Novinky
Nebudu moralizovat a říkat, že jsem to na silnici nikdy neposlal bokem, ale pokud už někdo má takové nároky na přesnost driftu, tak to znamená, že už se pohybuje hodně za hranicí toho, co je rozumné na silnici dělat.
A pokud se bavíme o seriózním driftování, tak tam nebude spokojený ani s normální ručkou a bude to tak jako tak předělávat na hydrauliku.
A pokud se bavíme o seriózním driftování, tak tam nebude spokojený ani s normální ručkou a bude to tak jako tak předělávat na hydrauliku.
No jo, sešlápnout to na rovnice by šlo, ale umět řídit lehkou zadokolu, to už chce fištróna.
CICZERO
jj Fostěk = VWagovec sám to velký Bykup R8, Citygo á Pick Up to F*ck 😒] :no:
ale mám ho rád, nemá rád dotasé
ale mám ho rád, nemá rád dotasé
CICZERO
:-!
škoda,že to není v eleqtrice za dotace !!!
bych to zdotoval...
Bude zajimave TOHLE vs No Zetto vs Miata... :yes: I WANNA BE A HIPPY !!!
škoda,že to není v eleqtrice za dotace !!!
bych to zdotoval...
Bude zajimave TOHLE vs No Zetto vs Miata... :yes: I WANNA BE A HIPPY !!!
Protože dostat auto do smyku je daleko přesnější a za kratší dobu ručkou. Ručku mají i driftovací speciály.
K čemu bys tam tak chtěl tu mechanickou ručku? Vlastním jedno obyčejné kombi s elektronickou ručkou a pak jedno auto pro zábavu s motorem uprostřed s mechanickou ručkou. A světe div se, kdybych mohl, tak bych ty brzy okamžitě prohodil. Mechanická ručka se v zimě někdy opravdu hodí (nejen na blbnutí) a už mi u toho auta na denní ježdění párkrát chyběla. Naproti tomu když chci jet s tím autem pro zábavu bokem, tak mě ani nenapadne hmatat po ručce. Proč taky, když tam od toho je výkon a náhon na zadek.
Takže podle mě se vyjadřuješ k něčemu, o čem nemáš ani páru a nebo opravdu máš možnost srovnání, ale nerozumíš tomu ani za mák. :no: