Když dnes půjdete kupovat nové auto, ačkoliv máte nachystanou hotovost, prodejci vás budou přesvědčovat k úvěru nebo leasingu. Jenže někdy se to opravdu vyplatí!
Nabízíme všechny druhy půjček za nízkou úrokovou sazbu 3%. Můžete si půjčit na jakékoli období od 1 do 25 let a půjčit si libovolnou částku od 2 000 do 50 000 000,00 GBP za jakýmkoli účelem. Můžete se přihlásit prostřednictvím whatsapp: +447451283532 nebo e-mailu: larryfox2017@hotmail.com
Právě si chci pořizovat nové auto a o možnostech jeho financování jsem si četl na https://www.duofinance.cz/…ver-nebo-leasing Nejvíc mi dává smysl úvěr, ael samozřejmě ne ten z autobazaru. Vyberu si nějaký na základě internetové srovnávače, to mi příjde bezpečnější.
Ako obvykle píšeš nezmysli. Pred par dňami som kupoval Corollu. Na financovaní preplatím za 3 roky celkovo 5%. HP + GAP vyjednané individuálne ma stojí ročne 3% ceny auta. Tak mi teraz z toho skús spraviť 20% RPNM.
U nás všetci promujú nulové úroky pri financovaní, ale pri rpmn majú brutálne rozdiely.
Typický psa, Dacia, Toyota, sú okolo 20%, zase Kia, VW sa dokážu dostať na 10%.
Najlepšie financovanie som mal na korejca, tam som dostal na cca 8% za tri roky vrátane pzp a HP. To bola brutálne dobrá ponuka.
Ale bežné to určite nie je. Teraz sú už náklady oveľa vyššie
Lizingovka ta do nicoho nenuti, vsak si mozes zobrat taky produkt aky ti vyhovuje. Kludne mozes mat len leas aj bez ich poistky alebo si ju spravis vo vlastnej rezii, ale spravidla to nebude ich ponuka za 0%. Jasne, ze na tom zarabaju - maju inu paku na poistovnu a dohodnute ine podmienky ake si vies vyhandlovat sam, ale co hovorim uz od zaciatku, ze to vsetko treba zobrat do uvahy a spocitat. Absolutne individualne vysledky z toho vyplynu a pre niekoho to moze vyjst vyhodnejsie, pre niekoho porovnatelne a pre niekoho neakceptovatelne.
BMW se nekradou?
Samozřejmě nic proti, že si auto nepojišťuješ. To je každého věc. Co to bylo za auto s pojistkou za 70k? Já mám nabídku za 30k ročně u auta za 1,6M.
Gratuluju, máš štěstí a jsi úplně super dokonalý a bezchybný řidič. Tobě se samozřejmě nic nemůže stát.
No, já nejsem. Jsem jen člověk, takže vím, že i já můžu udělat chybu, jejímž důsledkem bude zničení nového auta. Že se mi to zatím nestalo je skvělé, ale nebudu předpokládat, že to může vydržet navždy. A co se týká skel, těch už jsem pár z pojištění měnil. Jezdím totiž v provozu, kde jezdí i nákladní auta, tu a tam něco odletí...
V tomhle souhlasim se Zettim. Poslední pojistná událost srážka se zvěří deset let zpátky. Skoda 70 tisíc. To tehdy stala roční pojistka... za ty roky jsem ušetřil aspoň milion.
Nechce sa mi hladat papiere, ale bude to okolo 19%, lenze splatka obsahuje dlznu sumu leasu + PZP + HP. Tych 19% je teda len poistenie, ktore by ma vo vlastnej rezii stalo 18,3% po prepocte ako som napisal, takze prerabam to o 60€ rocne na poisteni - podotykam, ze ale take poistenie viem zohnat iba po znamosti cez rodinneho prislusnika v poistovni, keby som siel ako bezny smrtelnik bolo by to viac ako ponukla leasingovka. Samozrejme v inej poistovni by som to mozno uhral este o par desiatok € menej, akurat to su poistovne, ktore nemaju dobre meno pri plneni a s takymi ja zmluvy neuzatvaram. Jediny skutocny naklad je vybavenie leasu, lebo to samozrejme platis aj pri tom 0% - na zaciatku. Lenze rozlozene v case to dokaze zozrat inflacia takmer cele z leasu a benefit je, ze sa nevygrcias z penazi naraz.
