Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Range Rover P400 mHEV – Věk je jenom číslo

29 komentářů

Mr.Murphy
.... tak na tohle bych si fakt zvyknul kdybych takové auto potřeboval.... Ale teda 16 ve městě, nejde o peníze, to asi fakt u takového auta řidič neřeší, ale ty emise vypuštěné do xichtu lidem v tom městě žijícím, to je ostuda.... PHEV by tomu slušel.... 😉
webpaja
Ve městě pod 15, mimo pod 10 a celkový průměr 11,8? No to jsou parádní hodnoty. Tento motor byl vyvíjen proto, aby byl následně doplněn o elektromotor.
Takže i R6 + PHEV bude. Ale až v nové generaci, která přijde příští rok.
Mr.Murphy
.... pak to pro snoby nebude mít chybu a i chodec a cyklista bude spokojen.... 😉 až to bude popojížděn na elektriku, bude izolace od okolí dokonalá.... 😉
Avatar - Anonym
Anonym
Rolls bral dřív po městě 25 a na vypouštěné emise jebal bílej tesák 😄 😄 😄 A co jich jezdilo v Anglii nebo Holandsku, hafo.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse. Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ProchyTom
Tenhle kus auta je vzdycky lepsi videt na zivo. Je to proste kus auta a vzdycky mam radost kdyz takovy auto vidim. Hodne casto to ridi ženská. Boji se o sebe, svoje deti? Tak potom ji chapu, proc ridi takovy auto. Jinak na korzovani to asi taky neni spatny, sedis si jak v obejvaku a houpes se pres nerovnosti. Hešteg #Nehejtujpracháče 😁
h.onzyk
U nás na venkově jich moc nejezdí, já potkávm jednoho, u práce mi staví bytový dům a pan majitel stavební firmy v tom vobčas jezdí na stavbu kontrolovat dělníky 😄
Arese
Range Rover, to je ve třídě luxusních SUV (v jeho případě ovšem s překvapivě velkými schopnostmi i v terénu!) třída sama pro sebe se zcela specifickou královskou aerolou. Nádherný kus vrcholně luxusního auta, jehož jedinou nevýhodou je vyšší cena. Ale ta je plně obhajitelná nabízenou protihodnotou a jedinečnou image. 😄 :yes: :yes: :yes:
Ota4
Jeho nevýhoda je že je to strašně nespolehlivý krám
Mr.Murphy
jj legend o těchto autech koluje dost....
Ota4
Mluvím ze zkušenosti. Máme ho v rodině. Je to něco příšerného u auta za 3M tohle fakt nečekáš. 2x turbu v prd. Výpadky převodovky do nouz.rezimu. neustále výpadky el.sestemů. Interiér jak chrastítko. A plavný jízdní komfort? No tak na pěkné silnici ano ale když přijdou díry tak jako nic moc tady.
Avatar - Dinar
Dinar
Tak problémy s motory nebo převodovkami moc nejsou, rozhodně nic výjimečně jiného než u konkurence, ono, většina rangeů a rangeů sport je u nás s V6 dýzlem, to je motor, který tu je roky, převodovka osvědčená ZF8, většina problémů těch aut jde za elektronikou. Pravdou je, že servisy JLR u nás moc neumí, chyby hledají a odstraňují dlouho, neochota, výmluvy.
S čím nesouhlasím, je hodnocení komfortu, podvozek RR je z hlediska schopností zvládat díry na velkých kolech jednoznačně nejlepší, takový MB by se mohl učit. A interier chrastítko? Jsou věci, na které trpěly první ročníky akt. generace range, jako např. nestejná barevnost kůže v interieru, ale kvalita slícování nebo pazvuky, ne. Obecně, v této kategorii aut je to mezi výrobci docela plichta, mnohem víc jde o štěstí na kus než o problémy modelu jako takového.
Ota4
A já ti z vlastní zkušenosti píšu že interiér je prostě chrastítko. Tak mi prosim tě neříkej že to tak není!!! Je to samozřejmě možné zrovna u našeho kousku ale je to tak! Servis naprostá arogance a neochota. Jinak se bavim o verzi 4.4 v8sd s 22"koly. Komfort na strupaté silnici nic moc za ty prachy.
Avatar - speedfred
speedfred
Tak 22 na tie naše cesty, no ja ti neviem aj keď RR.
Je ale pravda že známy viezol takýto RR (4 roky starý 90t km) z dovolenky na plaťáku. Prevodovka v núdzáku.
Ota4
Pouze popisuji moje zkušenosti s tímto konkrétním kusem
Mig_35
Hlavně Dinar mluví o modelu Sport a ty o velkém a o tom jsem slyšel jen to nejhorší, co se týče spolehlivosti
Avatar - Dinar
Dinar
Velký, sport, velar, je to jedno, technika je stejná, ale ano, problém je elektronika, píšu o tom, motory a převodovky jsou na tom stejně, jako u konkurence. A nepíšu jen o sportu, navíc vlastní zkušenost jsem ani nezmínil, těch aut kolem mě bylo v danou dobu pět, tři sporty, dva klasické range a bylo to podobné, pár záhadných failů, hlášky, el. nefunkční to nebo ono, ale žádné turbo nebo převodovka. A neslyšel jsem o problémech HV ani později, a to jsem sám navezl dalších pár lidí do JLR. Že už bych to neudělal, jde na vrub hlavně tomu přístupu servisu, jedno kterého v ČR, nekompetentnost, výmluvy...
Ale s tím komfortem nesouhlasím hrubě, nevím, s čím kolega ota4 srovnává, já mám v té třídě projeto všechno, nic neumí tak kvalitně naše cesty na 22" jako právě Range.
Avatar - Dinar
Dinar
Začals tím, že je to krám, Range rover jako model, a dokládáš to zkušeností s jedním konkrétním kusem. Tak mi neříkej, že to tak je, hodnotíš-li model!
Ota4
Píši o konkrétním kuse. Jestli že máš zkušenosti s pěti rovery a vše ok tak dobrý já ti to neberu. V pořádku 👍
Avatar - Ozzman
Ozzman
Ehm.. nepsal si o Tipu, že má dobrý interiér ? Nevím jak si tohle v souvislosti s tímto RR a interiéru typu "chrastítko" dát dohromady 😁
Ota4
Jako to myslíš vážně ozzi? Nebo je to sranda?
Avatar - Ozzman
Ozzman
No, já ti nevím, RR jsem zkoušel a v interiéru je to čistá prémie a přirovnávat to k chrastítku, když jinde velebíš Tipo mi příjde trochu přistřižené za vlasy.....asi máme každý jiné vnímání interiéru... k ostatnímu se nevyjadřuji, nemám zkušenosti.
Ota4
Jako vážně sem tahas tipo???? Ja se tu bavím o autě za 3mega. A pouze říkám že konkrétní kus po 50tkm vrze a to dost. U takoveho auta bych to nečekal. Takhle jsem to myslel
Avatar - Ozzman
Ozzman
To píšeš až teď, že po 50 tisicích km vrže dost, proto jsem reagoval tak, jak jsem reagoval 😊
Ota4
Ok promiň za nedorozumění
Ota4
Tipo sem nikde nevelebil. Interiér plný tvrdých plastů. Zbytek normál C segment. Průměr. Pouze sem napsal že to nevidím tak tragicky jako ostatní
Avatar - Anonym
Anonym
Právě ten sazomet od PSA je tak neskutečně provařená věc, že těch zadřených XJ, XF a Land a Range Roverů s tím motorem jsou tu desítky. To jsme pidizimě, jinde sou toho stovky a tisíce.
Ted je zrovna na prodej jedno XJ v dehtu, zadřený 3,0 V6....Klasikaa 😄
webpaja
Kolik jsi jich měl? Už opět poněkolikáté a zase vytáhneš nějakou ojetou herku, jejíž historii neznáš.
Arese
Možná, ale přesto jich pořád jezdí dost a dost. Zejména v Praze. 😄