Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Elektromobilita pro firmy: Víte, co navíc automobilky nabízejí k elektrovozům?

Nástup elektromobility přináší i dodatečné služby, které z konvenčních aut neznáme, třeba možnost výstavby wallboxu. Co v tomto směru automobilky nabízejí firmám?
Zpět na článek
4. 10. 2020 20:13
4. 10. 2020 11:06
Elektromobilitu je třeba nechat...
...jen pro kolejová vozidla a trolebusy, kde funguje dobře a smysluplně. Naopak v případě automobilů jde jen o násilnou levičáckou křeč, která je zcela nesmyslná a absurdní! ;-\ :'-( :-( :no: :no: :no:
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pradeda777
4. 10. 2020 13:03
Re: Elektromobilitu je třeba nechat...
Zdá se, že trh s novými auty byl již nějakou dobu nasycen a automobilky potřebovaly dál vyrábět. Proto se nijak moc nebránily a přistoupily na toto elektrošílenství..... :-! Ano, pro firmy jsou zkratovozy ok, protože firma si to dá do nákladů a daňovou ztrátu vláda srovná vyššími daněmi, které zaplatíme všichni.
Avatar - KANKUNEN
4. 10. 2020 13:44
Re: Elektromobilitu je třeba nechat...
Nebuď naivní, politici vůbec neřeší budoucnost. Elektromobilita je pro Evropu zásadní ekonomická pohroma. Hnutí eBLB to nechápe.
Avatar - WinDiesel
4. 10. 2020 18:28
Re: Elektromobilitu je třeba nechat...
Zkratowozy ................ ta sedla !!!
Avatar - lyon667
4. 10. 2020 11:59
Komerční článek
Nějak jste to zapomněli označit jako PR...

Automobilky stále nenabízejí k elektromobilům to hlavní: dojezd. Znám pár firemních majitelů, co to používají jako osobní showcar a jako argument pro fajfku v kolonce 'ekologická firma'. Ale pro velké fleety je to k ničemu.
Rozbalit vlákno
9
Avatar - PHEV
5. 10. 2020 08:23
Re: Komerční článek
Dojezd? Moderní elektrická auta maji dojezd 500 Km, realně 350- 600 . To ja Vám málo? Je pochopitelné že je třeba mít možnost parkování s nočním pobijením. A pak máte 400 Km denně i s rezervou a za 30 minut tam nabijete když bude nutné dalšich 250 km. Opravdu je Vám 650 km každý den málo s pauzou na oběd? Nebo žijete v době před 5 lety kdy byl dojezd aut za milon 200 km?
Avatar - lyon667
5. 10. 2020 10:27
Re: Komerční článek
600 km rychle a pohodlně nedá žádné dnešní BEV a už vidím, jak je obchodní partner odvařenej z toho, když u něj budu žadonit o prodlužovačku, protože u nejbližší rychlonabíječky byla fronta na dvě hodiny. Nepotřebuju 400 km denně, ale 600-800 km nárazově a nechci při tom řešit zbytečné prostoje kvůli principiálním nevýhodám baterií.

Přijde mi, že obhájci BEV mají na všechno hrozně moc času a reálné potřeby cestování s představují jak Hurvínek válku...
5. 10. 2020 12:23
Re: Komerční článek
Co to je nárazově? Já mám BEV s průměrným dojezdem 200 km. Ročně najedu kolem 35 tisíc km a 99% jízd je denně do těch 200 km. A když jedu někam dál, tak holt si cestou udělám kafe a najím se. Ano, v tomto okamžiku je spalovák lepší. Ale je toho tak málo a po zbývající část roku mi BEV výborně slouží, má tolik výhod oproti spalováku (na který mi v garáži sedá prach), že se jednou za čas "dobrovolně" omezím.
Pokud je někdo obchoďák a každý den projede republiku křížem krážem, tak je BEV nesmysl. Ale jinak BEV smysl má.
Avatar - PHEV
5. 10. 2020 12:31
Re: Komerční článek
Je znát, že jste moderní elektrický auto viděl možná z dálky :-)

Prodlužovačka by Vám byla k ničemu, leda, že by jste tam chtěl přespat ..

Na cestách jsou rychlonabíječky a tam nikdo není, už jsou většinou za ceníze a nabít auto tam stojí průměrně 3x více než doma a tak tak jezdí jen ti co potřebují jet dálku.
Takže doma nabijete na 500 Km a když nárazově potřebujete jet dál tak si nabijete za posledních půl roku jsem viděl nabíječku obsazenou jen 1x .

edit: patřilo to pro lyon667
5. 10. 2020 12:37
Re: Komerční článek
Co to je moderní elektrický auto? Jak ho poznám?

Proč do diskuze taháte prodlužovačku?