Co tak musis udelat abys auto uplne znicil? Uz si nejaky uplne znicil? Ja jeste ne. Jen jednou sem menil naraznik, masku svetla, to do me nacouvala dost zostra pani na krizovatce, ale to bylo z PR, to uz je vic nez 25 let
Ja chapu ze se nekdo bez pojistky neobejde, ze jezdi jako jantar, Neumi predvidat, je to agresivni pitomec nebo ma ruce uplne volsovy. Nebo se na aute strida vic lidi, nebo by ho nehoda polozila. Ja tu potrebu proste nemam, jezdim v klidu a kdyz vidim ze nekdo leti jako krava z vedlejsi tak klidne pockam az si ujasnime poradi.
Pojistit celni sklo stoji asi sestinu ceny. Na osobaku sem ho menil jednou, na sprinteru dvakrat, tam je to nejaky haklivy. Ale furt mame pres 20 pojisteni skla k dobru. 20 x 3 litry rocne, to uz je 60K doma none? Ty pojistovny to maji hodne dobre spocitany
Financování 50 % ceny auta na 3 roky. Úrok 0 %, poplatky 0 %, balíček pojištění (POV+HAV) levnější, než kolik by mi nabídly pojišťovny. Zbývá poslední splátka a pošlou mi TP, který měli v zástavě. Krátce importér dokonce nabízel toto financování na 5 let, to bych bral hned.
4) U aut to neplatí, protože do RPSN se počítá pojištění, pokud je součástí splátky. Mám financování 50 % ceny auta na 3 roky s nulovým navýšením. Úrok je 0 %, poplatky jsou 0 Kč. Ale kvůli pojištění (mimochodem velmi výhodné), které je součástí splátky, je RPSN 12,465 %.
Jen aby z toho levnějšího taky někdy ty prachy viděl... V ČR taky kdysi "frčela" ČPP, nejlevnější pojišťovna na trhu. Akorát z ní byl problém dostat jakékoli peníze, když k něčemu došlo.
si pamatam ako ma svagor presviedcal ze nic nedoplaca...po preratani zistil, ze na leasing od predajcu s 0% urokom a ziadnym poplatkom preraba 400€ na havarijnom poisteni, ktore by mal online lacnejsie :D
1.Suhlasim, akurat pri novom aute je vyslovene hazard si HP neurobit. Jasne, da sa to, ale osobne by som to nespravil. Cize znovu vypovedna hodnota je pre dvoch roznych ludi rozna. GAPko je nutnost k HP inak clovek moze byt po 2 rokoch neprijemne prekvapeny keby doslo ku kradezi ci totalke.
2.Lizingove firmy podmienuju zvycajne len niektore produkty poistenim. Napriklad u PSA (ktore mam) som mohol mat 0% leas ale poistku vezmem od nich, alebo vlastne poistenie ale v tom pripade nebude 0% leas. Kedze v poistovni mam rodinneho prislusnika dokazem sa dostat k poisteniu, ktore ma maximalne zlavy a bez marze agenta. Bolo samozrejme cenovo nizsie - rozdiel asi 5-6€mesacne. Bez takehoto kontaktu by som ale lepsie poistenie nevybavil, lebo neviem dokladovat roky bezskodoveho priebehu - lebo vek. Ak by som mal o 10 rokov viac a som bez nehody, tak by ten cenovy rozdiel bol zrejme vyssi, preto vravim, ze sa neda pausalizovat.
Naproti tomu svagor kupoval octaviu a ked im spravili ponuku cez VWFS, tak ma sice o 30% lacnejsie auto oproti mne, ale poistku by platil o 30% viac nez ja, takze realne je to naozaj tak, ze cloveka zaujima o kolko zaplati viac, ale v tomto pripade to nie je take jednoduche cez RPMN + este rozdiel v samotnej nakupnej cene.
