Pane kolego, musím s vámi zarputile nesouhlasit. Elektřina se ze zásuvky sice bere, ale tam se nerodí :D:D Elektřina jak ví každý správný elektrofil, se totiž vytváří přírodně či industriálně
Přírodní tvorba: elektřina se rodí na stromech (stožárovník elektrický, speciální odrůda jehličnatého topolu), kde každého jitra dozrává. Ztepilí jinoši (vzor Don VIto křížený s ha, Muňkou sakra) spolu s krásnými dívkami (vzor ha, Muňka, sakra křížená s ha, Muňkou sakra) za ranního šírání a čerstvé rosy, s velkými hřebeny v rukou s lidovými písněmi na rtech vyrážejí do sadů, kde elektřinu češou, a ona uložena na vozících z duhy je následně odvezena spřežením jednorožců do místní elektrárny, kde ji líbezní malí elfové do vláken spřádají a malými stříbrnými kladívky do drátů natloukají.
Industriální tvorba: elektřina vzniká samorozplozováním zejména v akmulátorech firmy Tesla, s jejichž autem můžeš celý den jezdit a elektriky ti to vyrobí tolik, že ho večer připojíš do sítě a ono po celou, celičkou noc zásobuje střídavým (chvíli stojí, pak zas chvíli nejede a takhle se to pravidelně střídá) elektrickým proudem městské megapole. Proto je nutno Teslu a vůbec všechny elektromobily tak podporovat, aby bylo možno do budoucna odstrant všechny ty ošklivé elektrárny. A až bude elektromobilů dost, nebude už zapotřebí ani žádných elektráren, protože veškerá elektřina se bude vyrábět jenom v elektromobilech
Měl by jsi si přečíst univerzální a vše popisující "Teorii dotované nafty" Ta vysvětluje všechno, tedy i toto :D:D:D
Napsal: Kolektiv autorů. skrývajících se pod pseudonymem Ha, muňka, sakra
V knižní podobě dne 31. února 2021 vydává Nakladatelství Blbštajn Press, Uzavřená 24, Praha-Bohnice
Hybrid s benzínovým motorem samozřejmě na průměrný km vzdálenosti vyprodukuje více CO2, než stejný model pouze se zážehovým motorem, protože hybrid tahá sem tam po silnici těžké akumulátory...
Hybrid je na tom mírně lépe ve městě, auto s benzínovým motorem je na tom (oproti hybridu) o hodně lépe mimo město.
Ovšem zdaleka "nejzelenější" pohon je jednoznačně diesel. S ohledem na svou vyšší energetickou účinnost (a to je fyzika, děti) danou vyšším kompresním poměrem (oproti zážehovým motorům i oproti autům na baterky - tam jsou ztráty u výroby a distribuce elektřiny) vyprodukuje na průměrný ujetý km vzdálenosti jednoznačně nejméně CO2!
V článku uvedený (a zřejmě úmyslně zavádějící) údaj, že během celé doby životnosti vyprodukuje diesel (cca o 4,8%) více CO2 než zážehový motor souvisí s tím, že má v průměru o 35% delší životnost a o 30% menší spotřebu, než srovnatelný zážehový motor.
Všichni zelení ekologisté by tedy měli logicky nejvíce podporovat výrobu a provoz automobilů s dieselem pod kapotou jako globálně nejlepší ekologické řešení individuální osobní dopravy!
Jistě, diesel má i tak nějaké exhalace a proto pro provoz ve městě najdou své uplatnění i vozidla na baterie - ovšem pouze tam, kde je na to vybudována infrastruktura nabíječek pro každé parkovací místo. Všechny ekologické dotace by proto měly směřovat do výstavby takové infrastruktury a naopak by ve jménu ekologie měly být asap zakázány vozidla s muzeálními zážehovými motory! Nu a na lidech nechat výběr, zda jezdí více mimo město a koupí si diesel, nebo ve městě a koupí si auto na baterky, kterým daleko nedojedou...
Plug-in koupený za účelem používat ho bezemisně samozřejmě téměř bezemisně funguje a je lež tvrdit něco jiného. Plug-in koupený proto, že nemám nic jiného na výběr, a proto ho nenabíjím a jezdím s ním po dálnicích, bezemisně jezdit nebude. To si ale saláti musí vyřídit s těmi, kdo rozhodli, že dieselové SUV vraždí planetu a stejné SUV s plug-inem ji zachraňuje.
Celý tlak na "ekologizaci" dopravy, snižován emisí a spol v podstatě není nic jiného, nežli více či méně zastřená snaha zlikvidovat (nebo alespoň drasticky omezit) možnost individuální dopravy - a tedy i svobodu pohybu.
Další fází bude odsuzování koní, protože ti také produkují CO2. Tedy to nastane až poté, co nám úplně zakáží auta, samozřejmě. No a potom už nastane masové vyvraždďování lidí - rovněž velkých producentů CO2.... ;-\ ;-\ ;-\
Vždy, když se otevře téma brček, tak každý tvrdí, že se něčím začít musí. Je to hovadina na ntou. Kdo někdy byl v jiných končinách, než je "vyspělá" západní Evropa, pozná, že tam většina odpadu končí v řekách. A nemusí jezdit do Indie, stačí k tomu Balkán, aby pochopil, že se musí začít z úplně jiného konce a brčka, ani auta (pokud jsou technicky v pořádku) to opravdu nejsou.
To ostatně je jasné i z toho linku co jsi poslal.
i když jsou to hovada.
Ty auta mají tu spotřebu a emise jenom na papíře. A navíc ta čísla pracují s předpokladem, že elektrika je zadarmo a bere se ze vzduchu.
Ádo, naprosto souhlasím, že současné diesely jsou velmi velmi šetrné k ovzduší, míň CO2, míň NO... ale prosím tě jak to souvisí s tím, že jezdíš s pumpe-dýze sazometem? To je vážně trochu komické adorovat čistotu ovzduší moderních dieselů v tomhle střepu...
Jinak, hybrid je vždycky níž spotřebou, zpochybnovat to je nesmysl...
Na Ostravsku se namísto středočeského slova kbelík používá amper.
Příkon ba i výkon nejen elektromotoru se měří v kW, čti " kilovaty"
Takže, roduvěrný Ostravak s kratkym pyščiskem by to řeknul asi tak: "se vezneš do každe ruki jeden amper no a do každeho ampera se naštosuješ nejakych 8, možne aji 10 kilo vaty, no ni? " - a muňkova/muňčina touha po nových měrných jednotkách bude splněna :D
Idiota si laskavě strč do ***e
A tématem není kdo začal se snižováním emisí, ale řešíme nakolik současné normy reflektují skutečný režim provozu aut. Čemu na tom nerozumíš ?
Tak po včerejšku si jen sednu, otevřu chipsy a počkám na komentáře...Navíc je jasné, že se to podobně týká i čistě elektrických aut. Proč PHV často přepínají na spalovací motor? Protože prostě efektivita jízdy na elektřinu zdaleka není taková, jaké jsou teoretické hodnoty. A oproti spalovacím motorům to nejsou jednotky nebo desítky procent, ale stovky.
No ale toho se naštěstí už nedožijeme ;-) Takže budu dál v klidu jezdit s benzinem, případně s CNG, které se teď v Bolce snad už vyrábí :-[] Ikdyž aktuálně mám půjčené TDI a taky se to dá ;-)
Ti zelení pošuci ze západní evropy budou kritizovat vše, co není přírodní a řvát u toho “how dare you” ;-)
Sorry, ale demagogičtější srovnání už jsem dlouho neslyšel! Nebo snad cigaretou jezdíš do práce, podnikáš, vozíš své děti k lékaři, jezdíš na dovolenou atd.?!! :-O:-O:-O:no:
Meleš nesmysly.
S tou spotřebou je to nesmysl. A v součtu nákladů na výrobu, provoz, servis a likvidaci už úplnej.
a taky tvoje směšné a "pumpe dýze". Z pohledu globálního znečištění a jeho zdrojů je téměř úplně jedno, s jakým osobním autem jezdíš.
Nejprodávanějíš auta můžou být neevropská. Ale nic to nemá společného s otázkou jestli jsou jejich reálné emise v souladu nebo odlišné od evropské normy
Done,co ti brani predat svoje auto so spalovacim motorom?
Done,co ti brani robit osvetu aj v realnom svete a nie len vtom virtualnom pomocou pismenok?
Uvedomujes si,ze hlasas silné slova o skodlivosti aut so spalovacím motorom a pritom sam na takom jazdis?
Pride ti to normalne?
Dotaz na zednáře či ještírky - diskusní faul (úhybný manévr) jak podle učebnice
Agumentů nemajíce, eko-vemena musejí se uchylovat k argumentačním klamům, lžím a diskusním faulům
Brání ti snad někdo v tom, aby si skouopil svůj vysnívaný elektro-eko vehikl?
Jen tvá vlastní neschopnost, viď. Tak si ji kompenzuješ tady :D
Hamuňa sprostě lže, protože to jinak neumí, protože je psychicky nemocnej / nemocná... Přece víš, že žije ve svých představách a bludech, které si nenechá nikdy a nikým vymluvit .
Doporučuji umístit obě jeho / její entity (Muňka i Kylie) na shit-list - a máš svatej pokoj
Hammunasakra ,ty si dalsi z toho radu ludi co by si mali tento citat nalepit niekde na pocitac a zakazdym ked ta napadne tej istej partii ludi vysvetlovat po milionty krat to iste,tak si radsej kusni do prsta a neodpovedaj im,kedze sa zas a znova len dokolecka opakujes ako papagaj.Kazda teme o ev aute,Tesle,Eu a dotaciach konci rovnako..hadkami,nadavkami a osocovanim jeden druheho.Jedini kto z toho ma ocividne radost je ACZ,kedze ma stovky kliknuti na ich web...
Johny,
má poslední 3 auta byly (a jsou) ty Tebou tak .. nepreferované naftové kombíky.
Dlouhodobě (C5 300.000 km, Peugeot 508 100.000 km) mám u obou vozů prakticky stejné TCO (total cost of ownership, čili celkové náklady z vlastnictví vozu)
C5 = 4,60 Kč/km
Peugeot 508 = 4,62 Kč/km
a to do těch "celkových" nákladů zahrnuju fakt všechno od rozdílu pořizovací vs prodejní ceny, přes spotřebované PHM až po náklady na myčku
Existuje nějaký hybrid, který by mi při srovnatelné velikosti auta, kabiny a kufru a srovnatelném výkonu (100, resp. 120 kW) nabídnul srovnatelné celkové náklady na najetý kilometr?
srovnatelné ano. Nicméně uhlíková stopa elektrovehiklů je vždy větší. A to se zde ještě neřešila vysoká cena a neadekvátně krátká životnost ploché baterie a toxiny při její výrobě a likvidaci...
S takovym povlem jako ty nema vyznam se bavit slusne. Slusne se bavim se slusyma lidma. Na hruby pytel hruba zaplata a jestli se ti muj ton nelibi je ciste tvoje vec.
Brček se vyrobí v rámci EU cca 100 tun. To skutečně neznamená vůbec nic. Já bych hlavně skončil se skládkováním a vožením plastů přes půl Zeměkoule kde je hodí do moře a soustředil bych se na jejich co nejefektivnější lokální spalování a vyráběl z nich třeba elektřinu.
Plug-in, pokud nemusím, si snad koupím zejména tehdy, když chci denně jezdit na elektřinu. To, že začínají být vnucované terénním a sportovním autům, nebo jsou fasované jako služební, je zase druhá věc.
....tak si ho už kúp konečne ak ho ešte nemáš. Furt tu propaguješ eko-dopravu a sám jazdíš s takým "dinosaurím" motorom.
Príp. si platený za túto osvetu ?
Jo, takže v EU už 50 let platí absurdně přísné flotilové limity na nejedovaté CO2 jo?! Takže od roku 1970? Proč tady tak sprostě lžeš?!!!!! :-(:-(:-(:no::no::no:
Vidím to stejně. EK/EP se o to dost snaží a kdo má jiný názor je automaticky extrémista. Nedej bože, že má ještě pravicové smýšlení, pak už je i rasista a bůh ví co ještě. Aneb jak říkali komunisté “kdo nejde s námi, jde proti nám” :no:
"Programy Dvou minut nenávisti se den ode dne měnily, ale nebylo jednoho, kde by EV nefiguroval na čelném místě."
PS: jak jednoduché to je, stačí každý den vyhrabat někde nějakou zapadlou zprávu, trochu jí překroutit a je článek nad kterým se mohou vyznavači ani nevím čeho rozčilovat jak jim někdo bere jejich "starý dobrý" svět. Zapomenout na to, že na pořádné auto s pořádným motorem nemám, ale co svedu to na EU a ne na sebe. Je to tak očišťující.
Tak to jsme na tom asi tak stejně. Podívám-li se do historie, nic není proměnlivější, nežli počasí...
Proto mi přijde poněkud dětinské upnout se se na trojjedinou myšlénku
- nynější změny klimatu jsou zcela fatální
- mohou za to motoristi
- a EU spasí svět tím, že zakáže CO2 a všude zavede elektromobilitu
tak, jak to činí dnešní vedení EU a tu prosazovat až do hořkého konce ekonomického kolapsu
Existenční ohrožení Egypta (XII. století před Kristem)
Pád Říma (II.-III. století po Kristu)
za to vše mohou tehdejší automobilisté. A kdyby již tehdy měli moudrou evropskou komisi, která by zavčas "klasická" auta zakázala, mohli tu být dodnes :D
Pravdu díš, kolego Migu, pravdu díš :yes::yes::yes:
Zrovna TEĎ sem (ti) tohle napsal. To že ACZ nic nezajímá na rozdíl od většiny webů i ty nejvulgárnější příspěvky nemaže = taky shodou okolností dneska nebo včera
Moudřejší ustoupí je fajn a správně vo tom žádná (blbější nikdy neustoupí :-! blbý když máš tak trochu kompulzi = uvádět věci na pravou míru :-O:-!
Celou dobu se bavime o aute soucasnem a nikoliv budoucim. S ohledem na to ze tam pisou PHEV usuzuju ze to je PHEV. Vic jsem to nezkoumal. Uvidime az se zacne vyrabet nova RAV co bude ukazovat sprit monitor. Ted nema cenu vymyslet hypotezy. Az budou nejaky realny data tak se muzeme bavit.
A tebe vtom co brani?
Pokial sa nemylim si milovnikom japonskych aut Toyota,Lexus.
Preco si nekupis Toyotu Mirai?
Uz dokonca budes mat v Prahe aj vodikove stanice,takze ani tankovanie vodikoveho auta uz nebude problem.
Udelal bych ten jizdni test treba vyrazne delsi nebo (a) s poloprazdnou baterkou, aby neslo fixlovat stylem ujedu 80 km na baterku s nulovou spotrebou a pak to uz dojedu se spalovakem. Pak je jasny ze vyjdou hovadiny typu 1.6 litru ale nikdo za to nejezdi, takze je to podvod a lez.
Chapes ze tech 100 tun brcek v 3,5 milionech tun plastu co Evropa vyrobi je uplny nesmysl a neovlivni to absolutne nic? Jestli bodou nebo nebudou je naprosto nevyznamny. To jen zmanipulovany hlupaci jako ty na tuhle ekopropagandu s brckama skacou :D
Tak emisní normy tu jsou od roku 1992, ale do Euro 5 bylo poměrně jednoduché je splnit, tak nějak postupovali s vývojem techniky. Od Euro 6 je to hlavně díky politickému tlaku zelených “lefties” a daří se je plnit jen z choulostivou technikou kurvítek v autě, tedy na úkor kupujícího a auta tím brutálně zdražují. Ti levicový zelení pitomci v EP a EK se vzhlédli v bateriových elektromobilech a nekoukají na zájmy normálního člověka a ani se ho neptají, co by chtěl :no:
Nicméně tyhle elektrošuplíky nejsou ani levné ani “user friendly”, takže je lidi s průměrnými příjmy prostě kupovat dobrovolně nebudou... A tak jednoduše nastoupí opět represe - eko daně, zákazy prodejů konvenčních aut atd... :-(
Skorem jsem se už obával, že bys zůstal jenom u jednoho diskusního faulu a křivárny, ale ztopořil jsi se a hodil sem druhý :D
To, co zde předvádíš, je další z diskusních faulů, zvaný "slaměný panák" nebo taky anglicky straw man. Má 3 kroky - a ty je zde předvádíš jak podle učebnice
(1) vymyslíš si něco, co tvůj protivník v diskusi neřekl (v tomto případě tady plácáš cosik o organizaci - ergo mi vkládáš do klávesnice, co jsem z ná nevypustil)
(2) následně to rozcupuješ (nablblé kecy o ještírcích a zednářích)
(3) aby jsi se nakonec (v tomto případě za nadšeného kvikotu muňky a dona víta) potlapkával po rameni, jakej jsi to kabrnák
Musím tě opravit, brouku. Nejsi kabrňák, jsi křivák a lhář.
Pokud v mém původním příspěvku ( Celý tlak na "ekologizaci" dopravy, snižován emisí a spol v podstatě není nic jiného, nežli více či méně zastřená snaha zlikvidovat (nebo alespoň drasticky omezit) možnost individuální dopravy - a tedy i svobodu pohybu. ) najdeš slovo organizovat, organizace, organizovaný... tak za každou větu, kde ji najdeš,. ode mne dostaneš tisíc korun. Pokud ne, za každou větu z mého původního příspěvku, kde se to slovo nevyskytuje, dáš tisíc korun ty mně
Počkej a tobě to přijde jako přirozený vývoj? Nikdo na nic netlačí? Normy nikdo netlačí uměle dolu? Pokuty za každý nadlimitní gram CO2 neůčtuje? Mě to teda přirozený nepřijde... :no:
Že třeba Toyota RAV nemá spotřebu 1,6 litru na 100, ale 4-5 litrů. Výsledek 1,6 litru, který je nereálný vychází právě z té debilně nastavené metodiky měření.
A víš co je na tom vlastně krásný? Že mě tohle vyřvávání zmíněných ekologů vůbec netankuje. Žijou si ve svým světě a realita všedního dne je úplně jinde. Zjevně jsou totálně mimo. Jim vadí hybridy, který se ale teď teprv začnou rozšiřovat a budou nahrazovat zvolna čistě spalovací auta. Takže milí ekologové ve finále budou rádi, až se za 10 let rozšíří natolik, že jich bude v rámci mixu na silnících alespoň pár desítek procent :D
No pokud vyjde normovaná spotřeba PHEV třeba 1,5 litrů, ale reálná průměrná je čtyři nebo pět, tak je asi norma špatně. Nechci rozpitvávat jednotlivé normy, ale těch 1,5 lirů si výrobce nevymýšlí, to je exaktně stanovené v souladu s normou
Každý ať začne u sebe, což už se snažím teď. Ale jinak bych nejdřív začal právě na tom Balkáně, když už je Rumunsko a Bulharsko v EU. Tam jsou řeky odpadků, co končí v moři a to jsou tuny každou hodinu. A u aut ze začátku jen dostat plečky do šrotu a přetížené kamiony ze silnic.
Don Vito za tohle není placený, on je jenom aktivistický blb.
Osobně ho "podezírám", že je tajný petrol-head, který si dal za cíl vyvolat pokud možno co nejsilnější odpor vůči elektromobilitě. A že se mu to daří :D:D:D
Zbytečně se rozcilujete, stejně tomu neujdete/neujdeme. Jako úsporné žárovky, ze začátku masivní odpor, potom tiché akceptování skutečnosti, a za pár let už po těch obyčejných ani pes nestekne...
Ale je to vaše svaté právo se rozčilovat. Jen stará moudrost říká, ze má smysl řešit jen věci, které můžeme změnit...
Hammu považuješ za inteligentneho mladeho a vzdelaneho muza,tak by si uz mohol konecne pochopit,ze aj ked tisic krat napises to iste ,tak nezname to,ze ludia zmenia nazor.Tvoj nazor na naftu pozna uz kazdy clen diskusneho fora ACZ a aj tak ho sem zas a znova napises a zas a znova sa strhne prestrelka,ktora max tak zasvini diskusiu nadavkami,utokmi,osocovanim.Fakt to mas zapotrebi?
Hendly,nevies co ACZ k tomu vedie?
O co ide każdej web stranke?
O navstevnost.
ACZ-taci dobre vedia s akym clankom maju pichnut do osieho hviezda a uz le cakaju kedy sa rozbehne vojna dvoch vecne znepriatelenych stran.Vid tato diskusia..250 prispevkov..kolko myslis,ze ludi kliklo na tento diskusny prispevok,len aby si pozreli ako pokracuje vojna?Toto presne potrebuje ACZ.Vela kliknuti aj za cenu,ze uroven rapidne klesa.A pritom si vsimni,ze sem chodia mazat.Ale len toho kto sem da reklamu na nejaku stranku..ci uz tipovaciu,alebo eroticku.Takze je ocividne,ze to sleduju a ocividne ich tato vojna tesi.
To je dobrá poznámka. Souhlasím a doufám, že máš pravdu. Snad se z toho nestane trend a nechytnou se toho další. Možná je to jen snaha strhnout na sebe pozornost. Co mě ale vadí je fakt, že existují lidi, který takhle vůbec uvažujou a bohužel mají i volební právo. To že jich asi nebude zatím velká skupina je sice částečně uspokojivý, ale ono nacistů taky ze začátku nebylo moc a víš jak to dopadlo.
Jakou omluvu? To že ty se bavíš o autě, který teprve přijde na trh a nikdo neví kolik reálně žere je čistě tvůj problém. Já ti dal odkaz na reálný jezdící auta, který vykazujou spotřebu diametrálně odlišnou od tvých představ. Zbytek si přeber sám.
Mám pocit že s Don Vitom sme sa stretli osobne v Moste na jazdeni, preto mi je také divné to co tu hlása.
Asi bude ten tvoj druhý odstavec ako pravdivý. ;-)
Ta sprava je z dnesneho dna co sa tyka podpisania zmluvy na vystavbu vodikovych pump pre Benzinu.Takze ratam,ze ta vystavba sa u Vas coskoro zacne.Tak sa mi zda,ze Toyota nie je jedina co vyraba vodikove auto,takze netreba cakat len na novy model Mirai.U nas nie je vo vyhlade ziadna vystavba vodikovej pumpy.Ratam,ze u nas nie je predane ani jedno vodikove auto.Kto by si ho kupil,ked neexistuje ho kde tankovat.Nablizsiu vodikovu pumpu mame vo Viedni.Vy ako Cesi mate celkovo lepsiu a rozsirenejsiu siet pre alternativne paliva.Vid napr ethanol E85,CNG
Kde zijes? Kolik jich potkavas? Zacinaji se rozsirovat teprv rok dva zpatky. Predtim frcely diesely a hybridy byly na okraji zajmu a to nejen v Cechach ale v ramci cely Evropy
Přesně tak, s hybridem mám najeto dost na to, abych ten systém znal. Opravdu je to úspornější varianta, ale tvrdit, že veškerá energie v baterkách pochází z rekuperace je fyzikální demence... a zdejší H&H eko fanatici neradi čtou, co se jim do krámu nehodí
Hele, já fakt nemůžu za to, že nerozlišuješ skutečně jedovaté složky emisí (které se opravdu regulují již od 70. let, proti čemuž samozřejmě nic nemám) a v posledních letech EU nařizované zcela nesplnitelné flotilové limity emisí zcela nejedovatého CO2!!!
Taly jistě víš, že emise CO2 z dopravy ze zemí EU jsou z planetárního hlediska naprosto a totálně ZANEDBATELNÉ. Je spočítáno, že i kdybychom od zítřka nějakým zázrakem či kouzlem změnili všechny auta se spalovacím motorem za elektrokřápy, tak na průměrné teplotě zemské atmosféry by se projevilo asi tak na desátém místě za desetinou čárkou stupňů C, ne-li méně. Zelení progresivističní idioti v EU totiž jaksi dodnes nepochopili, že nad Evropou se neklene nějaký skleněný poklop, ale že atmosféra je jedna společná pro všechny země světa!
