Novinky
Myslím,že je zbytečné propírat vztahy mezi mediálním a průmyslovým gigantem i když si myslím že jsou jistě nadstandardní(to je ale jen můj subjektivní názor)Zajímalo by mně víc,proč najednou taková mediální masáž.Souvisí snad s nástupem asijské konkurence?Ale však s ní uspěšně bojuje cca 30 let.Koncern je rozhodně težká váha a pár nových muších vah by měl bez problémů vymést z ringu,nebo je to jinak? Sem do diskusí chodí,jak jsem vyrozuměl i podnikatelé,majitelé firem,manageři kteří spíše vidí do všech možných PR strategií a dokáží odhadnout co tohle pro budoucnost znamená.Je to jenom halasnější reklama v pravý čas,nebo vážná obava ze stráty zej.východoevropského trhu (není to jen u nás v Polsku je to obdobné)
Jde do toho někdo se mnou?????
Auto.cz, kampak to kráčíš??? :no:
Auto.cz, kampak to kráčíš??? :no:
tys snad psat ty titulky bolševického rudého práva za totáče,téměř dobový "Defenestrace prodejných českých pisálků v žoldu VW"...to kua nečti,jejich auta nekupuj,zoperuj si oči našikmo,kup ceeda,prcej číňanku,k obědu hrst rýže a autařské servery jsou po celém světě,tak nazdar.Nebo jinak, založ lepší a zkus nás tam naklákat.Já pro začátek zůstávám zde.Nazdárek >😁 :yes:
No vážení, vy sa teda vyfarbujete...Vaše príspevky s príspevkami inteligentných ľudí tentokrát veľa spoločné nemajú...
Podľa mňa auto.cz môže uverejňovať čo chce, či robí dobre alebo zle, sa podľa všetkého odzrkadlí na návštevnosti servera. A to je alfa aj omega. Ak niekomu robí nejakým spôsobom reklamu, zrejme sa to vyplatí, keby nie, tak by nemalo zmysel to robiť.
Ak by kvôli tomu ľudia prestali auto.cz čítať, určite by ihneď obrátili kartu, infoserver bez návštevnosti je čistá strata. Evidentne aj PR články mnohí vítajú, kde inde by si tak dobre uľavili, že...?
Postup VW sa mi zdá dosť divný. Investuje do fabrík, šetrí na ľuďoch, vývoji aj výrobe. Som zvedavý, čo sa z toho nakoniec vykľuje.
Podľa mňa auto.cz môže uverejňovať čo chce, či robí dobre alebo zle, sa podľa všetkého odzrkadlí na návštevnosti servera. A to je alfa aj omega. Ak niekomu robí nejakým spôsobom reklamu, zrejme sa to vyplatí, keby nie, tak by nemalo zmysel to robiť.
Ak by kvôli tomu ľudia prestali auto.cz čítať, určite by ihneď obrátili kartu, infoserver bez návštevnosti je čistá strata. Evidentne aj PR články mnohí vítajú, kde inde by si tak dobre uľavili, že...?
Postup VW sa mi zdá dosť divný. Investuje do fabrík, šetrí na ľuďoch, vývoji aj výrobe. Som zvedavý, čo sa z toho nakoniec vykľuje.
Axel Springer je mor!