GAPko som si napriklad spravil extra sam - v tejto konkretnej poistovni ma moja znacka (PSA) rizikovy koeficient 1. Take VW ci skoda je na urovni premii a ma rizikovy koeficient 2, takze za rovnako drahe auto by bolo dvojnasobne poistne. Ale to je len priklad.
Teoreticky máš pravdu.
Realita je iná z nasledovných dovodov:
1.z poistiek je nutné reálne platiť len pzp. Ktoré býva najlacnejšie.
2. Lízingové firmy zvycajne podmieňujú financovanie práve uzavretím poistiek, pričom ide o HP, pzp aj gap. A reálne čísla zvyknú prevysovat bežné trhové ponuky. Resp ešte som nevidel ponuku poistenia cez lizingovku, ktorá by bola lacnejšia ako sólo vybavená poistka.
A finálne ma zaujíma, koľko spolu zaplatím naviac. A práve to určuje RPMN.
A tam býva obrovský rozdiel medzi značkami. Ako som písal, PSA bežné cez 20%, VW 10% ročne. Myslím, že niekde som videl aj ponuku na dáciu a to bolo tiež šialene vysoké číslo.
Edit: pokiaľ je poistka povinná, musí byť súčasťou RPMN
Pokiaľ nie je, tak lepšie pre mňa. Ale také financovanie som ešte nikdy nevidel.
Kto ponúka financovanie bez poistiek?
RPMN nie je v tomto pripade velmi vypovedny udaj, pretoze sa do tejto sumy casto pocita aj poistenie, ktore si ako pricetny clovek aj tak spravis sam vo vlastnej rezii ak by si ho nemal k financovaniu. Tiez neplati pausalne, ze poistka cez leasingovu spolocnost je vzdy nevyhodnejsia ako solo, zavisi od mnozstva faktorov a navyse sa vtedy neuplatnuje ani bonus ale ani malus. Toto vsetko treba zohladnit a pozriet vyslednu sumu. Lebo cisla na papieri hovoria jedno a nominalna hodnota druhe.
EDIT: co som chcel povedat je, ze sucastou vypoctu RPMN moze a nemusi byt poistka a uz ti to cele pada.
Kupoval som viac áut a celý článok je nesprávne napísaný.
Nepočítame s nákupom na firmu, to sa rieši inak.
V prípade nákupu na fyzickú osobu platí vždy nasledovné:
1. Ponuky sa v čase menia. Občas predajca nechce predať, občas nechce predať importér. Občas sa však pretne lepšia ponúka predajcu s ponukou importéra. Potom je to o dosť výhodnejšie.
2. Predajcovia majú veľký priestor na zníženie ceny. Nedávno u nás dostala skupina predajcov škoda a VW pokutu za vytvorenie kartelu, ktorý predrazoval ponuky. Ak je miestny predajca neochotne, treba osobne navštíviť iného. Odporúčam vopred zavolať a oznámiť o co mam záujem.
3. Zľava je rôzna aj v rámci jedného modelu, záleží na výbave, motorke, farbe.
4. Financovanie je vždy drahšie. Celkový náklad určuje len a len RPMN. Žiadny reklamný nulový úrok a iné kydy. RPMN je jediná zaujímavá informácia pri financovaní. TAM SÚ Obrovské rozdiely. Typický napr. Citroen a pezot majú RPMN cez 20 percent, podobne Toyota. Naopak VW a škoda sa občas dostanú až k 8 percentám!!! Co je brutálny rozdiel. Korejci zvyknú byť okolo 10 percent, ale zase celkova zľava vie byť lepšia ako v prípade VW (ale záleží na predajcovi, ako som písal, viacerí dostali pokutu za úmyselne predrazovanie)
3 pilire jsou takove statem schvalene klise, v dozorcich radach tech spolecnosti a pojistoven sedi politici a podnikatele, nic jineho ti do hlavy hustit nemuzou.