A navíc, z veškeré produkce CO2, která jde do atmosféry, tvoří ta vzniklá lidskou činností pouze 3,5 %. A z těch 3,5 % připadá pouhých 10% na země EU. A z těch 10 % připadá pouze nějakých 4-5 % na automobilovou dopravu (vč. kamionové, osobní ještě méně). Už tedy konečně chápeš, proč sebevražedná likvidace aut se spalovacími motory v Evropě klima absolutně neovlivní, natož aby ho zlepšila?!! Akorát to totálně rozvrátí náš průmysl i celou společnost a vrhne nás to do bídy! A o to právě těm šíleným zeleným komoušům jde! Zkus taky někdy zapojit svůj mozek!
Ne koukal jsem na rav4. A jsou tam uvedeny vsechny jak HEV tak PHEV. PHEV je tam 263 kusu a v prumeru jezdi dokonce za 6.7 litru, ale dobre ti nejlepsi jezdi mezi 4-5 litrama. Ale i tak vidis ten obrovskej rozdil realita a papir? Takze sorry nepopletl jsem vubec nic.
Moje hlavní rodinné auto je staré teprve 4 a půl roku. Pokud si za 3-4 roky budu moct koupit normální poctivé auto se spalovacím motorem a 6st. manuálem za rozumnou cenu, rád to udělám. Pokud ne, budu si to současné hýčkat a obnovovat až do konce svých dnů!
Ne, schválně to samozřejmě nezmiňuje, ale demagogicky tak pravidelně reaguje na kritiku současné likvidační legislativy EU právě v oblasti flotilových emisí CO2!!! :-O:-O:-O
Pokud bys chtěl plugin využívat bezemisně, tj. prakticky vůbec nepoužívat jeho spalovací motor, pak je nesmysl ten plugin vůbec kupovat. Takový provoz líp zajistí čisté elektro
Už jsem ti jednou řekl, abys s těmi zasr... hybridy táhnul do pr.! :-( Kdo chce, ať si je koupí. A kdo ne, ať si může koupit normální auto s manuální převodvkou a precizně čištěnými jedovatými složkami emisí! :-):yes:
Účel světí prostředky ? Tak tomu mám rozumět? Freonove lednice umožňovali přechovávání potravin a zakázali je. Lidi pálili pro své blaho a teplo domovu kde co - a taky to vadilo...
Tebe těch pár OPRAV když si napsal blbost nebo gramatickou chybu = vidím NAVŽDY POZNAMENALO :-O:-!
No tak prostě nevíš co je ekonomi-ka a ekonomi-e a netušíš co je hybridní válka atd.
Ale hroší kůži máš slušnou = tuhle ses totálně ztrapnil sakra dlouhou hádkou = a na konci se ukázalo že žiješ ve svých představách a bludech = a byť se HÁDÁŠ tak vůbec netušíš co to je ta hybridní válka
Stejný výkon, stejně auto, diesel 5 litrů, benzín 7 litrů. Likvidace dieselu je uměle vyvolaná, turbobenziny mají horší emise jak nové diesely. A je lež, že elektromobily mají nulové emise. Mají emise při výrobě elektřiny.
Diesel nevraždí = i když Dieselgate generace na tom slušně zapracovala :D
Diesel v osobním autě = je prostě bez masivního ZVÝHODŇOVÁNÍ téměř nekonkurenceschopnej. Benzín-hybrid nepotřebuje dotaci = prostě jezdí za míň
S bonusem že z tuny ropy se vyrobí VÍC benzínu než nafty = na tunu ropy ujedeš mnohem DÁL na benzín, než na naftu. Vo tý reál ne-konkurenceschopnosti dieslu to je
Kdo úmyslně nenabíjí plug-in = je debil. I když ho má jen jako služebák. Taky sou idioti co úmyslně zaslepovali EGR ventily a kuchali DPF filtry a dneska asi třetina náklaďáků ODPOJUJE adBlue atd. atp. = idioty byli sou a budou
Klišé že diesel je na dálnici výhodnější než hybrid je taky rozšířený = tak NE není. Při rovných podmínkách BEZ vícestupňového ZVÝHODŇOVÁNÍ nafty = ani tam ne
Za to aby část lidí měla POCIT že je diesel výhodnější = jsme zaplatili obrovský HORY MILIARD
A furt dál platíme = úplně stačí tržní prostředí = a je vyřešeno
Tak "Grétista" a dál? Žádné osočování EU?
Přece musíš mít v sobě daleko víc nenávisti pod článkem o skupině "Transport &Environment" o které jsi nikdy neslyšel a nejspíš nikdy už neuslyšíš.
Ty idiot = nevíš že evropa spíš zaostala = že japonské korejské automobilky maj docela NÁSKOK?
Že to plkání o bruselu = je jen hloupý opakování hoaxů? Snižování emisí = nezačalo v Evropě. Tady až před 50 lety = a celou tu doby sme NE byli lídr emisí. Tak proč ty žvásty mekty = o nějakym bruselu? To jako že Brusel zařídil že MIMO evropu se už desetiletí dělaj nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta? ;-)
Je to JEN o vyšší hmotnosti nafty než benzínu. Proto se taky velkoobchodně počítá na HMOTNOST = převod na litry pro nákup na čerpací stanici = je jen další pokřivení
Prostě palivo pro diesel v osobním voze MUSÍ být ZVÝHODŇOVANÉ = jinak bez šance
Termodynamická účinnost dieslu je nižší než benzín-hybridu
Rozdíl ve spotřebě je viz víceméně cokoli modernějšího = vlastně jen ten rozdíl v objemové hmotnosti plný nádrže benzínu a nafty
Migu, odpověděl bych ti slovy sira Humphreyho Applebyho:
"Cenzurovat petici obyvatel? Pane ministře, cenzura je jedním z nástrojů totalitního státu. My NIC cenzurovat nebudeme... Pouze se po zralé úvaze svobodně rozhodneme, že ji nezveřejníme"
On by se na to dal i definovat jistý přírodní zákon - "tlak na špičky daného vědního oboru je přímo úměrný objemu peněz a moci, která se z výsledků daného vědního oboru dá vytěžit."
* Statistika je součástí matematiky. Najde se nějaký renomovaný matematik a statistik, který by zpracoval průzkum a prezentoval jeho výsledky pro dejme tomu romskou populaci v ČR? Viděl jsi někde veřejná a oficiální data ohledně počtu dětí na romskou rodinu, počtu interrupcí v rámci romské populace, % podílu "dlouhodobě nezaměstnaných", % podílu romů na celkovém osazenstvu českých věznic?
* Jsou někde statisticky zpracovány výsledky "migrační krize" na Německo? Kolik lidí přišlo, jaká je struktura přišlých lidí a jaké mají vzdělání, jaký je jejich dopad na výši, struktur a rozložení sociálních dávek a jiných z toho vyplývajících plateb?
* vysokoškolská populace v USA se dá rozdělit do 4 skupin - běloši, latinoameričané, černoši, asiati. Viděl jsi někde nějakou oficiálně zpracovanou a prezentovanou statistiku studijních výsledků těchto skupin?
* Biologie je jistě také exaktní věda - a podívej se na Jefima Trofimoviče Lysenka a Olgu Borisovnu Lepešinskou. Oba byli vzdělaní biologové, oba dva hlásali totální hovadiny a přesto, že VŠICHNI věděli, že to jsou hovadiny, celá vědecká obec východního bloku, jako jeden soudruh a soudružka, zavrhovali "pavědeckou buržoazní genetiku" a přísahali na teorii živé hmoty a spontánní buněčné přeměny
* šlechtěním měníme a snad i vylepšujeme vlastnosti rostlin a zvířat, po bilogické stránce přísaháme na Darwinovu teorii o vývoji druhů i člověka - a zároveň je eugenika (pokus o šlechtění lidí) označena za rasistickou pavědu
* medicínsky se dá změřit vliv alkoholu na řidiče. Proč tedy ve Spojeném Království akceptují 0,8 promile, v západní Evropě 1/2 promile a ve východní Evropy to musí být "čistá nula"?
Jak jsem psal dříve - klimatologie je dneska zejména POLITICKOU vědou, ze "správné" aplikace jejichž "správných" výsledků se dnes dá vyrýžovat neuvěřitelý vliv a prachy.
Jsi tedy skutečně a nad veškerou pochybnost jist, že klimatologie nepodléhá žádným tlakům na "politicky správné" výsledky?
BTW, pro zajímavost si zkus přečíst (třeba) rozhovor s jedním ze zakládajících členů Greenpeace... Možná budeš i překvapen
Konference v Paříži byla do velké míry divadlo. Ještě před jejím začátkem ujistil prezident Obama Čínu, že po ní nebude vyžadována žádná aktivita až do roku 2030, což může znamenat věčnost.
Proto i ostatní rozvojové země jako Indie a Brazílie vědí, že také nemusejí dělat nic. Evropa si na sebe klimatická opatření uvaluje sama, to nemá s pařížskou konferencí nic společného.
Dvacet jedna let létají tisíce „přívrženců“ do luxusních resortů a hotelů. A výsledek? Promrhané miliardy eur, dolarů a liber. Jsme uvězněni v uměle vytvořeném strachu z klimatického chaosu. Tento strach je tvořen společnými zájmy mocných privilegovaných vrstev západní společnosti.
Co tím myslíte?
„Zelené“ hnutí využívá univerzální charakter obavy z klimatických změn, aby ze svých podporovatelů vytáhlo peníze. Média žijí ze senzací a konfliktů.
Zprávy jsou špatné a není jiné řešení než lidské oběti. Politici (obzvláště z tzv. progresivní levice) využívají problematiku k tomu, aby zpochybnili zavedený řád u té části společnosti, která není loajální. „Zelený byznys“ je dotován daňovými plátci a buduje infrastrukturu, která by se na volném trhu nikdy nestavěla – například větrné a solární farmy.
................................................................................................
Už jednou jsem se ti snažil vysvětlit, že míra řidičského uspokojení z jízdy zdaleka není rovna jen výši nabízeného výkonu. Bohužel vidím, že to byla zcela marná snaha... :-(
Elektrické auto není vůbec čisté na jeho výrobu se vyprodukuje tolik co2 a výfuk pouze přesune do elektrárny a kolik se vyprodukuje co2 na likvidaci baterek to už nikdo nepíše. Volvo to propocitavalo a El. auto je čistě oproti benzínu až po najetí 120 000 km (8 let) a to je životnost baterek takže kde je ta ekologie???
Úžasný. Nemůžu se přestat řehtat. ...s lidovými písněmi na rtech vyrážejí do sadů.... :D:D:D To je tak krásně napsaný, že se snad musí zasmát i ten Hamuna :yes::D:D
Takže v tobě vyvolává obavy možnost zdražení spalovacích aut, ale možnost že je někomu vyhrožováno fyzickou likvidací za jeho názor tě nechává klidným?
No tak jestli to píšeš roky tak to chválím, alespoň zase nelžeš. Nechápu ovšem proč do toho motáš budoucí model, o kterým tvrdíš, že jezdí za 1,6 litru, ačkoliv není jak to ověřit. Má se teprve začít prodávat. U stávajícího modelu taky papírově Ravka jezdí za 4,5 litru a v reálu se ukazuje, že je to jinak. Proč myslíš, že to u budoucího modelu bude s lhaním u spotřeby jinak?
Kdyby míněno TADY znamenalo ČR, tak to ještě beru, ale říct míněno tady a myslet celou Evropu, tak to je fakt k smíchu. Je už alespoň hotová homologace pro Evropu? Alespoň, že njsi uznal, že stávající Ravka jezdí mezi 6-7 litrama. To je pokrok.
Byl jsem na přednášce o recyklaci plastů, tam to bylo zmiňovaný. Přednášející (z VŠCHT ve Zlíně) to tam s pobavením zmiňoval jaký je nesmysl zabývat se nicotnýma cca 100 tunama plastů použitých v rámci Evropy na brčka (ročně), když se v Evropě vyrobí ročně 3,5 milionu tun plastů. Že je to čirý populismus a nemá to v reálu absolutně význam řešit. Možná to je někde dohledatelný na netu.
Vyrábět se sériově začal 1998, takže můžeme říct, že je 22 let na trhu. Proč píšeš 30? S tou Ravkou běž už laskavě do hajzlu. O reálný spotřebě modelu, který teprve přijde na trh nemá vůbec význam diskutovat. Předběhl si dobu tak o rok. Přijď se o tom bavit třeba v září 2021 to bude ta správná doba. Takhle to je na stejný úrovni jako bychom se bavili o tom co jedí k snídani kosmonauti letící na Mars. Teď se můžeme bavit výhradně o stávající generaci, kde je rozdíl papír versus realita něco přes 2 litry na 100. Kolik to bude u nadcházející generace to se teprve uvidí.
To máš bohužel pravdu. Když to vidím ve svém oboru, jak se tady vyrobí díly, odvezou se smontovat na Ukrajinu a pak dodají zpátky nebo že nějaký idiot vymyslí, že se výroba těžkýho kovovýho dílu transferuje z Liberce do Indie a díl se nakonec dodává do Bolky, takže logistická trasa je tisíce kilometrů místo 50 km za to bych střílel. A my se tady budeme zatěžovat 100 tunama brček za rok.
Toyota sice už 20 let (né 30) vyrábí Prius, ale to neznamená, že to byla běžná technologie. V Evropě se ta auta a obecně hybridy začala rozšiřovat poslední tak dva roky. Do té doby si častěji potkal Ferrari než hybrida, takže nemá cenu si lhát do kapsy jakože hybridní doba je už za náma a přikyvovat pomateným ekologům, který by tyhle TEPRVE TEĎ nastupující auta na trh, chtěli pranýřovat. Prostě hybridy jsou blízká budoucnost, ne něco zastaralého proti čemu by měli ekologové bojovat.
S tou RAVkou jsem ti to snad vysvětlil jasně. Nadcházející generace RAVky je budoucnost. Jakou bude mít reálnou spotřebu se ukáže, až se to auto dostane na trh. Teď se můžeme bavit o stávající generaci, kde je papírová spotřeba 4,5 a reálná dle spritmonitoru 6,7. A nejde o to kolik kdo najezdí. Diskuze se vede o tom, aby reálná spotřeba plus mínus odpovídala té reálné. Jak to bude u budoucí RAVky se můžeme pobavit za rok.
Bohužel je to tak. Pod šéfem machi(avelli)m ACZ propadá = absolutní tolerance spíš ingorace čehokoli v diskuzích včetně např. těch volání po smrti = je na seriózním webu asi bezprecedentní
No tak hlavně, že plyn nebo uhlí do elektráren žádnou elektřinu a další zdroje nespotřebuje, stejně jako výroba baterií, viď? Mít úroveň, postneš mi nějakou solidní studii na uhlíkovou stopu ICE a EV. Existují i názory, které tvrdí, že uhlíkové stopy EV a dieselu jsou srovnatelné.
Pravdu? Napostuju ti tady sto článků pro a sto proti. Slovutní pánové vědci se neshodnou a já jim budu těžko oponovat. Asi je to hlavně o tom, kdo čemu uvěří... a já pamatuju jiné počasí a ještě nejsem na světě ani 50 jařin...
Chápu že prozradit jméno a původ super tajné organizace která se snaží po celém světě "zlikvidovat (nebo alespoň drasticky omezit) možnost individuální dopravy - a tedy i svobodu pohybu." je odvážný krok. Moc ti důvěřuju a věřím tvé odvaze to jméno organizace která za tím stojí prozradit.
Přece ale nejde do nekonečna stále ustupovat.
Stav zde je ten, že je tu cca 5 jmen (podle mého názoru za mnoha jmény je jedne člověk) které jedou pod každým článkem to samé dokola ( zlá EU, likvidace průmyslu, neekologičnost EV, migranti atd) Tahle jména uplně zahltí diskuze a snaží se znemožnit diskusi a tím odradit ostatní.
Podívej se na diskuze pod články cca 2-3 roky zpět. Kolik tam bylo mnohdy přínosných věcí a kolik různých jmen (mnohdy odborníci).
Tenhle trend je skoro na všech stránkách, mnohde už diskuze radši ruší. Je to náhoda, je to trend s růstem počtu uživatelů internetu a nebo je to záměr?
Aby bolo niečo poznať, museli by z fleku a okamžite celoplošne zakázať plastové obaly. Všetky jednorazové fľaše, fľaštičky a krabičky, v plaste sa dnes predáva úplne všetko, nápoje, drogéria, chémia, oleje, potraviny... A vrátiť sa k starému dobrému plne recyklovateľnému a k prostrediu neporovnateľne ohľaduplnejšiemu sklu. A ako píšeš, obmedziť kamióny. Ktosi kdesi raz prišiel na to, že 80% kamiónovej dopravy je prakticky zbytočnosť. Kamióny dopravujú štipky tovaru krížom-krážom po svete. Dva kontajnery toaleťáku z Harmanca do Neapola a dva z Neapola do Harmanca. Vraj sa tomu hovorí slobodný obchod. Že je to pre pár jednotlivcov pár eur vo vrecku a pre všetkých pár rakovinových buniek naviac, už nikoho nejak netrápi.
Něco, co má v ceně spotřební daň prostě zvýhodněné nebo dokonce dotované není. To je stejná, jako že 1+1=2. Naopak elektřina je zdaněnna do 10% a cena za přenosy regulována.
Jak jsem tak četl tvé dnešní přípěvky tak mám pocit, že je ti asi opravdu hodně těžko. Doporučuji rýč a zrejt zahradu nebo sekeru a posekta dřevo na zimu nebo alespoň pořádně nakopnout psa / dítě / ženu ..., aby z tebe ta žlučovitost vyjela.
Nevím co k tomu ACZ vede. Úroveň diskuze (ostatně i článků) stále klesá. Volání po smrti, vyhrožování, sprosté nadávání se tu stalo "normou" a redakce to přehlíží.
A tady nejde o názor, ale o formu jeho vyjádření.
Včera bol zlý dizel, dnes je napikaču už aj benzín, zajtra PHV, pozajtra HV a potom aj EV.
Pacho mal kedysi pravdu keď kričal : https://www.youtube.com/watch?…
On nevymysli nic. Ještě mi nenasel auto C/D segmwntu, které jezdi dieselem za 3.5 litru. Protoze ten archaickej fiesel, kdyz se přišlo jake emise vytváří, uz je za zenitem.
Nojo to že kamionům stovkama miliard zvýhodňujeme palivo = takže je podporujeme místo železniční a vodní přepravy = jo JSME idioti :-)
Ale to že je to v zemích post-sovětské zóny horší než tam kde komunista neřádil = neznamená že tam nemáme nic dělat. Ekologický smýšlení bylo jasně anti-socialistický a po komunistech zůstala řádná ekologická zátěž a bohužel dodnes trvající myšlení lidí = no ale i když se budeme snažit vlevo vpravo VŠUDE = tak to možná bude málo. Rozhodně bych NIC NEubíral = prostě denně narůstající miliardy plastovejch brček = je taky problémek. Ne že nejsou větší
Ale alespon je benzinovy hybrid cistejsi, nez "moderni" diesely.
Air Index reveals actual NOx emissions for 10 vans
Independent road emission testing organism Air Alliance published the first ever Air Index ratings for vans with ten of Europe’s best-selling diesel light commercial vehicles (LCVs) tested. Air Alliance found that a manual 2019 FWD VW Crafter 2.0 TDI 138bhp is 17 times cleaner than a 2019 Mercedes Citan 1.5 diesel, highlighting that Euro 6 compliance in lab conditions is no guarantee for contained NOx emissions on the road. :-O:-O:-O
The 2019 Mercedes Citan (a Renault Kangoo derivative) powered by a 1.5 diesel was found to emit nitrogen oxides at a rate of more than 600mg/km, whereas the Euro 6 limit for this vehicle class is 80mg/km, giving it an E rating. :no::no::no::no::no:
Tohle znamena, ze nektery NOVY diesely neplni v realu ani EU3 (500mg). :no:
Kdyz to nezminuje, tak tezko muze lhat. Sproste...
Btw mozna o tom nevis, ale limity CO2 zacaly VE PROSPECH evropskych automobilek. Vymohl si je predevsim VW a umoznovaly (umelou :-O:-O:-O ) nadvladu (evropskych - nikde jinde se temer nedelaly...) dieslovych motoru. Jinymi slovy Japonci (v mainstream benzinovych moorech zacali dominovat) byli vytlaceni z evropskeho trhu.
A ja bych s tim nemel takovy problem, kdyby ty diesely plnily i jiny limity nez co2. Coz tak bohuzel, jak uz vime, nebylo.
A mozna o tom nevis, ale i DNESNI diesely, EU6d (bez temp..) smeji prekracovat normu nox o 43%!!!!!!!! https://www.fleeteurope.com/…r-6c-and-6d-temp?…
Indeed, as a temporary measure (hence Euro 6d-TEMP), petrol cars can emit 126 mg/km while tested on the road, diesel cars 168 mg/km. By 2020, when Euro 6d takes effect, the allowed deviation between RDE and WLTP is reduced to 43 percent (conformity factor 1.43). Petrol cars must then stay below 85.8 mg/km, diesel cars are to keep their NOx emissions under 114.4 mg/km.
To že na barel ropy ujedeš MNOHEM VÍC km na benzín než naftu = je realita. To už sis ověřil? No takže nafta prostě VÍC i toho CO2 = plus za tržní ceny není konkurenceschopná
Mám jen svůj selský rozum. Přijde mi divné, že by v jiných exaktních vědách jako je třeba matematika někdo dokázal ovlivnit všechny odborníky natolik, aby lhali. Nebo v medicíně. A v klimatologii se to myslíš děje?
Vím, že se novinama občas mihne nějaké jméno, ovšem nikam si je nezaznamenávám ba ani nijak jinak neeviduju . Ale jak píše Pogo - jakmile se někdo dopracuje jistého renomé a postavení, málo kdy je ochoten ho dobrovolně riskovat, i kdyby měl shrbit hřbet a ztratit tvář. Málo kdo si dobrovolně vybere dráhu hrdiny či mučedníka. Případ Matta Taylora a jeho košile, i když již 6 let starý, jasně vokazuje, že ostrakizovaán, ostouzen, donucen k sebekritice a k pláči v přímém TV přenosu může být vskutku každý... https://www.tyden.cz/…plac_324455.html
Velmi přesně to analyzuje Marian Kechlibar ve svém textu Digitální Moloch - vřele doporučuji k přečtení
https://kechlibar.net/2015/06/25/digitalni-moloch/
https://kechlibar.net/2020/06/19/digitalni-moloch-v-dopis-anonyma/
abych citoval asi nejmrazivější pasáž:
Představte si instituci, která přistoupí na Molochova „pravidla hry“. Třeba tu londýnskou univerzitu, která vyhodila Tima Hunta. Co tím sděluje svým spolupracovníkům? Že v pracovním kontraktu stojí neviditelný odstavec: „Nikdy nikde nepište a radši ani neříkejte něco, co by teď nebo kdykoliv v budoucnu mohlo být nějakým aktivistou zpracováno do skandálu. A pokud na vás něco takového přeci jen praskne, plivneme na vás obřadně sami, předhodíme vás křičícímu davu a dáme od vás ruce pryč.
Zde jeden z dalších příkladů - případ profesora Hudlického - českého chemika v Kanadě a jeho "kacířského" článku
https://kechlibar.net/2020/06/22/cesky-chemik-rozpusteny-a-vypusteny/
Hele to ti za celý ty desítky let = nedošlo že nějaká Gréta nebo Al Gore = sou jen ta hlásná trouba na špičce pyramidy = říkající VÝSLEDKY závěry vědních oborů?
Tos fakt celej život myslel = že to je celý o nějaký švédkský puberťačce nebo nějakym breptovi politikovi? :-O
Před Grétou podobně blouznil i jakýsi Al Gore. Ale kdo to platil a platí nevím. Jen je divné, že i přes hodně nových peněz není inflace. Kde ty peníze jsou?