Proč bych měl problém zaplatit za rychlonabíječku? V čem je problém? Nebo se Vám nelíbí, že někdo chce zaplatit za své zboží?
Ano, na rychlonabíječce na cestách zaplatím 2x-3x tolik než doma. A co? Oběd uvařený doma je také levnější než v restauraci. Vzhledem k tomu, že na rychlonabíječkách nabíjím minimálně, tak je mi vcelku buřt, že zaplatím více než doma. Do restaurace na velkou večeři také nechodím denně.
A že jste viděl málo aut na nabíječkách je v pořádku, pokud se podíváte na dnešní počty registrovaných BEV a počtu rychlonabíječek v ČR.

edit: Jo, už vidím, pro koho to bylo. :-)
5. 10. 2020 14:27
Re: Komerční článek
EV je prostě drahé a bez dotací a zákazů v podstatě neprodejné. To ostatní bych už dál ani neřešil.
6. 10. 2020 08:44
Re: Komerční článek
Drahé to teď je. Ale to je drahý MB-E proti Superbu, obojí odveze z bodu A do bodu B a stejně se také prodává. Já, i lidi kolem mne si BEV pořídili bez dotací či nějakých zákazů/příkazů. protože prostě chtěli.
Možná je to pro někoho nepochopitelné, ale s tím se nedá nic dělat. Tak jako já nepochopím, kdo si do našich končin koupí kabrio. :-)
Avatar - Barrichello
5. 10. 2020 14:01
Re: Komerční článek
problém nastane, až u nabíječky kam si naplánoval že se zastavíš bude obsazeno a ty tam budeš dřepět 3 hodiny než si doijou, to velmi brzo řadu lidí přestalo bavit a ty úžasné BMW I3 apod. jebky posali zas o dům vedle :-) :-) :-)
6. 10. 2020 08:46
Re: Komerční článek
Hele, vy odpůrci elektromobility, měli byste se nějak sjednotit, jak argumentovat. Jeden tvrdí, že nabíječky jsou prázdné a ty zase tvrdíš, že jsou obsazené. Tak si konečně vyberte, abyste nebyli, jemně řečeno, schizofrenní... :-)
Avatar - kuk
4. 10. 2020 20:13
Milovníci elektra
Milovníci elektra se opět vymezili a vyzvraceli svoje fóbie z baterkáčů. Spalováky mašírujou do hrobu. Užijte si to. :D
Rozbalit vlákno
7
5. 10. 2020 07:53
Re: Milovníci elektra
Jaky duvod ma normalni clovek koupit si dvakrat az trikrat drazsi EV auto ?
6. 10. 2020 08:50
Re: Milovníci elektra
Protože chce? Jaký je třeba důvod, proč si kupovat kabrio, které je v našich končinách praktický nesmysl? BEV má svoje výhody, které někteří dokáží ocenit výrazně více než jiní, takže nemají problém připlatit.
A 2x-3x dražší už dávno neplatí. Začíná to postupně padat. Skočte si do konfiguráku Škody, nacvakejte podobnou konfiguraci Kodiaq vs Enyaq a zjistěte si sám, že do 2x-3x dražší to má hodně daleko.
Avatar - lyon667
5. 10. 2020 09:35
Re: Milovníci elektra
Spalováky tady budou ještě hodně dlouho, bo za ně není náhrada. A naivní idealisti bez řidičáku to nezmění.
5. 10. 2020 12:26
Re: Milovníci elektra
Spalováky tu budou pořád, dokud bude ropa. Jde jen o lepší diverzifikaci zdrojů, tj. dát elektřinu tam, kde to má smysl, nepálit zbytečně ropu a oddálit konec ropy co nejdál.
Obchoďák, co denně jezdí křížem krážem republikou, tak bude pořád jezdit spalovákem. Zbytek může jezdit BEV. Ostatně statistiky hovoří jasně. Většina jízd se denně vejde do 50 km a průměrný roční nájezd v ČR je něco přes 11 tisíc km.
Avatar - Barrichello
5. 10. 2020 14:05
Re: Milovníci elektra
Tak tak, už vidím jak na sibiři drandí v bažině v -35 elektrický tahač a 400 km není nikde nabíječka :-) :-) :-) :-)

A takových míst jsou na světě stovky tisíc :-) A další na to nemaj peníze a sou rádi že maj 50 let sterj ZIl nebo Mercedes a jezdí to a opraví to kladivem

Fanatičtí marxističtí utopisté, jejichž dědové takhle už chtěli lítat 40 let na dovolenou na Mars tomu ale věří, stejně jako tomu věřili jejich dědové :-) :-)
5. 10. 2020 16:26
Re: Milovníci elektra
:yes: :yes: :yes: :-)
6. 10. 2020 08:52
Re: Milovníci elektra
Hele, nemusíme řešit zbytek světa, stačí když si zameteme před vlastním prahem. Sibiř, -35 °C, ani 400 km bez nabíječek tu nemáme. Tak proč to řešit?
Nebo zrušíme odpadní čističky vod, protože v Indii vylévají splašky přímo do Gangy?