Jo, ten je hodně zajímavej podvozkově i motorově. Ten interiér je ale hroznej, jen co je pravda. Já mám v hledáčku i A45, ale tam přemýšlím o interiéru coby pouťovce a ještě k tomu že je to přesoftwarovaný.
Přemýšlel jsi o Leonu Cupra? Interiér je trochu horší, auto je s kompromisama, ale poměr výkon cena je myslím velmi dobrý a občas se ještě nějaký sehnat dá. Poslední verze mají i 7mi kvalty.
Ja som so svojim g7 velmi spokojny, interier parada, len by som chcel 2.0 tsi co sa nikdy do golfa nedaval. Tak sa obzeram po inom kombi so slusnym benzinom. Zatial vyhrava jazdne focus st, ale sa mi vobec nepaci aj interier nic moc.
Ale on si to ten zákazník koupí a to je ta tragédie. Sice lidi vědí, že je to špatně, ale většina lidí koncern chce, jinak by tu na trhu neměli takový zastoupení. A nakonec to stejně všichni přijmou za standard a "bude to OK". A nakonec už si nikdo ani nevzpomene bohužel na to, jak příjemný bylo, když auta měly tlačítka.
Tak vw urobil v poslednej dobe viac preslapov, napriklad ustup v kvalite interierov je do oci bijuci, ale je na zakaznikoch ci im to staci, alebo skusia konkurenciu. A pripada mi, ze v pripade hot verzii v novych generaciach urobil koncern skor krok do strany ako vpred
Ano, o tom vím....jeden manager s BMW si nechal jedno speciálně importovat z USA. Přitom byly ty M5 vyráběny v Německu, ale koupit se tam nedaly....blázinec. ... ;-)
hej o tom pisem aj ja, ze v manuale (to som zabudol doplnit) to radi same, pred, po zakrute, v zakrute, no controll... to moze sposobit pekne problemy ked si na hrane... taka mokra trat napr... a okrem ineho kazi to aj tie pocity ovladania stroja o ktore v tomto pripade dost ide :-)
Ako obaja píšete pri turbomotore sa nebavíme o žiadnom zbesilom radení, 3-4 stačí na väčšinu okruhu a na tých rýchlejších ešte 5ka.
Určite samotný proces radenia človek nezvládne tak rýchlo ako dvojspojka, to je bez šance, ale zase DSG nepodrží rýchlosť ani v manuále, preradí sama a ak si človek radí pádlami, tak to je problém, preradíš ty aj automat a zrazu máš nevhodnú rýchlosť.
o to viac ked ide o 2,0T a hlavne TSI, ktore ide medzi 3000-6500 takmer rovnako... keby to bola tociva atmosfera ktoru musis drzat medzi 5-7500 tak nepoviem nic o ´´otravnom radeni a neustale ruke prec z volantu´´
okrem toho DSG ti preradi sama a nepodrzi motor pri zvolenom kvalte... toto je dost velka stupidna a casto kritizovana vec... ale vlastne ked vidim ´´rezim´´ pre NS tak mi doslo... aby sa tam aj uplny diletant dokazal svojou nechopnostou tlacit na niekoho kto vie jazdit :-) klasika ... ludove vozitko
....někde sem četl, že manuál možná ještě bude....ale asi to bylo někde "vlevo dole".... :-!
Tady dokonce píší, že manuál je....https://www.motor1.com/…gti-first-drive/
Že by jen "někde"? USA?
...možná by stačilo některé ty lišty na zadním nárazníku olámat a falešné výdechy něčím zaslepit a bylo by vymalované.......... ;-)
Edit. Z hlediska komplikovanosti designu a ještě složitější výroby forem je pro mě také záhadou, proč do toho vůbec šli.....snad nějaká soutěž v design studiu o nejsložitější nárazník ever..... ;-)
Ano, design CTR "provokuje", ale to byl s největší pravděpodobností záměr...... :-! Na druhé straně zadek na Clubsportu je "až moc" čistý a wow efekt tu docela chybí.