Viz normy za 10 let = to je vždy zhruba doba na přípravu na další kolo. Teď posledních 5 let to bylo trochu jinak normy rozložené na jednotlivé kroky NE kvůli pandemii ale Dieselgate (covid vývoj motorů pohonných jednotek moc neovlivnil = ovlivnil dočasně tržby).
Ale auta typu https://www.garaz.cz/…ne-auto-21003882 nebo jen https://www.auto.cz/…stivalcem-136147 si v poho můžeš koupit dál. To bude eště na hodně let = aktuální výkřik pomatenýho https://www.autoforum.cz/…-zaneradene-auto že za 10 let nic = to asi nebude. Nevim co bude za 10 let a jeden mrňavej vir dokázal pěkně zahejbat planetou a spousty věcí změnit, ale v běžnym státě krom extrémních výjímek superbohatýho Norska možná Lucemburska = ta obměna bude daleko delší. Dost co a jak rozhodne reálná nabídka levnějších EV od VW po Teslu tak za 5-6 let PAK uvidíme
A nemá to nic s EU = ty auta sou japonský korejský a samozřejmě i evropský. Ale dělat jiný pohony pro každou lokalitu to LOGICKY nejde = odlišnosti sou spíš drobný. Ostatně to že nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta na světě sou desetiletí nazpět převážně MIMO evropský = to je prostě realita. Dneska evropa pomalu opouští svou mylnou naftově dotační cestu = to je dobře. Benzín hybrid je už roky nazpět výhodnější čistší a nepotřebuje dotování provozu = dneska už sme v situaci kdy klasickej VELMI VÝKONNEJ spalovák v supersportu má problémy https://fdrive.cz/…tart-stacit-5866
Inflace si bohužel asi eště užijeme = spolu se slabším kurzem to u dražší věci jako je auto může s cenama udělat pěknej masakr (byť už v dobách kdy tu fostek vykřikoval kde sou ty Kovandovy slevy = to byly nový budoucí ceníky a dovozci s tím už počítali. Drsný že v zemích s eurem jdou ceny dolů a u nás nahoru = výhoda mít do Žitavy pár km
Jen tak mimo = to ty čínský investice dopadly https://www.e15.cz/…miliardy-1373481 dokonce eště (daleko) hůř než sem (dopředu) říkal. Tzn. SAKRA KU.VA HODNĚ špatně :D
Napsal si normální slušnej příspěvek = po těch desítkách *** je to :yes:
Ano nelze je plnit se spalovacím motorem. Musíš do auta přidat elektromotor a baterie, který auto prodraží + navíc je za tím nákladný vývoj. To je ten klacek pod nohy, ale dobrý je to asi cesta, kterou se bude muset automotive ubírat. Jen se to děje tak nějak zbytečně narychlo a s ohledem na neočekávanou situaci kolem Covidu to mohla EU o 1-2 roky odložit, aby automobilkám trochu ulehčila život. Míněno požadování výpalnýho za nadlimitní emise. Inflace a slábnoucí koruna to máš samozřejmě pravdu.
Je mi trapně za to jak SVŮJ omyl = otáčíš snažíš se zamluvit. Hlavně neříct sorry (spletl jsem se)
Tak co viz já 11:48?
TY od prvopočátku už měsíce tu spotřebu ZPOCHYBŇUJEŠ = posun že "počkáme uvidíme" bych přes ty desítky PÓ.VLů a ZMR.Dů za který se ODMÍTÁŠ OMLUVIT měl ocenit. Jinak viz dnešní test podobnýho (i dle textu s horším SW) podobnýho pažoutu 3008 = jezdit za 1,5 litru se dá
Vím že hodně věcí se ti polete = třeba rok ti trvalo než ti došlo, že nafta je FAKT dotovaná "multimiliardama" ZVÝHODŇOVANÁ
Ale kuličky fakt ne = ani ne zamlada až do konce studií = ale ty nemáš žádnou hranici = viz aktuální megatrapný chování potom co se ukázalo že neumíš používat Spritmonitor
Vadí mi hlavně ty stovky VULGARIT = to neni humor to je hnus
Ale má smysl pro humor kluk ušatá. To je jistě tím že za mlada hrál závodně kuličky, takže z něho vyrostl 190 cm chlapák a má dnes pro strachu uděláno :D
To možná kvůli němu kácí ten deštný prales v Brazílii, aby bylo dost papíru na tenhle jeho "Main kampf" o dotovaný naftě. To bude trhák :D
Všechno jsem ti už vysvětlil nevím co ti k tomu dalšího napsat. Takže si počkáme na uvedení auta na trh a příští rok se pobavíme jestli je 1,6 reálná nebo papírová spotřeba. Dál už není o čem diskutovat.
My se o ní rok nebavíme. O RAVce se bavíme od včera kdy si tvrdil, že jezdí za 1,6 litru. Už jsem ti taky odpověděl, že o reálné spotřebě tohoto nadcházejícího modelu se musíme bavit tak za rok až budou k dispozici reálná data třeba na tom spritmonitoru. Článek, že Toyota uvede v roce 2020 nový model mi je v téhle diskuzi k čemu?
Velkej problém je v tom KDO je ten debil. Ano idioti S PRIMITIVNÍM UVAŽOVÁNÍM CO DÍKY TOMU DOCHÁZÍ BOHUŽEL ČASTO K NESPRÁVNÝM ZÁVĚRŮM = mají volební právo. To je známá největší slabina demokracie = jejím nejslabším článkem je volič
Nejsem ekolog = poxtý zopakuju že NEbude náhoda že na srazech profíků a fandů (audiovizuální) techniky je roky nazpět na parkovišti silně nadprůměrný poměr hybridů vs spalováky
Pochopitelně se to týká vzduchu rsp. emisí = jestli 2 miliardy aut vypustí díky hybridizaci polovinu emisí a spotřebujou polovinu paliva = JE to sakra ku.va velkej rozdíl. Že jen změna na karoserii SUV dělá denně nějakejch +5.000.000 barelů (krát 159 litrů) spotřeby navíc = možná víš nejen ode mě to tu padlo hodněkrát
ano volební právo má i debil, který bojuje proti autům, který nám mají zajistit dýchání čistšího vzduchu. A je mi smutno, že mají takový idioti volební právo. Jen se blbě zeptám. Ty se řadíš taky do tý skupinky ekologů co jim přijdou hybridy málo dobrý pro zlepšení kvality ovzduší? Přijde mi divný, že se jich tak zastáváš.
Furt tam máš ZÁKLADNÍ nesmysl = svý přesvědčení že emise 95 g CO2 nelze plnit = což je nesmysl. Dneska sou auta co plní emise co tu budou za 10 let = a viz testy dobrý auta
Zvýšení ceny je všeho z jinejch důvodů https://www.kurzy.cz/…flaci-v-cele-eu/ u nás díky lidem jako ty co sou bojovníky proti společný měně https://roklen24.cz/…pet-padaji-ceny/ u nás politikem řízená ČNB opakovaně mění prognózu jestli bude propadat koruna nebo bude vyšší inflace (momentálně letí nahoru oboje) ale tobě to může bejt fuk = jestli ti věc víc zdražil kurz koruny nebo inflace. Obě cesty vedou... ke zdražení
Si král trapnosti = viz ty včera 18:17 a desítky vulgarit a urážení na tohle téma = který teď končíš čím, že tvý včerejší tvrzení jakou má/nemá spotřebu a TVŮJ odkaz sou = nesmysl?
Sám jsi uznal, že budoucí RAV4 se ještě v Evropě neprodává, takže je celkem nelogický, aby si ji tam našel. Po 159tý ti říkám. Bavíme se o stávající generaci ne nastupující. Jsem ale rád, že už víš jaká je reálná spotřeba RAV4 hybrid.
To je jednoduše vypadající otázka, ale odpověď jednoduchá není. Možná bych to vyjádřil, snažit se neházet výrobcům automobilů víc klacků pod nohy než je nezbytně nutný. Pokud je legislativou dotlačím k extrémním investicím na vývoj a zároveň legislativní opatření povedou ke zvýšení ceny jejich produktů a snížení prodejů, tak mi to přijde jako dost nešťastný přístup.
Fakt běžnýmu závěru znalostem nějakýho oboru = chceš říkat chiliasmus? :-O:D
Dokonce flagelantství? Ty si to v tom stínu CHYTIL = ty společný znaky tam prostě JSOU :-!
To je horší než covid + s horšími následky :*):-[]
Jdu dezinfikovat klávesnici obrazovku wifinu = a radši vzduch mezi. Možná by to chtělo i svěcenou vodu = ta by snad pomohla
Zakladatelem moderního chiliasmu a flagelantství civilizace "starého bílého muže" byl Římský Klub se svou stěžejní publikací Meze Růstu z roku 1972.
Podle ní měly prakticky všechny suroviny dojít ještě před rokem 2000, populaci Velké Británie měly zdecimovat hladomory, v nichž měly zemřít miliony obyvatel... A kde nic, tu nic
V čem jsou předpovědi těchto nových blouznivců důvěryhodnější, nežli předpovědi jejich předchůdců z doby před 50 lety?
Víš neni až taková tragedie že si ve Spritmonitoru neumíš nastavit co chceš najít (no trochu jo = tak pak "PRIMITIVNÍM UVAŽOVÁNÍM PAK BOHUŽEL VELICE ČASTO DOCHÁZÍŠ K NESMYSLNÝM ZÁVĚRŮM") děs je všechno to předtím a hrůza to potom, cos zjistil že to o co ses (s doprovodem desítek nejsprostších slov cos vymyslel) hádal a dával jako důkaz = je vlastně nesmysl
Nekecej že kvůli tomu že sem tě párkrát opravil ukřivděná muňko = dodnes nechápeš že to je (bohužel ne teorie ale smutná mnoha set miliardová) PRAXE https://oenergetice.cz/…fty-musi-skoncit
Škoda že tak jako okecávání = ti nejde no VŠECHNO OSTATNÍ :D
To je ten rozdíl = já nemusím předpokládat (v překladu VYMÝŠLET SI
Škoda že sem se nevěnoval i psychologii nebo aspoň sociologii = to jak složitější věci CO NECHÁPEŠ (a samozřejmě nejen ty) pokládáš ZA NESMYSL (primitivní uvažování a nesmyslný závěry) to je zajímavý až trochu fascinující
Děkuju pomoc na úroveň tvého uvažování znalostí atd. = fakt nechci. Takže od ten před lety popletený Irán po včera špatně pochopená spotřeba na Spritmonitoru (no viz i dnes 11:22) to sem "PRIMITIVNÍM UVAŽOVÁNÍM DOŠEL K NESMYSLNÝM ZÁVĚRŮM" :
a) JÁ
b) TY
Na jednoho z nich tvá úvodní věta FAKT asi PLATÍ :-O
Hlavně se rozšířily ne úsporné žárovky, ale LED žárovky. Jaké mají proti těm klasickým objektivní nevýhody? Ačkoli si stejně myslím, že prodej klasiky nikdy neměl být omezován a stejně se to obcházelo.
Ano VÍM cos mi řekl = jestli je to pravda nebo ne nevím
Prostě Pitomio, mladej Klaus, Zeman, KSČm = koho minule? Nebyl to Pitomio?
EDIT věřím že můj názor je ti jedno (ale tady nejde o názor = TY si vytáhl téma že volební právo má i...). A věřím ti že s nikým ZE SVÉHO OKOLÍ nemáš problém = to máme stejný ;-)
k tomu "nebyl bych si až tak jistej" = to je ono! Na odkaz že ca 80% lidí neumí správně zpracovat info si reagoval = že ty se pohybuješ JEN mezi těmi 20% = bych si tím nebyl až tak jistej :D:-!
