puma je fakt moc pekna... od prveho momentu tvrdim ze sa mi paci.... a jak sa mi uz vacsia kuga nepaci a ani fiesta ci focus... tak puma je kua drat ( uz konecne ) paradna.... a konecne uz ako dravec aj ceri zuby.... v tej tropickej zelenej vyzera brutalne cool .... akurat by som tam radsej videl klasicke "svetle" disky .. este viac by svietila... ... no ale asi najvacia pecka je tu samosvor... uprimne toto tu asi necakal skoro nikto... po broncu aj puma umi ... :yes:
Ako majiteľovi V10 ti je sčasti odpustené, ale i tak 200 koní je 200 koní, na malého prcka pekná porcia a nenapadá mi žiadny konkurent, ktorý by bol na tom nielenže lepšie, ale aspoň rovnako.
Tak tohle vypada paradně. Suprovni vzhled podtrženy nadhernou barvou a když vim jak jezdi standard Puma a jake ma řizeni tak tohle bych si velice rad vyzkoušel. Jen pochybuji, že u nas ta možnost bude.
Motor vlastně z fiesty ST se zvyšenym krouťakem. Jedine co mi nesedi jsou v zakladu 19".
To je otázka vkusu, ale technicky to vypadá moc dobře a dokonce to má samosvor a manuál :yes:
Zdá se že normální auta se ještě budou chvilku vyrábět :D
Tak v tomhle s tebou vubec nesouhlasim. To, že u vas je situace takova, že Fiesta ST se nabizi až v nevyššim stupni vybavy ST3 je bohužel kiks. U nas je rozdil nějakych 220tkč a ne jinak je tomu i jinde. Dalši věci je ta, že Fiesta ST nestraci na atraktivnosti ani kdyby stala stejně jako ten focus. Prošel jsem si opravdu hodně diskuzi a to co piši dnes, už majitele nebo lidi co s ni měli delši zkušenost tak se ani nechce věřit jak vyborna Fiesta ST je. Vlastně je považovana za součastny top mezi HH. A řada majitelu, ja osobně znam jednoho vyloženě chtěli pravě Fiestu a nějaky Focus ST je vubec nezajimal. Evidentně vědi nebo věděli proč.
Vicemeně řada z nich měla zkušenost se spousty jinych HH a z te fiesty byli dost unešeni. Osobně mě mrzi, že jsem byl v ni pouze 2x vezen. Ale jedno vim jistě. Kdyby mi na salonu řekli, že si mužu pujčit na vikent FOST nebo FIST tak bez vahani beru Fiestu. A navic se mi u ni velice libi takova jednoduchost oproti nejen pravě tomu FOST. Žadny elektro. řizeny svor, ale jednoduchy mechanicky, ručni brzda, klasicke budiky nebo žadne adap. tlumiče.
To, že se řada z vas řidi nějakyma čisilkama či tabulkama a nebo vidi 3 valec a maji jasno to je pouhe neznale blaboleni a teoretizovani.
Hmm, uvolněný čep napínáku ozubeného řemenu olejového čerpadla ve 100.000 km, motor na odpis. Údajně jen kombinace motoru 1.0 s šestistupňovou automatickou měničovou převodovkou koncem roku 2017.
Fakt je, že teď je už nová generace tříválců, tak snad přežijí déle.
Souhlas. Nasupený tříválec to sedí. Myslím, že prodejně úspěch nesklízí. Už vidím, jak se někdo někde na srazu chlubí tím, že má pod kapotou třesoucího se kripla.
Jj, malý hot crossover tu asi iný nie je, tu bude mať Ford pole len pre seba.
Druhá vec je cena, ak sa bude odrážať od Fiesty, tak to bude pomerne drahé, Fiesta ST je aspoň u nás tak drahá, že pri dovybavení stráca vedľa vlastného väčšieho brata atraktívnosť. Mať porovnateľne vybavenú Fiestu ST za 28000 (s 1,5 R3) a Focus ST za 33000 (s 2,3kou), to potom nie je moc ťažká voľba.
Stejně jako Fiesta ST nema Puma ST prakticky konkurenci.
Ale ten, kdo neni mimoň a ma trochu přehled tak vi, že ford ma u nas normalni pohodove ceny. Je jasne, že cenova uroveň renaultu nebo korejcu to nebude, na druhou stranu k premii pořad daleko. A cena se da +- odvodit od Fiesty ST, takže počitam od cca 650tkč.
Juke (ten minuly) byl o tridu mensi auto. Ten soucasny uz tomuhle neni tak daleko, pravda, ale zabiji to ten litr. Kdyby se Renault / Nissan zmohl, dal do toho 1,3 poladenou nekde k 200k + samosvor, pak to bude konkurent jako z ucebnice, ale do te doby...
svor hmm... tie crossiky moc nemam v laske a Puma mi pride zbytocna, ale budis poziadavky trhu a posun trendov si ju ziada... az na tieto skatulky to vyzera velmi slubne :-) obaval by som sa komfortu, hlavne na ´´rodinny´´ crossover... 19ky + ST setup a splasene riadenie to bude asi trochu pruser, uz standartna Puma je tvrda