Elektromobily
CICZERO
aha tesla takhle chce vynalezt tekutý kov ? ! Bravo !!! 😒] 😒] 😒] 😒] :-! :yes:
...takže až u těch elektrokrumplů bude po letech potřeba vyměnit baterky, tak mechanik buď: vezme flexu a vyřeže ty sraé z dutých nosníků karoserie, kterou tím samozřejmě zcela znehodnotí... nebo ten elektrovehykl bude majitel muset rovnou hodit ze skály... 😁 😒] 😒] Vlastnit Teslu se prostě v budoucnu ještě více vyplatí! 😁 😁 😁
CICZERO
An une😜ected error has occurred. :no: nějak to nefunguje
Jako celá Tesla
Tak jiná strana Pacifiku https😐/fdrive.cz/…-na-baterii-5355
Bohužel zrovna evropa za mohutného potlesku diskutujících ACZ zaostává. Určité snahy to dohnat = jsou TVRDĚ a NEMILOSRDNĚ kritizovány
Bohužel zrovna evropa za mohutného potlesku diskutujících ACZ zaostává. Určité snahy to dohnat = jsou TVRDĚ a NEMILOSRDNĚ kritizovány
CICZERO
TADY JDE O TO VYMĚŇOVAT CELY AUTA KUS ZA KUS aby ekonomika slapala ikdyž jakože šlapat nebude... Leda by se Von der lajen naučili refugees makat 😄 😒]
Tohle byla pro me nejmene zajimava zprava na Battery day. Ostatni vyrobci uz to totiz takhle delaji.
Neuniklo mi něco??? Tohle měl být den, kdy bude oznámen historický průlom v elektromobilitě. A nic se nestalo.
Ano. Uniklo.
Protoze na tomto webu se to nedozvis.
Vice zde😒br />https😐/www.forbes.com/…t-and-much-more/
Tesla ‘Battery Day’ Promises 56% Reduction In Battery Cost And Much More
:yes: :yes: :yes😒br />
A o tom to je. :-!
Nonetheless, EVs are at a point where moderate improvements can push them over a cliff into the zone of competing with and beating gasoline cars on price — they long ago beat them on performance, operating cost and maintenance.
To je pro ty, co si mysli, ze v bateriich se nedeje zadny pokrok. Opak je totiz pravdou. 😲
Neco smysluplneho cesky zde😒br />https😐/fdrive.cz/…ke-revoluci-5874
Protoze na tomto webu se to nedozvis.
Vice zde😒br />https😐/www.forbes.com/…t-and-much-more/
Tesla ‘Battery Day’ Promises 56% Reduction In Battery Cost And Much More
:yes: :yes: :yes😒br />
A o tom to je. :-!
Nonetheless, EVs are at a point where moderate improvements can push them over a cliff into the zone of competing with and beating gasoline cars on price — they long ago beat them on performance, operating cost and maintenance.
To je pro ty, co si mysli, ze v bateriich se nedeje zadny pokrok. Opak je totiz pravdou. 😲
Neco smysluplneho cesky zde😒br />https😐/fdrive.cz/…ke-revoluci-5874
Ja bych zduraznil to slovo ,,Promises" - slibem nezarmoutis. Jak zname Muska, tak jeho 2-3 roky znamena v prekladu 5 - 8 let a tou dobou tu Tesla nemusi byt resp. pod jinou automobilkou.
Jak znane Muska, tak to nemusi sedet casove.
Ale dojde k tomu. :yes:
Ale dojde k tomu. :yes:
Tohle může být časem cesta https😐/www.osel.cz/…a-15-sekund.html
CICZERO
Za patnáct sekunden dokážu ten Voheň rozdělat i kamínkama… Sorry jako :-!
Ty placatý baterie jsou na h**no. Samozřejmě rekuperace smysl má, ztráty při brzdění by bylo lepší zužitkovat jinak, než přeměnou na teplo, ale rozhoduje rychlost ukládání energie, rychlost jejího znovuvyužití a celkově energetická účinnost celé operace. Mnohem méně záleží na kapacitě uložené energie. Pokud by při brzdění bylo možné energii rychle a téměř bezeztrátově uložit tak, aby vystačila na nejbližší rozjetí, protože to je z energetického hlediska klíčové a zároveň aby hmotnost takového systému nevážila více, než např. 80kg. Což mne vede k myšlence pístového kompresoru, který by (obráceně použit) mohl fungovat i jako motor na stlačený vzduch, jedné plastikové tlakové nádrže a nějakých regulačních hejblů včetně elektrické spojky. A zbytek provozu by obstaral diesel, který je stejně ze všech stávajících pohonných systémů nejekologičtější... Jenže k takovým změnám je zapotřebí mozek a ne jen naběhlá žíla prakovka a nenávistí podlité oči, jak nám zde ten slizovitě zelený pionýr předvádí.
Kamo, sorry.
To je jak kdyby to napsalo dite ze zakladky.
Ty nemas o ucinnosti ani paru.
Prej pistovy kompresor.
Rekuperace EV ma neprekonatelnou ucinnost.
Stejne jako elektricka trakce.
Uz se prober. Dej si dohromady cisla ucinnosti. A pak prestanes psat o dieselu a pistovych kompresorech. 😉
A jestli nesouhlasis, tak zkus ta sva tvrzeni necim podlozit. 😄
PS Hybrid (i ten bez zasuvky) neslouzi jen k rekupraci. Ale umoznuje i (nebo hlavne...) beh spalovaciho motoru v optimalnim rezimu resp. jeho vypnuti. Diky tomu se ty tvy diesely (ktery jsou pro hybrid obecne naprosto nevhodny..) bez hybridu ucinnosti benzinovymu hybridu vubec nepriblizujou (krome vyjimek trvalyho vysokyho zatizeni - dalnice).
To je jak kdyby to napsalo dite ze zakladky.
Ty nemas o ucinnosti ani paru.
Prej pistovy kompresor.
Rekuperace EV ma neprekonatelnou ucinnost.
Stejne jako elektricka trakce.
Uz se prober. Dej si dohromady cisla ucinnosti. A pak prestanes psat o dieselu a pistovych kompresorech. 😉
A jestli nesouhlasis, tak zkus ta sva tvrzeni necim podlozit. 😄
PS Hybrid (i ten bez zasuvky) neslouzi jen k rekupraci. Ale umoznuje i (nebo hlavne...) beh spalovaciho motoru v optimalnim rezimu resp. jeho vypnuti. Diky tomu se ty tvy diesely (ktery jsou pro hybrid obecne naprosto nevhodny..) bez hybridu ucinnosti benzinovymu hybridu vubec nepriblizujou (krome vyjimek trvalyho vysokyho zatizeni - dalnice).
A ta elektrická pixla co smete nejrychlejší McLaren vs Tesla viz tabulka https😐/autobible.euro.cz/…-za-pul-milionu/
Kam ten svět spěje = eště aby nám přestali dotovat naftu = to by byl konec. Nemělo by smysl žít = takhle nějak to asi probíhá v hlavách WinDiesla atd.? 😲 :😉
EDIT po 14ti hodinách = ty palečky :no: ty naměřený časy ani realitu asi NEzmění = nemyslíte? Najde se aspoň JEDEN hrdina = co zkusí vysvětlit co tím chtěl říct nebo dokázat? 😄