Motorky
speedfred
5
s motorom čo donedávna býval ešte v autách. :-!
Přejít do diskuze
má Honda výrazně navrch před konkurencí, automatická převodovka mi přijde do takového korábu naprosto přirozená, kila navíc nevadí, řazení mi přijde zcela zbytečné, tohle není motorka na zážitky. Tady by se měla bavorská K1600GT inspirovat...
Třeba skútr na zážitky není, ten je na rozvoz pizzy😊
edit: a na tomhle ani nefouká, ani neprší, a celkem ani není zima. Je to skoro jako v autě.
edit: a na tomhle ani nefouká, ani neprší, a celkem ani není zima. Je to skoro jako v autě.
Keď sa to tak vezme - ktorá motorka nie je na zážitky? Ak chcem cestovať pohodlne a ďaleko - idem autom. Na motorke na posádku fúka, človeku je zima, alebo sa potí. Keď prší zmokne, aj od spolujazdca sa vyžaduje spolupráca pri jazde + nemôže zaspať... - oproti autu v podstate samé nevýhody... Ale cestovanie motorkou je iný zážitok 😄. Takže v podstate je každá motorka na zážitky 😉.
Bavor je pro sportovnější řidiče, Honda je pro kochače...
A DCT je volitelné. Měl jsem ho v Africe a do terénu na nic ale na asfalt bych ho klidně dal.
A DCT je volitelné. Měl jsem ho v Africe a do terénu na nic ale na asfalt bych ho klidně dal.
Který nemá od loktu levou ruku, naprosto chápu, že jezdí moto s automatem. Ale to je asi tak jediná skupina lidí, u které ten automat chápu. A do města je stejně lepší skútr.
Odpověď je nasnadě. Motorky mají emise aktuálně na EURO 5 a už s tím mají velké problémy. Spousta motoru skončila.
že něco nechápeš vůbec není důvod k tomu, aby se ti někdo posmíval a já bych se tě hned zastal. třeba časem no 😉