Tak jsem zvědavej, jestli i tady, pod vozy řady IDx s heslem "NIKDO vám nedá to, co my vám můžeme slíbit" (copyright Jerry.Gunman) se rozběhne taková diskuze, jako pod Teslou.
Aj vám sa pri kliknutí na titulok ACZ alebo voľbu Novinky, Testy alebo Autofun namiesto požadovanej stránky často načíta reklama z pozadia? Teraz neviem, či mám v kompe nejakého trojana, alebo s nami Blesk zase vyebal...
Mně se kolikrát úplně rozsype grafika stránky, takže to nejde vůbec číst. Logo auto.cz je přes celou obrazovku spolu s logem facebooku, pak sto stránek prázdnoty, pak teprve nějaký rozsypaný text. Tady to od nového systému nikdy pořádně nezprovoznili, a teď to jde zase ještě o kus zpět.
To mi nefunguje, rozsype se taky. To samé dělá i autorevue.
Rozhodně je to prasáckou prací místních programátorů, protože se to sype jen v Edge a Firefoxu, zatímco v Chromáku ne. Jenže ten já zase používat nechci.
se výkon nabíjení počítá v kilometrech? "ID.4 podporuje rychlonabíjení při výkonu až 125 kilometrů"... Asi měly být kilowatty, ale rychlopissálek zase nepřemýšlel.
V detstve a mladosti som aj ja toho nasluboval svojim rodicom a vacsinou z toho nic nebolo.Ratam,ze rovnako to bude aj s tym dojazdom 520 km v realnom svete :-!
Mě se ty tvary, ať už ID3 nebo ID4, líbí. Ale ty interiéry.....Moc si nedovedu představit, že bych za to vysolil 1,6M. Za ty prachy tam nevidím ani výkon, ani důstojný interiér, ani...... jen ty baterky.
Jak iD3 i 4 jsou takové ocucané bombony, interiér je humus a přesto se určitě najdou uvědomělí euroobčané, kteří to s ůsměvem a nadšením vysolí nebo ještě lépe se zadluží, aby tenhle elektro zázrak koupili :D Na iD3 už jich spousta čeká víc než rok. VW je taky slušná slibotechna, jak s výrobou, doručením a nakonec i s tím dojezdem...
Fascinuje mě ta tvá posedlost "euroobčanem" nebo nějakou "uvědomělostí". Zajímavé, jak se mnozí neumí smířit s tím, že lidi prostě elektrická auta chtějí. Jen mi prozraď, jsou v USA taky euroobčani? Nebo v Číně? Japonsku?
Tak nějak mi vadí ten masivní tlak na prodej elektroaut místo přirozeného vývoje. No a bohužel většina našich západních sousedů volí socialisty a zelené, kteří tuhle “elektro” hysterii tlačí silou. Daněmi a pokutami, stačí se podívat na Benelux, Francii i Německo.
Taky vlastně jsem také jezdil hybridem, 5 let jsem strávil s CNG a mám ho objednaný znovu, ale ten už není “in” stejně jako PHEV už se zas zeleným nelíbí... je to na palici. Ať si každý koupí za své peníze co chce, bez tlačení do “jediné správné volby” ;-)
Na co jsem ti neodpověděl? Mluvím o Evropě, v USA nikoho nikdo ke koupi elektromobilů netlačí - prodá se tam asi 240tis elektromobilů, míň jak 1,5% všech prodaných vozů. V Číně to bude ve městech befelem, buď elektro nebo nic a musíš dokázat, že máš kde parkovat ;-) A ani se nedivím, když jsem byl v Shanghaii, tak obloha byla žlutá nebo šedivá (ale to asi nebylo kvůli autům). Japonsko netuším... Stačí ti to takhle?
Takže nejsou... Výborně. Sice jsi to zase napsal jen vytáčkami a kličkami, ale nakonec jsme se dobrali k tomu, že to není o uvědomělosti, ale o zájmu lidí. Ale ne, ty do toho musíš zamotat EU...