The core of Tesla’s future value lies in high-volume car production multiplied by the fact that the cars will be fully autonomous (zdroj world-today-news.com). Čili - jádro budoucí hodnoty Tesly spočívá ve velkoobjemové výrobě automobilů podporované skutečností, že automobily budou disponovat plně autonomním řízením.
To se nejbližší době nestane, jedině pokud se nebudou auta vyrábět roboti, auto bude stát pár výplat a auto spolu budou komunikovat napříč automobilkami a v neposlední řadě digitální silnice bez chodců apod.
Kam ten svět spěje = eště aby nám přestali dotovat naftu = to by byl konec. Nemělo by smysl žít = takhle nějak to asi probíhá v hlavách WinDiesla atd.? :-O:*)
EDIT po 14ti hodinách = ty palečky :no: ty naměřený časy ani realitu asi NEzmění = nemyslíte? Najde se aspoň JEDEN hrdina = co zkusí vysvětlit co tím chtěl říct nebo dokázat? :-)
...takže až u těch elektrokrumplů bude po letech potřeba vyměnit baterky, tak mechanik buď: vezme flexu a vyřeže ty sraé z dutých nosníků karoserie, kterou tím samozřejmě zcela znehodnotí... nebo ten elektrovehykl bude majitel muset rovnou hodit ze skály... :D:-[]:-[] Vlastnit Teslu se prostě v budoucnu ještě více vyplatí! :D:D:D
Tesla ‘Battery Day’ Promises 56% Reduction In Battery Cost And Much More :yes::yes::yes:
A o tom to je. :-!
Nonetheless, EVs are at a point where moderate improvements can push them over a cliff into the zone of competing with and beating gasoline cars on price — they long ago beat them on performance, operating cost and maintenance.
To je pro ty, co si mysli, ze v bateriich se nedeje zadny pokrok. Opak je totiz pravdou. :-O
Ja bych zduraznil to slovo ,,Promises" - slibem nezarmoutis. Jak zname Muska, tak jeho 2-3 roky znamena v prekladu 5 - 8 let a tou dobou tu Tesla nemusi byt resp. pod jinou automobilkou.
Ty placatý baterie jsou na h**no. Samozřejmě rekuperace smysl má, ztráty při brzdění by bylo lepší zužitkovat jinak, než přeměnou na teplo, ale rozhoduje rychlost ukládání energie, rychlost jejího znovuvyužití a celkově energetická účinnost celé operace. Mnohem méně záleží na kapacitě uložené energie. Pokud by při brzdění bylo možné energii rychle a téměř bezeztrátově uložit tak, aby vystačila na nejbližší rozjetí, protože to je z energetického hlediska klíčové a zároveň aby hmotnost takového systému nevážila více, než např. 80kg. Což mne vede k myšlence pístového kompresoru, který by (obráceně použit) mohl fungovat i jako motor na stlačený vzduch, jedné plastikové tlakové nádrže a nějakých regulačních hejblů včetně elektrické spojky. A zbytek provozu by obstaral diesel, který je stejně ze všech stávajících pohonných systémů nejekologičtější... Jenže k takovým změnám je zapotřebí mozek a ne jen naběhlá žíla prakovka a nenávistí podlité oči, jak nám zde ten slizovitě zelený pionýr předvádí.
Kamo, sorry.
To je jak kdyby to napsalo dite ze zakladky.
Ty nemas o ucinnosti ani paru.
Prej pistovy kompresor.
Rekuperace EV ma neprekonatelnou ucinnost.
Stejne jako elektricka trakce.
Uz se prober. Dej si dohromady cisla ucinnosti. A pak prestanes psat o dieselu a pistovych kompresorech. ;-)
A jestli nesouhlasis, tak zkus ta sva tvrzeni necim podlozit. :-)
PS Hybrid (i ten bez zasuvky) neslouzi jen k rekupraci. Ale umoznuje i (nebo hlavne...) beh spalovaciho motoru v optimalnim rezimu resp. jeho vypnuti. Diky tomu se ty tvy diesely (ktery jsou pro hybrid obecne naprosto nevhodny..) bez hybridu ucinnosti benzinovymu hybridu vubec nepriblizujou (krome vyjimek trvalyho vysokyho zatizeni - dalnice).