Bakelitovej Megane za +- 8 kil.
Tomu říkám inflace.
Fešácká kára má "systémový výkon"117kW a jede...180. Zrychlení 9.8? A kolik vybitá? 13?
Bože a váží 1,7 tuny? Jako před pár lety kombíkovej šestiválec v naftě 4x4 automat.
Výborně.
Tohle chci! Dneska ráno jsem si totiž na s ral do hlavy! :-!
Stejně jako školitelé (pár blekotajících šašků z importu), kteří slibují sqelé jízdní vlastnosti.
Poprosil bych změřit jednoduše brzdnou dráhu. A srovnat s Fabií nebo Dusterem. Díky
A když to nedopadne, kafrat vo softwarový chybě :yes:
Problém Mégane je, že za stejné peníze koupím ovci iV se 150 kW, se kterou bude trochu jiné svezení než s 51kW elektromotorem a ječící atmosférou. Cena sice není tak extrémní jako u podobně koncipovaného PHEV Ceedu, který směle překračuje cenu RS iV s matrix LED, ale pořád se na agresivní cenovou politiku Škody nechytá.
Každopádně mi nesrovnatelně větší smysl dává Clio E-tech.
.... Tak tak.... na běžné hrkání do práce bude ten Megane PHEV stačit, ale musí se to zohlednit v ceně.... pokud ta "Ovce" stojí v základu iV nějakých 800, musí ten Renault stát tak minimálně o 150, spíše o 200 méně....
Ovce: 110kW Tsi + 85kW elektro (nebo tak nějak, tohle jsou čísla Supa s tou samou technikou)
Renault: 68kW 1.6 a 51kW elektro
nevim jak ted ale na jaře 1,3 kombik za 430 jezdi za 5,6 ..... tydle baterkače jsou cenově mimo :no: a uvnitř v zadu i kufr nic moc.Okta je o kus prostornější.
až vyjdou přesné ceníky a půjdou porovnat výbavy tak uvidíme.... každopádně Style není základní výbava, nevím jak Intense.... ale technicky je ten rozdíl fakt velký....