Mně naopak zvuk motocyklu k autu neladí. Dvakrát ne, pokud motor točí 15 tis a auto má v-max fordu transit. Vyzkoušená aplikace motoru do lehkých malých čtyřkolových strojků je motor z hayabusy.
Pod tahokovem jsou platle s výztuhami přímo do uchycení nápravy. Takže přítlak je přenášen do rámu karoserie. Není to jen designový prvek.
Martinův mechanik Michal
Zrovna to zpracování odpovídá garážovému původu vozidla. Je vidět z videa i každého obrázku, že je vše dělané na koleně. Finance nebudou tak strašné, "stačí" stará škodovka a díly z vrakovišť bmw..Práci bych naopak počítal, té bude hafo.
Krásné, nádherné, úžasné, kulervoucí - prostě úžo labůžo.
I já busu klišoidně chválit zlaté české ručičky; i já se připojuji s VELIKOU gratulací ke splněnému klukovskému snu :yes::yes::yes::yes::yes::yes::yes:
To zpracování je neskutečně přesné, všechno krásné lícuje, ten motor z RRa, zvuk, prostě sen každého kluka, který se jednomu splnil :-) Zajímalo by mě na kolik takový závoďák vyjde, práci nepočítám, ta je jasně k nezaplacení :yes: Těším se až to někde uvidím na živo.
Jo takových staveb jezdí na kopcích, akorát u tohohle nevím jak to křídlo,z fotky vypadá uchycené v tahokovu, což asi moc bezpečné nebude a praktické taky né,pokud generuje přítlak, musí se tahokov zákonitě kroutit