Novinky
ve Volkswagenu Ibiza, 😒]
Ne, nestojí jim to za to ani si to po sobě přečíst.
Já bych radši chválil...ale nejde to.
Kombi bude.
Fabka povyroste, Panují obavy s kanibalismu na Scale.
Ne, nestojí jim to za to ani si to po sobě přečíst.
Já bych radši chválil...ale nejde to.
Kombi bude.
Fabka povyroste, Panují obavy s kanibalismu na Scale.
No, pokud příští Fabia opravdu výrazně povyroste, tak si přiznejem, že takové úvahy o kanibalismu Fabie Combi a Scaly nejsou úplně od věci.... 😢 Možná se tomu budou bránit tím, že Fabii nedopřejí ani 1.5 TSI, a to by byla opravdu škoda.... 😒 :no:
Tak jak to píšeš to skoro vypadá, jako by u Fabie měli náhle zrušit 1,5TSI. A on tam ten motor není.
Není, ale u současného Pola i Ibizy je. Nebo už jenom byl? V poslední době jsem se nedíval na jejich ceníky. V každém případě je ta platforma na jeho instalaci připravena.
Na ceníky se radši nedívej, protože zjistíš, že Polo se prodává s litrovými tříválci do 70 kW a v Ibize dávno žádná 1.5 není.
Povyroste určitě, protože trojková Fabie je dnes jedno z nejužších aut a s nejmenším rozvorem na trhu v segmentu B. Prostě přidají 10cm na rozvoru a 5cm na šířce a bude to na úrovni aut, které konkurence nabízela cca od roku 2016 - tedy Fobie se přihlásí o slovo s křížkem po funuse, kdy budou nastupovat už další generace béčkových aut, které budou zase o kus dál. Scala bude díky rozvoru o dost větší v kubině a hlavně bude mít větší kufr díky celkové délce auta (Fabie určitě nebude mít 4,4 metru), takže pochybuju, že bude na evropském trhu nějaká velká kanibalizace.
Tak zase nemám pocit, že by konkurence byla významně prostornější. Spíš se FIII vrátila do třídního průměru.
Tak třeba Polo a Ibiza na mě uvnitř působí jako o třídu větší auto - místa je v nich cca stejně jako ve dvojkové oktávce. Trojková Fabie na ně už dlouho ztrácí a představit nástupce 5 let po uvedení koncernových bratříčků považuju za pěkný trapas Škodovky. Na druhou stranu má Škoda Scalu - auto, které VW ani Seat nemá. Prostě levnou nižší střední, která může konkurovat cenou korejcům. Třeba už se ty hrátky udělat ze Škody konečně konkurenci automomobilkám, které poslední roky v EU zásadně sílí, odehrávají roky a jen se to "šikovně" tutlá.
Nebude, fabka je defacto jen jiná karosářská varianta scaly, samozřejmě tedy povyroste tak jako ibiza/pol👋scala. Pro kombi není prakticky prostor - odlišit jej od scaly by byl problém.
A dneska s F3 to problém není?
Fabia kombi by právě měla větší kufr...
Fabia kombi by právě měla větší kufr...
Právě že je, proto to končí stejně jako skončil rapid/scala liftback, protože poptávka po vlekém kufru je v segmentu malých aut silně omezená a při vytíženosti výrobních kapacit nebylo možné dál držet 4x karosářské verze když gró zákazníků uspokojí bohatě ty dvě a vznikne prostor pro Kamiq... To že se to nestalo hned v jeden okamžik ale postupně v rámci modelových obměn je jen bežná praxe jak pracovat s trhem.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
zadnych svetiel na sirku a la scala/kamiq sa mi na skode paci... aj novej fabii by to podla mna sedelo... tak uvidime.. nova fabia bude ale urcite opat megahit pre skodu :yes:
No jestli to bude stejný klumpr jako nová Octavia, tak potěš koště. Aneb jak z průměrného vozítka, které mělo slušnou spolehlivost a celkem normální cenu, udělat předražený počítač na kolečkách.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
nova octavia je na predok uz za mna divna.. pricupena ulizana.. naladi to.. aj tvar masky ... des... 😢 .. dnes uz tu z koncernovej trojice vedie leon
Co na tom vozítku (Octavia) nesnáším😒br />
- nejdou trvale vypnout asistenti (udržování jízdného pruhu, S&S...) a nefungují
- v zrcátku se odráží chromový rámeček výdechu
- nejde sklopit sedadlo spolujezdce do polohy umožňující převoz dlohých předmětů
- každou chvíli něco nefunguje (např. parkovocí senzory, ovládání )
- dotykové ovládání je horor (např. zapnutí vnitřné cirkulace je na tři kroky)
- navigace nepoužitelná (nezná č.p., je pomalá, každou chvíli zaseklá)
- gumové řazení
- v zrcátku se odráží chromový rámeček výdechu
- nejde sklopit sedadlo spolujezdce do polohy umožňující převoz dlohých předmětů
- každou chvíli něco nefunguje (např. parkovocí senzory, ovládání )
- dotykové ovládání je horor (např. zapnutí vnitřné cirkulace je na tři kroky)
- navigace nepoužitelná (nezná č.p., je pomalá, každou chvíli zaseklá)
- gumové řazení
Nebol tu cirou nahodou presne tento clanok uz tak pred 2 mesiacmi?
...aby alespoň levnější verze Fabie nebyly zamořeny dotykovými tlačítky a tabletovým ovládáním všeho, a samozřejmě aby jí taky zůstala pořádná mechanická P brzda!!! 😲 😲 😲 ;-\ ;-\ ;-\ Pokud chce Škoda konkurovat levnějším značkám, tak právě tímto by měla začít!!! :😉
Mechanická parkovací brzda asi bude, ale obávám se, že stejně jako u OIV přijdou ovladače klimatizace výhradně přes displej bez ohledu na výbavu. V takovém případě by pro mě FIV byla přijatelná jedině s pokročilejší autoklimou za nízký příplatek.
Německý soudy...asi to víš.
BTW neauto klima v OC4 je na zastřelení vývojáře.
BTW neauto klima v OC4 je na zastřelení vývojáře.
Na zastřelení vývojářů je víc věcí. Třeba nový volanty VW. Za některý věci bych jim fakt nakopal prd... 😒
No jo, no. Rozkaz zněl jasně - ušetřit za každou cenu... 😒 😒 😒
Ani si nejsem jistej, jestli je nový volant levnější, podle mě je dražší.https😐/www.auto.cz/…si-jeste-pockame?… Je jen horší na ovládání, se.re mě asi nejvíc na celým autě, spolu s nemožností vypnout asistenty. Podle mě je novej aby byl novej, ale je to prostě horší. Všema deseti bych bral třeba volant z Pola GTI.
Z malých aut dnes považuji za nejpovedenější nového Yarise, tahle krabice se mu nevyrovná ani náhodou ...
Z malých aut jednoznačně Clio.
Clio dobrý, ale prostorný interiér Pola má taky něco do sebe. FIV bude to samé.
No jde jen o to, že to Polo je nehorázně drahé a nijak designově nevyniká. Clio je výrazné, moderní, prostorné a dá se koupit za slušné peníze i se slušnou výbavou. Ne nadarmo vládne segmentu malých aut 😉
Ano, ale když přijde FIV na stejné platformě, s nižšími cenami a aktuálnějším designem, tak to může stát za to.
Sa divim ze neostrihli este jeden valec a nespravili z toho 0.6L dvojvalec s dvoma turbami, vacsimi ako je blok motora. Mozna nabuduce 😀
ada .. dizel v L200 iste bude ok.. aj v navare.. ale vo fabii to chce urcite benzin :yes:
2. Není lepší si každýho nechat vybrat, jakej motor chce? Jinak jasný, že do městskýho auta je lepší benzín a do mastodonta nafta. Tak to vidíme stejně.
Já na tu dovolenou radši dojedu v klidu a pohodlí, než se trápit ve Fabii.
Myslíš,že je to dobrý nápad? :-!