Novinky
ProchyTom
4
Mam radost, sice je mi to k prdu ale vazne. Priplatek 40tis za silnejsi motor je fajn, a pri stejne spotrebe, coz je u nafty klasika 😊. Nemate nekdo zkusenosti s timto automatem? Je dobry? Pripadne srovnani s kvalitou 8st automatu od bmw? Je lepsi jak dsg? Pekny auto jak zvenku tak uvnitr.
CICZERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Ozzman
2
Jezdil jsem předfl s 1.6 118kw + EDC - zkrátka a dobře, koupil bych jen za výrazně nižší cenu. Objem na dálnici chyběl (hlavně v kopci v porovnání s dvoulitry) a převodovka nebyla nejbystřejší. Nemile mne překvapil hluk od podvozku a vůbec takové jalové řízení. Naopak se mi líbí interiér.
Zda sa, ze Talisman sa rozhodol konkurovat Passatu (na zaciatok aspon cenou). Nie som teda zrovna fanusikom koncernu, ale ak mam vedla seba Talisman a Passat Variant 2.0TDI Elegance (oba za ~milion), tak by som asi nenasiel vela dovodov pre Renault...
Cena tej vybavenejsej verzie uz zavana sialenstvom, lebo za 1.2melona mam ten Passat TDI 147kW aj ako 4kolku R-line/Alltrack. Myslim ze v Renaulte by si mali dat studenu sprchu a vratit sa do reality...
Cena tej vybavenejsej verzie uz zavana sialenstvom, lebo za 1.2melona mam ten Passat TDI 147kW aj ako 4kolku R-line/Alltrack. Myslim ze v Renaulte by si mali dat studenu sprchu a vratit sa do reality...
Souhlas, chtěl bych vidět toho, kdo za tohoto rencka dá 1,2M. Nic proti Talismanu, ale tohle je poslední hřebík do rakve.
Vypadá to, že to Renault ani moc nechce prodávat, mají to jako imagemaker, vlajkovou loď.
Zase na druhou stranu... postavili plnohodnotné auto střední třídy, vyvinuli (nejen) pro něj nové motory... nemyslím, že by to proti běžně konfigurovanému Passatu FWD TDI byl nějakej průšvih. Ceníková cena je jen orientační...
Zase na druhou stranu... postavili plnohodnotné auto střední třídy, vyvinuli (nejen) pro něj nové motory... nemyslím, že by to proti běžně konfigurovanému Passatu FWD TDI byl nějakej průšvih. Ceníková cena je jen orientační...
Jo tak nějak to bude. V cenících zdražují všichni, realita je jinde.
Nedávno jsem stál u Passatu za skoro 1,5M... navíc cenová politika Renaultu bude znamenat výraznou ceníkovou slevu (kterou už na místě moc neuhádate ale bude tam trvale) a ta srazí transakční cenu výrazně pod ceník. Auta za posledních 5 let jdou soustavně vzhůru. Od loňska už to je docela patrné ve většině segmentů a příští rok to teprve poskočí!
Presne ako píšeš, cenník vs. realita.
Tu je fungl nový Talisman s 200k dízlom, automatom a solídnou výbavou za 764t: https😐/www.sauto.cz/…alisman/18571005?…
Kombík v najvyššej výbave za 884t: https😐/www.sauto.cz/…alisman/18706438?…
Tu je fungl nový Talisman s 200k dízlom, automatom a solídnou výbavou za 764t: https😐/www.sauto.cz/…alisman/18571005?…
Kombík v najvyššej výbave za 884t: https😐/www.sauto.cz/…alisman/18706438?…
Jaký to pak má smysl, dělat takové ceníky, když prodejci ta auta hned inzerují o statisíce levněji?
Neviem, asi si myslia, že sú prémia a zákazník po tak veľkej zľave ochotne kúpi. Len akosi zabúdajú, že ten zákazník musí najprv prísť, aby tú zľavu mohol dostať. A ak uvidí ten cenní, tak vôbec nepríde. Z môjho pohľadu cesta do pekla.
Mozno Renault len reaguje na to, co bezne robi koncern. Ved je obecne zname, ze ani ten Passat ci Superb sa v tychto koncinach nekupuje za cennikovu cenu.
Ale aj tak mi to pripada od Renaultu ako trochu ulet. Za zhruba take prachy sa urcite da kupit viacero inych aut tejto triedy (Mondeo, Mazda6, Superb, atd). A to nepocitam rozne akcie a zlavy (napr. Opel: Insignia kombi, CDTi 128kW, 8aut, 4x4, najvyssia vybava Ultimate, 880tisic Kc)...
