Bakelitovej Megane za +- 8 kil.
Tomu říkám inflace.
Fešácká kára má "systémový výkon"117kW a jede...180. Zrychlení 9.8? A kolik vybitá? 13?
Bože a váží 1,7 tuny? Jako před pár lety kombíkovej šestiválec v naftě 4x4 automat.
Výborně.
Tohle chci! Dneska ráno jsem si totiž na s ral do hlavy! :-!
Stejně jako školitelé (pár blekotajících šašků z importu), kteří slibují sqelé jízdní vlastnosti.
Poprosil bych změřit jednoduše brzdnou dráhu. A srovnat s Fabií nebo Dusterem. Díky
A když to nedopadne, kafrat vo softwarový chybě :yes:
Problém Mégane je, že za stejné peníze koupím ovci iV se 150 kW, se kterou bude trochu jiné svezení než s 51kW elektromotorem a ječící atmosférou. Cena sice není tak extrémní jako u podobně koncipovaného PHEV Ceedu, který směle překračuje cenu RS iV s matrix LED, ale pořád se na agresivní cenovou politiku Škody nechytá.
Každopádně mi nesrovnatelně větší smysl dává Clio E-tech.
.... Tak tak.... na běžné hrkání do práce bude ten Megane PHEV stačit, ale musí se to zohlednit v ceně.... pokud ta "Ovce" stojí v základu iV nějakých 800, musí ten Renault stát tak minimálně o 150, spíše o 200 méně....
Ovce: 110kW Tsi + 85kW elektro (nebo tak nějak, tohle jsou čísla Supa s tou samou technikou)
Renault: 68kW 1.6 a 51kW elektro
až vyjdou přesné ceníky a půjdou porovnat výbavy tak uvidíme.... každopádně Style není základní výbava, nevím jak Intense.... ale technicky je ten rozdíl fakt velký....
nevim jak ted ale na jaře 1,3 kombik za 430 jezdi za 5,6 ..... tydle baterkače jsou cenově mimo :no: a uvnitř v zadu i kufr nic moc.Okta je o kus prostornější.