...alespoň pořádnou páku voliče DSG, když už ty magoři nejsou schopni nabídnout pořádný 6st. manuál! Ten klitoriodní výstupek místo ní působí na středovém tunelu opravdu trapně.... :-O:-(:-(:-(
Nie, furt to vyzerá ako Stealth jet: https://i.pinimg.com/…5037cbccca68.jpg
Popravde to zadné krídlo (čo zobrali) mi vadilo najmenej, viac mi vadí celkový tvar zadného nárazníku a kufra, zbytočné línie a lomy, neúčelné lištičky, falošné otvory... proste zle a menšie krídlo to nespraví. Porovnaj jednoduchosť a čistotu dizajnu Clubsportu: https://img2.auto.cz/…ull/6603674_.jpg
Ťažko sa niekto môže vyjadriť k autu, ktoré ešte nikto ani nevidel a nejazdil. Každopádne type R je unisono uznávaný za najlepší súčasný hotheč, vo všetkých hodnoteniach a rebríčkoch. Aktuálne včera ho Autoexpress zvolil za hotheč roka. A hoci by som si sám CtR kvôli výzoru nikdy nekúpil, stále má o 20 koní viac ako Clubsport a hlavne má manuál (za ktorý sám vyššie lobuješ).
Súhlas. Kým bežný Golf je zvonku nemastný-neslaný, GTI je výrazne lepší, ale stále to nie je úplne ono, ale Clubsport je paráda. Má presne tú mieru dizajnových úprav, aby vyzeral výrazne, odlišne, ale pritom ešte nie tuzersky (ako veď-viete-kto).
Aj motoricky je to paráda, rovných 300 koní, plus agresívnejšie naladenie podvozku i riadenia. Len tá trúba, ehm manuál tam chýba. Do auta pre zábavu sa tam jednoznačne pýta.
Okrem manuálu mám ešte dve výhrady: interiér sa logicky nezmenil, čiže zlá celodotyková ergonómia zostáva. A ešte cena. Ak bežné GTI stojí cez 36t eur, tak toto bude podľa mňa cez 40t. A to je na mainstreamovú predokolku strašne veľa (BMW 128ti bude určite lacnejšie).
EDIT: inak ten výkon presne potvrdzuje údaje, čo unikli ešte minulý rok, teda GTI 180 kW a Clubsport (pôvodne mal byť TCR) 221 kW: https://d3lp4xedbqa8a5.cloudfront.net/s3/digital-cougar-assets/whichcar/2020/01/21/-1/Volkswagen-Mk8-Golf-GTI-details-leaked.jpg To dáva veľkú pravdepodobnosť, že Rko bude mať 245 kW. To vytvorí zaujímavú situáciu, že prvýkrát bude Golf R výkonnejší, ako Audi S3 (ktoré má len 310k).
Presne naopak, v US zažívajú športové modely s manuálom renesanciu. NIkedy mám pocit, že pri hothečoch a športiakoch si už na manuál potrpia viac, ako u nás v EU.
Manuál je o zábavě, Nepochybuju o tom, že DSG je rychlejší, ale zárověň nechápu, jak někdo nechápe manuál...a pak vyleze blbec bkbců traveldrive a zeptá se jako strup...a už ti to dojde.
Jak se tu leta píše že golf GTI je designově nevýrazný a málo sportovní, tak toto je podle odpověď. Clubsport vypadá parádně, nejlíp z celý golfí rodiny, sportovně , ale nikoli jako dílo tunera. Vůči GTI skok o dost dál za mně naprosto super.
Naopak rychlost řazení je přesně to místo, kde se právě manuál nechytá. Manuál má výhodu v ovladatelnosti, nikoliv v rychlosti. https://www.youtube.com/watch?…
Podrží chvíli rychlost v omezovači ( v manualnim režimu) nebo odřadí na pul vteřiny aby nasledne podřazovala?
Třeba bude ještě nejaka pure verze
bez sedacek klimy radia ale vzhledem k emisim asi ne...
Manuál už je pomalu i tady historie - v canadě - americe je v bazarech auto s manuálem neprodejné, ta doba jistě přijde i sem...
300 koní + pádla - to musí být super svezení.
Taky by mě zajímalo co ten automat nedokáže - dokonce kupu věcí, piš piš... :-)
Tak nejaky jazdec vysvetli ze manualna prevodovka tam nieje preto lebo automat radi rychlejsie.Ale automat nedokaze kopec inych veci. A manual je pre ortodoxnych vodicov co si kupuju taketo auto dolezity. Uz to ani vo VW nechapu? :-(