Ale aj tak mi to pripada od Renaultu ako trochu ulet. Za zhruba take prachy sa urcite da kupit viacero inych aut tejto triedy (Mondeo, Mazda6, Superb, atd). A to nepocitam rozne akcie a zlavy (napr. Opel: Insignia kombi, CDTi 128kW, 8aut, 4x4, najvyssia vybava Ultimate, 880tisic Kc)...
Nenakupuje, ale dostaneš zľavu tak max. 15%. Ale To na mojom odkaze je podstatne väčší zošup oproti cenníku: najsilnejší dízel 200k, kombi, automat, najvyšší stupeň Initiale Paris a to všetko za 884t, čo je cena bežného 150k Passata v strednej výbave; takto výkonný Talisman je za 700t.
Inak máš ale pravdu, za podobné prachy je Insignia či Ma6 a to sú bez debaty lepšie autá (popravde Talisman radím asi na úplný spodok triedy spolu s i40).
Inak máš ale pravdu, za podobné prachy je Insignia či Ma6 a to sú bez debaty lepšie autá (popravde Talisman radím asi na úplný spodok triedy spolu s i40).
na vacsom trhu este nejaka konkurencia dealerov je, na Slovensku mame akurat par kartelov a vsetci akurat vychytavaju po znamosti dohodnute predvadzacky s 30k+ km a zlavou 40-45%...inak tu v podstate trh nie je, prides k delaerovi Renaultu a cennikova cena je to co dostanes, mozno k tomu pribalia zimne gumy alebo co...a ked sa spytas na kalkulaciu predpisanych servisnych nakladov tak dostanes pri najlepsom nechapajuci vyraz tvare predajcu alebo stupidnu odpoved "to sa takto neda predpovedat"
Neznám facelift, ale předfacelift jsem zkoušel a opravdu bych za to plnohodnotnou cenu jako za Passat či jiné konkurenty nedal.
Naopak, kdyby realita za slabší kusy byla někde od 500-700 tisíc, pak je to super. Co mu ale nemohu vytknout je interiér, tam ve vyšší výbavě hodně zavání luxusem, ať si každý VWfanatik může přetrhat žíly jak chce. Je to jinak pojaté auto a právě toto kazí třeba aerodynamický hluk a hluk od podvozku, nebo tyč na zadní nápravě. Ani řízení nebylo zrovna vytříbené. Zvláště v kontextu toho, co Renault uměl udělat s novým Cliem, kdy auto o 2 třídy menší a levnější bylo daleko lépe sladěné. Ale jak říkám, mluvím o nějakém MY 2019 1.6Dci 118kw EDC sedan.
Naopak, kdyby realita za slabší kusy byla někde od 500-700 tisíc, pak je to super. Co mu ale nemohu vytknout je interiér, tam ve vyšší výbavě hodně zavání luxusem, ať si každý VWfanatik může přetrhat žíly jak chce. Je to jinak pojaté auto a právě toto kazí třeba aerodynamický hluk a hluk od podvozku, nebo tyč na zadní nápravě. Ani řízení nebylo zrovna vytříbené. Zvláště v kontextu toho, co Renault uměl udělat s novým Cliem, kdy auto o 2 třídy menší a levnější bylo daleko lépe sladěné. Ale jak říkám, mluvím o nějakém MY 2019 1.6Dci 118kw EDC sedan.
Tiež som skúšal tú motorizáciu a nevadilo by mi inertné riadenie či priemerný podvozok, človek od veľkého Renaultu nečaká agilitu Giulie, ale zostal vo mne dojem strašne slabého motora (na ten výkon), proste 160k by som tomu netipoval. A aj ten aktuálny motor nevyzerá moc dynamicky, dvojlitrový turbodízel a nedá stovku pod 10.
VWanatik here. Interiér je, až na detaily a dříve hnusný centrální panel, na úrovni a pocitově mnohem lepší než v L&K Superbu nebo Passatu, ale to se týká verze Initiale Paris, kterou Renault chytře dodává do všech testů a na předváděčky.
Škoda konce sedanu, je to nejelegantnější auto ve třídě.
Škoda konce sedanu, je to nejelegantnější auto ve třídě.