Proč podle mě? Definice je (ti) snad známá = to co částečně děláš(te) i tady v diskuzích = neuznávání nerespektování běžných společenských standardů = poslední dny klidně i jen stovky vulgarit a verbální agresivita včetně vyhrožování smrtí atd. atp. prostě co napsal v posledních dnech ryccardo
Proč se ptáš? Tys doteď fakt nevěděl co to je? Proč se ptáš DLE MĚ = to by snad MĚLO BÝT podle většiny ca stejné, nebo ty máš nějaký vlastní speciální
Bohužel máš primitivní uvažování a docházíš velice často k nesmyslným závěrům. S tím ti bohužel nepomůžu. Takhle to rozhodně nechci jen JÁ. Předpokládám, že by si ekonomů (skutečných ne vymyšlených jako jsi ty), kteří zastávají názor, že je potřeba chránit automotive průmysl v Evropě, našel výrazně víc než jen mě.
To co tam je napsáno = blbý žes to nepochopil = a přijde ti nesmyslný
Prostě od toho Iránu po tu RAVku Prime = opravuju já tebe případně mýlíš se ty. A máš extrémní SEBEvědomí = posoudit tak složitou věci neni sranda = tys jí posoudil jako obvykle = takhle to chci JÁ
Je to furt jako jedna z prvních věcí co si taky odmítl = kupní síla (věc si chtěl vidět IDEOLOGICKY = dopředu vybral důvod. Vtipný je že po letech si použil tenhle ekonomický termín = a Murphy zrovna tam kde docela VÝJIMEČNĚ (na hodně procent) nebude platit = nárůst cen aut
Tak nějak tohle = je to co ti přijde nesmyslný. Že se často mýlíš ty = a posuzovat ze všech hledisek něco takhle složitýho = to fakt nedáš
Ty víš? Ani minule jsem komouše nevolil :D Co je mi sympatický si klidněnazývej jak chceš. Možná je to ve tvých očích extremismus. Tvůj názor na mě je mi fakt úplně jedno. Nemám s nikým ze svého okolí problém. U tebe bych si tím nebyl až tak jistej. :D
Ale bohužel, nejsem autorem tohoto popisu
Vše jest do slova opsáno z autorského výtisku stěžejního díla "Teorie dotované nafty", který mi ha, muňka, sakra - dobrotisko staré nechal/la/lo poslat. Počkej až to vyjde knižně - a dohledej si stranu 6894, tak tam je to vlevo dole zcela jasně popsáno :D:D
Jen to sou často naprostý nesmysly = který často zřejmě myslí vážně. Kecá mu to pěkně, jen ta realita... viz dávná ekonomi-e a ekonomi-ka nebo tenhle týden hybridní válka
A v tom seš ty a tobě blízcí MNOHEM DÁL = než ti kdo reálně..
Popravdě asi v tvých očích fakt jo = už ses vysmál nutnosti studovat a kolik hodin to zabere, bez toho se vidíš NE na úrovni třeba klimatologů, ekonomů atp. Ne ne ne na úrovni = vidíš se VYSOCE NAD = tak moc že chápeš jak všichni kdo to či ono studují, vyučují, dělají = sou úplně blbí
Ty s pluginem za 1,6 nejezdíš taky a to máš výrazně aerodynamičtější auto. Takže u nadcházející RAVky tomu rozhodně nevěřím. Každopádně jak píšu. Chce to počkat na reálný data z provozu, až ta auta začnou jezdit a udělá se průměr z nějakýho většího testovacího vzorku. Teď si stavět vzdušný zámky nemá význam. Že je to nepovedené auto jsem nikde netvrdil. Sice se mi tyhle "gazíky" nelíbí, mám radši sedany nebo hatche, ale rozumím tomu, že si to někdo koupí.
Jo vím koho si doteď voliL = co to hraješ? Teda vím co SI ŘEKL = koho si voliL. Je ti sympatickej extrémismus = KSČ, KSČm, mladej Klaus, Pitomio. Alespoň dle TVÝCH VLASTNÍCH slov
To cos teď napsal je stejně ujetý jako s tou RAVkou PRIME
Spíš je potřeba brát v potaz fakt, že automotive průmysl živí v Evropě obrovský množství lidí, takže je potřeba vyhledat vhodný balanc jak přijatelně snižovat emise a zároveň nepoškozovat automotive průmysl. Rapidní zdražení aut totiž povede k poklesu prodejů a ztrátě pracovních míst. Takže je potřeba to dělat jen tak, aby to trh unesl. Že je někomu vyhrožováno fyzickou likvidací mě nechává klidným v závislosti na tom komu se tak děje. To je totiž velice důležitej parametr.
atd. atp. a je to fakt PROBLÉM. Otázka je PROČ jedinci typu ryccardo, ty atp. (možná jste viz Hendly jen jeden :) tak urputně bojujete PROTI = nám evropanům. Proti vyspělý evropě = za zájmy číny a ruska. Ryccardo by nás v zájmu klidu pro https://www.blesk.cz/…3000-jezdcu.html rozháněl vodníma dělama
Prostě RAV4 Prime je další generace toho co má Jirka = to si TAKY zpočátku nechápal zpochybňoval. Už se prodáVÁ a už za sebou má testy = sem dorazí někdy na přelomu roku
Tobě stačilo potom co ses spletl a bohužel kombinoval s vulgaritama a urážením (a fakt to přeháníš *** a PÓVL.E apod. je prostě MOC :no: ) sem napsal že stačí říct "SORRY"
No nestalo se = místo toho.. fakt trapný "nechápu ovšem proč do toho motáš budoucí model" atd. :-|
No ale O TÝ se CELOU DOBU s ryccardem bavíme! On ty údaje automobilky celý měsíce zpochybňuje = a včera viz 18:17 tvrdil že jich je na Spritmonitoru 263 a spotřeba 6-7 litrů. Samozřejmě že tam zatím není ŽÁDNÁ
A po vysvětlení že to poplet (nebo si vymyslel) = přišlo místo sorry...
Hendly, mudro pises,ale uvedom si ,ze na hádku musia byt vždy dvaja.Vyjadri svoj nazor,ale pokial vidis,ze to nikam nevedie,lebo dotycny ma iny nazor ako ty (naco ma pravo v demokratickom state),tak nesnaz sa ho presvedcit o tvojej pravde.
"Kazda minca ma dve strany" a tak v obidvoch táborech su hyeny co sa vytesuju za pocitacom,ked mohli niekoho osocit a napadnut vulgaritami.Takze netreba si naivne mysliet,ze EV-ckari su bez viny na upadajucej kvalite tychto diskusii na ACZ
100 tun jsou 4 kamiony, to proženeš komínem spalovny naprosto bez problémů. V Liberci jednu máme. Postavila se ještě za doby kdy zelená lůza nedokázala takovou významnou stavbu zastavit ;-)
Ne socialismus EU se mi fakt nelíbí. Já na ekologii nes-eru. Jen neskáču na každou hovadinu co mi kdo nakuká jako ty ;-) Ty se hlavně soustřeď na to, ať nepoužíváš brčka, aby si zachránil planetu. :D
Pravdu díš, křiváku a lháři hendly, pravdu díš :D
Tato diskuse obsahuje v tuto chvíli necelých 240 příspěvků, z nichž nějakých 80 (tedy více, než 1/3) sem napsal / napsala/ napsalo jedinco s nickem Hammunasakra.
Je fakt, že takováto elokvence a neustálé opakování dvou základních manter (všichni ostatní jsou hloupí a nevzdělaní primitivové a já je musím neustále poučovat + teorie dotované nafty), to člověka nejen otráví a znechutí, ale i dokonale zhnusí
Máš recht - křiváctví a lež se zde stává normou. Viď, křiváku a lháři Hendly? A tomu by se FAKT nemělo ustupovat. Takže dáš mi tu tisícovku hotově nebo ve splátkách? ;-);-);-)
Spíde, bacha na ta přirovnání :D
Dinosauři byli nesmírně pokrokovým živočišným druhem, který dominoval planetě Zemi nějakých +- 135 milionů let,
Celá historie lidského rodu je více, než 40x kratší. Nejstarší nálezy prvního prapředka rodu jsou datovány někdy do doby před cca 2,8 miliony let a o "dominanci" lidského rodu se dá hovořit tak možná posledních 200 let :D Oproti dinosaurům jsme asi stejně významní, jako komáří pšouknutí na konci opery ;-);-);-)
Pojem "dinosauří" motor by měl být chápán jako "nesmírně pokrokový" a nikoli "zastaralý" :D
Hlavně se rozšířily žárovky (vlastně i v autech) s NIŽŠÍ spotřebou
Pohledem ryccarda a spol = těch pár žárovek u mě nehraje roli. Krát všechny žárovky půl miliardy lidí = to bude slušná úspora
Jako vyšší spotřeba jednoho auta (jak říká ryccardo to ho pohledem JÁ JÁ JÁ nezajímá) ale móda SUV místo kombíku = denní nárůst spotřeby 5 milionů barelů.
Taky tomu nerozumíš? To je proto, že nejsi tak vzdělán jako zdejší duhové autíčko lásky - ha, muňka sakra. To je taková zdější česká verze Chucka Norrise :D Ale zatímco Chuck je schopný a inteligentní člověk, hamůůůůůňa ... je prostě ha, muňka, sakra. Hořký vtip ve vzdáleně lidské podobě :-(
Neřekne - ten totiž taky existuje jenom v jeho/její duté hlavince :D
Stejně ale musím ha, muňce, sakra složit poklonu
- ojektivně zhodnotí svou prudkou inteligenci a sociopatii
- jako svůj nick-name si zvolí zviřátko, které se mu/jí svou odporností a vlezlostí blíží
- a nedosti na tom :D Jelikož veš muňka bývala za dob dřívějších označována jako "autíčko lásky", zvolil/zvolila/zvolilo si ha,muňka, sakra za svou ikonku takové krásně barevné autíčko . inu, autíčko lásky :D
A za to mu/jí/tomu patří :yes::yes::yes::yes::yes:
Spotreba 1,6 litru u nove RAV4 je nesmysl. Mozna to bude platit pro RAV4 Prime, coz je plug-in hybrid. A tam, jak vsichni vime, spotreba velmi silne zavisi na dennim najezdu a frekvenci dobijeni. Muze to byt 1,0 nebo taky 5 litru, podle majitele a jeho jizd.
To ale nic nemeni na faktu, ze je to podle zahranicnich recenzi velmi povedene auto.
To je fakt vtipný = jak MOC se to snažíš odvrátit. Přitom stačilo to "sorry spletl sem se"
Jakej je to POKROK? To že někde po 50.000 km si i při dynamičtějším způsobu jízdy sedla spotřeba minulý generace RAV4 2,5 litr hybrid 197 koní na průměr 6 litrů = sem tu psal dávno. CO to zkoušíš = není ti to trapný? TY si napsal blbost = a teď předvádíš myslíš CO?
To že běžnou jízdou s tím překračováním limitů +10 km/h +10% = horní trasou Praha - Ostrava (docela centrum českého hifi) pod 6 litrů = tu píšu rokY
Takže BEZ POKROKU = jen klasika ála ryccardo = a co vymýšlí misto jednoduchýho: Sorry
Nechceš pokročit = a postavit se čelem? Je to celý JEN o tobě a tvýmu už skoro ročnímu odporu k https://www.auto.cz/…ny-dojezd-132125 co všechno SIS VYMYSLEL co všechno SI NAPSAL
Takže bez šance na odkaz = vzdělaný lidi co říkají něco co ty = sis v minulosti už VYMYSLEL
A byl si pěkně ***ej když to prasklo = 100 tun ročně plastů je nicotných JEN v porovnání se všema. Když ti je ročně vysypou před barák = nicotný ti to nepřijde
To je furt ten stejnej způsob uvažování a argumentace jako s emisema = jedno jestli zaslepenej EGR ventil, Dieselgate, nastartování auta v zimě deset minut dopředu atd. TY to považuješ za populismus
PROTO se ti přece tolik NElíbí EU = zlatej jednoduchej socialismus a na ekologii naprosto se.roucí komunista
EDIT = zkus to bez vulgarit = umíš to?
EDIT 2 = samozřejmě v hodně omezeným mozku je zmínka o celkovém množství plastů NEpřijatelná = pro někoho to (dost) souvisí
Odkaz na to mnou zmíněný číslo není problém = odkud máš ty těch 100 tun?
Ja jsem hrubym nastrelem spocital cca 4.05 Kc na kilometr pro Corollu 2.0 Hybrid pri najezdu 200 tisic km a prumerne spotrebe podle spritmonitor.de. Ale nechce se mi ted porovnavat, o kolik je to rozmerove jine auto nez 508 nebo C5.
Vysvětlil si NIC = hádal seve Spritmonitoru našel BLBOST (nebo si jí vymyslel) urážel = a když vyšlo najevo že si napsal NESMYSL = tahle absurdní reakce = místo jednoduchýho sorry :no:
V Japonsku Toyota zkoušela hybrid už PŘED priusem = bylo to kupodivu myslim i tady na ACZ. I ten Prius jako světovej model je tu 3. desetiletí 1997 před 23 lety = teď je 4. generace po faceliftu
Měl si Oktu I. = ta je od roku ´96 = zjednodušeně stejně starý modely. Ta snaha vykecat se z chyby/lži u Ravky kdy ses TY hádal jakou má spotřebu a TY si přišel s argumentem/důkazem že dle Spritmonitoru = je trapná
Pranířu je je jedna organizace o které jsi dodnes neslyšel a nejspíše nikdy v budoucnosti už neuslyšíš. Dělat z toho globální trend je podléhání jednomu článků bez dalších souvislostí.
No právě že ta vodíková čerpačka v Praze na Barrandově = se furt už ROKY odkládá. Už měla být letos a jak přišel covid (nevím jakou to má mít souvislost) ZASE není a co vím zatím není ani termín
A tahle generace Mirai skončila = uvidíme co nová a hlavně jestli u nás KONEČNĚ postaví alespoň těch pár čerpaček. Vedle v Německu neni problém tam už jich je 100 tady zatím ani jediná. U vás už nějaký sou?
ZELENÁ LŮZA? No já vojáky taky nemusim = ale sou potřeba stejně jako třeba ekologové = tak jim
neříkej LŮZA
To jak moc si začal bejt v poslední době vulgární je fakt moc
"Snad se z toho nestane trend a nechytnou se toho další. Možná je to jen snaha strhnout na sebe pozornost. Co mě ale vadí je fakt, že existují lidi, který takhle vůbec uvažujou a bohužel mají i volební právo. To že jich asi nebude zatím velká skupina je sice částečně uspokojivý, ale ono nacistů taky ze začátku nebylo moc a víš jak to dopadlo. "
Třeba volání po smrti co tu zaznívá?
Je mi fuk jestli sis to blbě vyhledal nebo nepochopil nebo úmyslně lhal což oba víme že děláš. Plácal si blbosti a kombinoval s urážkama = teď už víš že si napsal blbost. A pro změnu VOKECÁVÁŠ a nemáš na to napsal sorry?
Neznám nikoho vulgárnějšího = fakt ne. Neznám nikoho ubožejšího
Debility o autismu co vymyslel ubožák co se aktuálně hádal jako ty o spotřebě kterou sám nevíš proč zpochybňuješ = a STEJNĚ jako u tebe se ukázalo že netuší o čem se hádá = na konci diskuze prasklo že netuší co to ta hybridní válka je
Nebuď trapnější a ubožejší než je nutný = úplně stačí Jerryho originál = jeho nikdy nekončící muňkování PROTOŽE byl nevydejchal pár oprav blbostí co napsal. Ste si HODNĚ podobný = to je podobně smrtelná urážka = jako že myslíš a chováš se jako komunista
No záleží kde bysme dali ten zlom = třeba v tý úrovni co SIS VYMYSLEL že je tvoje IQ = já bych BYL snad PRO
Jak se postavíš ke svý dnešní spršce vulgarit = která skončila jako často = TY si urážel a TY ses zmýlil nebo možná lhal to nevím. Myslim Spritmonitor a spotřeba RAV4 PHEV 306 PS = to sis VYMYSLEL nebo se splet?
Jak ryccardovi za 99 kč vzít sebevědomí https://www.***uj.cz/
To je SÍLA tady je blokován odkaz na Iq TEST = NO TAK iq POMLČKA testuj TEČKA a cz
Hele PAMATUJEŠ si IQ který sis vymyslel že máš? Tak schválně = všechno pod ním = vyhladit? Ne nejsem komunista a zrůda jako ty 16:18 ale svým způsobem by to POMOHLO :D:-!
Ty jako správnej fanda komunistů = bys ekology (inteligentnější vzdělanější lidi) STŘÍLEL. Já kdyžtak jen BLBY
Dej mi vědět = a nelži. Hele proč takhle machruješ = celý LÉTA co sem tě opravil s Iránem nebo Zemanovou čínskou investicí Nexen a dopředu vysvětlil hoaxy VW atd. atp. se furt pleteš ty a já odkazy včetně těch https://manipulatori.cz/ uvádím na pravou míru a opravuju JÁ TEBE = tak proč furt takhle machruješ?
Mírnej klad = občas nakonec ZMĚNÍŠ názor
No zkus tu RAVku = to je jen další faux pas = stačí (za ty desítky jen dnešních vulgarit) sorry
100 km je hodně nad běžný denní evropský průměr. Snad by MOHLA být i informace kolik je spotřeba pak běžného hybridu = když běžný čech jede jednou za rok do Chorvatska apod.
Jo = já už nějakou dobu hlásám že se těšim na svět/průmysl na vodík a díky tomu auta na vodík = a jezdím zatím jen benzíny = teď naposled benzín-hybrid(y)
Psal sem to tu už víckrát = když přijdeš na https://www.hifi-voice.com/…-show-praha-2021 tak roky zpět je dole na parkovišti koncentrace hybridů docela vysoká = což není určitě náhoda
No jak VÍŠ hybridy má i naše firmička a v oboru byly dávno před náma
Kde žiju víš = tady je hybridů mraky a běžný sou už i Tesly rsp. EV = hybridy už dost let nazpět. Spousty let má hybrid i neteta rakušanka = trošičku nás to ovlivnilo. Ostatně roky https://f1sport.auto.cz/…-ovladla-le-mans ale jo poslední roky najedou i tady je něco jako exponenciální růst :D
No a to SORRY? Žádná PHEV ravka zatím na Spritmonitoru není = tohle auto co splňuje emise co budou za 10 let = se sice už chvíli prodává ale Evropa je jak tu opakovaně píšu CELOU DOBU POZADU = tak sem dorazí až někdy na přelomu roku
WLTP si neznal ale zkritizoval = nicméně těch 100 km za den pokud nejezdíme jako ty přes 200 km/h apod = auto zvládne s emisema jako postarší pohon v Jirkově priusu. Jen o pár set koní víc a SUV a čtyřkolka
Slušně se bavíš JEN s lidma co plácaj totéž co ty = to je něco JINÝHO
Já vím kolikrát si napsal nesmysl a OPRAVÍM ji a dám odkaz = ale kvůli tomu se nemusíš chovat jak totální magor a FURT chrlit stovky vulgárních výrazů do KAŽDÝHO příspěvku
Zrovna teď prasklo že si poplet blbě sis našel nebo lhal = o Spritmonitoru a plug-in RAVce 306 PS
Což si v průběhu diskuze opět samozřejmě provázal VULGARISMY = takže očekávám že najdeš koule = a když SE PROKÁZALO že chyba na TVÉ straně = aspoň za tyhle urážky se slušně omluvíš
Taky mám 3-4 roky starý NORMÁLNÍ POCTIVÝ AUTO se SPALOVACÍM motorem = dokonce je v TOP10 ojetin = s minimální ztrátou hodnoty
Má lepší podvozek JEDINEJ rozdíl co si vymyslel je MANUÁL = ale viz nespočet testů mraky manuálů v běžných autech NIC MOC. Manuál určitě v Toybaru tam je LEPŠÍ než automat, jinak je to dneska už spíš naopak = řadí rychlejš a je i úspornější.
Za 3-4 roky si normální poctivé auto se spalovacím motorem URČITĚ koupíš = proč bys taky neměl?
Taky mám 3-4 roky starý NORMÁLNÍ POCTIVÝ AUTO se SPALOVACÍM motorem = dokonce je v TOP10 ojetin = s minimální ztrátou hodnoty
Má lepší podvozek JEDINEJ rozdíl co si vymyslel je MANUÁL = ale viz nespočet testů mraky manuálů v běžných autech NIC MOC. Manuál určitě v Toybaru tam je LEPŠÍ než automat, jinak je to dneska už spíš naopak = řadí rychlejš a je i úspornější.
Za 3-4 roky si normální poctivé auto se spalovacím motorem URČITĚ koupíš = proč bys taky neměl?
1. plugin hybrid - drahý, složitý, těžký, reálné emise srovantelné s naftou
2. elektromobil v rodinném voze - drahý, těžký, na delší cesty naprosto nevhodný
3. nafta v kombíku - návratnost nákladů proti benzínu se blíží nekonečnu
top 3 smysluplných vozidel
1. elektromobil pouze pro městský provoz (řemeslníci, rozvoz zboží, auto pro manželku na nákupy a rozvoz dětí na kroužky...)
2. CNG pro firemní vozy s velkým nájezdem
3. Hybridní Corrolla jako rodinný vůz
Hele už si někdy hybridem jel? Většina bojovníků PROTI pokračování snižování emisí = a to je zajímavý = má spíš podprůměrný starý ojetiny. Není TAM NĚKDE zakopanej pes? TAM se něčeho bojíte? Opravy servis starýho dieslu vyjdou dráž https://autobible.euro.cz/…skoro-nestarnou/ plus sou častější (statistika)
Hele tak sem se taky kouk = tak ANI JEDINÁ nová 306 koní RAVka = tam NEpřekvapivě NENÍ = ani JEDINÁ!!!
Zatím se tady ani v Německu = NEprodává. Takže klasika = tvoje chyba/omyl případně lež
Ten průměr 6,7 litru = to by u BĚŽNÝHO HYBRIDU SUV mohlo bejt. Kolegovi se to motá kolem 6ti litrů na 100 = a v Německu to může trochu narůst když jedeš po dálnici s neomezenou
Tak znova = na Spritmonitoru NENÍ ani jediná plug-in RAVka = nevím jestli si to blbě hledal a poplet nebo lhal
Na to že se v německu stejně jako u nás eště NEprodává https://www.toyota.de/rav4-plugin zajímavý = ale že sis usmyslel že 300 koní a emisní norma co bude jednou za deset let NENÍ možný = to vím
Běžná doba i km kolik lidi najezdí JE ZNÁMÁ = zajímavý jak se furt bráníš říct kolik teda najedeš běžnej den ty
Bohužel před nějakým týdnem si netušil CO to to WLTP je ale už víš že je špatně = máš PŘEDnastavenej boj PROTI = blbý nastavení
Moje auto má podle starý normy spotřebu 3,9 = já mám průměr kolem 4,5 přes 5 nikdy nebyl. Bez keců na většině míst = semafory i zatáčky = sem nejrychlejší. Pravda na rovince na omezený rychlosti = tam to pak když někomu na semaforu nebo v zatáčce ujedu dostávám :D
Běžně sem za křižovatkou a auto za mnou nebo ve vedlejším pruhu se sotva rozjíždí ALE pak když sundám nohu z plynu abych nejel moc přes 50/70 km/h nebo kolik kde je celkem běžně rozhodně ne výjimečně mě ten opozdilec kmikne = klidně rychlostí o 30 km/h vyšší :-)
Spodní spotřebu 1,9 už asi nepřekonám (bylo teplo + dost zahřátej motor + plná baterka a ne moc dlouhej dojezd = výsledek 1,9 litru). To teplo zima má docela VLIV na chování systému = používání baterky. Celý roky sem měl maximum něco přes 10 litrů = tuhle sem měl soutěživou = na počítači 15 :D:-!
Tak jak bys WLTP změnil? Před nějakým týdnem při diskuzi o TDI po WLTP si nevěděl co to je. Teď VÍŠ že je špatně? Tak kolik najedeš běžnej den do práce z práce? Já se to ZNÁMÉHO evropského průměru dost dní vejdu = takže JEN na elektřinu. Občas ne = tak holt normální hybrid spalovák = ale menší spotřeba než dnes
PROČ ZASE hysterie a urážení? To tě TAK rozhodil fakt = že už dneska spousta značek dělá auta co zvládnou normu za 10 let? Othello = to nechápe. Ty snad jo nebo?
