je to fakt parádny a vcelku fyzicky náročný. Skúsiť to môže doslova každý a buď ťa to chytí alebo ešte viac chytí. Myslím že iná možnosť není.
Aj keď možno nie som top pilot ale baví ma učiť sa a hľadať možnosti kde sa zlepšiť.Motoršportu zdar!
PS :tak zrovna naša posádka nevidela šachovnicovú vlajku kvôli technickej poruche.Už chápem to sklamenie napr v F1 keď niekto vypadne či sa vybúra.
PS 2 : akoby sa Machi dohodol s blogermi a vydali článok v jeden čas. Jedno čítanie lepšie ako druhé. :yes:
Myslíš v nejsinější divizi? Tam to bylo spíš od řidiče. Ta auta mají na průměrné kolo určitě pod 1:42 běžně. Reálně vyjma tvrdých brzd nemáš moc šancí ho předjet.
Ale vždy alespoň dva z jejich posádek uměli s autem perfektně jet.
Gratulácia všetkým zúčastneným, dinar, paja aj Budha sú už skúsení borci, Martin už ukázal talent v Octavii, ale toto je predsalen iná liga, preto bedňa je super výsledok. Ale asi najviac prekvapil úplný nováčik speedfred, bez skúseností rovno na vytrvalostný závod a bez chyby, to je na veľký :yes: Ukazuje sa, že 510k hotsedan je dobrý základ pre okruhovú kariéru, predsalen cuore sportivo. :D
Musím říct, že tentokrát byly všechny zúčastněné 911 největším jezdeckým zklamáním (aspoň ti v prvním stintu), neměli to v ruce a byli až nebezpeční, to sestřelení 130ky to byla jen třešinka...
SC jsem naštěstí neměl, jednou olej na trati a pak se kluci z Polska rozhodli uspořádat táborák. Žlutá začínala před vracákem a končila před hokejkou. Když tam chytneš pomalejší auto, tak máš 5s na kole jako fík ;-)
Jak to chápu, je to různé v závislosti od okruhu a délky závodu, ta metodika je asi dost obsáhlá, já jsem našel vlastně jen komentář k ní, kde některé z aspektů rozebírají. Pro nás, myslím, stačí vyhodit kola za SC a udělat průměr. :-)
Pravda, trochu jsem se o to zajímal a našel hodnocení jezdců endurance z WEC, hlavním kriteriem je průměrný čas na kolo, je na to metodika, očištění od kol se SC, koeficient pro startovní stint, noční atp., zajímavé, ale třeba kola se žlutými vlajkami se počítají, prostě to k endurance patří. Tak jsem si to (samo bez těch koeficientů) promítnul do svojí telemetrie z tohoto závodu a vychází mi 1.56,1, což mi přijde při maximu 1.54,2 které jsem v závodě dal, jako slušný počin. :-)
Vidíš, ani nevím jaké časy s QV dal Fred v Mostě. Určitě je fajn mít zkušenosti se zadokolkou, nicméně sám jsi si zkusil ultimativní okruhové náčiní a víš, že při plném a dlouhodobějším tempu se nůžky pekelně rozevřou ;-)
V prvním závodě bedna v takhle nabité konkurenci je prostě šlupka. Nám se to sice podařilo taky, ale o 3 divize níže a připadal jsem si jako vítěz Le Mans :D
S časy naprostý souhlas, k maximu se v závodě jen tak nepřiblížíš, za ideálních podmínek leda v tréninku. Tím bych se vůbec nezabýval. Nejdůležitější jsou průměrné časy na kolo, jejich srovnání s nejbližší konkurencí a snažit se i přes provoz držet deltu co nejblíže.
Snaha zajet best lap většinou nekončí nejlépe. V lepším případě dříve odejdou gumy, v tom horším si hraješ s kačírkem ;-)
pěkný textík, gratulace k bedně, ne každému se poštěstí hned po prvním závodě cákat šampaňským.
Výkon samo na jedničku, řekli jsme si to už v boxech, máš závodění v genech, to se projeví. ;-)
Jen k těm časům, netřeba být nějak zklamaný, protože některá čísla, která uslyšíš od Martina, jsou trochu hausnumera, taky jsme si tím s Pájou prošli. Ta konkrétní sr4 nikdy Most za 1.42 nejela, nemá na to, i profík profíků s tím nejel rychleji než 1.45. Nejlepší čas sr4 v Mostě vůbec, je z dob R-cupů, a to 1.42,9 a to je kvalifikační kolo profíka na kvali gumách s pár litry v nádrži a autem s mnohem agresivnějším set-upem než má naše endurancové.
Podobně se to má s SR3, když ji M koupil, tvrdil, že esertrojky jezdí Most za 1.35, no, taky hausnumero, nejrychlejši kvali kolo s SR3 je někde z roku 2012 (což je stejná gen. auta, jako je to naše), zase, profík, gumy, set-up a je to 1.37,9 běžně se kvali jezdila kolem 1.39. S naším nastrojeným autem, všechny ty aero brzdy typu kamer a světel, auto o cm vyšší atp., nevěřím času pod 1.40 ani u profíka. Takže klid, s tou SR4 už jsi hodně blízko na dostřel jejího maxima. ;-)
Naopak ta konkrétní M3 GTR má Most zajetý za 1.37, což je opravdu neskutečné, na druhou stranu ono to auto jen jako plechovka vypadá.
...my se tu léta patláme s blogy a ty to vystřihneš napoprvé jako fík. Profík se pozná!
Upřímně přiznám, že nervozita asi s většinou cloumá vždy. Prostě důvod se najde. Každý jí čelí jinak, obvykle si hned navlíknu kombinézu, nazuju sparca, piju kafe, vodu a slleduju provoz, časy, live timing a moc toho nenamluvím. Kouzelné bylo, že jsi držel úsměv a komunikaci, kdykoliv jsme na sebe narazili.
Takový počet aut je na Most už limitní, my v plackách nejsme vidět a jak jsem se na vlastní kůži přesvědčil před dvěma lety i nevinný dotek s "plechovkou" pro nás znamená v zásadě konec a velké škody. Časy jsi jezdil brilantní, minimálně na úrovni a nebo lepší než zkušenější piloti.
Pěkný článek :yes:
P.S.: To M3 GTR má nejlepší kolo v Mostě 1:36 (ne teď v závodě)
Je to vidět na onboardu z SR3, že to auto dokáže jet v zatáčkách stejně rychle jako placka, jediné kde ztrácí jsou brzdy. A když na to šlápne, je to maso ;-)
To gétéerko je opravdu jiná liga, když jsem se třepal na vnitřním obrubníku v levé za matadorem, tak mě v klidu venkem objel. :D Chápu, že slicky a semislicky jsou rozdíl, ale i tak, to auto je super.
Díky Pajo. Povedlo se nám porazit E-Motion - chce se říct konečně - a byl z toho krásný double. Po roční pauze nikdo moc nevěděl, co od závodu čekat a nakonec to vyšlo.
Je mi líto Dinara a Speedfreda, že nedojeli, ale byl to první závod s tím autem a to se časem doladí. Na bednu to určitě má.
A co říct k Radicalum? Procházkovo GTR je kategorie sama pro sebe, takže druhej a třetí flek pro placky je podle mě super "začátek konce" letošní minisezóny :)
Zkušený startér Jirka + nový motor + čerstvé gumy :)
Ale jo, Oktávka teď jede fantasticky a snad to nějakou dobu vydrží. Na tvou 1M3 to výkonově nemá, ale v technických pasažích si dovedu představit pěkné souboje, pokud jste se potkali na trati.
Určitě. Asi půl hodiny před koncem jsem takticky odlehčil auto odhozením pátých dvěří. Ale ani tato neplánovaná přestavba nám nezabránila udržet vedení, i když mi trochu táhlo na krk :-!
... ke gratulaci a přiznám se, že jsem si Machiho všiml až v momentě, kdy stál na bedně. A jsem hodně zvědavej, jestli Martin odolá pokušení zajet si příští rok třeba celou sezónu :-)