Ford Transit se v letošním roce pyšní titulem „International Van of the Year 2007“ a stále patří k nejoblíbenějším dodávkám na trhu, což ale neznamená, že automobilka spí na vavřínech.
Jednou mě GTI nazval "panem dodávkou".
Jsou to moje vozy číslo 1. A tohle je fakt pecka!
Mám 100 koňového Trafica, tohle je jednou tolik!
Teda, na to se k Fordu půjdu rád podívat! BRAVO FORD! :yes:
Ja to s tou koncovkou tak strasny nevidim, otazkou je, co by se tam hodilo jinyho? Mozna dat to za naraznik aby nebylo videt vubec nic? Tak jako sveho casu u MB nebo VW a jinych? Nebo tam dat rouru jak od kamen, stejne jako to bylo u starych Transitu? Ono by se dalo diskutovat i o tzv. netrapnych modelech jinych vyrobcu, kteri davaji svym modelum dva vyvody, na kazde strane jeden...
Tak to treba neni auto pro kazdeho, ale jako hruzu bych to jeste nevidel.
Tech 200 koni by bylo zajimavych v kratkem a nizkem provedeni, ze by Ford neco chystal ??
Pane redaktore, kde jste došel na užitečnou hmotnost 4,2 t?? viz. cituji: "Pro ty je určen model se zvětšeným užitečným zatížením z 4250 kg až na 4600 kg".
Když neznáte rozdíl mezi celkovou a užitečnou hmotností, tak se raději věnujte psaní o Vánočních svátcích nebo VV3. :-)
priklanim se k tomuto prispevku, sam jsem se to chystal napsat.
Jen bych doporucil autorovi clanku, at jde psat treba o sportakach. Ale at se neplete do dodavek
Ford Transit používám již dlouhou dobu. Když jsem se rozhodoval, jestli do něho jít, nebo ne, hodně mi pomohla firma dodavky-express.cz , poskytují pronájem dodávek, perfektní servis za rozumné ceny. Doporučuji