Nechápu ŽVANILY = co před pár týdny ani netušili a ptali se CO JE TO to WLTP? A dneska = viz to cos napsal :-O
Tak JAK podle TVÝ velmi sprostý často vulgární hlavy = nereflektují? Ptám se na to po xy-tý = zatim si nikdy nezvlád odpovědět
JEN furt KŘIČÍŠ je to špatně je to blbost atd. = vždycky tě nějaký nový info na chvíli zastaví a šup ZPÁTKY do zpochybńování urážení světa. Hlavně toho vyspělýho :-)
Kolik km zvládne auto typu RAV4 nebo BMW 545e apod. ujet JEN na elektřinu = víš
Kolik je běžný denní nájezd evropana = asi nevíš ale MENŠÍ
Takže CO JAK zase Zase ZASE zkoušíš zpochybnit že vyspělý svět dělá BLBĚ = že si nedal poradit od Einsteina z Jablonce
No a ty teď PAPOUŠKUJEŠ hloupě vlastně LEVIČÁCKÉ hoaxy = z míst který nám UKRADLI SVOBODU' Tobě svobodu nikdo nekrade. Můžeš jet kam chceš čím chceš říkat co chceš
PROČ chceš aby se najednou zastavil 61 trvající proces omezování emisí aut = sám nevíš. Po autech plnících už teď emise roku 2030 jedno jestli 306 koňový RAVce, 400 koňovym BMW atd. se ti může jen zdát = ALE křičíš že bys je nikdy nechtěl :*)
Bohužel to stoupá úplně mimo hranice = já to u nás na webu MAŽU a je to celkem běžná praxe = tady to prostě nechávají být i to nejvulgárnější a v absurdním množství
Web šel hodně dolů = obsahově CHYBOVOSTÍ i absolutní tolerancí k vulgaritám
Nojo sou lidi co ani po letech reality a letech vysvětlování = FURT nechápou CO se to děje
PROČ se ty chytřejší vzdělanější bohatší nechovaj PODLE NICH = no nechovaj a chovat nebudou. Takhle nějak se asi koncem socialismu cítil soudruh Jakeš = asi BLBÝ no. A pro tebe Jerry = lepší to už asi nebude ;-)
Hrdina co se minulej tejden opět ztrapnil = mraky příspěvků se HÁDAL až nakonec vypadlo že netuší o čem = ani netušil CO to ta hybridní válka vlastně je
Hrdina co muňkuje od doby co sem mu opravil jeho machrování že oboru rozumí a přitom si poplet ekonomi-i s ekonomi-kou SE OKLEPAL a promluvil :-!
A příště nepiš Česká Republika = ČR jako jo, ale jinak je to R malý = neni zač
Elektrárny nemusí být zrovna jen na uhlí = i u nás už jich je z původních 4 pětin jen polovina
A furt ti zůstává že palivo pro diesel MUSÍŠ dotovat ZVÝHODŇOVAT = není za tržní cenu. Elektřina JE za tržní cenu
A furt je to BEZ emisní auto vs výroba oxidu dusíku, uhlovodíků, pevných částic a oxidu uhelnatého
A furt je to elektřina z nekonečnejch zdrojů voda vítr slunce vs ropa, která dojde
Takže PROČ takovej boj PROTI? Racionální to neni PROTO se to děje a PROTO se tomu lidi kilometr NAD znalostma místních odpůrců věnují. Take PROČ tak extrémní boj proti? Už na ZŠ tě učili jak to je s ropou a že jí POTŘEBUJEŠ i na jiný věci než popojetí do OC
Debil = by se tu a tam našel. Tak CO ti na WLTP přijde = že to OPĚT navrhovali lidi POD tvými znalostmi?
Neni to norma pro TEBE = ty řikáš že na okresce předjíždíš běžně 140 km/h a jezdíš na ní přes 200
Je to na lidi a auta jako já = co víceméně dodržujou rychlostní limity = třeba +10 km/h +10%. A všechny ty značky jedno jestli Toyota, BMW, PSA atd. to maj podobně = v poho ujedou JEN na elektřinu 50-70 km a zvládnou jet jen na elektřinu 135-140 km/h
Průměrná vzdálenost co evropan ujede je známá = tak KDE máš problém?
Před pár týdnama ses ptal co je to WLTP a dneska víš jak je špatně vymyšlený?
Všechno děláš přece ÚMYSLNĚ OPAČNĚ = to fakt neni překvapení
Si za ty roky ZNÁM bojem PROTI = jedno jestli emisím nebo se zrovna vysmíváš klimatologii atd. atp. prostě VŽDY PROTI
Máš rád starý komunistický časy = tvrdě PROTI všemu novému
To by eště šlo (takovejch je) mě si nejvíc NAS.r.AL když ve svym boji PROTI = ses postavil PROTI čechum na stranu Putinovejch STALINISTŮ Nočních vlků. Bohužel si pamatuju i formulaci = čechy rozehnat vodníma dělama
Jak NEsplnitelné? Běžný auto typu Toyota RAV4 4x4 300 koní = splňuje
BMW 5er 400 koní = splňuje atd. atp. vypisoval sem jich víc ryccardovi. TEĎ SPLŃUJOU normy co budou za DESET let
Prostě emise VŠECHNY se snažíme snižovat co vím 61 let = v Evropě 50 let
Že ty dodnes nevíš proč to Evropa začala brát přes CO2 = to nic nemění na faktu ž NAŠE i BUDOUCÍ normy co budou platit za deset let = plní mimo evropský auta
Že se norma bere trochu jinak na americkym kontinentu tady i v Asii = je FUK. Popravdě a to ti hoaxy který tě nabádaj chovat se takhle neřekly = že všude sou normy víceméně PODOBNÝ? PROTO taky desetíletí nazpět sou nejprodávanější nízko- a bez-emisní auta MIMO evropského původu! A vono kdyby byly normy zásadně JINÝ = tak by se výrobci zbláznili = to by nešlo
Takže jo emisní normy sou v Evropě od roku 1970 = přepočet na CO2 je tu taky dávno = byl možná i dřív ale to zas nepamatuju já = v Kjótském protokolu to je před 23 lety. Ty bylo CELO-PLANETÁRNÍ
Takže DRZOST URÁŽENÍ = ale zjevně NULA znalostí. JEN jak je častý: "Co nevím JÁ to NEexituje to je BLBOST. Svět končí MÝMI znalostmi!"
KRETÉNE? Tys zrovna zase pomotal co šlo a buď blbě pochopil nebo SI VYMYSLEL (na to platí bohužel taky ZASE) že sis na spritmonitoru našel za kolik jezdí plug-in RAVka = co se eště neprodává
SPROSTOSTÍ a vulgaritama = k těm omylům nebo lhaní přidáš jen = sprostost a vulgaritu, jinak to cos napsal bude dál omyl nebo lež
Spíš jak to a proč to tobě přijde nepřirozený = děje se to dýl než si na světě. V Evropě teda jen 50 let https://www.auto.cz/…-roku-1970-94232 ale i to je dlouho
Superkutile kravina = rozdíly sou viz testy nebo jen Spritmonitor dávno daleko menší
Likvidace dieslu = je zcela přirozená. Prostě BEZ ZVÝHODŇOVÁNÍ paliva v multi-MILIARDÁCH není v tržním prostředí konkurenceschopnej. Tak moc je to jednoduchý
Emise z elektřiny = má POCHOPITELNĚ i to auto na ropu. Jen K TOMU PLUS NAVÍC = to všechno co znamená tu ropu najít vytěžit přepravit zpracovat zase přepravit a nakonec pomocí elektřiny poslat do nádrže
Idiotům = kteří furt dokola hlásí že ONI všemu rozumí líp = a svět dělá furt dokola všechno špatně = moc nerozumím
Idiot nebyl na tebe = a byl na místě
Ne současné = ale dneska není problém koupit běžný auto co splňuje budoucí normy co budou platit za DESET let = jejich případnou přísnější variantu. Čemu na tom nerozumíš?
Článek je populistická blbina = ale co to cos napsal 14:47?
JAKEJ soulad? Prostě dneska se prodávaj auta mnoha značek = co dávaj emise co budou za 10 let. A protože to by se jinak výrobci zbláznili = vono ty emise sou všude na planetě podobný = i když teď je tady aktuální móda a představa že ne = že to zlej brusel
No realita je že napřed sou dodnes spíš MIMO evropský výrobci (určitě KVŮLI bruselu :*):D:-!
Že svět vám definitivně uteče = a nebudete ho chápat (což už platí teď)?
No TO SI PIŠ že jo
PS: Už si vymyslel tu účinost dieslu? Jak víš benzín hybrid má dneska 41%
PPS: Nutnost dotování ZVÝHODŇOVÁNÍ nafty vůči benzínu už nezpochybňuješ = takže to už víš = respektuješ že bez toho to nejde. Diesel není v tržních podmínkách konkurenceschopný
Jj BRZDI brachu = střílí PITOMCEMA = a jak vidno nevíš až tak o čem mluvíš. Viz odkaz snaha snižovat emise tu byla DÁÁÁÁVNO PŘED tím než si představuješ = možná, než se narodil?
A to evropa nezačala a VŽDY celej ten skoro lidskej život (co vím začalo to před 61 lety) byla pozadu. A dneska tu lidi papouškují hoaxy = jaký je to dneska OMEZOVÁNÍ jezdit něčim jako Camry 2,5 litr 160kW nebo RAVka 4x4 306kW = tipuju správně že drtivá většina včetně tebe takový auto ani výkon = nikdy neměla a možná ani neřídila?
No hybridy sou 3tí desetiletí = že TADY sme díky komunistům FURT JEŠTĚ pozadu = to máš ale bohužel pravdu
Nemůže to být že TY si trochu mimo realitu = než všichni který furt dokola kritizuješ? Jedno jestli ekonomy, klimatology, inženýry z ČVUT ekology = prostě VŠICHNI sme (dle tebe) MIMO
Nemůže to mít jednodušší vysvětlení? Že mimo = je někdo jinej, třeba někdo pár diskutérů ACZ?
Ty to dělali PŘESNĚ TAK jak navrhuješ http://www.90000000.cz/ slušná čistka že? :-O:-(
Co takhle postřílet = idioty s IQ pod.. nějakou úroveň? TO by možná planetě pomohlo = to NENÍ špatná myšlenka :*):D:-!
Trochu blbý že země kde vládli dovedli do otřesnýho zaostání https://www.facebook.com/…152963423674009/ a ekonomickýho krachu de facto bankrotu (celej stát neměl na to oddlužit Škodovku = natož do týhle jediný zasotalý fabriky investovat co jedna firma během roku = 100 miliard, to byl tehdy celej státní rozpočet = až tam to komanči dovedli) ale tobě by se to i tak LÍBILO
Bere se ze STEJNÉHO původu = jako ta co přepravuje ropu a vyrábí ropný produkty = tos nevěděl? :-O
Prostě auto MŮŽE jet zjednodušeně z domova do OC buď
a) jen na elektřinu NEBO
b) na elektřinu PLUS těžba ropy https://www.stoplusjednicka.cz/…nadskeho-mordoru a přeprava ropy stovky a tisíce km což stojí spousty ELEKTŘINY a pak zpracování ropy https://zpravy.aktualne.cz/…5e8ac1f6b220ee8/ a pak rozvoz furt pryč tisíci cisteren na čerpací místa a tam ELEKTŘINOU natankuješ
Ne lidi co FURT myslí že všechno ví nejlíp A PŘESTO sou FURT v ROZPORU = moc nechápu
Ale SAMOZŘEJMĚ že nejde JEN o brčka a JEN to že jeden pašík chrlí jak 10 autobusů atd. atp.
Je to spíš viz já 18:43 a hlavně 18:40 = TO mi přijde takový statisticky pravděpodobnější, než že inteligence evropy se zkoncentrovala v podobě poga a areseho a Jerryho a tebe tady v diskuzích = a jinak dál nahoru nad váma = je to samej idiot