Šestiválcová osmnáctistovka s automatem, výkon 93 kW, točivý moment 170 Nm – ač to tak nevypadá, skutečně jste nalistovali motocyklovou rubriku. Honda Gold Wing je prostě výjimečná.
má Honda výrazně navrch před konkurencí, automatická převodovka mi přijde do takového korábu naprosto přirozená, kila navíc nevadí, řazení mi přijde zcela zbytečné, tohle není motorka na zážitky. Tady by se měla bavorská K1600GT inspirovat...
Keď sa to tak vezme - ktorá motorka nie je na zážitky? Ak chcem cestovať pohodlne a ďaleko - idem autom. Na motorke na posádku fúka, človeku je zima, alebo sa potí. Keď prší zmokne, aj od spolujazdca sa vyžaduje spolupráca pri jazde + nemôže zaspať... - oproti autu v podstate samé nevýhody... Ale cestovanie motorkou je iný zážitok :-). Takže v podstate je každá motorka na zážitky ;-).
Bavor je pro sportovnější řidiče, Honda je pro kochače...
A DCT je volitelné. Měl jsem ho v Africe a do terénu na nic ale na asfalt bych ho klidně dal.
Který nemá od loktu levou ruku, naprosto chápu, že jezdí moto s automatem. Ale to je asi tak jediná skupina lidí, u které ten automat chápu. A do města je stejně lepší skútr.
Mám naprosto opačný názor. Goldwing je fajn, ale automat bych nechtěl a oproti K1600 mi chybí výkon a často dřu v zatáčkách o podvozek. A modlím se aby se BMW neinspirovalo. Sto lidí, sto chutí.