Z jedné fotky nelze určit, jestli se to líbí, z propagačních fotek spíš ne.
Dacia bude furt jenom lowcost lowcostového Renaultu, neočekávám problémy konkurence a ani ten efektní pruh v high světlech na tom nic moc zásadně nezmění.
Pokud chce někdo auto vysloveně "užitné až užitkové", asi nemůže šáhnout lépe. Jednoduchá technika, doufejme že i nadále dostatečně robustní a blbuvzdorná, snad bez eko-kazítek a snadno opravitelná. Proč ne.
Pro rodinu na vesnici, kde táta jezdí 10 km ráno do průmyslové zóny do práce, máma prodává v místní sámošce a s děckama se co 14 dní jede za babičkou a dědou ob dvě dědinky vedle je to ideální volba.
Tam jim s nájezdem 10.000 km ročně a zcela minimálními provozními náklady vydrží klidně i 10-15 let
predpotopne stare sandero s 20-rocnou technikou je v TOP10 najpredavanejsich aut.
Nove ma modernu techniku, moderny dizajn, interier o dve triedy lepsi, LPG skoro zadarmo a cenovo to bude podla mna max. o 1000 EUR drahsie - podla mna sa bude predavat ako teple rozky a bude na nich poradovnik...
Kdyby nám v garáži jako druhé auto nestála 10iletá Thalia v perfektním stavu, a kdyby šla ještě sehnat stará/nová turbolitrová MCV verze v plynu, neváhám ani minutu. Tyhle auta moc na ceně padat nebudou. Přijde doba, kdy se tyhle jednoduché stroje v dobrém stavu budou přeplácet. Jinak musím konstatovat, že nové Dacie vypadají moc hezky, ale bohužel s tím atmolitrem to je za mne fakt nepoužitelné jinde než ve městě, či jen příměstském provozu.
Vzhledem k tomu, že se takto ptáš, očividně nemá cenu ti to vysvětlovat. Snad jen doporučení. Vyjeď někdy z velkoměsta na malé město, či vesnici a rozhlédni se po vozovém parku....Třeba pochopíš.... :*)
Pochop :D
Modrej slunc je povznesen nad prostej plebs a obyčejnou ne-ekologickou chamraď.
(Ve svých představách) bydlí ve vile na Ořechovce proti které Southfork ranč z Dallasu vypadá jak vrátnice, jezdí výhradně vozy Tesla, používá brilianty zdobený mobil Vertu a do Pařížské ulice v Praze si posílá komorníka i pro tkaničky do bot.
Ve skutečnosti doma nejspíš žerou z květináča, na záchod chodí přes dvůr na prkno nad hnojištěm a večer se se svými prasaty hádá, kdo bude spát u zdi, kdo u kraje a kdo uprostřed. ;-)
Ve Francii byl průzkum, proč si lidé kupují Dacie a hlavní argument byla jednoduchost.Ne cena. I proto jsou skoro všechna Sandera v nejdražší verzi Stepway.
Celá léta jsem Dacii respektoval a chválil za jednodušší techniku. Dnes poprvé, v novodobých dějinách značky, musím říct, že se mi opravdu líbí... :yes:
Pokud budou i skutečná auta vypadat tak, jako ty jejich grafickým editorem vyprodukované avatary, tak to už budou (v rámci své cenové kategorie) skutečně velmi hezká auta. Třeba ta stříbrná "Dráčia Loganescu" vypadá vysloveně šmrncovně :yes:
Design se moc povedl...jen mi auto přijde zase už moc nízké a placaté !
Tedy důvod proč lidi utíkají k SUVa crossoverům.
Cena bude asi důležitá..pokud to Dacia zvedne , tak amen.. ;-)
Fiat tipo je škaredý, ale Dačia je krásná. Přitom nevypadají zase tak rozdílně (a tipo je o 5 let starší).
Tvrdé plasty u kolen mocinky vadí, ale když jsou v Superbu či Mondeu, tak si na to člověk ani nevzpomene.
Nedávno mi u Kodiaqu při zavírání dveří zůstalo madlo v ruce, ale to je přeci jedno, je to přeci SUV.
Je holt vidět, kdo platí a kdo ne.
Nevadí tvrdé plasty u nohou, ale pokud někde něco tlačí do nohy ( či jak to vyjádřit) to je fakt fail. Nechápu jak to automobilka může pustit do výroby.
Tak ono záleží jak kdo jezdí. Jestli máš sedačku nalepenou na okně a nohy do V, tak asi do něčeho budeš mlátit kolenem. Pokud máš nohy rovně, tak se nemáš do čeho bouchat.
Zrovna v tom Superbu (pouze L&K) byly ty plasty fakt škaredé. V novém Mondeu jsem neseděl, ale mk. 4 je taky nemá moc hezké. A to jsou auta úplně jiné kategorie.
MK4 mělo měkké plasty i pod palubkou a všude, kam si dosáhl, to ani to nové nemá. A opravdu to srovnáváš s Tipem? To ani MK3 nemá horší, než ta plastová Hifivěž v Tipu, sorryjako.
Třeba na dveřích a dál. Navíc ty plasty často vrzají.
Samozřejmě nemůžeš srovnávat tipo za 300k s mondeem za třikrát tolik, ale o to jde. Že i to třikrát dražší auto stejně není dokonalé
Hezké, až na ten dementní display, ten bych nejraději urazil kladivem...
Naštěstí určitě bude jen v TOP výbavě...
Za mě Dacia dává stále větší a větší smysl. Protože ostatní automobilky jdou někam úplně mimo... Viz Enyaq, ID... A tenhle průser prostě někdo bude muset zaplatit...
Dacia je asi jediný (poslední) výrobce, který chápe, že auto je pro 90% lidí prostředkem, nikoliv cílem.