Renault se nakupuje jinak než VW. U Rencka je záhodno smlouvat a pak se dá ukecat sleva klidně až 20 %. O tom si u koncernu můžu nechat leda zdát. Pokud se tedy neočekává nová generace modelu. Já jsem na nový Megane ukecal cenu z 600 na 490 tis a to to byla novinka (07/2016)
Tak Passaty se pár let zpátky kupovaly -20% úplně běžně.
zareagovalo na zákaznický zájem výrazným seškrtáním nabídky. Tak to je bomba. Seškrtáním nabídky se odjakživa reaguje na zákaznický nezájem. Jinak zvýšení cen se nedivím, zdražují všichni.
Dát za něj přes 1,1 milionu Kč (se slevou) je prostě úlet - a to říkám jako fanda značky.
Takže bude nejlepší jít cestou předváděčky - podobně jako u Espace V - ceny kolem 900 za nejetý auto (co stojí často na salonu) až po 700-800 tisíc Kč za lehce ojetý a to už je jiná písnička.
Takže bude nejlepší jít cestou předváděčky - podobně jako u Espace V - ceny kolem 900 za nejetý auto (co stojí často na salonu) až po 700-800 tisíc Kč za lehce ojetý a to už je jiná písnička.
Do 5 000 km byly Initiale Paris lehce přes 800 tisíc. Ale ty před faceliftem bych fakt nekupoval. Počkám si na recenze, zda už pořešili nápravu a cukavou převodovku. Talisman byl šitej horkou jehlou.
Jinak u Rencka platí pravidlo "nakupuj až po faceliftu" obecně a u Talismanu 2x.
Jinak u Rencka platí pravidlo "nakupuj až po faceliftu" obecně a u Talismanu 2x.
Ano, když Renault, tak jedině "Fáze 2"! 😄
5000 km = 100 řidičů x 20 km nakládání za studena + 3000 km asfaltovej kovboj prodejce? Smůla je, že se to v ten moment nepozná, tak ve třetím, čtvrtém roce života se ta auta začnou často sypat... a většinou dost nepříjemně.
Lepší dvouleté servisované, nebourané a bez poruch auto po jednom normálním řidiči s 50000 km. A ještě mnohem levnější.
Lepší dvouleté servisované, nebourané a bez poruch auto po jednom normálním řidiči s 50000 km. A ještě mnohem levnější.
Toto je rezignacia na strednu triedu v podobe rendlika, podobne ako kedysi c5ka od citronu drobnymi nepodstatnymi zmenami predlzovat zivotny cyklus a popritom zoskrtavat ponuku motorov. Au revoir francuzske limuziny...
... a také prostorné a zvláště ten kombík by si své kupce mohl najít. Ovšem rozhodně ne za ceníkové ceny, samozřejmě. Zvláště, když je vzadu obyčejná torzka, a dalším hendikepem je chybějící verze 4x4... ;-\
A že těch 4x4 na našem trhu jezdí... celých 99 % aut...
Divil by ses, ale v případě kombíků střední třídy jich zase není tak málo, nemluvě o Octávkách (které už vlastně de facto dorostly ke spodnímu okraji D segmentu). 😄
No 99% jich nejezdí, ale jezdí jich hodně, Superb letos prodal 4639 aut a z toho bylo 1571 se 4x4, tedy cca 34% a 1424 aut bylo v benzínu, tedy cca 31%. Takže jenom díky absenci 4x4 a benzínu si může Renault odškrtnout pěknou porci prodejů a pokud k tomu přistupuje metodou čtyřkolka se neprodává, benzín se do střední třídy nehodí, víceprvek je luxus, výkonnější motor nikdo nepotřebuje, etc., etc., tak se nemůže divit, že letos prodal 26 Talismanů, tedy cca půlku toho co u nás prodalo Porsche 911.
porovnanie priestoru s konkurenciou? passat/superb maju podstatne vacsi kufor a tiez dost miesta vsade v kabine
auto-moto novinari casto radi posudzuju auto individualne ale ked to stoji peniaze, ktore ma clovek obmedzene (vacsinou) tak porovnanie zmysel ma...ja fakt nevidim dovod kupovat toto auto (jedine dizajn co nie je objektivne kriterium)
auto-moto novinari casto radi posudzuju auto individualne ale ked to stoji peniaze, ktore ma clovek obmedzene (vacsinou) tak porovnanie zmysel ma...ja fakt nevidim dovod kupovat toto auto (jedine dizajn co nie je objektivne kriterium)