Do ted jsem platil auto vzdy na drevo. Nekdy bylo za 100 nekdy 300, 500 nekdy vic, parkrat jsem si pujcil kolem 100-150 aby mi neutekla dobra koupe, ale pak jsem to chtel rychle splatit a platil 8 mesicne, pred 20ti lety to bylo na vejplatu mladika dost a nic moc nezbylo. Jenze ted kdyz mas dite, rodinu a chces budovat zazemi, barak, tak davas mimo hypo, z toho co mas a tam uz mi auto jako vagen pro rodinu dava smysl rozlozit jako hypo do co nejdelsiho splaceni. Ani bych nemusel novy, to spis nejaky po prvnim majiteli s malo km a jeste chvili zarukou a splacet. Usetreny penize dat neco do baraku neco na cestovani a neco ulozit. U levnejsiho auta do 300tis se na havarijko vybodnout
Mám desáté auto, žádné na půjčku a nikdy jsem žádné havarijně nepojišťoval, protože je to prodělečný podnik. Za celou dobu jsem měl dvě události a nikdy z mé viny, takže bych na těch pojistkách krutě prodělal. Pojišťovny potřebují v první řadě vydělat, ne platit zákazníkovy...
Nie je. 3 piliere su sporenie, investovanie a poistenie. Kazde ma svoj vyznam a je urcene inym sposobom. Ked sa ti stane PU o 2-3 roky, tak spotrebovane poistne je smiesne, za to krytie je vysoke. Neexistuje investovanie, ktore by to dokazalo zhodnotit rovnakym sposobom. Ak budes operovat s premisou, ze za 30 rokov, kedy ti poistovna neplnila nic a cele poistne si mohol naliat do investovania a mohol si mat viac sa sice na to tak pozerat mozes, ale ide o zakladne nepochopenie poistenia. Poistujes sa preto, ze NEvies ci sa ti nieco stane a ani kedy. AK by si to totizto vedel, tak sa poistis rok predtym na maximalne mozne krytie daneho rizika - tudiz znovu, iba jasnovidec sa poistovat nemusi a ten, co je velmi bohaty.
Ty sa nepoistujes u seba, ty si setris a to nie je to iste ani omylom. Ano v sucte ked sa ti nic nestane, tak je poistka zbytocna lebo si za to mozes kupit cokolvek ine. Avsak ty sa poistujes preto, ze nevies, ze sa ti nieco stane a skoda moze presiahnut tvoje uspory. Poistenie nepotrebujes ak si jasnovidec alebo si tak bohaty, ze z vrecka dokazes vyplazit 100% skody PU a bude ti to jedno.
Ja mam na triku pres 2 mio po cely Evrope, vetsinou sluzenbni, prvni a posledni nehoda v roce 1979. Za ty prachy co sem za tu dobu usetril na pojistkach si muzu koupit novy auto bez mrknuti oka. Nepojistuju ani baraky, vubec nic.
Proste si vsecko pojistuju u sebe :-)
Sobe davam a v pripade potreby sobe platim, resp. jsem na to pripravenej
Mne je jedno jestli cash nebo úvěr, beru vzdy to, co je výhodnější.
Bez havarijka ani ránu. Clovek nikdy neví, obzvlášť když auta jsou na cestách prakticky pořád. Chapu lidi, co najedou par km, ze se jim nechce platit.
Vzdy treba spocitat, vzdy a ako vravis nie len samotny leasing, ale dat si spravit ponuku aj v poistovni a potom porovnavat. Uver spravidla bude drahsi vzdy z pohladu celkovej ceny(mozno par specifickych vynimiek) ale rozlozene v case z hladiska hodnoty penazi to tak byt nemusi. Naviac, kto ma hotovost, tak mu asi nespadla z neba ale ju musel nasetrit. A setrenie aj samotny urok poziera inflacia, takze je dobre sa na to pozriet kde je ten vychodiskovy bod, z ktoreho sa pozerame. Splacat pri dnesnych podmienkach je lacnejsie nez setrit.
z vlastni zkusenosti vím, že financování muze byt výhodnější a levnější než platba v hotovosti. Jedna se především o to, ze v rámci toho mate jiz pojištění. A kdo bydli v Praze a patří k mladším ročníkům, nebo má tady sídlo firmy, asi moc dobre vi jak vysoké jsou ceny pojisteni.
Tedy hlavně při nejvyssi možné akontaci a nejkratší délce financovani dokaze clovek ušetřit o dost vic, nez kolik připlatí. Ale je potřeba vzít kalkulačku a počítat.