vnitřním obrubníku v levé za matadorem, tak mě v klidu venkem objel. :D Chápu, že slicky a semislicky jsou rozdíl, ale i tak, to auto je super.
17. 9. 2020 10:49
Re: I já se připojuji...
Je to vidět na onboardu z SR3, že to auto dokáže jet v zatáčkách stejně rychle jako placka, jediné kde ztrácí jsou brzdy. A když na to šlápne, je to maso ;-)
Avatar - Emel
18. 9. 2020 08:40
Gratulace
Gratuluju a závidím všem účastníkům :-)
Rozbalit vlákno
0
Avatar - cheops64
19. 9. 2020 12:05
Gratulace
Gratuluju, el jste opravdu skvěle, svižně a plynule, byla na to radost se na trati koukat. :-)
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku