Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Další zpřísnění emisí? Automobilky to považují za nekoncepční

České automobilky považují zvažované další zpřísnění emisních limitů v EU během krátké doby za nekoncepční. Případný zákaz vozidel se spalovacími motory označují za nešťastný krok, který zmaří jejich investice do dalšího zefektivňování vývoje CO2 neutrálních syntetických paliv.
Zpět na článek
Avatar - Ada je zase tady
19. 10. 2020 17:19
a benzínové motory..
konečně půjdou tam, kam patří . tedy na smetiště dějin. Těch 37.5% jde jednoduše splnit nahrazením zážehových motorů diesely, ale dalších 50% je nesmysl, to fyzika nepustí,,,
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Hammunasakra
19. 10. 2020 17:39
Re: a benzínové motory..
Jj když mozek nepustí = přes to vlak nejede

Už dneska se prodávaj auta = co to daj :D

Tobě fakt furt nedošlo = že na benzín z tuny ropy dojedeš dál než na naftu?

Že ji pro lidi jako ses ty MUSÍME ZVÝHODŇOVAT = snad už jo
Avatar - Ada je zase tady
19. 10. 2020 21:12
Re: a benzínové motory..
už máš napsané domácí úkoly Kyliánku?
Avatar - Ada je zase tady
19. 10. 2020 21:22
Re: a benzínové motory..
BTW:

Letošní prodeje ve střední třídě v ČR včetně Octavie: benzín 8218 ks vs. diesel 10145 ks.¨
Pokud odečteme Octavii, tak je to benzín 1711 ks vs. diesel 2184 ks. Lidi nejsou blbí Kyliáne. Chovají se ekologicky. :-) Proč zbytečně vypouštět o třetinu víc CO2?
Avatar - Mikesus
20. 10. 2020 08:22
Re: a benzínové motory..
Proč zbytečně vypouštět víc emisí dieslem? Už jsi mi našel ten diesel, co jezdí za 3,2l v autě střední třídy?
https://moje.auto.cz/?…
Nějak takové najít nemůžeš co? On ten diesel zas tak skvělý není. Má nespornou výhodu na dlouhých a rychlých dálničních přesunech, jinak kulhá na obě nohy ( tedy všechny válce )
Avatar - KANKUNEN
19. 10. 2020 18:40
Re: a benzínové motory..
To se dá vyřešit, autům do tuny se bude počítat všechno PHM, do dvou tun polovina a nad dvě tuny čtvrt. A zelené ovce se budou plácat po zádech.
Avatar - rohYpnol
19. 10. 2020 18:14
Na EU radu jedině tohle
Lze říct jen https://www.youtube.com/watch?…
Rozbalit vlákno
0
Avatar - twistedTSD
19. 10. 2020 18:21
Světlé zítřky
Stále nemůžu pochopit, jak se stane, že Evropská unie vyjedná nějaký legislativní rámec, už tak kontroverzní, nicméně se EK s ER a EP povedlo dojednat kompromis, kterému se automobilky horko těžko snaží přizpůsobit, a vzápětí Komise rozjede celý legislativní proces znova, protože se jí výsledek nelíbí a rozhodla se, že navrhne výrazně tvrdší regulaci, než tehdy. Jak má kdokoli v takovém prostředí podnikat? Je to nic než banda diletantů plýtvající veřejnými prostředky.
Rozbalit vlákno
89
Avatar - rohYpnol
19. 10. 2020 18:33
Re: Světlé zítřky
Kdyby jen plýtvající... Platí jediné - nejlepší je, když se politici hádají mezi sebou, protože právě tehdy napáchají nejmíň škody.

To co předvádí je bohužel mnohem horší. Za naše peníze ničí naši budoucnost.
Avatar - _Karel_
19. 10. 2020 18:44
Re: Světlé zítřky
Dneska může politika dělat každej trotl.
Avatar - twistedTSD
19. 10. 2020 19:07
Re: Světlé zítřky
Když se trotl dostane do funkce, kde ovlivňuje životy stovek milionů občanů, je něco špatně.
Avatar - Ada je zase tady
19. 10. 2020 21:09
Re: Světlé zítřky
Už jen čekám, že se politici usnesou, že gravitační konstanta už není 9,81, ale třeba 5,2. Víte, co by se ušetřilo peněz? Mosty by rázem měly dvojnásobnou nosnost, letadla také, takže by je stačilo stavět ošizené. A zbytek rozpočtovaných peněz by si (modro)soudruzi rozkradli mezi sebou. Ráj na zemi! S těmi ostatními fyzikálními zákony je to jakbysmet. Jediný, kdo tomu věří, jsou ti zdejší věrozvěsti aut na baterky, jako je zelený Kylián a jeho parta dětí...
20. 10. 2020 00:33
Re: Světlé zítřky
Strašné! Jsme v moci naprostých šílenců, rudozelených fanatiků! :-O :-O :-( :-( :no:
20. 10. 2020 07:43
Re: Světlé zítřky
Otvor oči. Tých farieb je tam podstatne viac. Aj také, ktoré by si nečakal.
20. 10. 2020 08:35
Re: Světlé zítřky
Tvé příspěvky opravdu vypadají jako by nad tvým myšlením někdo moc měl.
Strach, deprese, nenávist atd se ve tvých zprávách stále opakuji.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 10:24
Re: Světlé zítřky
Tu nenávist, strach a depresi šíří EU v čele s její radou!
20. 10. 2020 10:28
Re: Světlé zítřky
Myslíš tu EU která je jedna z nejsvobodnějších a ekonomicky nejúspěšnějších spolků (států) celého světa a celé historie světa?
Co si to furt necháte namlouvat?
Avatar - lyon667
20. 10. 2020 10:32
Re: Světlé zítřky
To si o sobě komunisti mysleli vždycky.
20. 10. 2020 10:34
Re: Světlé zítřky
OK - kde by jsi chtěl žít jinde než v EU?
Avatar - lyon667
20. 10. 2020 10:37
Re: Světlé zítřky
Doma, v ČR. Ale bez vlivu komoušů z celé Evropy. I tak jich tu máme dost, nicméně s těmi bychom si poradili.
20. 10. 2020 11:07
Re: Světlé zítřky
Takže proč si to nejdřív nesrovnáme tady v ČR?
Avatar - lyon667
20. 10. 2020 11:33
Re: Světlé zítřky
Protože je to ten menší problém.
20. 10. 2020 11:58
Re: Světlé zítřky
Tak jestli je menší o to lehčí by to mělo být.
Pak možná budeme mít i víc spojenců v EU na prosazování svých zájmu.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2020 15:42
Re: Světlé zítřky
Ti co si neříkaj komunisti sou dneska větší problém jak ti, co si tak říkaj.
Avatar - _Karel_
20. 10. 2020 11:36
Re: Světlé zítřky
To byla nejspíš Římská říše těsně před svým zánikem taky.
20. 10. 2020 12:04
Re: Světlé zítřky
Nepouštěl bych se do takových přirovnání. EU je v současnosti velice úspěšný spolek státu. Jestli jde o míru svobody tak moc konkurence ve světě nemá. Ekonomický je také úspěšný. Jistě má své chyby, ale vykládat tu něco jako že šíří strach a je plna komunistů je trochu jak z hodně špatně hospody.
Avatar - _Karel_
20. 10. 2020 12:12
Re: Světlé zítřky
Beru jako holý fakt, že o svobody jsme pomalu připravováni. I o takové zásadní, jako rozhodovat, koho si do svého svrchovaného státu pustíme a koho ne. A že jsme vedeni do pekla, kdy nás někdo brzy umlátí čepicemi, o tom taky nepochybuji. V tomto směru je automobilismus daleko menší problém. Podtrženo- sečteno - tam, kde jsme teď, nejsme díky aktuálním politikům. Ti nabrali směr pr.d.el,
20. 10. 2020 12:16
Re: Světlé zítřky
Karle i přes to, že někdy zásadně nesouhlasím s tvým názorem mi tohle vyrazí dech. To i ty jsi vyděšený z uprchlíků a migrantů?
EU má skoro 500 mil obyvatel. To 2 mil uprchlíků nezničí.
Avatar - _Karel_
20. 10. 2020 12:22
Re: Světlé zítřky
Vyděšený? Z toho, že do ČR jich přijede pár set, ne. Z toho, že jich do Evropy míří miliony? Jo. Zcela upřímně si myslím, že třeba Arabové jen čekají na vhodnou chvíli, až jich tu bude dost. Až se třeba kvůli vodě zvedne Afrika, taky to nebude sranda. My jsme bezbranní jak přešlechtěné plemeno. Jakou armádu má Německo? 100t ? K smíchu. Jo, blížím se padesátce a mám občas strach už o svou budoucnost, natož svých dětí.
20. 10. 2020 12:32
Re: Světlé zítřky
Proč by jsme byli bezbranni? Proč mají Arabové na něco čekat? To někdo organizuje? Nějaká tajná sekta? To jsi přesvědčený že každý kdo přijde je špatný a chce být teroristů a nechce dělat?
Proboha, je jasné že to je problém, ale taky EU se ho jediná snaží řešit.
Bojíš se uprchlíků, ale zničení životního prostředí ne? Nebojís se následků ropné závislosti?
Avatar - _Karel_
20. 10. 2020 12:45
Re: Světlé zítřky
Jo, ekologie je taky hodně, hodně hodně v ha1zlu, to jo. Ale v tom auta téměř nehrají roli. A změna podle mě není možná, bez nějakýho extrémního průšihu, který by ji nastartoval. Musel by se absolutně změnit konzumní způsob života západní společnosti, a Asie a Afrika by nesměly chtít žít si jako západní společnost. Dnes nereálné, a cokoli dnes děláme je hašení požáru sklenkou vody.
20. 10. 2020 12:55
Re: Světlé zítřky
Já zůstávám jak opatřeny z toho kolik je strachu a beznaděje v tom co píšeš...
Jak píšu, v EU je migrantů atd řádově několik % obyvatel. Z toho se přece sebevědomí stát nemůže položit.
Stejně ta ekologie. Jak dopadnou velká města díky automobilové dopravě víme. Proto je nastavený systém emisních limitu.
Auta jsou přece jen malý díl té snahy, ne jediný. A kombinace ev a OZE je velice vhodná.
Sedět a říkat, že to nemá cenu a musí přijít tragédie je jak myšlení zlomeneho muže...
Avatar - Barrichello
20. 10. 2020 15:47
Re: Světlé zítřky
Pokdu ti spáchcá 10 tisí původních obyvatel za rok 200 zločinů a 10 000 nepůvodních obyvatel 5200 zločinů tak je to asi trošku problém, že :-) :-) :-)
Avatar - _Karel_
20. 10. 2020 16:41
Re: Světlé zítřky
Hele, že se nejspíš blížíme k zhroucení naší civilizace, to říkají chytřejší lidi než já, a fakt tím nemyslím Okamuru ( :D ). Průvodní jevy jsou podobné jako u zmiňovaného starého Říma a jsou pozorovatelné.
Že nás může někdo napadnout (ať už z materiálních nebo náboženských důvodů), to snad není třeba dokládat a dělat z toho spikleneckou teorii. Válčí se celé dějiny lidstva, a pro některé části světa je to běžná přirozenost, jen my jsme odvykli. Pokud vím, tak Islám to má i v Koránu. Kéž by jsi měl pravdu ty a ne já.
20. 10. 2020 17:12
Re: Světlé zítřky
Nikdo neví dne ani hodiny a stejné je to s civilizací. Ale přece nebudu sedět a smutně koukat do prázdna z důvodu, že mě může zítra třeba srazit auto.

Šlo by říct, že ve válce už jsme. Informační válka je věc která jede a setkat se s ní a jejím dopadem můžeš i tady na auto.cz. Třeba i ten tvůj strach může být dopadem tohohle.
Podívej se jak se tady v diskuzích "válčí" osočování, urážky, lži, mnohdy volání po smrti. Jako by ta diskuze mohla něco ovlivnit:) Ale co ovlivňuje je smýšlení o lidech. Jako by jsme zapomněli, že jde jen o naše názory. Přece nás spojuje něco víc. Jako bych se měl ptát když je někdo v nouzi a potřebuje pomoc " a jaký máš nazor na EU?"

PS:Korán a válčení bych sem spíš netahal, ani Bible není vždy mírumilovná a hlavně to opravdu ve světě není tak, že by každý kdo má jiné vyznání chtěl zabíjet.) Tohle jsou debaty asi spíše pro teoretické znalce jak koránu tak ostatních věcí.
Avatar - _Karel_
20. 10. 2020 17:21
Re: Světlé zítřky
Jestli máš představu, že sedím doma a brečím, tak to fakt ne, jsem spokojenej člověk. Ale někdy mě z toho chytne splín.
20. 10. 2020 17:39
Re: Světlé zítřky
Tak snad to byla dnes od tebe jen slabá chvilka:)
Taky mám někdy splín, když vidím kolik zajímavých jmen zmizelo s diskuzí a co je nahradilo.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 12:52
Re: Světlé zítřky
Vytáni si tu hlavu konečně s * :no:

I kdyby tu dalších 1000 let jezdily auta se současnýma emisema, tak žádné životní prostředí nezničí! To předně.

A co se týká islamizace a invaze afriky do EU, tak ta už bohužel nastala akorát ty máš opravdu hlavu v * :no: :no: :no: Německo a Francie už jsou ztraceny. Jakmile se totiž v táborech narodí další generace, je problém. Jediné řešení, které to je "schopno vyřešit" je pak "segregace podle rasového původu". A to už jsme tu jednou měli a všichni víme kam to vedlo.

Takže ano, západní Evropa je v 3,14. My zatím v tomhle ne :-! Ale směřuje to k tomu. Takže jestli se obávám? Ano, kur*vsky se toho obávám. Ale jsem vděčný a hrdý za to, jak odmítavě jsme se postavili ke zhoubě v podobě multikulturalismu.

Bohužel přesně lidi myslící jako ty (=nemyslící) to tu vedou do 3,14 :-!
20. 10. 2020 13:06
Re: Světlé zítřky
A jaký je řešení migrace a kdo ho dělá?
Jake je % uprchlíků v populaci EU? To jsou první otázky.

Hrdě postavili😄 Nevím jaká je vizitka že k nám nikdo nechce.

Opravdu nevím nic o tom že by v západní Evropa byla na zhroucení. Když jsem tam před nedávnem trávil dovolenou bylo to stále velice příjemné místo.

Emise aut - koukni na města v Indii, Číně atd.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 13:46
Re: Světlé zítřky
Tady jsme v Číně??? Indii??? Jsi vážně tak hloupý?

Ano, znám spoustu případů c o se vrátili ze západní Evropy právě kvůli migrantům. NoGo zóny atp. ... Ale ty budeš furt třepat své růžové sny :no:
20. 10. 2020 14:02
Re: Světlé zítřky
Kolik je v EU no-go zón? A kolik je zde úžasných míst kde můžeš svobodné žít, říkat co chceš atd? Kde jinde na světě je země s takovým možnostmi k žití?
Emise - právě aby města a vzduch v nich nebyl jako v Číně je potřeba nastavit nějaké limity. Stále nechápu co je lákavé na představě města plného studených coudicich aut.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2020 15:49
Re: Světlé zítřky
Desítky, Británie, Švédsko, Francie, Finsko, Německo, Belgie, Nizozemí tam všude sou no-go zony. A přibývá jich, ve švédsku už je dokonce válka gangů o uzemí a střílí se tam, zapaluje a vraždí.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2020 16:09
Re: Světlé zítřky
A co ty a hnutí BLM? to založily dvě fanatický marxistky, víš o tom, jedna byla stíhanná za terorismus a dostala milost od prezidenta.

To ti musí imponovat neee.

Spoluzakladatelka Black Lives Matter Global Network, Patrisse Cullorsová, v pátečním rozhovoru s Jakem Tapperem na CNN řekla, že: „naším cílem je sesazení Trumpa“. V jiném rozhovoru pro TRNN před pěti lety uvedla, že hnutí má ideologický rámec, a že ona sama je vyškolenou marxistkou.

Terry Turchie, bývalý ředitel FBI pro boj s terorismem, řekl pro Sky News Australia, že hnutí Black Lives Matter se velmi podobá straně Black Panther, která působila v USA v šedesátých letech. Popsal ji jako „marxisticko-maoisticko-leninistickou organizací“, jejímž cílem byla „celková transformace – dvě velmi důležitá slova – celková transformace vlády USA a Ameriky“.

Veřejně se hlásí ke komunistické straně USA, Black panther atd.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 17:58
Re: Světlé zítřky
https://www.youtube.com/watch?…

Tohle chceš zpochybňovat?? Jestli ano tak jsi stejná sketa jako popírači holokaustu :no:
20. 10. 2020 18:10
Re: Světlé zítřky
A co má být na tom videu tak odhalujícího? Viděl jsi záběry z neděle ze staromáku jak se tam útočilo na policii?
To je no-go zona? Kameraman tam v pohodě točí. Všude čisto a zeleň. Lidi chodí v klidu po ulici, auta jezdí a spořádaně dodržují rychlost a parkování...
Avatar - Barrichello
20. 10. 2020 15:46
Re: Světlé zítřky
Umíš matemitiku?
Průměrný počet dětí na původního obyvatele Evropy je 0,87 a průměrný počet dětí na migranty je asi 3,89

Počítej počítej a navíc když probíhá neustále další a další dovoz. A až nás přečíslí, budou si diktovat enbo legálně vyhrají ve volbách a KONEEEC
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 18:01
Re: Světlé zítřky
Neumí. Je to zbytečné. Smiřme se s tím že se bavíme s inteligenční bídou.
20. 10. 2020 22:39
Re: Světlé zítřky
Když nalejete do sudu vína malou lžičku sraček - zničí to celý obsah sudu nebo ne? Aby se z části města stalo ghetto na to stačí fakt málo. Ve Francii už opakovaně gangy útočí na policejní stanice. Na západě už politici veřejně přiznávají, že celé čtvrtě už nemají pod kontrolou. USA? Ohromná proměna - všude bezdomovci, drogy. Jediný kdo se drží, buduje a roste je Čína. Ročně 7000 km vysokorychlostích tratí a 6000 km dálnic. Na ulicích bezpečno a čisto. Oni totíž berou jen "mozky", nejsou tak tupí jako my aby brali "holé zadky" bez vzdělání, jen s nataženou rukou.
21. 10. 2020 08:44
Re: Světlé zítřky
Čína není svobodná země. Chtěl by jsi v takovém prostředí jako je v Číně žít?
Avatar - Barrichello
21. 10. 2020 14:44
Re: Světlé zítřky
Nebuduje jen Čína, v Rusku se taky staví o so šest, dálnice, železnice, nemocnice, nové domy (ty teda hlavně velká města) atd.
A taky tam pracovní vízum nedaj kdekomu, ani slavnej autobusák Péta Michalů, kterej jim lezl až do zádele ho nedostal. Dokonce ho vyhositli, ted je někde na Donbasu u povstalců nebo kde.

prostě Neberou každýho.
21. 10. 2020 15:57
Re: Světlé zítřky
Díky že jsi to připomněl.
https://cs.wikipedia.org/…l%C3%A1m_v_Rusku
Podíl muslimů v Rusku je 10% obyvatel.
Avatar - Barrichello
22. 10. 2020 11:12
Re: Světlé zítřky
To v EU je dávno taky :-) Když mezi to započítáš turky v Německu :-)
Avatar - Barrichello
20. 10. 2020 15:44
Re: Světlé zítřky
EU je spolek neobolševických fanatiků a pomatených aktivistů nebo lidí, co jsou pro peníze od lobbistů tlačících svoje zájmy jak vydělat na green deal schopní všeho.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2020 15:41
Re: Světlé zítřky
VTIP STOLETÍ :-) :-) :-) Hendly ty zas jedeš.

Co BLM? To sou tvoji kamarádi ne, to sou taky těžký marxisti a obdivovatlé Black Pnather a Komunistické strany USA :-)
Avatar - Barrichello
20. 10. 2020 15:40
Re: Světlé zítřky
Jsou tao fanatičtí marxisti snažící se změnit světový řád a nejen v Evropě, ale i v USA :-)
20. 10. 2020 10:32
Re: Světlé zítřky
Gravitační konstanta je (6,67 ± 0,01) · 10^11 N·m^2·kg^−2 :-!
20. 10. 2020 10:36
Re: Světlé zítřky
Díky za příspěvek který v plné nahotě odhaluje jak jednoduše lze nadávat bez znalostí. :yes:
20. 10. 2020 07:41
Re: Světlé zítřky
Je niečo zle, alebo robíme niečo zle? V tom je rozdiel.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 17:32
Re: Světlé zítřky
Ano, robíme zle to, že lidi jako Hendly tu můžou svobodně lhát a ostatním mazat med kolem huby.
20. 10. 2020 07:40
Re: Světlé zítřky
A to je ten problém, málokto poriadny do tej politiky má chuť ísť, tak neostáva, len voliť trollov, ktorí sa tam hrnú...
20. 10. 2020 08:31
Re: Světlé zítřky
Ne, tak to není.
Ale možnost se do politiky dostat má každý a může zkusit změnit svět místo nadávání.
Když se podívám po debatách tady tak lidi radši nenávistne nadávají než by něco udělali.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 10:22
Re: Světlé zítřky
Větu "možnost jít do politiky má každý" může říct jedině ten, kdo o politice neví zbla nic.
Akademickou možnost samozřejmě každý má. Reálnou možnost má málokdo.
20. 10. 2020 10:24
Re: Světlé zítřky
Jaká je překážka ve stupu každého jednotlivce do politiky?
Avatar - Mikesus
20. 10. 2020 10:30
Re: Světlé zítřky
Především morální překážka.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 12:57
Re: Světlé zítřky
Především. Avšak nejen.
20. 10. 2020 13:10
Re: Světlé zítřky
Já nechápu co by mělo být za morální překážku být slušný politik.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 13:44
Re: Světlé zítřky
To jako myslíš vážně? Jestli ti je 18 let, tak chápu. Jestli je ti víc jak 25, tak je to na pováženou. jestli je ti víc jako 30 tak se běž léčit.
Avatar - Mikesus
20. 10. 2020 20:07
Re: Světlé zítřky
Slušný politik neni problém. Ale slušný politik bude mít morální problém se pohybovat mezi ostatními politiky.
20. 10. 2020 20:14
Re: Světlé zítřky
Ano souhlas, svět politiky ve vyšších vrstvách není růžový, ale neznamená to, že mám říct "nejde to". Ono ostatně kde to lehké je? Zkuste postoupit v práci, ve sportu atd. Vždy to bude o kompromisech a jistě míře kalkulu.
Říct, nejde to, je jen výmluva.
Avatar - speedfred
20. 10. 2020 22:06
Re: Světlé zítřky
Vidíš to hodne cez ružové okuliare.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 13:00
Re: Světlé zítřky
Morální. Finanční. Existenční. ...

Proč např. uspěl Babiš? Protože je dobrý politik? NE. On dokonce bláhově tvrdí že není politik. Uspěl proto, že si zaplatil skvělé PR a koupil výborný marketing.
20. 10. 2020 13:09
Re: Světlé zítřky
Je nějaký reálný důvod proč nemůžeš vstoupit do politiky?
Tohle co píšeš jsou jen výmluvy. Udělej to, mluv s lidma, vysvětluje. Jde to, ale je to spousta energie, času a nervů.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 13:43
Re: Světlé zítřky
To jsou FAKTA!
20. 10. 2020 13:56
Re: Světlé zítřky
Ne, to jsou tvé vymluvy. Do politiky může vstoupit každý. Samozřejmě asi nebudeš kandidovat hned na premiéra, ale do komunální politiky která je první stupeň lidi spíše chybějí. Tam můžeš začít a jít dál. Jestli jsi dobrý tak to voliči ocení.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2020 15:50
Re: Světlé zítřky
Ty jsi tam vstoupil vid, za marxistické piráty. :-)
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 17:34
Re: Světlé zítřky
Ty jsi vážně k*k*t :no: :no: :no:

NE, lidi vážně neocení žádné kvality. Lidi slyší akorát na koblihy a na "bude líp". Problém je, že lidi zvolí toho kdo lže protože ty lži chtějí slyšet, protože pravda prostě nezní dobře. A pokud máš peníze jako (třeba) Babiš tak si právě falešnou pravdu koupíš takovou jaká se ti zrovna hodí.
20. 10. 2020 17:42
Re: Světlé zítřky
Taky trochu depka, ne?
Do politiky může vstoupit každý. Vymlouvat se jak je to nespravidlivé a těžké lze, ale jsou to jen výmluvy.

Když si spočteš hlasi proti ano a nevolící, tak opravdu to není většina co by slyšeli na koblihu.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 17:52
Re: Světlé zítřky
Kolik politiků znáš osobně??
20. 10. 2020 18:13
Re: Světlé zítřky
Tvrdíš že není reálná možnost vstoupit do politiky a já se ptám proč?
Zatím jsi napsal jen výmluvy proč tam necheš. Žádný důvod proč to nejde jsem nezaregistroval.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 18:25
Re: Světlé zítřky
= osobně neznáš nikoho. A budeš tu vřískat nesmysl za nesmyslem... :no: :no: :no:
20. 10. 2020 18:31
Re: Světlé zítřky
Tvrdil jsi že není reálně možné do politiky vstoupit tak mě zajímá proč to není možné.
Znám několik politiků na místní a krajské úrovni (nějak nechápu co by to mělo mít za spojitost s tím jestli kdokoli může do politiky vstoupit). A jestli je něco trápí, tak je to nedostatek vzdělaných lidí co by do politiky chtěli a pracovali v ní.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 18:35
Re: Světlé zítřky
Tak si to přečti. Už jsem ti to napsal. Pokud stále nevíš, tak je nedostatek v tvé hlavě :-!

Neptal jsem se kolik znáš. Ale kolik znáš osobně.
20. 10. 2020 18:40
Re: Světlé zítřky
Napsal jsi výmluvy, ne nějaké reálné překážky. Jestli chceš tak můžeš vstoupit do politiky prakticky hned (samozřejmě jestli je tvá představa být zítra premiér tak to fakt reálné není).
Na regionální úrovni se lidi doslova prosí aby se naplnila alespoň kandidátka pro volby.

PS: Samozřejmě že píšu o tom koho znám osobně.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 18:45
Re: Světlé zítřky
Jsou to naprosto reálné překážky. To že to tvoje hlava není schopna pobrat je jiný problém.

Já znám (osobně) desítky politiků na krajské a regionální úrovni ze všech stran. Takže můžu posuzovat. Evidentně mnohem líp než ty.
20. 10. 2020 18:54
Re: Světlé zítřky
Tvé vypsané "důvody"
----
"Morální" - tak zrovna morálně kvalitní politik je něco co lidem chybí - tady bych neviděl problém
"Finanční" - pokavaď nechceš hned kandidovat na premiéra a nebo prezidenta nemusíš mít nic - a když ano tak se podívej jak a kolik jde vybrat na dobré! nápady https://www.startovac.cz/.
(jinak například Miliónům chvilek se podařilo sehnat od dárců finance v řádech miliónů)
"Existenční" - nechápu
"lidi vážně neocení žádné kvality" - vzdávání se předem..
Přehlédl jsem něco co jsi uvedl?
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 19:25
Re: Světlé zítřky
BYCH NEVIDĚL ... Přesně! Když o ton víš guvno tak zalez do díry a mlč.
20. 10. 2020 19:42
Re: Světlé zítřky
Ach jo, zase urážky a zrovna u tématu morálky...
Možná to má trochu souvislost s tím o čem píšeš. S takovým chováním a schopnosti argumentace bude pro tebe možná fakt potíž vstup i do nejnižších pater politiky.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 19:45
Re: Světlé zítřky
Ano. Se slepicí taky nebudu probírat teorii relativity. Komunikuji s tebou na tvé inteligenční úrovni aby sis s té diskuse aspoň něco odnesl.

Vysvětlovat ti proč slova morální a politik nelze spojit by bylo jen naprostým mrháním času stejně jako vysvětlovat ti jak funguje politika když o ní absolutně nic nevíš.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2020 22:22
Re: Světlé zítřky
Kdy jedeš s Gretkou zachranovat Hendly? Zajímavé, že tyhle problémy nikdo neřeší, že, netečou z toho žádný prachy jako z Green dealu. Průhedný jak hladová koza https://zpravy.aktualne.cz/…abd0cc47ab5f122/
Avatar - _Karel_
20. 10. 2020 11:45
Re: Světlé zítřky
Ano, tak to je. Viz nejen orgány EU. Nejmocnější muž světa Donald Trump. Není to snad 1diot? O aktuálních českých politických špičkách nemá cenu mluvit. Předpokladem ke zvolení nejsou všem prospěšné schopnosti, jen schopnost nechat se zvolit, čehož je zrovna Trump úplně nejlepším důkazem.
20. 10. 2020 12:10
Re: Světlé zítřky
A čeho Trump a i aktuální Česká politika využívají pro své zvolení?
Přesně toho co se děje i zde v diskusi. Laciný populismus, zjednodusovani věci a problémů. Nenávist a rozdělování společnosti.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 12:56
Re: Světlé zítřky
Ne. To je jen konstatování faktů. Ovšem to bys musel mít něco v hlavě abys to viděl a pochopil.
20. 10. 2020 15:26
Re: Světlé zítřky
Ty jsi uznal pokrok v bateriich az po jake dobe?

Argumenty ignorujes, dokud te jimi clovek neumlati. :-)

Karel je na tom o neco lip. Ale vecna diskuze je s vami obema komplikovana.
Ty jsi ale tvrdy jadro odpurcu cehokoli zeleneho.
Spolu s Arese.
Avatar - rohYpnol
20. 10. 2020 17:37
Re: Světlé zítřky
Já jsem žádný pokrok v bateriích nepotřebovával uznat!!! To vlákno jsem hned na začátku naopak uvedl, že pokrok v bateriích je stejně jako pokrok u spalovacích motorů. Tak tu nelži, je to pod tvoji úroveň.
Avatar - Barrichello
20. 10. 2020 15:51
Re: Světlé zítřky
Trump je jediná záchrana USA, protože pokud vyhraje Biden, dojde k rozkladu společnosti a pouličních válkách a desetitiscům mrtvých.
20. 10. 2020 06:41
S dnešími cenami to nepůjde
A to si v EU myslí, že každý má na auto za 1 000 000 nebo že každý bude jezdit Dacií?

Mnoho lidí nemá na nové auto a každopádně budou mít problém bazary. Zkuste zákazníkům říct, že si u té EV ojetiny (třeba za 150 000) ještě musí vyměnit kaput baterky za 300 000.
Rozbalit vlákno
1
20. 10. 2020 22:46
Re: S dnešími cenami to nepůjde
Jenom 300? Třeba do i3 stojí kolem půl milionu. EU na jednu stranu tvrdí, jak chce snižovat produkci CO2 ale na druhou stranu nedovolí prodej elektromobilů, které by si do města každý koupil: https://www.auto.cz/…ile-hitem-135696 Jinak řečeno, EU vůbec nejde o "zelenou dopravu" ale jen o omezování a buzeraci. Kdo si může dovlit elektromobil za milion? Jak dlouho se zvládneme zadlužovat aby bylo na pobídky k nákupu těchto předražených křápů?
Avatar - lyon667
20. 10. 2020 10:02
Vzhůru k světlým včerejškům
A evropský bolševismus vzkvétá. Jen nevím, koho chtějí soudruzi dohnat a předehnat tentokrát. Snad subsaharskou Afriku? Tímhle tempem tam za nějakých pět šest let budem...
Rozbalit vlákno
0