Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Dálnice D3 povede přes Posázaví, levnější alternativa není řešení, říká ministr Havlíček

Směřování dálnice D3 přes turisticky atraktivní Posázaví se místním nelíbí, úprava stávající silnice I/3 však podle ministra dopravy i průmyslu a obchodu Karla Havlíčka není řešení.
Zpět na článek
15. 9. 2020 17:07
15. 9. 2020 17:49
15. 9. 2020 19:52
15. 9. 2020 23:30
16. 9. 2020 07:54
16. 9. 2020 15:09
16. 9. 2020 17:14
15. 9. 2020 17:38
Avatar - Hammunasakra
15. 9. 2020 17:07
2028
Je 39 let po ekonomicko-politickym krachu komunistickýho lágru a otevření hranic = to je HODNĚ DLOUHÁ doba. Ale i tak by to bylo super

Nicméně stavba D3 konkrétně obchvat Č.B. nabral během posledního (prvního) roku stavby rok + rok a půl = 2,5 roku zpoždění. Takže jestli fakt komplet 2028 je to ŠÍLENĚ pomalu a pozdě, ale DÍKY za to

PS: Radši budu počítat 2030 :-O :D

EDIT Pražský okruh zatím vychází na 1 km za 1 rok = plán a PRIORITNÍ stavba státu 1963 = snad by to 2043 mohlo být HOTOVO :*) :-! :-[]
Rozbalit vlákno
7
15. 9. 2020 17:49
Re: 2028
posledni kus okruhu co se postavil, bylo za kalouska cca 20km spojka mez D5 a D1, otevrena v 2010.
od ty doby 10 roku ani kilometr
15. 9. 2020 19:52
Re: 2028
Kalous je Pán... Nemohl bych napsat, žižkovskému hovnu ? LEGENDARNI: https://www.youtube.com/watch?…
16. 9. 2020 11:57
Re: 2028
S tim ovsem Kalous nemel nic do cineni...
15. 9. 2020 23:30
Re: 2028
Ty máš ale nějaké divné počty. Zkus to ještě jednou: 2020-1989 je? :-[]
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 07:54
Re: 2028
(Název vlákna) 2028 (kdy má být hotovo) JE (bude) 39 let = takhle to je myšlený
Dobu kdy se stavěly dálnice a byla menší hustota osídlení a šlo to snáz = sme budovali socialismus = takže h.ovno, z toho nic nemáme jen skrytý dluh v infrastruktuře v řádu bilionů. Teda i v důchodovém systému atd ale to už pak sou dohromady stovky bilionů = to už (nekomu) hlava nebere. To že se v tě správně době ne(po)stavilo tak nemáme = to snad jo. To že nám to de jak psovi pastva a Babišovi čeština i teď = to je další hodně smutná skutečnost

Viz aktuálně 2stupňové zpoždění Budějovice (během 1 roku stavby nabrali 2 a půl roku zpoždění a samozřejmě i zdražení a tak to tu chodí = asi spíš hotovo nebude). Roky kdy bohatší nekomunistický státy byly ochotný a CHTĚLI nám zaplatit až 90% ceny staveb proto jde o trans-kontinentální trasy a dalnice chybí na trase napříč kontinentem jen pár km na našem území pomalu končí. Trestuhodně jsme je promrhali

A dotační peníze dávali na totální kraviny (ne podle smyslu a kde to nejvíc pomůže ale kde se nejvíc napakuju) nebo přímo konkrétním lidem (ministr zemědělství, předseda vlády)

Tak jsme mohli mít kompletní páteřní síť asi i hotovou = navíc za zlomek reálně ceny. Místo toho máme.. zprávu NKÚ že timhle tempem nebude ani páteřní síť hotová ani 2050
16. 9. 2020 15:09
Re: 2028
Tak až do Prahy nebude do 2028 určitě. Nevěřím tomu. Budu považovat za úspěch pokud bude do té doby hotov úsek ČB - hranice.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 17:14
Re: 2028
Taky nevěřím = dnes totiž https://www.novinky.cz/…problem-40336276

Už sem jel Miličín- ČB nevím 50-60 km v kuse VELKÝ ZLEPŠENÍ. Ale přes Budějovice dál KATASTROFA a stavba okruhu se za první rok o 2,5 protáhla. Dál na hranice furt blbý okreska teď s velkou objížďkou jak jim při opravách spadl most ale tam by to snad mohlo za 8 let být = je to nevím 40 km rovně
15. 9. 2020 17:38
60km za 60mld
at pocitam jak pocitam, vychazi mi to 1km za 1mld
nejak mi to nehraje se 150mega/km jak tvrdi StBak babis
zlatej dabel kalousek s 350mega/km

obavam se, ze odpor proti dalnici skrz posazavi bude bude tak velkej, ze se v tomhle desetileti stavet nezacne.
ja se priklanim spis pro dalnici kolem soucasne I/3, ale tam je problem, ze by to vedlo kolem capiho hnizda a StBakoj by to rusilo jeho narocny hosty ...
Rozbalit vlákno
10
15. 9. 2020 17:55
Re: 60km za 60mld
Upřímně, ať už je to hotové. Tahle dálnice se táhne už od roku 86 a chybí jako sůl. Mám posázaví rád a nějaký most na tom nic nezmění, v Rakouských Alpách jsou mosty přes kdejaké údolí a nikomu to nevadí, naopak. Jakmile se dostaví D3, uleví se D1, D4 a hlavně staré benešovské. Její zkapacitnění nic neřeší, naopak jsou to vyhozené peníze.

Často jezdím trasu do ČB a téměř pokaždé jedu Píseckou stranou, protože ta Táborská je o nervy - Benešov, Olbramovice, Votice, MIličín je brutální úsek, vždy se tam stojí v obou směrech a je skoro jedno v jaký čas... Takže už aby ten most přes Posázaví byl hotov a cesta do Budějek se zkrátí o půl hodinky a odvede spoustu dopravy z ostatních silnic ;-)
16. 9. 2020 07:22
Re: 60km za 60mld
rakousko ma udoli a hor tolik ze to nekudy vest musej. ty nejcenejsi oblasti si ale chranej. u nas je jedna z poslednich prirodne cenych oblasti posazavi. navic ti rakusaci maj ty dalnice desitky let stary, kdy se na prirodu jeste tolik nehledelo.

D3 pres posazavi ti proti variande kolem I/3 cestu zrychli jestlize jsi ze zapadni casti prahy nebo na zapad od phy, ten kdo je z vychodni casti phy nebo na vychod od phy, tak mu to zase prodlouzi.
jedina potiz D3 kolem soucasne I/3 je usek z modletic do mirosovic, kde 3 pruhy ve spicce nestaci, jinak D3 po trase I/3 soucasne nekonecne kolony od benesova po milicin resi.
kolony na vypadovkach do a z phy, hlavne na tom useku do mirosovic, vyresi velky okruh stredoceskym krajem, kterej odvede dopravu z plzne na vychod republiky dalnici z plzne k humpolci.
kdyby se stavetlo 50km dalnic rocne, tak se tahle spojka mezi plzni a humpolcem muze zacit stavet za 10 roku. realne pochybuju, ze se D3 dokonci do 15 let, jestlize kyborg havlicek bude dal trvat na D3 posazavim, takze budeme dal travit hodiny v kolonach mezi morosovicemi a milicinem...
16. 9. 2020 15:06
Re: 60km za 60mld
Stavět D3 přes posázaví má jednu zásadní vadu. Dokud nebude hotová celá až do Miličína nepůjde moc používat. Přeci jen snažit se kopírovat původní I3 a dělat ji po třeba 10 km úsecích, který se budou v době stavby holt objíždět by mě přišlo schůdnější řešení, ale je to jen můj laický pohled. Podstatný teď vidím další úseky kolem a pod ČB, tam by bylo potřeba intezivně pracovat, ať se konečně spojíme s těma Rakušákama.
Avatar - pradeda777
16. 9. 2020 17:31
Re: 60km za 60mld
Z Rakušákama jsme mohli být spojeni už dávno, kdyby Praha neházela stavbě D52 klacky pod nohy. Žádní ekoteroristé a zpackané plány. Čistá sabotáž ze strany pragocentristů, kteří spojení Brno - Vídeň nemůžou spolknout. Tečka!
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 17:35
Re: 60km za 60mld
Hele NEKECEJ už = stavbu dálnic PODĚLAL ministr dopravy BRŇÁK

A probírali sme i další jména moraváci jasně dominujou = tak NEKECEJ

Sou věci co mě dovedou na.rat = chápu že si tuhle BLBOST řikal kdysi = ideologie. Ale probrali sme to do detailu kdy kdo jak co podělal = a sorry jako ale MORAVA nám všem podělala
Avatar - pradeda777
17. 9. 2020 17:41
Re: 60km za 60mld
Morava podělala? Tak proč se od Moravy Čechy neodtrhnout? :-! Protože ji už 1000 let vyžírají, voe...... :-[]
Avatar - Hammunasakra
17. 9. 2020 21:59
Re: 60km za 60mld
Nemám rád ideologické ani nacionalistické BLÁBOLENÍ

Ministry moraváky jsme probrali a počet km dálnic na km2 taky = tak NE blábol !
TEN viník za kterého přišel STOP rychlejší výstavbě a dodnes jsme se z toho nedostali je BRŇÁK
Nejdéle sloužící ministr dopravy taky MORAVÁK Uherské Hradiště = jeho předchůdce TAKÉ Uherské Hradiště jeho předchůdce a ZASE MORAVA Valašské Meziříčí a jeho předchůdce ZASE MORAVA Opava

Tupost úrovně "1000 let vyžíraji" nekomentuji = to je fakt úroveň VOE :-|
16. 9. 2020 18:59
Re: 60km za 60mld
Jasně budeme jezdit z Prahy po D1 do Brna a pak D52 do Vídně, super nápad ;-) Rakousko není jen Vídeň, jde hlavně o transit sever-jih a evropskou cestu E55. Upřímně D52 je významem vedlejší záležitost ;-)
Avatar - pradeda777
17. 9. 2020 17:53
Re: 60km za 60mld
D52 vedlejší záležitost pro Pražáky......dobře si to napsal. Co neslouží Praze je vedlejší záležitost....právě proto se Slováci už podruhé osamostatnili.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 17:33
Re: 60km za 60mld
Kopírovat I3 myslíš jezdit z Prahy po D1? 3ku před nedávnem (dle mě ŠPATNĚ) opravili na 3 pruhy = tzn že ráno i v odpolední špičce je tam KOLAPS. Takže teď to předělávat ze 3 na 4 pruhy? Navíc zůstane ten problém přetíženýho části D1 z/do Prahy je to nejvytíženější úsek dálnic u nás = kterýmu D3 snad časem uleví = o pár desítek tisíc aut denně
15. 9. 2020 23:34
Je prostě ostudné a neuvěřitelné,...
...že ani po 30 letech od Sametové revoluce nemáme dobujdovanou páteřní síť dálnic a že Praha nemá dobudovaný vnější dopravní okruh. Na co ti naši politici a úředníci čekají? Až idiotská EU zakáže auta? No, možná už to nebude dlouho trvat.... ;-\ ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
3
16. 9. 2020 07:27
Re: Je prostě ostudné a neuvěřitelné,...
je ostudne a neuveritelne, ze v 1989 jsme nemeli komplet dodelanou ani jednu dalnici, mnohe byly jen v naznacich a vetsina byla sotva na papire.
v ty dobe mela vetsina Zapadnich zemi dalnicni sit vpodstate postavenou.
nebyt EU, ktera dalnicni sit u nas od roku 2004 z velke casti financuje, tak se nepostavilo skoro nic. snad jedina dalnice po 1989 postavena bez prispeni EU, je dokonceni D5 od berouna na hranice s D, ktera se az na vrch valik postavila behem par let v druhe pulce devadesatek. to zni dneska skoro jako sen, ze to slo tak rychle ...
Avatar - Blue Sun
16. 9. 2020 17:42
Re: Je prostě ostudné a neuvěřitelné,...
Proč taky stavět dálnice, když klíčovým prvkem přepravy těžkých a velkých komodit byla železnice? Nepočítalo se s tím, že přes nás musí lítat milióny kamiónů sem a zase tam. Nebylo to nutné.
Avatar - Hammunasakra
16. 9. 2020 18:06
Re: Je prostě ostudné a neuvěřitelné,...
Proč teda komunisti v první polovině 60. let když si uvědomili jak moc jim ujel vlak VČETNĚ DOPRAVNÍ INFRASTRUKTURY přijali vlastní Usnesení o nutnosti stavět dálnice? Nebo pak v polovině 70. let plamenně k tématu hovořil soudruh předseda vlády na XV. sjezdu strany? Prostě už na začátku 60. let když se po zrůdnejch 50. trochu uvolnilo = zjistili jak MOC sme najednou pozadu. Dobře sme to tehdy dohnali kulturně apod. = ale nějaký výraznější zlepšování bylo ukončeno 21. srpna 1968 vpádem vojsk spřátelených komunistických vlád a následnou NORMALIZACÍ = ekonomická KATASTROFA a přes perestrojky už jen volný páááááád až to sami pustili do čela poslali blba Jakeše a třetinu firem privatizovali sami komunisti = dnes úspěšní kapitalisti

To je KOMUNISTICKÁ priorita už z roku 1963 = mj stavba dálnice D0 = Pražského okruhu

A trochu pomatené kousky staveb české dálniční sítě = fakt tu kus tam kus DODNES často není hotovo pak začaly 1967

Hodně POZADU je tak bohužel jak dopravní infrastrukturu dodnes nemáme ani https://www.novinky.cz/…zal-nku-40059028

Ovšem TO SAMÉ platí pro (vysokorychlostní) železnici = tam je to stejná katastrofa. V National Geographic byl před časem pěkný přehled počtu km vysokorychlostních tratí = i země jako Turecko sou desetiletí před námi

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku