Testy
Přihlásit pro přidání komentáře
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
ProchyTom
Tenhle kus auta je vzdycky lepsi videt na zivo. Je to proste kus auta a vzdycky mam radost kdyz takovy auto vidim. Hodne casto to ridi ženská. Boji se o sebe, svoje deti? Tak potom ji chapu, proc ridi takovy auto. Jinak na korzovani to asi taky neni spatny, sedis si jak v obejvaku a houpes se pres nerovnosti. Hešteg #Nehejtujpracháče 😁
U nás na venkově jich moc nejezdí, já potkávm jednoho, u práce mi staví bytový dům a pan majitel stavební firmy v tom vobčas jezdí na stavbu kontrolovat dělníky 😄
Arese
Range Rover, to je ve třídě luxusních SUV (v jeho případě ovšem s překvapivě velkými schopnostmi i v terénu!) třída sama pro sebe se zcela specifickou královskou aerolou. Nádherný kus vrcholně luxusního auta, jehož jedinou nevýhodou je vyšší cena. Ale ta je plně obhajitelná nabízenou protihodnotou a jedinečnou image. 😄 :yes: :yes: :yes:
Jeho nevýhoda je že je to strašně nespolehlivý krám
jj legend o těchto autech koluje dost....
Mluvím ze zkušenosti. Máme ho v rodině. Je to něco příšerného u auta za 3M tohle fakt nečekáš. 2x turbu v prd. Výpadky převodovky do nouz.rezimu. neustále výpadky el.sestemů. Interiér jak chrastítko. A plavný jízdní komfort? No tak na pěkné silnici ano ale když přijdou díry tak jako nic moc tady.
Tak problémy s motory nebo převodovkami moc nejsou, rozhodně nic výjimečně jiného než u konkurence, ono, většina rangeů a rangeů sport je u nás s V6 dýzlem, to je motor, který tu je roky, převodovka osvědčená ZF8, většina problémů těch aut jde za elektronikou. Pravdou je, že servisy JLR u nás moc neumí, chyby hledají a odstraňují dlouho, neochota, výmluvy.
S čím nesouhlasím, je hodnocení komfortu, podvozek RR je z hlediska schopností zvládat díry na velkých kolech jednoznačně nejlepší, takový MB by se mohl učit. A interier chrastítko? Jsou věci, na které trpěly první ročníky akt. generace range, jako např. nestejná barevnost kůže v interieru, ale kvalita slícování nebo pazvuky, ne. Obecně, v této kategorii aut je to mezi výrobci docela plichta, mnohem víc jde o štěstí na kus než o problémy modelu jako takového.
S čím nesouhlasím, je hodnocení komfortu, podvozek RR je z hlediska schopností zvládat díry na velkých kolech jednoznačně nejlepší, takový MB by se mohl učit. A interier chrastítko? Jsou věci, na které trpěly první ročníky akt. generace range, jako např. nestejná barevnost kůže v interieru, ale kvalita slícování nebo pazvuky, ne. Obecně, v této kategorii aut je to mezi výrobci docela plichta, mnohem víc jde o štěstí na kus než o problémy modelu jako takového.
A já ti z vlastní zkušenosti píšu že interiér je prostě chrastítko. Tak mi prosim tě neříkej že to tak není!!! Je to samozřejmě možné zrovna u našeho kousku ale je to tak! Servis naprostá arogance a neochota. Jinak se bavim o verzi 4.4 v8sd s 22"koly. Komfort na strupaté silnici nic moc za ty prachy.
Tak 22 na tie naše cesty, no ja ti neviem aj keď RR.
Je ale pravda že známy viezol takýto RR (4 roky starý 90t km) z dovolenky na plaťáku. Prevodovka v núdzáku.
Je ale pravda že známy viezol takýto RR (4 roky starý 90t km) z dovolenky na plaťáku. Prevodovka v núdzáku.
Pouze popisuji moje zkušenosti s tímto konkrétním kusem
Hlavně Dinar mluví o modelu Sport a ty o velkém a o tom jsem slyšel jen to nejhorší, co se týče spolehlivosti
Velký, sport, velar, je to jedno, technika je stejná, ale ano, problém je elektronika, píšu o tom, motory a převodovky jsou na tom stejně, jako u konkurence. A nepíšu jen o sportu, navíc vlastní zkušenost jsem ani nezmínil, těch aut kolem mě bylo v danou dobu pět, tři sporty, dva klasické range a bylo to podobné, pár záhadných failů, hlášky, el. nefunkční to nebo ono, ale žádné turbo nebo převodovka. A neslyšel jsem o problémech HV ani později, a to jsem sám navezl dalších pár lidí do JLR. Že už bych to neudělal, jde na vrub hlavně tomu přístupu servisu, jedno kterého v ČR, nekompetentnost, výmluvy...
Ale s tím komfortem nesouhlasím hrubě, nevím, s čím kolega ota4 srovnává, já mám v té třídě projeto všechno, nic neumí tak kvalitně naše cesty na 22" jako právě Range.
Ale s tím komfortem nesouhlasím hrubě, nevím, s čím kolega ota4 srovnává, já mám v té třídě projeto všechno, nic neumí tak kvalitně naše cesty na 22" jako právě Range.
Začals tím, že je to krám, Range rover jako model, a dokládáš to zkušeností s jedním konkrétním kusem. Tak mi neříkej, že to tak je, hodnotíš-li model!
Píši o konkrétním kuse. Jestli že máš zkušenosti s pěti rovery a vše ok tak dobrý já ti to neberu. V pořádku 👍
Ehm.. nepsal si o Tipu, že má dobrý interiér ? Nevím jak si tohle v souvislosti s tímto RR a interiéru typu "chrastítko" dát dohromady 😁
Jako to myslíš vážně ozzi? Nebo je to sranda?
No, já ti nevím, RR jsem zkoušel a v interiéru je to čistá prémie a přirovnávat to k chrastítku, když jinde velebíš Tipo mi příjde trochu přistřižené za vlasy.....asi máme každý jiné vnímání interiéru... k ostatnímu se nevyjadřuji, nemám zkušenosti.
Jako vážně sem tahas tipo???? Ja se tu bavím o autě za 3mega. A pouze říkám že konkrétní kus po 50tkm vrze a to dost. U takoveho auta bych to nečekal. Takhle jsem to myslel
Tipo sem nikde nevelebil. Interiér plný tvrdých plastů. Zbytek normál C segment. Průměr. Pouze sem napsal že to nevidím tak tragicky jako ostatní
Právě ten sazomet od PSA je tak neskutečně provařená věc, že těch zadřených XJ, XF a Land a Range Roverů s tím motorem jsou tu desítky. To jsme pidizimě, jinde sou toho stovky a tisíce.
Ted je zrovna na prodej jedno XJ v dehtu, zadřený 3,0 V6....Klasikaa 😄
Ted je zrovna na prodej jedno XJ v dehtu, zadřený 3,0 V6....Klasikaa 😄
Kolik jsi jich měl? Už opět poněkolikáté a zase vytáhneš nějakou ojetou herku, jejíž historii neznáš.
Takže i R6 + PHEV bude. Ale až v nové generaci, která přijde příští rok.